Filters

1

Slechte service

Net zoals alle andere reacties doen uit schijnen, slechte service. Koop hier niet. Had ik de reacties eerder gelezen had ik hier zeker niet gekocht. Ons verhaal: Wij bestelden nieuwe plexi platen als ramen voor ons tuinhuis. Deze zijn 'opaalwit' zo dat je alle gerief niet ziet liggen in het tuinhuis. Veel later dan geadverteerd krijgen wij de platen toegestuurd. Blijken beide platen een gebroken hoek te hebben (kan zeker de schuld van de leverancier zijn). Mailtje gestuurd en vrij snel reactie gekregen dat ze dit intern gingen bekijken. Ik had reeds heel duidelijke foto's genomen, maar moest er nogmaals drie doorsturen. Weer een tijd later krijgen we onze 'nieuwe' platen. Ik open de verpakking om deze te installeren en deze hebben gewoon een totaal verschillende kleur (lees: duidelijk witte panelen). Deze passen echter totaal niet bij de panelen die wij hebben. Na nogmaals mailen (incl. Foto's) moest ik opnieuw een mail sturen met foto's waarop ik een lamp achter het paneel hou. Dit heb ik meteen gedaan, alsook de nieuwe witte plaat naast een andere opaalwitte plaat gehouden. Het verschil zie je in één oogopslag. Nu krijg ik een mail dat ze door de drukte platen hebben besteld die er 'iets' anders uit zien en het geen nut heeft om ons nieuwe platen te sturen. Dus wij hebben nu ZES OPAALWITTE en TWEE WITTE ruiten in ons tuinhuis. Wat is dit voor service.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Dylan, bedankt voor uw reactie. We begrijpen dat deze situatie voor u heel vervelend is omdat de kleur niet overeenkomt met de andere platen. Er is op dit moment een hele grote vraag naar Plexiglas en Polycarbonaat waardoor wij nu een iets andere tint verkopen. We zullen u een mail sturen met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Evelien

1

Rara voor de levering

Op voorraad en levering 1 tot 5 dagen stond er op de webshop. Had beter een printscreen gemaakt want na telefoon met Hollandse klantendienst werd het 2 tot 10 dagen leveringstermijn en op voorraad betekent enkel dat ze grondstof liggen hebben. Na 14 dagen heb ik de bestelling geannuleerd.Het gaat niet alleen om de onjuiste levertijd maar ook om de slechte communicatie : een email wordt niet beantwoord, met veel geduld geraak je soms bij de klantendienst binnen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor uw reactie. Door de grote drukte die wij op dit moment hebben is het lastiger om de klantenservice telefonisch te bereiken en raden wij aan om een email te sturen naar info@kunststofplaten.be. Wij doen ons uiterste best om hier zo spoedig mogelijk op te antwoorden. Daarnaast hebben we op de informatiepagina de productie tijden moeten aanpassen door de drukte. Met vriendelijke groet, Evelien

8

ZEERGOED

ZEERGOED

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende firma alles op tijd geleverd correcte afhandeling

Zeer correcte firma te zeerste aan tebevelen

  • Aanbevelen? Ja
6

Alles prima, behalve het zaagwerk.

Aan één zijde waren alle zaagraden gekarteld. Dat wijst erop dat de platen wellicht zonder voorloper gezaagd werden, dat is spijtig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mn plexiglas perfect op maat en goed ingepakt.

Snelle levering ondanks de corona toestand....waarvoor dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed ontvangen

Op tijd afgeleverd in goede staat

  • Aanbevelen? Ja
9

Correcte, perfecte en vlugge levering

Een eerste kennismaking en bestelling verliep perfect

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfect afgewerkte plaat

De plaat was vlug geleverd maar een hoekje was wat gebogen, waarschijnlijk van het transport. Perfect produkt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed juiste maat en optijd geleverd

Super

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht

Na 4 weken mijn bestelling nog niet ontvangen....dus niet in orde voor mijn heropening.Steeds late reactie op mails. Wel correcte terugbetaling.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Francine, bedankt voor uw reactie. Door de grote vraag naar plexiglas en polycarbonaat duurt het op dit moment langer op de platen te produceren en te versturen. We vermelden dit ook op de corona informatiepagina. We zijn blij om te horen dat u bij bent met de passende tegemoetkoming. Met vriendelijke groet, Evelien

