Kwaliteit en goede service

Voor onze koelkast een plexiglas plaatje op maat besteld bij de Kunst stofplatenshop. Bestelling werd keurig uitgevoerd en verpakt. Helaas leverde het koeriersbedrijf de bestelling verkeerd af. Maar Linda van de klantenservice reageerde heel begripvol en heeft alles voor ons alsnog in orde gemaakt zonder verdere kosten. Prima kwaliteit en zeer klantvriendelijk bedrijf dus!

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Als vervanging van de glasplaat in onze koelkast

Prima spul maar op fout adres geleverd

Artikelen precies zoals besteld maar bij een fout adres geleverd en na een speurtocht door de buurt naar huis moeten dragen. Is gemeld bij leverancier en transporteur maar behalve de mededeling dat ze het met de chauffeur gaan bespreken is er nog geen feedback gekomen. Met transportkosten van bijna € 50 (37% van de totale factuur) zou je toch iets meer service en feedback verwachten.

• Wat vind u van het product? Prima, maten kloppen exact
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? kastbekleding

Goedemorgen Pieter, Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je bestelling op een verkeerd adres is afgeleverd en dat je daardoor extra moeite hebt moeten doen om je artikelen te krijgen. Dit is absoluut niet de service die wij voor ogen hebben en wij begrijpen je frustratie, vooral gezien de hoge transportkosten. Wij hebben je melding ontvangen en hebben dit besproken met de transporteur en de chauffeur. Onze oprechte excuses dat je hier nog geen verdere feedback op hebt gekregen. We hebben je in de tussentijd een mail gestuurd met daarin de reactie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Romy

alles mooi in orde

Product is mooi en van goede kwaliteit. Snelle levering. Pakje goed verpakt.

• Wat vind u van het product? Heel goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Afdekplaat buiten op gietijzeren rooster

Vlotte levering

Alles werd vlotjes en zonder problemen geleverd. De platen zijn van een goede kwaliteit.

• Wat vind u van het product? Goede kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Dashboard boot

Goedemiddag Danny, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het doet ons goed om te lezen dat alles vlot en zonder problemen is geleverd en dat de platen van goede kwaliteit zijn. Uw tevredenheid is voor ons zeer belangrijk, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere producten nodig hebben, staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Linda

Aanrader

eenvoudig online te bestellen en betalen. Vlotte verwerking en verzending. Goede verpakking.

• Wat vind u van het product? Mooie afwerking en
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Flipperkast herstelling

Heel jammer dat de verkeerde levering niet gecompenseerd wordt.

Ik bestelde een plaat van 1m op 80 cm. En kreeg een plaat van 80 op 80. Het verschil is 16€, daar gaat het me niet om. Mijn klanten willen (of bestelden..) een welkomstbord van 1m op 80cm. Het verschil zal gezien worden. Zelfs na toesturen van fotomateriaal/bewijs, werd mijn verzoek afgekeurd. Heel jammer. Anders ben ik wel altijd tevreden geweest. Al heel wat besteld en mooie dingen kunnen realiseren.

• Wat vind u van het product? Het 'frost' acrylaat op zich is super.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Luxueus welkomstbord voor een huwelijk

Goedemiddag Tine, Bedankt voor uw bericht. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een plaat krijgt met de verkeerde afmetingen. Onze excuses hiervoor. Door een misverstand bij ons duurde het wat langer voordat we u een oplossing konden aanbieden. We gaan in ieder geval een nieuwe plaat voor u produceren en deze naar u opsturen. Hopelijk heeft deze wel de correcte maat! Een fijne dag gewenst, Barend

In het weekend besteld, dinsdag geleverd. Perfect op maat, zeer goed verpakt en zeer snel geleverd. Perfect dus

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Terrarium

Goedemorgen Björn, Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je bestelling perfect op maat was, goed verpakt en snel geleverd is. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het is fijn om te weten dat dit bij jou het geval was. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Romy

wat je besteld krijg je vrij snel

goed, duidelijk en prijslijk

• Wat vind u van het product? kwalitatief zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? bevestigingsplaten ventilatoren

Correcte levering volgens afspraak

De verpakking kan beter, de geleverde plaat was op de hoeken licht beschadigd.

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Als werkblad op een kist

Goede levering

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vitrine

top

ze leveren snel en hun producten zijn heel goed

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? koepel

Alles correct en snelle levering

Top bedrijf

Fijn bedrijf om mee te werken. Correct op alle gebied van bestelling tot levering Firma is zeker aan te raden !

• Wat vind u van het product? Voldoet 100 % aan de norm
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vervanger voor glas in binnendeuren .

