Correcte afhandeling van bestelling en prima op maat gezaagd materiaal.

Zeer Goed

• Wat vind je van het product? Zeer Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Maken van waswafelpers

Alles OK

OK

• Wat vind je van het product? Prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Reclame ezel

Gesneden op maat zoals ik had gevraagd en zeer goed verpakt

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voliere

goeie kwaliteit voor eerlijke prijs en prima geleverd.

Het gegoten plexiglas dat ik bestelde was goed beschermd door verpakking en stevige folie. Het is volledig doorzichtig en goed te bewerken.

• Wat vind je van het product? zeer degelijk materiaal
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? voor een grote kijkdoos

Perfect volgens afspraak

De platen werden perfect op maat versneden, goed en duidelijk gelabeld zodat missen uitgesloten was. En de levering ook netjes volgens afspraak

• Wat vind je van het product? perfect
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? afscheidingen

tevreden

tevreden

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? desk

Perfect op maat gezaagd en volgens overeenkomst geleverd

Ik ben een tevreden klant

• Wat vind je van het product? Goed

levering in 5 fases en geen communicatie

daar waar mijn eerste levering plexischermen vlekkeloos verliep, heb ik met mijn tweede bestelling alleen maar problemen. - na 2 weken nog niet geleverd. na contactname was het pakket terug naar de firma gestuurd aangezien de koerier zich 2 maal zou hebben aangediend zonder resultaat. jammer genoeg niets teruggevonden in de brievenbus - derde week worden de schermen geleverd. dan ontbreken de voeten en de beugels - die worden dezelfde dag nageleverd. - bij het monteren van de schermen merken we dat één van de beugels ontbreekt. - ze worden nageleverd. wordt vervolgd. - telkens ik vraag wat er mis gaat en waar ik mijn klacht kan formuleren om alzo de werking te optimaliseren krijg ik maar één antwoord: dank voor uw bericht. we sturen het na. daar waar ik oorspronkelijk zo tevreden was, stel ik me nu vragen bij de service. ik had een collega horecazaak aangeraden de schermen te bestellen bij kunststofplaten.be. heeft hij gedaan, maar ook daar zijn de 6 voeten niet geleverd.

• Wat vind je van het product? top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? afscherming

Beste Anja, bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer om te horen dat wij uw verwachten bij de laatste bestelling niet hebben kunnen waarmaken. Omdat we alles met de hand inpakken kan het zijn dat er een menselijke fout wordt gemaakt, zodra dit geconstateerd wordt lossen we dit z.s.m. op door het ontbrekende artikel na te sturen. We hopen dat u inmiddels de missende onderdelen heeft ontvangen en blij bent met uw bestelde platen. Met vriendelijke groet, Evelien

Eén van de drie platen bleek gebarsten in het pakket.

Ik ben nagenoeg blind. Ik was niet thuis. De transporteur heeft het pakket niet bij de buren, maar in een Parcelshop geleverd. Ik moest te voet en het openbaar vervoer het pakket ophalen. Probeer maar ens met een witte stok in de ene hand een een pakket onder de arm de bus te nemen terwijl je niet kan zien. Enkele dagen later bleek dan dat de laatste van de drie geleverde platen kapot was.

• Wat vind je van het product? Het product op zich is top.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Spat en stof omkasting voor draaibank en freescombinatie.

Beste Frank, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u dit meegemaakt heeft. We streven ernaar de pakketten te leveren op het opgegeven adres. Zou u een email willen sturen naar info@kunststofplaten.be met een foto van de plaat? Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Sjihabaddin

prima service

vlotte afhandeling bestelling en snelle levering

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Snel geleverd , product in orde

Goede site, vlotte afhandeling , snel geleverd , mooi product. De verpakking mocht iets dikker zijn om de hoeken beter te beschermen alhoewel mijn product is goed gearriveerd

• Wat vind je van het product? zoals verwacht
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? fotografie

alles is probleemloos verlopen

Goede prijs-kwaliteitsverhouding en stipt geleverd.

• Wat vind je van het product? beantwoordt aan onze verwachtingen
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? bescherming van de wanden tegen beschadigingen van stoelen en tafels in onze vergaderzaal

Goed product en snelle levering.

Bij scharnierend raam is transparante plexi plaat uitstekend. Laat licht door en kan ik mobiele airco afvoer door een rond gat naar buiten de warme lucht afvoeren.

• Wat vind je van het product? prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Mobiele Airco afvoer via raam.

Tof

Heel goede producten , en snelle levering

• Wat vind je van het product? N.v.t.

correcte service

gekrgen wat ik wou in zeer korte tijd

• Wat vind je van het product? top , wat ik moest hebben
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? lichtbak

Goede dienstverlening, maar barst bij levering

Handige webshop, snelle service. Barst in plexiglas bij levering.

• Wat vind je van het product? Jammer van de barst
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Fotolijst

Hoi Ineke, Fijn om te horen dat u tevreden bent met de handige webshop en snelle service! Jammer dat er in een barst zat in het plexiglas. Wij streven ernaar ieder product in goede staat te leveren. In dit soort gevallen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Sjihabaddin

Prima, vlotte levering

Vlotte levering, prima verpakt Fantastisch

• Wat vind je van het product? Perfect en correcte afmeting zoals besteld

Stipt, verzorgd, kwaliteit!

• Wat vind je van het product? Kwaliteit
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Tuinhuis

Alles Naardens

Stipte levering,alles ok

• Wat vind je van het product? Ok
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Lichtbakb

Snelle levering en top kwaliteit plexi

Snelle levering en top kwaliteit plexi, correcte afmetingen zoals gevraagd

• Wat vind je van het product? Perfect
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Diorama

Perfecte service. Snelle levering. Prijs kwaliteit.

• Wat vind je van het product? Kwalitatief
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Ramen tuinhuis

Het gewenste product op de juiste maat gesneden, voor de juiste prijs

• Wat vind je van het product? Zeer goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Ramen tuinhuis

Uitstekend...

Zeer vlugge afhandeling en goede service. Ik moet weer bestellen. Ook in grote afmetingen

• Wat vind je van het product? zeer goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? kapsalon

Super materiaal van goede kwaliteit

Zeer vlot goei kwaliteit van plexiglas

• Wat vind je van het product? 10
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voor me vogelkooi

Eenvoudig om te bestellen

Tof om niet grote platen te moeten bestellen indien men kleine hoeveelheden nodig heeft.

• Wat vind je van het product? Perfect
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voor de fabricage van een miniatuurlift