Zeer snel geleverd en goed produkt !!!!!! Tevreden klant !!!!

Ik twijfelde eerst om te bestellen,maar na aarzelen toch gedaan. Ik kreeg mijn bestelling de dag nadien al thuisgeleverd. Goed verpakt en er zat een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij..SUPER !!!!

Zeer goede service!

Altijd heel vriendelijke geholpen, zowel aan de telefoon als via de chat. Ze denken mee met je aankopen en geven goede adviezen.

Bij de tweede poging verliep de vollefige transactie, betaling inbegrepen zoals het moet

Topproducten

Snelle levering, zeer mooie kleuren, gemakkelijk in gebruik

VLOTTE EN SNELLE SERVICE

SUPER

Aanrader

Goede service , duidelijke communicatie !

Goede en vriendelijke verkoper, geeft raad en tips.

Uitstekende klantenservice

Uitstekende en zeer klantgericht.

Snel, klantvriendelijk, goed verpakt

Mijn bestelling was goed verpakt, ik had deze al de dag nadien in huis maar er stond een levertijd van 1-3 werkdagen vermeld dus dit was alleen maar super. Ook het vriendelijke briefje erbij was leuk. Dit zie je tegenwoordig niet meer zo een klantenbinding. Prima webshop/bedrijf

Snelle levering, goede kwaliteit producten

Goede kwaliteit zelfbruiner en kappers producten ook top

Geen opmerking, verliep vlot

De levering en bestelling liep zeer vlot en makkelijk. Goede producten. Vriendelijke klantendienst. Goed verpakt. Snel in huis.

Houden aan afspraken is zo belangrijk!!!

Levertijd 1 tot 3 werkdagen. Zaterdag 17/8 besteld. Vrijdag 23/8 melding dat het onderweg was. Ondertussen op reis vertrokken. Geleverd???? Beste ik heb mijn handtekening niet geplaatst daar ik in Spanje zit. Wie dan wel? Er staat levering 1 tot 3 werkdagen. En 23/8 is niet de 3de werkdag van maandag te rekenen.

Leuke producten, snel geleverd

Ze hebben leuke producten en telkens iets nieuws. Ook steeds de volgende dag geleverd dus echt geweldig. Alleen maar aan te raden.

Prima service, correcte levering

Ik stond net op het punt weeral hier te bestellen en ik lees steeds even de reviews op voorhand maar ik wil hier toch even opmerken dat je hier toch een grote bende zeveraars hebt waar het nooit goed kan zijn en waar het eigenlijk perfect was. Zoals mevrouw "Patricia uit Schilde" als dat haar echte naam mag zijn schrijft was het perfect binnen de termijn verstuurd alleen is het niet goed genoeg voor haar. Ik heb hier de afgelopen 9 maanden 13 bestellingen gedaan en zelfs van producten waar vermeld stond 1-7 werkdagen levertijd werden deze 2 of 3 werkdagen na mijn bestelling al geleverd. Ze hebben me zelfs gebeld toen ze dachten een levertijd niet te kunnen halen of ik indien het niet gehaald kon worden een ander product of het geld van dat product terug wenste. Kortom Total Beauty Shop levert zeer snel, correct en goed verpakt zonder iets op te merken. Ook de klantenservice is prima, beter dan eender welke klantenservice die ik al meegemaakt heb. Dus aan een ieder die zo beoordelingen schrijft zeg ik je: schaam je, achter je computer/smartphone durf je zo wel negatief te zijn hé! Total Beauty Shop doe zo voort en mijn bestelling komt er meteen aan.

Netjes geleverd

Snelle bezorging

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Ik heb geen opmerkingen alles was perfect inorde!

Helemaal top!

Scherpe prijzen, snelle service en persoonlijke aanpak. Wat wil een mens nog meer🤷🏻‍♀️. Bedankt voor de service

Bedankt, fijne eerste kennismaking

Prima service ****

Het is de eerste keer dat ik iets bestel,een paar uur later is het verzonden,kan niet beter top!!

Stipte levering en veilig en perfect verpakt

Voor de tweede keer wederom keurig en snel geleverd. Duidelijke, persoonlijke en snelle communicatie. Een dikke aanrader dus! Hun producten zijn fantastisch in gebruik! Groetjes een tevreden krullebol (@strid)

De levering was zeer snel en een vriendelijk briefje met korting erbij.

Zoals het moet!

Alles tot in de puntjes correct verlopen! Snelle service met top producten.

Pluspunten

Geen opmerkingen, alles verliep eigenlijk zeer vlot.

Pluspunten

Professionele klantendienst.

About Total Beauty Shop.be

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.