1

afspraken worden niet nagekomen

Bestelling 15475BE geplaatst op 28 april. Verzending gebeurt volgens uw website binnen 2 tot max 10 werkdagen. Vandaag zijn we reeds de 13de dag en nog niets geleverd, geen track en trace, geen bericht, niets. De productie zou al enkele dagen klaar zijn maar het inpakken blijkt nu vertraagt. Hebben jullie nu echt 13 dagen nodig om 7 stukjes plexi van max. 1,2 meter op transport te krijgen? Het valt wel op dat jullie kant en klare plexi corona schermen gepromoot worden op jullie website, daar is dan weer wel tijd voor. U komt uw afspraken niet na en schuilt zicht achter de coronacrisis. Dat transporteurs het ook bijzonder druk hebben is best mogelijk maar binnen ons bedrijf sturen we bijna dagelijks goederen naar Nederland en terug en elke levering hetzij via Mikropakket, UPS, PostNL, DPD e.a. wordt ons keurig binnen twee werkdagen afgeleverd. Wat ik bijzonder ergerlijk vind is dat afspraken er zijn om nagekomen te worden en als dit niet lukt dat je uw klant hiervan moet verwittigen en de schade die hieruit voortkomt vergoed. Nu hebben wij 668€ betaald maar door jullie toedoen kunnen wij onze klanten niet ontvangen en loopt de schade binnen ons bedrijf op tot een veelvoud.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Carl, Jammer om te horen dat u nog geen informatie hebt ontvangen over de levering. Ik kan inderdaad zien dat uw bestelling klaargemaakt moet worden voor verzending. Ik heb uw vraag over de levering uitgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik hier een reactie van heb ontvangen zal ik u hiervan op de hoogte stellen. Onze excuses voor de vertraagde bezorging. Met vriendelijke groet, Evelien

1

Gelieve geen levertijd op de website te plaatsen

Gelieve de levertijd verwijderen. Want die komen jullie toch niet na. Wij zijn al van 28/04/20 aan het wachten op onze bestelling. Ik snap dat het druk kan zijn op deze moment maar garandeer dan niet dat de levertijd 2-10 dagen is!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Leo, Bedankt voor uw reactie. We begrijpen dat u graag wilt weten wanneer de bestelling geleverd gaat worden. De platen zijn allemaal geproduceerd en zijn vandaag aangemeld voor verzending. Als het goed is ontvangt u vandaag een mail over de leverdatum. Met vriendelijke groet, Evelien

1

slechte communicatie, lange levertijd

27 april 4 platen besteld en betaald. Vele mails en telefoons. Onbegrijpelijk dat niet kan gezegd worden wanneer de platen in mijn bezit zullen zijn. Vorige week waren ze reeds verpakt en nu niet meer... Annuleren kan niet omdat het een automatisch systeem is? Ik word aan het lijntje gehouden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Mieke, We begrijpen dat het vervelend is om nog geen duidelijkheid te hebben wanneer uw bestelling geleverd gaat worden. We sturen u een mail met aanvullende informatie over de bestelling. Met vriendelijke groet, Evelien

1

ongeloofwaardig !!

op 16 april spatschermen besteld en betaald. Er stond toen op de site levertijd tss 2 en 5 werkdagen. Inmiddels hebben ze dit veranderd naar 10 dagen. Nu op 14/05 nog steeds niet ontvangen. Elke week een uitleg maar ik zie gewoon geen platen. Ik heb de zaak moeten openen zonder schermen met gevaar voor de klanten en personeel. Onverantwoord !!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Karel, We snappen dat dit een vervelende situatie voor u is. Inmiddels heeft u contact gehad met de klantenservice en hebben we samen gekeken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Evelien

1

Er wordt gelogen tegen de klant

Na bestelling van 5 plexi-platen werd er gezegd dat in mijn pakket mocht ontvangen na 5 werkdagen. Dit gebeurde niet... Bij het telefonisch contact excuseerde men zich: Er werd 1 stuk nog geproduceerd en het totaalpakket zou uiterlijk de week erna geleverd worden. Dit gebeurde niet... Terug telefonisch contact genomen: Die ene plaat was nog steeds niet geproduceerd en men kon mij ook niet vertellen wanneer dit wel het geval zou zijn. Daarom vroeg ik of de 4 platen die klaarstonden wel kon geleverd krijgen. Dit zou men navragen en mij uiterlijk de dag erna laten weten. Dit gebeurde niet... Terug telefonisch contact genomen: ik kreeg terug hetzelfde verhaal als 2 dagen ervoor. Men zou nu wel snel die ene plaat produceren. Hiervoor had ik elders al een bestelling geplaatst en reeds ontvangen. (op 2 dagen tijd!!!). Op de vraag of ik nu die 4 andere platen geleverd kon krijgen werd negatief geantwoord: ik moet wachten tot die ene plaat geproduceerd is...ONGEHOORD! Ik heb zeker begrip voor de moeilijke situatie. Ik ben zelf ook zelfstandige en heb het niet minder gemakkelijk. Het enige wat ik vraag is een beetje begrip terug, maar de manier waarop ik hier behandeld wordt tart alle verbeelding...ZEER JAMMER!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marco, Bedankt voor uw bericht! Ik begrijp inderdaad dat u graag de vier platen die wel geproduceerd zijn, ook geleverd ziet. Ik heb niet-geproduceerde plaat geannuleerd, waardoor je daarvan het geld teruggestort krijgt. Aangezien deze nu geannuleerd is, zullen de overige vier platen ingepakt en verzonden worden, zodra dit gebeurd is ontvangt u een Track en Trace code. Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat u de platen in goede orde zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Evelien

