top marchandise !!!

perfect product, snelle afhandeling, goed beschermd ingepakt

• Wat vind u van het product? prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? ipv vensterglas

Correcte levering

Snelle en correcte levering !

• Wat vind u van het product? zoals gevraagd
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? raam tuinhuis

snelle juiste levering

perfect op gevraagde maat , secuur verpakt ,snel geleverd

• Wat vind u van het product? prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? tuinhuis

Zeer tevreden en correct

Reeds meerdere malen besteld, steeds correct geleverd en de maten en kleuren zijn volgens gevraagde bestelling. Prijzen zijn ook ok Dus ik ben tevreden met deze firma

• Wat vind u van het product? goede kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Voor mijn DIY Co2 laser cutter

Een zeer goede service

Ik raad mijn vrienden aan tot bij jullie te bestellen

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

aan de verzendingskosten mag er gewekt worden

• Wat vind u van het product? ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? afdek aqua

Steeds perfecte en tijdige leveringen

Perfect gevraagde platen op maat.

• Wat vind u van het product? Perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vervanging Glas

Goede service en snel!

Geleverd volgens verwachtingen

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? badkamer

Zeer matige service

Zowel op vlak van verzending als bij ondersteuning loopt het zeer stroef. Verzenden gebeurd met de slechtste koerierdienst, en kost een hoop geld. Als er een probleem is dekken ze zich snel in met een van de voorwaarden, of je krijgt pas na zeer lange tijd antwoord en een oplossing duurt vaak lang. Bij een bestelling waar een vorm in het materiaal word gezet is de afwerking zeer ruw, zelfs bij het simpelst te bewerken materiaal.

• Wat vind u van het product? OK
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? -

Beste Yannick, Bedankt voor uw review! We doen onze best om iedere order zo snel en goed mogelijk te laten leveren. We vinden het vervelend om te horen dat de levering van uw bestelling niet is verlopen zoals je had verwacht. Gelukkig zijn we er samen uitgekomen en is het probleem opgelost! Met vriendelijk groeten, Lennard

goed afgehandeld

aankoop is vlot verlopen

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? onderplaat lasercutter

Perfect op maat

Krasvrij geleverd, op maat gesneden Op tijd geleverd

• Wat vind u van het product? Top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Bootramen

De plexi die ik kocht had een redelijke prijs vond ik en de service en levering was ook zoals aangegeven op de site. Ik kon weliswaar geen extra info op de bestelling invoeren, anders had ik er 6 gaten laten in boren, maar heb dat nu zelf gedaan, wat zeer goed is verlopen. De site heeft zeer goede info ivm de behandeling van platen.

• Wat vind u van het product? Prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Bord buiten met vergadertijden op

goede afspraken, juiste levering, prima kwaliteit

Eerste keer besteld en er zal meer volgen. Helemaal niets negatiefs te vermelden, alles prima in orde

• Wat vind u van het product? mooi en goede kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? onder en achtergrond voor product-fotografie

Vlotte verwerking van bestelling correcte maten ,

• Wat vind u van het product? Degelijk en haaks
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Printer behuizing

Goed product, povere service

Het bestellen van het product verloopt gemakkelijk en overzichtelijk. Na het betalen (9 maart) verloopt alles ondermaats. De website gaf aan dat de levering zou uitgevoerd worden tussen de vier en negen werkdagen. Een week na de bestelling (16 maart) had ik nog steeds geen update ontvangen dat het product in verwerking was. In hun antwoord op mijn e-mail (17 maart) kreeg ik te horen dat de bestelling al vijf dagen geleden (12 maart) door hen op "ready for packing" is gezet. Het duurde nog twee dagen (19 maart) vooraleer ik een bericht kreeg dat mijn bestelling verzonden is. De bestelling werd uiteindelijk op 22 maart geleverd. Strikt genomen werd er geleverd binnen de negen werkdagen. Het feit dat het tien dagen in beslag neemt tussen "ready for packing" en levering is naar mijn mening overdreven. De wijze waarop de 2 acrylplaten werden verpakt, kan moeilijk professioneel worden genoemd. De hoeken van de platen zijn niet extra beschermd. Het karton aan twee hoeken was duidelijk beschadigd. Gelukkig waren de platen niet beschadigd.

• Wat vind u van het product? Voldoet aan de vereisten
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Fotografie

Goedemiddag Peter, bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer om te horen dat de levering niet spoedig is verlopen en dat de hoekjes van de platen ook nog eens beschadigd zijn geraakt tijdens het transport. We hebben inmiddels contact met elkaar gehad en gekeken naar een passende oplossing. met vriendelijke groet, Evelien

Snelle correcte levering

Alleen maar een positieve gevoel!

• Wat vind u van het product? Top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vitrine kast

kwaliteit klopt met het bestelde

binnen de gestelde termijn geleverd en netjes verpakt (met beschermfolie) afgeleverd. ik ben tevreden :-)

• Wat vind u van het product? top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? bescherming coronadoeleinden in mijn kapsalon (omhoog hangen aan het plafond)

uitstekend

Product was degelijk verpakt en goed afgeleverd. Geen beschadigingen van op maat zagen en correcte afmetingen vd 5 stuks. Voor herhaling vatbaar om daar nog te bestellen als ik plexi ofzo nodig heb.

• Wat vind u van het product? perfect voor mijn doeleind
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? 3d printer enclosure

Correcte levering

Voldoet perfect aan de verwachting

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Gevelbekleding

Goede afspraken en correcte levering.

• Wat vind u van het product? Zoals afgesproken
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tuin

vlotte afhandeling en prima website

De website is overzichtelijk. Bestellen was een makkie. Zo moet het zijn.

• Wat vind u van het product? zoals verwacht
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? verzagen tot experimentele fotofilters

Perfecte service en kwaliteit

Zeer goed op alle vlakken

• Wat vind u van het product? Prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Plastic bak voor fotografie

rampzalig

Machines werken niet op de millimeter. Product aangekomen met diepe krassen doorheen de beschermlaag, dan verzinnen ze 5 emails lang redenen om niet te moeten compenseren. 5x dezelfde foto moeten sturen voor ze me bedanken voor de 'nieuwe foto'. Schandalig. Professionele aan-het-lijntje-houders.

• Wat vind u van het product? zou goed zijn indien correcte afmetingen en zonder krassen
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? kunstproject

Beste Alix, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend dat u zich aan-het-lijntje-houders voelde, dit is niet onze bedoeling geweest. Gelukkig hebben we het probleem voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Lennard

perfecte afhandeling

alles ok

• Wat vind u van het product? perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? badkamermeubel

snel en correct

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? thuis raam