Ga er nog bestellen!!

Was op tijd en perfect geleverd , prima !!!

Ik ben zeer tevreden, bedankt voor de snelle levering

Snel levelling

Snel levelling en heel veilig verpakking. Ik heb altijd haar kleur van Lisap gebruiken, ik ben echt tevreden.

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs voor een heel goede haardroger. Duidelijke uitleg op de site over de producten. Snelle en gemakkelijke service.

Gewenste product snel geleverd

Snelle service van mijn bestelling aan huis + zeer goede klantenservice en onmiddellijke afwerking van de vraag.

De levering was heel snel, zonder enkel probleem zoals het moet. Ik ben heel blij met het aankoop bij jullie! Zeker een aanrader!

oke

Oke

Supervlotte levering!!

Vrijdagnamiddag besteld en zaterdagvoormiddag al geleverd, supertevreden!!

Snelle Levering

Ondanks dat bij het product een levertijd stond van 1-7 werkdagen had ik het al de dag erop. Zeer tevreden over de service. Ik blijf hier bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Misleidend

Website is niet aangepast aan realiteit. Beschikbaar volgens site en als men informeert naar de levering dan is het niet voorradig. Men zei dan dat op de site stond dat het niet in voorraad was, maar zelfs toen ik op dat moment opnieuw hetzelfde product ingaf om te bestellen, stond dat het in voorraad zou zijn. Uiteindelijk maar de helft geleverd gekregen. Rest is wel terug betaald.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Suzy, Bedankt voor uw review. Echter schildert u natuurlijk het af alsof wij misleidend zijn terwijl we het meer dan duidelijk op de website hebben weergegeven dat het product een bijzonder lange levertijd heeft. We hebben u dan ook na een week gecontacteerd of u de bestelling wou aanhouden. Dit wou u want u wenste dit deels niet te ontvangen omdat dit "te makkelijk" voor onze diensten zou zijn. En we hebben het toen ook nogmaals gezegd dat dit er ook bij vermeld stond en toen ontkende u het ook zeker niet dat dit erbij stond vermeld. We hebben uiteindelijk meer dan ons best gedaan om nog een aantal producten aan u te leveren en de rest terug te betalen wat onmiddellijk is gebeurd. We zijn dan ook meer dan verbaasd om hier zo afgeschilderd te worden maar hebben bij deze de juiste weergave voor de lezers kunnen schetsen. Mvg ^M.D. Klantendienst

Leuk aanbod!! En heel belangrijk op de dag vandaag denk ik...besteld en de dag erna al geleverd!! Ik had via chat een vraag gesteld en binnen de 10 minuten ontving ik al een antwoord terug!! Super!

Snelle levering. Goede producten voor een goede prijs.

Snel en goed verlopen

Vlotte afhandeling van de bestelling. Zeker een aanrader.

Snelle afhandeling

Snelle levering als producten in voorraad zijn ;)

Weer snel geleverd

De bestelling werd weer snel geleverd zoals gewoonlijk. Ik had deze maal wat raad gevraagd via de chat klantendienst en werd er lang en vriendelijk geholpen ondanks dat ik lang twijfelde.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Levering na 2,5 weken.

2,5 weken na besteldatum werd mijn pakket pas geleverd. Terwijl levertermijn 4 tot 7 werkdagen was. Eén van de medewerkers van de chatdienst was hoogst onvriendelijk en helemaal niet behulpzaam ging zelfs in discussie met mij. Later contact opgenomen met de klantendienst waar ze dan weer wel heel behulpzaam waren en me de juiste informatie verschafte!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Sarita, Onze klantendienstmedewerkers hebben u steeds zo goed mogelijk en zo vriendelijk mogelijk geholpen. Daar u in alle staten beweerde dat uw buurvrouw hetzelfde product bij ons had besteld en de dag nadien had (wat niet klopt want u was de enige klant die dat product had besteld op dat moment) hier ging u in geen opzicht mee akkoord terwijl er een langere levertijd bij vermeld stond. Ter info: De levering heeft welgeteld 1 dag langer geduurd dan de aangegeven 7 werkdagen. We plaatsen bij de producten die van andere magazijnen komen of in bestelling staan steeds een correcte levertermijn. Hierdoor kunnen mensen nog steeds beslissen of ze deze kopen ondanks deze levertermijn. Waarvoor u ook had geopteerd. We vinden het dan vervelend dat u niet tevreden was en wensen u toch veel plezier met uw aankoop. Vriendelijke groeten Bart Janssen Klantendienst

Zeer snelle levering, en vriendelijk

zeer snelle service

gisteren besteld, vandaag geleverd

Vlug geleverd

Vlug besteld..vlug geleverd

Alle producten netjes verpakt op de afgesproken dag geleverd

Bestelling op 5 juni gedaan, nog altijd niets ontvangen.

Levering duurd erg lang. Zeer tevreden met de snelle reactie zelf op zondagavond.

Echt een leuke en spannende ervaring!

Ik had 2 flesjes van blue jade besteld. Het is wzr appelblauwzeegroen uitgeslagen, maar dat vind ik helemaal niet erg! Ik heb met 1 flesje de helft van men haar kunnen doen, dus ik heb alle 2 de flesjes gebruikt voor mijn hele haar. Het is heel mooi!

super!

Makkelijk te bestellen en snel ontvangst.

heel goede service!

Mijn pakje was op de verwachte datum geleverd! Prima

Over Total Beauty Shop.be

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.