Perfect zoals verwacht.

Zeer tevreden van de kunstof platen die als ramen dienen voor een tuinhuis. Zeer snelle levering en makkelijke website op te bestellen. Ook zeer goed verpakt.

• Wat vind je van het product? Zeer goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Ramen deur.

Snelle levering van een kwaliteitsproduct

Na 3 dagen levering in perfecte staat thuis gekregen. Goed verpakt. Mooie kwaliteitsvolle HPL plaat. Desondanks het een huismerk betreft en geen Trespa is deze van uitstekende kwaliteit. Géén verschil te merken. Een aanrader aan goede prijs.

• Wat vind je van het product? Top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Spatwand uitgietbak

Snelle levering goed verpakt prima materiaal

• Wat vind je van het product? Top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Ik heb het gebruikt bij een koffer voor hondentransport en moest volledig gevormd worden liet zich perfect plooien

Goed en perfect op maat. Snel geleverd

Perfect op maat Snelle levering Goed klantenservice

• Wat vind je van het product? Uitstekend
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? 3d print enclosure

excellent.

Sneller geleverd dan beloofd. Goed en veilig verpakt en precies op de gevraagde maat. Wat kan een mens meer verlangen?

• Wat vind je van het product? In orde, zoals verwacht.

Vlotte afhandeling

Bestelde product snel en in goede staat afgeleverd

• Wat vind je van het product? Proper verpakt en gesneden
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Caviaflat

Snelle en correcte levering!

Het product werd sneller geleverd dan vermeld op de site.

• Wat vind je van het product? Is zoals afgesproken.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afwerking poort.

Alles naar wens

Alles was correct volgens bestelling

• Wat vind je van het product? Heel goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Lichtbak voor opleiding kleuterjuf

2 maal besteld en telkens snelle en goed verpakte verzending, kom zeker terug !

Eerste maal hier gekocht en zeer tevreden van de service.

• Wat vind je van het product? top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? extra liggers vitrine .

Vlotte, correcte afhandeling van bestelling

Bestelling ging vlot en geleverde goederen waren volledig in overeenstemming met verwachtingen. Geleverd materiaal was heel goed en veilig verpakt.

• Wat vind je van het product? Hoogwaardige kwaliteit
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? foto's bevestigen

Ok

• Wat vind je van het product? Ok
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Ok

Top Product

Vlugge bediening

• Wat vind je van het product? Prachtig
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Beeldhouw werk

Vlotte levering en snelle dienst na verkoop

Vlot geleverd, correcte maten en snelle reactie bij vragen of opmerkingen

• Wat vind je van het product? N.v.t.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Beste Peter, Dank u wel voor uw review! Fijn om te horen dat u u uw platen vlot en in de correcte maten heeft ontvangen en dat u tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groeten, Sjihabaddin

Sterke prijs maar matige kwaliteit

De prijs die kunstofplaten aanbiedt is heel scherp. Spijtig genoeg vertaalt zich dat in de kwaliteit. Bij mij dienden de platen om kerstversiering op te hangen maar ik heb uiteindelijk een andere oplossing gezocht want de platen waren wel transparant maar hadden heel veel krassen waardoor ze niet bruikbaar waren - het zag er heel onverzorgd uit eens ik ze gebruikt had en ik wilde ze zo niet tentoonstellen.

• Wat vind je van het product? Matige kwaliteit
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Niet

Beste Marijke, Bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat u uw platen bekrast heeft ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We doen onze best om iedere order zo goed mogelijk te laten bezorgen. In dit soort gevallen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Sjihabaddin

Proficiat ,doe zo verder. Een aanrader.

De bestelling komen perfect aan. Nogmaals een aanrader.

• Wat vind je van het product? Perfect
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? In huis

Kwaliteit

Zeer goede kwaliteit mooi verzorgt en verpakt snelle levering en maten zijn percies. Bedankt

• Wat vind je van het product? Zeer goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Volière vogels afscherming voor de winter

Goede service, zeer vlugge levering

• Wat vind je van het product? zeer goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? aquarium

Voor de eerste keer heel goede ervaring.

Alles volt verlopen goede levering en super goed verpakt, ook website heel overzichtelijk.

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afsluiting zijkant glazen schuufwand.

zeer vlotte service.

Al een paar keer een bestelling gedaan .en zeer vlotte snelle service.Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling en levering.

• Wat vind je van het product? prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? schabjes voor een zelf gemaakte kast voorzien van led verlichting.

Prima bedrijf , vlugge levering

• Wat vind je van het product? Zoals verwacht prima product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Plexi voor in de vitrinekast om meldallions aan te bevestigen

Heel fijn dat dit zo makkelijk kan allemaal!

• Wat vind je van het product? 10/10
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Naast de badeend als de kinderen in bad gaan zodat het water niet op de parket kan spatten

Vlotte en snelle levering

• Wat vind je van het product? 10
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Garage

Snelle en goede service. Uitstekend product.

Zie hierboven

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Paneel bad

topservice en uitstekende kwaliteit

Eenvoudig om te bestellen, snelle service en topkwaliteit.

• Wat vind je van het product? topproduct

Problematisch

Mijn eerste bestelling had ik geplaatst op 19 oktober en uiteindelijk maar op 18 december alles ontvangen. * 19 oktober: Initiële bestelling (volgens de site alles op stock) * 22 oktober: uitgesteld tot 18 november * 17 november: uitgesteld tot 24 november (dag ervoor nog navraag gedaan en alles zou geleverd worden om de dag erna een mail te krijgen dat het weer uitgesteld is. * 25 november: uitgesteld tot 2 december * 1 december: de bestelling zou verzonden worden en ik zou een track en trace krijgen * 7 december: zelf navraag moeten doen omdat ik nog steeds geen update had gekregen. Antwoord gekregen dat de bestelling die week nog zou geleverd worden * 11 december: vrijdagavond van die week nog steeds geen track en trace. Dan maar gebeld en dan uiteindelijk track en trace gekregen voor maandag 14-12. * 14 december: levering vind plaats maar er zijn 2 platen tekort. terug gebeld en de support heeft er toch voor gezorgd dat ze eind die week op 18-12 toch geleverd zijn geweest. Al bij al een heel verhaal met heel wat fouten en een hele hoop frustratie voor een bestelling waarvan je verwacht dat je ze de week na je bestelling zou ontvangen. Ik moet wel zeggen dat de support bij telefonisch contact heel correct en behulpzaam was en ik ook de transportkosten teruggestort heb gekregen. De platen zelf zijn heel mooi maar hier en daar toch een hoekje af of wat schade (zou het hiervoor niet laten om niet opnieuw hier te bestellen) maar ik moest de platen toch nog op maat zagen dus ik heb dit kunnen verhelpen. De HPL boor is ook zeker een aanrader om bij te kopen deze geeft een heel goed en mooi resultaat. Al bij al moest het niet zijn van de hele levering historie zou ik tevreden zijn geweest maar ja ...

• Wat vind je van het product? Mooi
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Onderkant plat dakoversteek

Beste Willem, Bedankt voor uw review! Spijtig om te horen dat de levering langer heeft geduurd dan eigenlijk zou gemoeten. Door de drukte kan het voorkomen dat het langer duurt voordat een bestelling wordt geleverd, maar wij doen desondanks onze best om updates over leveringen zo goed mogelijk te delen met iedere klant. Onze klantenservice heeft met u contact opgenomen om u een passende oplossing aan te bieden. Hopelijk bent u tevreden met de afwikkeling. Met vriendelijke groet, Sjihabaddin