Een flop

Ik kocht 3 grote hardschuim PVC-platen. Dat krast en deukt makkelijk. Dus ik hield mijn hart vast bij hun bericht “Je bestelling wordt geleverd zonder verpakkingsmateriaal waardoor minder afval en we een scherpere prijs bieden! Wij garanderen dat deze zonder beschadiging wordt geleverd.” 22/3: levering, 2 v/d 3 platen bleken beschadigd. Diverse krassen en deuken, ze stonden los in de bestelwagen dus tja... Bovendien hadden ze verschillende kleuren grijs. Claim ingediend, OK men ging 2 andere platen leveren. Ik drukte erop om ze deze keer wel te verpakken, met karton. Helaas, alweer die mail dat ze onverpakt zouden worden geleverd. Getelefoneerd met hen, ik moest me geen zorgen maken, ze waren zeker verpakt. Ik was dan zo dom dat te geloven en die ene goede plaat die ik had, alvast te monteren. 27/3: levering was gepland, doch chauffeur niet opgedaagd. Een hele dag voor niks thuis gebleven. 2/4: levering weer gepland, chauffeur niet verschenen. Weer een dag voor niks thuis gebleven. De dag erna staat zonder aankondiging een bestelwagen voor de deur. Daarin slingeren alweer 2 onverpakte platen. Die zijn al even erg gekrast als de eerste keer dus ik weiger de levering compleet. Na nog wat telefoontjes en mailtjes krijg ik 2 platen terugbetaald. Ik zoek op Internet een andere NL leverancier. Na wat overleg per mail, zoeken die mensen met zorg perfecte platen uit in hun magazijn. Ze sturen een staaltje waaruit blijkt dat de kleur grijs iets verschilt van de plaat die ik al had gemonteerd. Ik moet die plaat dus vervangen. In ieder geval: ze verpakken ze uiterst goed in karton, leveren ze stipt op het afgesproken uur . Platen zijn perfect en kosten nog minder ook. OEF! Maar kunststofplaten.nl = 2 weken ellende, heb toch geld+transport betaald, voor een plaat die ik er weer moet afslopen zonder de metaalstructuur eronder stuk te maken. Kunststofplaten.nl heeft 4 grote platen PVC verloren (=geld én afval) en dat om wat karton uit te sparen... Rare filosofie.

• Wat vind u van het product? Product op zich is goed maar beschadigd wegens slechte behandeling en ontbreken van verpakking
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? plafond

Goedemiddag Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze uitgebreide review te plaatsen. Wij betreuren ten zeerste dat dit zo is verlopen. Dit mag niet de bedoeling zijn. Dit heeft mijn collega ook al aangegeven in de mail. Bij grote platen, zorgen wij ervoor dat dit net zo word vervoerd als echt glaswerk, in stellingen. Als het goed is weten onze bezorgers dan ook dat hier uiterst voorzichtig mee moeten omgaan. Uw feedback over het leveren van deze platen zonder karton, hebben wij ook zeker al eens doorgezet, aangezien wij het hier in ons mailcontact ook meerdere malen over hebben gehad. Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden, waardoor u inderdaad veel te lang heeft gewacht op leveringen, die ook nog eens niet juist waren. Deze fout hebben wij ook op ons genomen, en de kosten van de 2 onjuiste, beschadigde platen naar u geretourneerd. Nogmaals onze oprechte excuses. Wij hopen dat je alsnog kunt genieten van uw eindresultaat van uw aangepaste plafond. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Linda

• Wat vind u van het product? Uitstekend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vensters veranda

Top firma alles volgens afspraak geleverd en afgewerkt

Zie boven

• Wat vind u van het product? Nog af te wachten maar verwacht geen probleem. Indien ok zou ik het willen gebruiken om douchewanden te renoveren,?
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tussen keukenkasten

Top !

Snelle levering, correcte maten. Gemakkelijke interface om de maten op te geven. Top, graag terug.

• Wat vind u van het product? Ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Overhang maken op de schutting van de tuin.

