Prima service...

Levering zoals afgesproken.

Snelle service en bij problemen goede oplossing

Vlotte service en goede kwaliteit. 1x echter een beschadig artikel ontvangen maar is allemaal netjes opgelost! Top!

Alles zeer vlot en snel verlopen. Maten perfect.

ok.

Super goed

Goed ingepakt , snel aangekomen , netjes op maat gezaagd aanrader

snelle leverimg

Het juiste product wordt snel en goed geleverd

Allemaal perfect

Alles ok !

Stipte en juiste levering

Handige website

Positieve Ervaring

Bestelling op een snelle correcte en perfecte manier uitgevoerd en geleverd met uitgebreide informatie wat betreft onderhoud en bewerking

Praktisch en goede kwaliteit

Snelle levering van gezochte producten

super

snel en correct

Snel geleverd. Past perfect. Ziet er heel degelijk uit 6

Alles perfect zoals besteld.

Levering aan de deur 100% zoals besteld. Ik bestel nog.

Snelle levering,producten zoals gevraagd

Aan te raden

goede service

goede en snelle service

Prima producten en prima service

Na een eerste aankoop heb ik onmiddellijk bijkomende platen besteld. Even een aarzeling bij de levering, maar binnen de 4 dagen, ondanks de Corona-drukte, was alles perfect geleverd.

Vlotte bestellingswijze

Duidelijke info, goede prijs-kwaliteit, snelle bezorging ondanks moeilijker omstandigheden

snel en foutloos

snelle en juiste levering past perfect .

Goed product

Langere levertijd waarschijnlijk door corona, wel correcte en snelle communicatie via mail. Er werd zelfs voorgesteld om onmiddellijk een terugbetaling te doen. Na levering heel blij met de het bestelde plexiglas. Levertijd aanpassen op website of sneller de klanten informeren over vertraging zou veel frustraties vermijden .

vlotte en gemakkelijke bestelling

Gemakkelijke manier om iets te bestellen. vlugge levering. en proper gezaagd materiaal. ik ben tevreden.

Zoals verwacht, alles in goede staat, snel

zeer tevreden

en nu veeel beter ingepakt om te verzenden.bedankt zal nu meer bestellen zeer tevreden

Zoals beschreven en op juiste maat geleverd.

Snel, goed verpakt, krasloos en niet duur. Maar...

Eén van de 5 platen was ongeveer 1,5 mm te lang waardoor ik mijn stofkap niet kan lijmen. Zelf dit afzagen is voor mij onmogelijk wegens te weinig millimeters. Dadelijk na ontvangst een mail gestuurd waarop tot op heden geen antwoord. Vorige keer via Nederland besteld en alles was correct.

Beste Jo, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat één plaat niet de gewenste afmeting heeft. Helaas hebben we nog geen email mogen ontvangen. Zou u een email willen sturen naar info@kunststofplaten.be met een foto van de plaat? Dan kijken we naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Evelien

Slechte service

Net zoals alle andere reacties doen uit schijnen, slechte service. Koop hier niet. Had ik de reacties eerder gelezen had ik hier zeker niet gekocht. Ons verhaal: Wij bestelden nieuwe plexi platen als ramen voor ons tuinhuis. Deze zijn 'opaalwit' zo dat je alle gerief niet ziet liggen in het tuinhuis. Veel later dan geadverteerd krijgen wij de platen toegestuurd. Blijken beide platen een gebroken hoek te hebben (kan zeker de schuld van de leverancier zijn). Mailtje gestuurd en vrij snel reactie gekregen dat ze dit intern gingen bekijken. Ik had reeds heel duidelijke foto's genomen, maar moest er nogmaals drie doorsturen. Weer een tijd later krijgen we onze 'nieuwe' platen. Ik open de verpakking om deze te installeren en deze hebben gewoon een totaal verschillende kleur (lees: duidelijk witte panelen). Deze passen echter totaal niet bij de panelen die wij hebben. Na nogmaals mailen (incl. Foto's) moest ik opnieuw een mail sturen met foto's waarop ik een lamp achter het paneel hou. Dit heb ik meteen gedaan, alsook de nieuwe witte plaat naast een andere opaalwitte plaat gehouden. Het verschil zie je in één oogopslag. Nu krijg ik een mail dat ze door de drukte platen hebben besteld die er 'iets' anders uit zien en het geen nut heeft om ons nieuwe platen te sturen. Dus wij hebben nu ZES OPAALWITTE en TWEE WITTE ruiten in ons tuinhuis. Wat is dit voor service.

Beste Dylan, bedankt voor uw reactie. We begrijpen dat deze situatie voor u heel vervelend is omdat de kleur niet overeenkomt met de andere platen. Er is op dit moment een hele grote vraag naar Plexiglas en Polycarbonaat waardoor wij nu een iets andere tint verkopen. We zullen u een mail sturen met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Evelien