Parcours over hobbelige weg maar de eindzege behaald

Er waren wat misverstanden en vergissingen qua bestelling en betaling maar Total Beauty heeft na gesprekken en mails alles rechtgezet. Dus mag ik hen bestempelen als een firma die correct handelt. Een dikke pluim dus !

Parcours over hobbelige weg maar de eindzege behaald

40 dagen verder… nog niet geleverd

Op 25 okt een babyliss airstyler besteld, nog steeds niet geleverd en klantenservice ( voor de tweede keer gebeld) kon ook niet zeggen wanneer er wel geleverd kan worden. Denk dat ik nu geduld genoeg heb getoond, en heb de bestelling geannuleerd. Medewerker klantenservice gaf aan dat dit ook nog eens 60 dagen ging duren. Echt te gek voor woorden… zo ben je ruim 3 maanden met een bestelling bezig die ook nog eens niet geleverd is. Van mij geen goede revieuw!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Product is goed verpakt aangekomen. Enkel langer dan de vooropgestelde termijn van 1-3 werkdagen. Voor de rest goede klantenservice.

Expérience très regrettable, plus jamais

D'abord je n'ai rien reçu, rien n'a été livré. J'ai demandé pour annuler la commande et être remboursé mais personne ne répond actuellement à mes mails. Donc en conclusion, c'est du VOL!!!!!!! Plus jamais de commande chez TOTAL BEAUTY SHOP, ce ne sont que des VOLEURS

• Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Michel, Daar we enkel een nederlandstalige site hebben zit u hier niet op uw plaats maar hoogstwaarschijnlijk zal het lezen van websites wel bevorderlijk zijn daar er 99% zeker bij uw product op de webshop zal staan dat dit een product is dat op backorder is. Dus iemand voor dief uitschelden kan u beter niet doen als u zelf geen waarschuwingen leest!

Vlugge, vlotte afhandeling.

Alles ging zoals beschreven. En zeer tevreden van mijn aankoop.

Topservice!

Top service !

Levering netjes op tijd ontvangen

Te lang wachten op mijn producten

Online besteld en ondertussen al drie weken aant wachten op mijn producten

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Joyce, Dit is toch heel bijzonder dat u ons een slechte beoordeling geeft terwijl u zelf beslist producten op backorder te bestellen waarbij staat dat de levertermijn onbekend is en veel langer gaat duren dan 5 werkdagen. Nu gaat u ons hiervoor slecht beoordelen terwijl u op de hoogte was hiervan en we ook het nodige hebben gedaan om alle rest uit te leveren. Als u zo overal handelt is dit wel heel bijzonder.

Goede levering

Een goede snelle en correcte levering. Veel aanbod op de webshop. Heel blij mee.

Heel goed product

Ga het iedereen aanbevelen

Geweldige webshop

Ik heb hier al vaker besteld en steeds een goede service en zeer snelle levering. Zeer blij met deze webshop

Alles werd snel geleverd, heel blij mee. Ook goede informatie op de website.

Enorme oplichters

Enorme oplichters. Doen alsof ze het product op voorraad hebben en vervolgens niet leveren. Komen ze met het excuus dat het het op backorder was wat zogenaamd overal staat aangegeven (dus niet) en binnen 60 dagen mogen leveren. En annuleren duurt ook 60 dagen met teruggave. Heel erg slecht geregeld. Ik zou hier zeker nooit wat kopen. Ze hebben de producten gewoon zelf niet liggen (en nu staat het product opeens wel op uitverkocht).

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van de bedrijfseigenaar

Geachte Nina, Deze beoordeling hoort niet bij de Belgische afdeling. Echter hebben we hier wel van onze collega's de nodige info ingewonnen welke volgt: Bedankt voor uw onware en meer dan valse beoordeling zoals u zelf beseft is het schrijven hiervan strafbaar alsook het onterecht beschuldigen van bedrijven voor oplichting terwijl u zelf al iets verder in uw bericht aangeeft dat u perfect uw geld terug krijgt binnen de termijn die bij een backorder hoort. Een klein deel van uw review klopt: de producten waren niet in stock en bestelbaar op backorder zoals duidelijk vermeld in het product en dat dit niet meer voorradig stond gisteren is dat er maar 20 stuks op backorder besteld kunnen worden. Doordat u 2 stuks annuleert is deze morgen dit product weer online gekomen op backorder en meteen verkocht. Dat er geen vermelding bij stond is ook compleet uit de lucht gegrepen daar dit er wel duidelijk bij vermeld stond maar omdat u in een recordtempo van nauwelijks 2 minuten en 11 seconden heeft besteld kunnen we geloven dat u dit niet wenste te zien. We hebben voor de duidelijkheid de screenshots toegevoegd van wanneer u bestelde: https://ibb.co/rkJjnB7 https://ibb.co/8MPXfzC Dat u een lastercampagne start tegen ons terwijl de schuld helemaal niet bij ons ligt is wel echt lasterlijk en behoorlijk kinderachtig. Hoogachtend Total Beauty Shop

Gemakkelijk om te bestellen en snel geleverd.

Ik heb de producten snel en gemakkelijk gevonden, betaling ging goed en levering was snel. Geen opmerkingen.

vlotte levering

Mijn bestelling werd vlot geleverd. Goed verpakt. Ga hier nog bestellen

Leveringsproblemen

Levering blijft uit maar men doet zijn best om dit alles in orde te krijgen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Peefect

Altijd in orde

Snelle en correcte levering

Positief

Heel snel geleverd

Ik had de producten nog maar 10 minuten besteld en kreeg een mail dat ze al vertrokken waren. De dag nadien had ik ze. Geweldig, geen enkel negatief punt.

Voor de eerste maal iets besteld en perfect in orde de bestelling

Zeer goede service.

Uitstekende service en bij problemen helpen ze zeker voor een oplossing, zeer vriendelijke mensen!

Snel

Snelle levering, goede informatie. Geen enkel negatief punt

Eindejaarsperiode

Ondanks de eindejaarsperiode ook snelle levering en zoals steeds een goede service

Over Total Beauty Shop.be

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.