Beste Marc, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij vinden het fijn dat u het gebruik van onze website positief heeft ervaren, en daardoor gemakkelijk uw gewenste bestelling heeft kunnen plaatsen! Wij hopen dat u de plaat goed kunt gebruiken bij de schutting in uw tuin. Mocht u in de toekomst nog eens iets nodig hebben, zien wij u graag terug. Met vriendelijke groet, Linda

heel goed en snel

gemakkelijk, goed en snel

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? jegplank in vitrine

De opgegeven maten waren gxvolgd

Levering van platen was zoals afgesproken

• Wat vind u van het product? Geleverd zoals besteld
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Een kleine serre

Alles op maat zoals gevraagd , en op tijd , proficiat

na het bestellen van deze panelen op maat gesneden , verliep het voorop gestelde schema van de verwerking en uiteindelijke levering tot op de puntjes prima , nogmaals proviciat

• Wat vind u van het product? goed en in goede verpakking
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? voor mijn serre

Goedemiddag Roger, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over het gehele proces. FIjn dat de platen naar wens geleverd zijn, en dat de levering ook zonder problemen is verlopen. Dit is natuurlijk ons streven! Wij wensen u veel succes met het bouwen van uw serre. Als wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij het graag. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Linda

top elke stap goed opeen volgend

prima levering alles dat besteld is is erbij heb mijn volgende bestelling al geplaatst prijs valt zeer goed mee

• Wat vind u van het product? top zoals bescgreven
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? lezeren met lezer

Platen waren correct, levering was teleurstellend

De levering werd twee later bezorgd dan belooft en moest opgehaald worden van een afhaalpunt. Voor 18 euro levring verwacht ik het niet zelf te moeten gaan halen.

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Goedemorgen Mathieu, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review bij ons te plaatsen. Onze levertijden liggen tussen de 3 tot 6 werkdagen, dit is omdat ook wij afhankelijk zijn van onze vervoerders, die het ook erg druk hebben. Wij vinden het dan inderdaad jammer om te lezen dat u het pakket heeft moeten afhalen op een afhaalpunt, terwijl u dit niet heeft aangegeven. Dit gaan wij dan ook oppakken met onze vervoerder. Onze oprechte excuses hiervoor! Wij hopen dat het door u bestelde product, wel aan uw verwachting voldoet! Fijne dag toegewenst, en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Linda.

Goede . snelle service

Goede ervaring Enkel de vraag wat is kantafwerking volgens julie ? Ik kreeg het plexiglas toegestuurd en de kanten waren enkel gezaagd terwijl er op de afbeelding op de site stond kantafwerking met een klein schuin kantje en zuivere zijkant

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Douchedeur

Super tevreden over de kwaliteit van het product en de snelle levering.

Super tevreden, beveel ik iedereen aan.

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Heel tevreden met het gevraagde en geleverde product.

De PVC platen zijn precies wat ik nodig had en gemakkelijk op maat te snijden.

• Wat vind u van het product? Heel goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Herstellen gordeur

Goed product , goeie service ! :)

snelle verzending , we kunnen direct aan het werk :)

• Wat vind u van het product? top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? letters en cijfers voor bordjes in winkel

De levering gaat zeer snel. De kwaliteit is goed. Verpakking kan beter.

De levering gaat zeer snel. De kwaliteit is goed. Verpakking kan beter.

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? kleine subtiele rekjes

Correcte levering

Zoals het hoort

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? ramen kippenhok

topproduct voor een correcte prijs

Aangename kennismaking met jullie site, waardoor ik gemakkelijk vond wat ik nodig had. Verder een goed verwerking en verzending van mijn bestelling. TOP !!!!

• Wat vind u van het product? zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? hobby

Beste Ginot, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen! Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze website. Wij doen ons best deze altijd up to date te houden, en ervoor te zorgen dat de producten goed en duidelijk worden aangeboden! Ons doel is daarnaast dat de bestellingen goed bij u, de klanten aankomen. Super dat dat bij u ook het geval is! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Linda

Van bestelling tot levering top

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Voor op kast

Precieze maten, krasvrij, ziet er prima uit

Niks op aan te merken. Snelle levering ook.

