Heb bestelling nog steeds niet ontvangenn

Nog steeds mijn pakje niet gekregen

Beste Fabienne, bij het nakijken van uw bestelling zie ik dat er een 2de bestelling is aangemaakt voor de betaling via overschrijving die een 2de maal is uitgevoerd. Die bestelling is onmiddellijk vertrokken en u heeft hiervan ook meteen een track en trace code van ontvangen. Als u deze code dan ook volgt kan u zien dat uw pakket bij PostNL vertraging heeft en dit dus niets met ons te maken heeft. Dit is dan ook compleet normaal in de eindejaarsperiode zoals ook meegedeeld stond op onze website. We vinden deze review dan ook meer dan onterecht en hopen op een aanpassing hiervan. Reviews bestemmend voor PostNL kan u steeds op hun pagina schrijven.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk besteld, snel geleverd

Helemaal tevreden. Producten komen overeen zoals ik ze besteld heb!

Helemaal tevreden.

snel en accuraat

de levering was snel

Mijn eerste online bestelling. Kende de producten reeds en was uiterst tevreden. Bestelling voormiddag geplaatst en namiddag mocht ze al gaan afhalen. Beter kan niet.

Goede ervaring, van betalen tot levering zeer tevreden.

Zeer blij

Zeer blij dat ik alles wat ik nodig had snel en goedkoop op de site vond. Ook had ik het snel in huis. Heel tevreden.

Snel

Mijn bestelling was zeer snel geleverd. Ik kreeg binnen een half uur al een mail dat mijn bestelling verstuurd was. Prima webshop

Lang wachten, geen antwoord van support

Lange levertijd zonder duidelijke communicatie over leverdatum of reden van vertraging. Niet altijd antwoord gekregen op supportvragen.

Geachte Dirk, Toch zeer bizar dat u ons slecht beoordeelt daar de lange levertermijn duidelijk vermeld stond bij het product wat u bestelde en er dus zelf voor heeft gekozen deze te bestellen. Indien de levertermijn overschreden wordt krijgt u steeds de nodige informatie en mail en dit is volledig geautomatiseerd, daar dit dus duidelijk niet het geval was heeft u ook geen info meer ontvangen daar u deze info al had ontvangen. Indien we geen support-aanvragen krijgen is het ook zeer moeilijk hier inderdaad op te antwoorden, we hebben ook geen enkel oproep mogen ontvangen hierover dus dan hadden we u ook al meegedeeld dat we geen contact mochten ontvangen. Veel plezier met uw bestelling. Klantendienst

Top ervaring

Ik kan het niet beter omschrijven dan een top ervaring, ik had een product besteld waar bij stond dat ik dit zou ontvangen binnen 1 tot 7 werkdagen dus groot was mijn verbazing dat dit daags nadien werd geleverd.

Goede webschop.

Ik ben zeer tevreden.

Geweldige klantendienst

Nadat ik besteld had en het verkeerde adres had ingegeven terwijl het pakket al vertrokken was hebben ze een nieuw pakket verstuurd naar het juiste adres. Geweldige klantendienst

Producten top, service flop

2 maal besteld en 2 maal problemen met de klantenservice. Na 6 weken wacht ik nog steeds op een terugbetaling, maar krijg op een zeer arrogante toon te horen dat ze geen terugbetalingen doen. Ik moet mij wenden tot de betaalprovider, maar krijg geen gegevens. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik de producten snel ontvangen heb en deze van topkwaliteit zijn. Aanbevelen? Ja, onder de stricte voorwaarde dat alles 100% vlot verloopt en de klantendienst er niet bij aan te pas komt.

Beste Dorien, Bedankt voor de beoordeling en de service die u een flop vind, daar u het geduld niet kunt opbrengen om op een automatische terugboeking te wachten dat mijn collega u dit ook duidelijk heeft gezegd dat dit niet door ons gebeurd maar automatisch en een bepaalde verwerkingstermijn heeft. Dat u meerdere mails stuurt met telkens een reminder terwijl we u alle info hebben gegeven en dus ook verder niets hiermee kunnen dan gewoon een paar dagen af te wachten. Maar u moet ons zeker niet aan te bevelen want voor ons is het duidelijk waar het probleem zich bevind. Vriendelijke Groeten Total Beauty Shop

STIPT EN CORRECT BESTELING ONTVANGEN !

SUPER

Zeer snelle levering

Altijd goede service

goede service, goede producten, haarverf is allemaal heel gepigmenteerd. mijn vrouw is zwaar autistisch en MOET roze haar hebben anders is ze niet oke, na veel merken te proberen, die er allemaal supersnel uitgingen, bij jullie besteld! nooit meer verandert naar een andere shop, snelle levering en vriendelijke mensen :)

Goed op tijd en goeie prijs

La vaina llegó a buen tiempo y buen precio Goed tijd goed prijs Perfecto

Snelle levering, goede producten

Goede informatie en levering

Ik kreeg telkens informatie over mijn bestelling en levering en deze was ook binnen een dag in huis zoals beloofd. Gewoon top

Goede hulp

De site was zeer duidelijk om te bezoeken. Ik had een probleem met de verzending via PostNL. Maar hierbij hebben ze alles zo goed mogelijk proberen oplossen en mij te helpen. Ik ben tevreden met goede service. Ook gaat het communicatie verkeer zeer vlot. Jammer dat door het misverstand van PostNL maar over het bedrijf zelf en vooral de communicatie met de klanten ben ik zeker tevreden

Top service!

Super vriendelijk!

Goede prijzen, zeer snelle levering.

voor herhaling vatbaar

overzichtelijke website, goede service en levering

Snelle levering, goede producten.

Over Total Beauty Shop.be

Total Beauty Shop is een groothandel in professionele haarproducten, make-up, gelaats- en huidverzorgingsproducten en toebehoren en dit zowel voor particulieren en met nog lagere prijzen voor professionelen. We verdelen dan ook de grootste merken aan de beste prijzen en met zeer snelle leveringen. We bieden u oa de merken: Joico, KIS, Babyliss Pro, Revlon, Uniq One, Lisap Milano en veel meer.