Goede hulp

De site was zeer duidelijk om te bezoeken. Ik had een probleem met de verzending via PostNL. Maar hierbij hebben ze alles zo goed mogelijk proberen oplossen en mij te helpen. Ik ben tevreden met goede service. Ook gaat het communicatie verkeer zeer vlot. Jammer dat door het misverstand van PostNL maar over het bedrijf zelf en vooral de communicatie met de klanten ben ik zeker tevreden

Top service!

Super vriendelijk!

Goede prijzen, zeer snelle levering.

voor herhaling vatbaar

overzichtelijke website, goede service en levering

Snelle levering, goede producten.

Goede prijzen snelle levering

Beste prijs van het product dat ik kocht, hier op totalbeautyshop. Levering zoals beloofd.

Toplevering

Echt snel geleverd, ben echt SUPERtevreden. Topbedrijf

snel en in orde

snel en in orde

uitstekend!!!

zeer attent, vragen beantwoorden, zeer snel contact opnemen. De bestelling werd zeer snel ontvangen. Dank u!

Prima producten en snelle levering. Ik kreeg meteen een mail dat mijn producten verzonden waren en kreeg bij elke stap info.

Zeer snelle levering.

Goede producten en levering

Zeer blij met de snelle levering en kwalitatieve producten.

ok.snel.

Snelle en correcte levering van de bestelde producten op het beloofde tijdstip.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van kwaliteitsvolle producten

Goede service, top producten!

Online besteld, volgende dag meteen kunnen ophalen. De avond ervoor nog kunnen bellen voor meer info over het ophalen. Fijne ervaring!

Uitstekende service!

Overzichtelijke website met super producten!

Is top

Goede klantendienst en snelle levering

Top customer sevice

Probleempje met product, direct een ander toegestuurd gekregen. Beter kan niet

Uitstekende verjaardagscadeau, gekregen van mijn lieve man.

Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten v.h. merk 'Golden Rose'. Toekomstgericht zal ik hoogstwaarschijnlijk nog producten bijbestellen. Momenteel heb ik nog voldoende. Mijn make up koffer is volledig gevuld. Ik heb reeds enkele favoriete kleuren. Door omstandigheden, nog niet i.d. mogelijkheid geweest om meerdere kleur- en stijlen uit te proberen. Maar dit gaat kortelings terug mogelijk worden! Met het vooruitzicht om hiermee op professionele basis verder te werken. Met vriendelijke groeten Mevr. De beuckelaer - Jordan

Heel correct en heel snel

Goede producten snel geleverd dus voor herhaling vatbaar

Producten snel geleverd, en mooi verpakt.

Over Total Beauty Shop.be

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.