Vlug geleverd

Vlug besteld..vlug geleverd

Alle producten netjes verpakt op de afgesproken dag geleverd

Bestelling op 5 juni gedaan, nog altijd niets ontvangen.

Levering duurd erg lang. Zeer tevreden met de snelle reactie zelf op zondagavond.

Echt een leuke en spannende ervaring!

Ik had 2 flesjes van blue jade besteld. Het is wzr appelblauwzeegroen uitgeslagen, maar dat vind ik helemaal niet erg! Ik heb met 1 flesje de helft van men haar kunnen doen, dus ik heb alle 2 de flesjes gebruikt voor mijn hele haar. Het is heel mooi!

super!

Makkelijk te bestellen en snel ontvangst.

heel goede service!

Mijn pakje was op de verwachte datum geleverd! Prima

uitstekende service!

savonds laat bestelt een dag erna werd het me thuis afgeleverd vriendelijk en stipte service gewoon top!!! dankuwel groetjes Heidi Janssens

Goede correcte service en levering .

Altijd snel en correct geleverd ,

Voor mijn een goede service, juist zoals afgesproken

Alles tip top

Supergoed!

Snelle levering, alles ging heel vlot en papieren verpakking! :D

Eerste bestelling

Zeer goede en vlugge levering .

Heel snel geleverd

heel tevreden

de producten wat ik zocht blij ermee vlugge verzending

positief

Gewenst product en snel geleverd

In zijn geheel uitermate positief, levering en service

Ik had snel een defect aan mijn nieuw trimapparaat. De mail hieromtrent werd vrijwel onmiddellijk beantwoord. Er wordt me zonder enige aarzeling een nieuw apparaat opgestuurd. Het defecte mag ik houden voor de reserve onderdelen. Zelden zo tevreden geweest omtrent service en afhandeling. 👍👍 Ik beveel Beauty Shop voor de volle 100 procent aan!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering. Alles in orde.

Snelle levering. Alles in orde.

Zeer snelle levering en zeer behulpzaam

Product was niet meer in voorraad na mijn bestelling online. Dit hebben ze juist en zeer snel opgelost.

Zeer snelle service, uitstekende producten

Vlotte service, uitstekende producten

Weeral geweldige producten en service. De CHI Color Illuminate Rose Gold en de Crazy Color Rose Gold zijn geweldig. Hierdoor hou ik een perfecte kleur op mijn haren. Ook snel geleverd ondanks deze tijden, alleen maar aanraders.

Product is waardeloos

Product is niet zoals beschreven en geeft geen resultaat. Verspilling van de euro’s.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Jochen, Bedankt voor uw beoordeling maar deze gaat echter over het product en niet over onze service zoals hoort. Het door u bestelde product Crazy Color Silver (5,65 €) heeft de perfecte omschrijving. Echter vrezen we dat het niet correct gebruikt is daar u vermeld dat het geen resultaat heeft. Afgaande dat u geen resultaat heeft zal u geen geblondeerde haren hebben zoals wel duidelijk vermeld in de omschrijving. Ook heeft u geen blondeerkit hierbij aangekocht wat dan ook tot het niet nodige resultaat heeft gezorgd. Vriendelijke groeten Bart Janssen Klantendienst

Geen opmerking

Vlotte verwerkingen, geen negatieve ervaringen gehad. Altijd in perfecte staat geleverd ook in Nederland

Nog nooit problemen gehad

Elke bestelling was op tijd geleverd, goed verpakt. Wat kan een mens nog meer wensen en zeker in deze tijden?

Goede en snelle levering

Supersnelle levering. Bedankt !

Weer goed

Nogmaals een goede service en levering

Professioneel

Zeer deskundig en professioneel bedrijf dat ook zorgt dat je de producten snel in huis hebt. Ook een leuke persoonlijke aanpak en de mails zijn ook zeer leuk

Over Total Beauty Shop.be

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.