• Wat vind u van het product? Is wat gevraagd werd

verkeerde kleur

verkeerde kleur geleverd maar heb onmiddelijk nieuwe gekregen dat heet ik geweldige servies dank u

• Wat vind u van het product? ben zeer tevreden
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? voor vliegendeur

Beste Ivo, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de verkeerde kleur is geleverd. We zijn echter blij dat we dit probleem snel voor u konden oplossen en dat u tevreden bent met de geboden service. Uw waardering voor onze snelle reactie en oplossing doet ons goed. Wij streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Nogmaals dank voor uw begrip en positieve woorden. Met vriendelijke groet, Linda

Verzorgde levering maar lang onderweg

Maatvoering en verpakking meer dan OK. Maar de keuze voor transport DPD valt wat tegen. Ook met andere leveranciers die via DPD werken geen al te goede ervaringen.

• Wat vind u van het product? Top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Bekleding van decorstukken voor rondreizende voorstelling.

Perfect op maat gesneden en stevig verpakt thuis afgeleverd

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Zeer mooie afwerking, een aanrader!

In de eindafwerking van mijn mini-muziekstudio desk wilde ik iets speciaals als schuifdeurtjes. In plaats van klasieke houten deurtjes opteerde ik in de eerste plaats voor glas, enige nadeel, het gewicht. Dus ben ik op zoek gegaan naar plexi glas en kwam bij kunststofplaten.be uit. De plexi die ik gekozen heb is blauw getint en 5mm dik. Past perfect in aluminium profielen met een sleuf van 6mm. De platen kwamen mooi op tijd geleverd, waren zeer goed verpakt per stuk en per geheel. De voorzijde is bedekt met een kunststof film tegen krassen en na het verwijderen van deze folie is de voorkant heel mooi glanzend. Top. Ik ga zeker nog meer bestellen!

• Wat vind u van het product? Zeer mooie afwerking
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Legplanken in een zelfbouw kast

Beste Johan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wat een creatieve en stijlvolle keuze om voor blauwe getinte plexiglas schuifdeurtjes te gaan in plaats van klassieke houten deurtjes! Het is altijd fijn om te lezen dat de platen perfect passen in de aluminium profielen en dat ze netjes op tijd en goed verpakt zijn geleverd. De beschermfolie tegen krassen en de glanzende afwerking na het verwijderen ervan zijn zeker pluspunten. Top dat u zo tevreden bent! Mocht u in de toekomst nog wat bij ons willen bestellen, dan horen wij het graag van u. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Linda

Perfect gekregen wat ik vroeg .

Zeer snel geleverd. Materiaal in top staat.

• Wat vind u van het product? Ideaal
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Afwerking

Perfect maatwerk, snelle levering

Maatwerk perfect, snelle levering en goed verpakt.

• Wat vind u van het product? Prachtig
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tuinhuis

• N/A
  • N/A

fantastisch

wordt gebruikt voor diamond painting aan de muur te hangen ideaal

• Wat vind u van het product? fantastisch
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? diamond painting

Beste Maria, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij te horen dat u onze plaat ideaal vindt voor het ophangen van uw diamond painting aan de muur. We waarderen je positieve feedback en wensen je veel plezier met je project! Graag tot ziens, Met vriendelijke groet, Linda

Bestelling perfect en op maat afgeleverd

Product afgeleverd zoals besteld

• Wat vind u van het product? Tip top in orde
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Is voor op een tuintafel

Beste Stijn, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent over onze producten en het leveren ervan! Hopelijk is uw tuintafel weer als nieuw en kunt u er hopelijk weer opnieuw van genieten. Laat het mooie weer maar komen! Mocht u in de toekomst nog advies nodig hebben, bent u altijd welkom. Met vriendelijke groet, Linda

Handig en snel

Super handig om je eigen afmetingen door te geven. Wij hebben zwart mat plexi besteld om zelf een memobord te maken. Een heel stuk goedkoper dan eentje te laten maken. Onze plexi is snel en veilig goed geleverd, 5mm dik en van goede kwaliteit. Zeer tevreden.

• Wat vind u van het product? 5mm is goed stevig.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Zelf custom memo bord maken

Top service. Perfect op maat en snel geleverd ( goed verpakt)

Al meerdere Malen besteld... Telkens goede service en goede prijzen.

• Wat vind u van het product? Goede kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Raam in garage en schutting

Beste Robby, Bedankt voor uw positieve review en voor uw loyaliteit als klant! We zijn blij te horen dat onze service en prijzen telkens naar tevredenheid zijn. Het doet ons altijd goed om te lezen dat onze producten van goede kwaliteit zijn en goed dienst doen in dit geval als raam in uw garage en schutting. We waarderen uw positiviteit dan ook enorm. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, aarzel dan niet om ons te contacteren. We helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Linda

Leonardo da Vincilaan 9

1930 Zaventem