• Wat vind u van het product? Prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Glas van bijzettafeltjes veiliger vervangen

Goede kwaliteit

Snelle levering van plexiglas,mooi verzaagd en goede kwaliteit.

• Wat vind u van het product? Uitstekende kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Afdekken van aquarium

Snelle levering, perfect product!

Ik zocht al langer naar niet- transparante acryl plaatjes. Ik vond perfect wat ik nodig heb bij “ Kunststofplaten.be”. Snel en degelijk verpakt, snel geleverd!

• Wat vind u van het product? Perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Bevestiging video deurbel en basis voor nummerplaatborden .

uitstekend

groot aanbod goede prijs snelle en goede service

• Wat vind u van het product? super
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? lasermateriaal

Dankjewel voor de snelle en correcte levering ...

Zoals gewoonlijk ... Een snelle levering van een mooi product !

• Wat vind u van het product? Topklasse !
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Projectje waar ik mee bezig ben

Beste Luk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent met de service en onze producten! Succes met uw project, en graag tot ziens bij KunststofPlaten. Met vriendelijke groeten, Linda

Buiten, gebogen, geschaafd en enkele krasjes

Toen ik de bestelling plaatste zou dit geleverd worden op een woensdagnamiddag, perfect dan is er iemand thuis. Na enkele dagen krijg ik een mail dat dit donderdag pas ging aankomen. Heb dan direct naar jullie gebeld met de boodschap dat er dan niemand ging thuis zijn. Dit ligt helaas niet meer in onze handen maar bij de transporteur zei de man aan de telefoon maar dit is normaal geen probleem want als je niet thuis bent proberen ze de dag nadien dit nog eens te leveren? Perfect zei ik want dan ben ik thuis. Donderdag kreeg ik een mail dat het toch geleverd was, maar er was niemand thuis. Dus had aan mijn schoonvader gevraagd of hij tijd had om even te passeren. Toen hij bij ons thuis passeerde zag hij dat de platen waren achtergelaten tussen een verlichtingspaal en onze voorgevel. Met als gevolg gebogen, enkele krasjes en geschaafd. Dit vond ik toch een heel jammere zaak. Ik heb hieronder getwijfeld of ik aanbevelen ja of nee zou zetten. Maar met het product is helemaal niets mis maar de levering is echt niet oke.

• Wat vind u van het product? Het product zelf zou ik een hogere score geven want dit is goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? bescherming van de muren in de gang

Goedemorgen Leen, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet is geleverd zoals het hoort! Wij willen dit dan ook graag voor u gaan oplossen. Wij willen u vragen contact met ons op te nemen via [email protected], dan gaan we ervoor zorgen dat we dit met u op gaan lossen, en dat u uiteindelijk een tevreden klant bent! Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Linda

Een aanrader!

Vlotte en correcte communicatie. Snelle levering. Handige bestelopties.

• Wat vind u van het product? Mooie afwerking
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Frontale deur voor 3D printer

Goedemorgen Paul, Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Fijn dat ook uw levering correct is verlopen! Wij wensen u veel succes bij het installeren van uw mooi afgewerkte plaat bij uw 3D printer. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Linda

Perfecte afmetingen

Tot op de mm juiste afmetingen gelijk het was doorgegeven. Mooi afgewerkte randen (geen zaagsporen e.d.) En vooral zorgvuldig ingepakt en verstuurd zodat het zonder beschadigingen aangekomen is. DIKKE AANRADER!

• Wat vind u van het product? Past perfect en goed afgewerkt
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vervanging van gestraald glas met verlichting achter, in een badkamer van een caravan. (Weer wat gewicht minder)

Goedemiddag Jochen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen, dit waarderen wij enorm. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij doen altijd ons best om de platen zo correct mogelijk af te leveren. Ook fijn om te merken dat onze vervoerders dit met grote zorgvuldigheid bij u hebben afgeleverd. Wij wensen u veel succes met uw caravan project, en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Linda