snel en zeer goede kwaliteit

• Wat vind u van het product? zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? laser

Tres bien.

Livraison rapide. Emballage soigné. Et article tout à fait conforme. Je recommande sans hésitation.

• Wat vind u van het product? Très bon produit.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Protection d’un tableau pour envoi par avion.

super

duidelijke site, correcte levering, prima materiaal.

• Wat vind u van het product? geweldig
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? afscherming kofferruimte in auto.

In orde

Op tijd geleverd en voldoet aan de eisen

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? afdak

Top snelle levering

Top snelle levering

• Wat vind u van het product? top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? lasercutter

Slechte maatvoering!!!!

Mooi op tijd geleverd maar enkele platen meer dan 1cm verschil! Ben dan maar naar de doe het zelf shop gegaan voor nieuwe. Dus zeker een afrader, nooit meer!!

• Wat vind u van het product? Slecht
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Maakt niet uit, niet te gebruiken

Goedendag Frank, Wat vervelend om te lezen dat de maatvoering niet klopt. Wij zullen contact met u opnemen hierover om met u mee te kijken want dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Dayna

snel

• Wat vind u van het product? prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? lamp

100 euro in de vuilbak...

Ik heb een heel slechte ervaring met jullie, omdat ik verschillende e-mail heb gestuurd om informatie te bekomen. Deze werden zeer kort een onduidelijk beantwoordt. Ik werd doorverwezen naar de webshop met een slechte advies. Mijn vraag was heel duidelijk dat ik schuifdeuren wou, de antwoorden op de mails zijn heel kort en ongeïnteresseerd. Uit noodzaak bestel ik de geadviseerde plaat en als ik achteraf info vroeg over er schuifdeuren van te maken gaat dit niet door gebrek aan info van jullie kant uit. Bij aankomst zijn de platen veel te dik waardoor zij niet op de rails passen. Maar dit wordt niet teruggenomen omdat het "maatwerk" is... tot gevolg 2 plexiplaten nog in de verpakking waarmee ik niets kan doen... als de persoon die mijn e-mails beantwoorde en mijn oproepen een beetje meer aandacht had geschonken aan mijn vragen was dit niet gebeurd. Zeer kort in uitleg, snel snel doorverwezen naar de webshop, geen klangerichtheid, geen service, geen service na verkoopt. Jammer want mijn probleem is nog steeds niet opgelost dankzij jullie slechte medewerker. Ik doe dit nooit van slechte feedback te geven over een bestelling. Maar deze keer heeft dit grote erge gevolgen voor mij...

• Wat vind u van het product? Kan ik niets mee doen...
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Voor niets, deze staat in de kelder opzij. Ik kan er niets mee doen.

Beste Yeimi, Bedankt voor de feedback. Er had vanuit onze kant zeker iets meer duidelijkheid gegeven mogen worden waarvoor onze excuses. Echter wij geven een advies voor bepaalde afmetingen een dikte, wij kunnen niet weten of deze dikte passend zal zijn in uw rail. U had hierin zelf wel initiatief moeten nemen om zelf uit te zoeken of de dikte die wij adviseren ook passend zal zijn. Omdat wij maatwerk leveren is het niet mogelijk de platen retour te sturen. Met vriendelijke groet, Monja

Tevreden over produkt en afhandeling

• Wat vind u van het product? Juist wat gevraagd goed materiaal
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Deurtjes voor op boot

TOP

Snelle service en correct product

• Wat vind u van het product? goed en correct verpakt
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Hobby

Zeer goede service, en aantrekkelijke prijs !

Kunststofplaten heeft een ruim aanbod, en is zeer aantrekkelijk qua prijs. Zeker ook voor kleinere platen bv 30x20 , ze hanteren geen minimumprijs. Altijd netjes en snel geleverd (ik woon in België).

• Wat vind u van het product? Goeie kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? laseren

Alles goed

Alles top in orde

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tuinhuis

Voordelige plexiplaten op maat geleverd

Voordelige, degelijke op maat gezaagde plexiplaten aan huis geleverd. Een aanrader!

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tuinhuis

vlugge levering

perfecte opvolging en vlugge levering

• Wat vind u van het product? dit lijkt mij goed, graag had ik wat staaltjes gekregen om deze te laten zien en voelen aan de klanten
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? douche ruimte - uitkleden van een schoorsteen - enzoverder, ik zit in het sanitaire en dakwerken

Producten zoals beschreven snel en correct geleverd.

Duidelijke site om te bestellen, alles correct, tijdig en op maat geleverd. Top service.

• Wat vind u van het product? Prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Zeer mooi product

Mijn producten zijn zeer goed verpakt en aangekomen waar ik vooral tevreden over ben. U kent ook direct de juiste prijs als je een bestelling doet zodat er geen extra kosten hier of daar bijkomen. Zeer snelle levering. Bedankt daarvoor

• Wat vind u van het product? mooi en degelijk
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? afscherming kattenvenster

Vlotte bestelling,en snelle levering top

Vlotte bestelling en vlug geleverd

• Wat vind u van het product? Perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Afdek aquarium

vlot en correct

Gemakkelijke webshop, snelle levering, correct product

• Wat vind u van het product? prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? beveiliging van een TV toestel

snelle levering , perfect !!

gewoon goed

• Wat vind u van het product? 10
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? laser

Goed product

HPL plaat staat wel redelijk krom

• Wat vind u van het product? Buiten KROM HPL plaat on
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Salontafel

Zeer hulpvaardige medewerkers, prima product, geleverd zoals afgesproken

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Speeltoestellen

Zeer snelle en perfecte service, zonder meer.

Zeer positief

• Wat vind u van het product? perfect in orde
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? scherm voor een buitenhaard

mooi verpakt

De kunststof platen waren mooi verpakt en perfect op maat gezaagd alles prima en makkelijk te betellen .goede website duidelijk en overzichtelijk .

• Wat vind u van het product? perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? tuinhuis vensters

Goedemiddag Marleen, Bedankt voor de feedback. Wat fijn om te lezen dat alles goed verlopen is en dat het duidelijk was. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke froet, Monja

Bestelling gedaan, en een paar dagen erna al geleverd. Top!

• Wat vind u van het product? Goef
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Afdichten tralies koijnenhok (afneembaar voor in zomer)

gemakkelijk te bestellen, perfecte levering

Positief

• Wat vind u van het product? Zeer goed