Goede en snelle levering

Supersnelle levering. Bedankt !

Weer goed

Nogmaals een goede service en levering

Professioneel

Zeer deskundig en professioneel bedrijf dat ook zorgt dat je de producten snel in huis hebt. Ook een leuke persoonlijke aanpak en de mails zijn ook zeer leuk

content en snel!

Vlotte levering en zeer goede klantendienst!

Snel

De bestelling had ik al de dag nadien, alles was prima verpakt en in orde en ook de prijs was zeer laag in vergelijking met andere webshops.

Prima Service

Heel vlot en amel service en gebruiksvriendelijk webshop

Toplevering

In mijn pakket zat een leuk, persoonlijk briefje en ik kan geloven dat dit niet makkelijk is in deze tijden. Ook zat alles goed verpakt en zeer snel had ik mijn pakket. Ik dacht hier een week op moeten te wachten maar ik kreeg het door PostNL al de dag nadien aan mijn voordeur.

snelle levering, alles zoals beschreven. Ik raad het ten zeerste aan

Ondanks de maatregelen, super

Ondanks de corona-crisis en maatregelen een zeer snelle levering en prima producten. Goede opvolging via mail. Aanrader

Geweldige service

De laatse bestelling die ik heb gedaan had ik per ongeluk Belgie i.p.v Nederland ingevuld. Total Beauty Shop heeft de extra bezorgkosten voor zijn rekening genomen en gezorgd dat het pakketje toch keurig bij mij terechtkwam. Chapeau.

Reeds 2 x bestelling gedaan.

Zeer fijn

Bestellen is zeer gemakelijk en betalingswijze is zeer aangenaam

Heel correcte en snelle levering

Snel

Snel geleverd, prima producten aan goede prijzen. Zeer tevreden over Total Beauty Shop

Snelle levering. Product prima😁

Test

Test

Wederom top!

Voor de tweede maal persoonlijk advies ingewonnen via hun chat. Ook al was dit in de late uurtjes, meteen iemand die me verder hielp. Eens het product was toegekomen, meteen geprobeerd en voldeed helemaal aan onze wensen.

Vriendelijk en correct, en producten waarvan prijs/kwaliteit zeer goed zijn . Een aanrader👍

Vlotte en correcte levering

Uitvoering en levering bestelling liepen vlot en correct. Bestelling echter niet, website is niet duidelijk en niet klantvriendelijk.

Super bediening

Super site

Goede service, levering. Heel blij er mee

correct

Vriendelijke service

Ondanks deze tijden zeer snel geleverd, alles prima in orde en tof briefje.

De bestelling niet ontvangen

Bestelling zou geleverd worden door Post.nl. Bij track en trace verneem je dat het pakket geweigerd werd, terwijl het niet eens werd aangeboden. Ik verstuurde nadien een mail naar de info-dienst, na 2 dagen nog steeds geen feedback. Enkel deze standaard evaluatiemail ontvangen. Totaal niet tevreden op dit ogenblik over de service nazorg.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Geachte Veronique, we hebben u dan ook duidelijk aangegeven op uw mail van gisteren (niet 2 dagen geleden) dat u een 2de huisnummer als busnummer heeft ingegeven. Hierop is dit door PostNL meermaals gezocht en dit pakket werd overduidelijk geweigerd. zoals u kan zien: https://jouw.postnl.be/track-and-trace/3SVNCM349670163-BE-3300 U kan hierover dan inderdaad een onterechte slechte beoordeling schrijven maar hieraan kunnen wij niets doen en ook niets veranderen. We proberen u te helpen om het pakket alsnog terecht te krijgen maar dan dient u echter onze medewerkers deze kans te geven en ook telefonisch op een deftige manier te woord te staan. Vriendelijke groeten Bart Janssen

Over Total Beauty Shop.be

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.

• Alle klanten mogen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de beoordeling algemene voorwaarden en het privacybeleid
• Controles om neprecensies zoveel mogelijk te voorkomen: Lees meer
• Beoordelingen met een score lager dan 6 zijn zichtbaar 7 dagen nadat ze zijn ingediend