1

Absolute klucht

Nog steeds wachtende op een bestelling na 5,5 weken (06/04 besteld en betaald) als professionele klant. Alle begrip voor langere levertijden in deze periode, maar als na twee weken blijkt dat de bestelling ergens verloren staat in het magazijn en het na 3 weken nog zelfs niet op transport is geraakt, ondanks de vele beloftes van 'spoedlevering' en vele andere excuses, dan is dit gewoon een absolute klucht! Verantwoordelijken zijn niet bereikbaar en medewerkers verbergen zich achter elkaar zonder effectieve oplossingen of opvolgingen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Apollonia! Bedankt voor uw reactie! Jammer om te lezen dat u uw order ondertussen nog niet ontvangen heeft. Ik ga de status van uw bestelling nakijken en zal u aan de hand daarvan een mail sturen met een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Evelien

6

Goed Produkt, onvoldoende beschermd in de verpakking aan de hoeken.

Één gr ouwen hoek, wat enkele aanpassingen heeft gevraagd aan het oorspronkelijk plan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

BEste Joseph, bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer om te horen dat ondanks de zorgvuldige manier van verpakken de plaat beschadigd is. Wan dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u een mail willen sturen naar info@kunststofplaten.be met de foto van de beschadiging? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Evelien

8

Gemakkelijke bestelling prima levering

Gemakkelijke bestelling prima levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestellingen worden niet geleverd!!

Ik bestelde een plexi glas plaat op 25/04. Ik begrijp dat er door toedoen van de coronacrisis een langere wacht tijdis en er zich zelfs eventuele problemen kunnen voordoen om een artikel op tijd geleverd te krijgen. Ik schrijf deze review op 12/05 en heb nog steeds niets ontvangen, en volgens mijn bestelbon zijn ze zelfs nog niet eens begonnen om mijn order in orde te maken. Als je als producent of leverancier niet kan voldoen aan de vraag, moet je dit duidelijk vermelden bij de bestelling. Nu kan je als klant de bestelling niet meer annuleren, terwijl ik nu bij de eerste de beste doe het zelf zaak een zelfde plaat had kunnen gaan ophalen. Kijk uit mensen voor je hier een bestelling plaatst!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Luc, Jammer om te horen dat u nog niet weet wanneer uw bestelling geleverd gaat worden. Ik zal ervoor zorgen dat u een mail ontvangt met aanvullende informatie over uw bestelling. Met vriendelijke groet, Evelien

1

Slecht

Reeds mijn bestelling geplaatst op 14 april en zou geleverd worden 1-3 d levertijd +1-3 d voor corona extra , wat begrijpelijk is dus dat is max 1 week , nu een maand later nog heen levering, alles netjes betaald en van hier naar daar gestuurd , eerst de verpakking en dan koerier dienst dan terug verpakings afdeling en telkens zeggen ze dat mijn bestelling is gemaakt , ondertussen werk ik hier in onveilige toestand , nochthàns mijn bestelling geplaatst meer dan 3 weken voor ik ze nodig had , wat moet ik nog meer doen om mijn bestelling te krijgen !!!! Een heel ontevreden klant !!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marc, Jammer om te horen dat u nog geen duidelijke informatie heeft ontvangen over uw bestelling. Zou u een mail willen sturen naar info@kunststofplaten.be met uw ordernummer zodat wij kunnen kijken naar de status van uw order. Met vriendelijke groet, Evelien

10

perfecte materiaal

en redelijk snelle en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede ervaring. Prima

alles naar wens geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

mooi produkt

feilloze bestelling, betaling ,productie en levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte en kwalietitsvolle levering

De bestelling werd vlot geleverd en het geleverde materiaal is van zeer goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd