Prima product, prima service...

• Wat vind u van het product? Top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Raam isolatie

Fijn om op maat geleverd te krijgen, echter zou het snijden beter moeten.

Fijn om langs deze weg zelf een vitrine voor modelbouw te maken, helaas waren 2 grote zijden 3a4 mm. schuin gesneden waardoor de vitrine niet netjes gesloten is.

• Wat vind u van het product? Toch spijtig dat het niet netjes in elkaar gezet kan worden door het schuin snijden
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vitrine modelbouw

uitstekend materiaal

besteld en snel geleverd

• Wat vind u van het product? zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? zichtkast

Super snel en goede kwaliteit.

Knap gedaan. Juiste aflevering van gevraagde product. Snelle en duidelijke gegevens op de website. Bestelling snel afgeleverd. Zelfs naservice bij verkeerde bestelling was snel, no nonsense afgehandeld. Bedankt Vriendelijke groeten,

• Wat vind u van het product? Mooi product
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Voordeur reparatie en stijl aanpassing

Zoals het moet

Belgen zijn de grootste klagers en zagers maar als het goed is mag het ook gezegd worden. Prima prijs,levertermijn,materiaal,verzending

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? afwerking deur

correct

ok

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

ik vond wat ik zocht plexiglas op maat

Ook goeie service en snelle levering

• Wat vind u van het product? perfekt
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? frigo

Corrrecte levering en product

Ik bestelde een spiegel in plexiglas van 3mm. De spiegel werd binnen een paar dagen geleverd. Het enige nadeel dat ik nu zie is dat die spiegel zeer flexibel is, ik heb die in een kader gemonteerd en nu staat die steeds bol. Ik zal die moeten lijmen.

• Wat vind u van het product? zie beschrijving
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tuinspiegel

Heel bizarre manier van leveren

Ik heb ondertussen drie keer een bestelling geplaatst bij jullie. De eerste keer gebeurde de levering perfect . De platen werden zelfs in karton en in een houten kader geleverd. De tweede keer werden de platen enkel in karton geleverd met een lichte schade aan een hoek, dewelke weggewerkt kon worden. De derde keer werden de platen helemaal niet verpakt en gewoon los op ons adres geleverd. Het bizarre is dat de platen an sich niet absurd duur zijn maar de verpakkings- en transport kosten wel. Heel jammer! Helaas kan ik op basis van de laatste levering en gezien de hoge kosten, kan ik jullie niet meer aanbevelen. Maar misschien ooit in de toekomst terug wel...

• Wat vind u van het product? De platen op zich zijn super!
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? O.a. voor achterkant hangtoilet, spatwand keuken

Goedemiddag Marc, Wat vervelend dat uw levering zo gelopen is en dat u niet tevreden bent. Wij zullen contact met u opnemen hierover om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Dayna

Correcte levering, maar leveringsinfo kan beter.

De levering was correct, goed verpakt en nipt binnen de leveringstermijn. Wel had ik graag wat meer informatie ontvangen van het verloop van de levering. Zes dagen niets gehoord, om dan op de leveringsdag te vernemen dat levering enkele uren later zal plaatshebben.

• Wat vind u van het product? correct
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? meubelbescherming

super super super

er was een fout aan de plaat bij de levering en na een paar mails met foto's is alles rechtgezet en krijg ik een nieuwe plaat en een rechtzetting, een firma met een uitstekende service en mooie producten ga ik zeker nog meer bij bestellen

• Wat vind u van het product? super
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? deur voor vitrinekast

Juiste product op het juiste moment geleverd

Zeer gemakkelijk in gebruik

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Modelbouw

Alles perfect en correct verlopen!

Besteld en correct aangeleverd, netjes verpakt

goede levering

GOEDE LEVERING. Dank u

• Wat vind u van het product? ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? kaders

Alles was in orde.

Duidelijke omschrijvingen. Mooie producten ontvangen.

ontvangen wat ik zocht

Via internet hun site gevonden, goed overzicht , vriendelijke en behulpzame dame bij mijn telefonische vraag , ontvangen wat ik nodig had , video over het kleven van plexi.....

• Wat vind u van het product? prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? inbouwnis in badkamer

Beste Patrick, bedankt voor de positieve ervaring! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Lynet.

Een bestelling voor het beindigen van mijn project

Perfect resultaat

• Wat vind u van het product? Goeie kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Een badkamer meubel

Heel goed verpakt

Zeer goede plexi platen mooi recht gezaagd en zeer goed verpakt . Toch na een paar bestellingen gedaan te hebben zou eens een korting goed van pas gekomen zijn .

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Ramen voor men voliere

Hallo Marc, Goed te horen dat je enthousiast bent en dat de bestellingen keer op keer goed worden ontvangen. Ontvang je al onze mailing met actuele acties? Op die manier ben je op de hoogte van de beschikbare kortingscodes! Groet, Lynet.

Product voldoet aan de verwachtingen

Goede service Product voldoet aan de verwachtingen.

• Wat vind u van het product? Goed afgewerkt
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Achterkant voliere

Perfect product voor de toepassing

De geleverde kunststofplaten voldeden perfect voor wat ze nodig waren. De kwaliteit iw ok, afmetingen ok en heel snelle levering.

• Wat vind u van het product? Mooi en perfecte kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Gevelbekledinhg

Gewoon goed en correct geleverd

Gemakkelijk gevonden op het internet en eenvoudig doorgegeven. Juist één opmerking: maak het eenvoudig om de hoeken en randen onscherp te maken. Dat vond ik niet terug, het enge min puntje.

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tafelblad van tuinmeubel

Lange levertijd en krassen op plexiglas

Ik vond de levertijd erg lang, al was hier vooraf wel voor gewaarschuwd. Enige communicatie tussendoor zou wel fijn zijn geweest. Helaas zaten hier en daar wat krasjes (eentje zelfs behoorlijk groot) op de platen. Omdat ik dit pas halverwege het plaatsen ontdekte (ik heb de beschermfolie telkens pas verwijderd vlak voor het plaatsen van het desbetreffende raampje), had ik geen zin om een retourprocedure op te starten. Mijn eigen keuze natuurlijk. Wat ik wel positief vond, is de uitgebreide uitleg op de website.

• Wat vind u van het product? Niet zo ideaal als vooraf gedacht
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Raampjes tuinhuis

Hi Petra, Bedankt voor uw reactie! We vinden het jammer om te horen dat uw platen beschadigd zijn geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling. De klantenservice heeft contact met opgenomen om te kijken naar een passende oplossing. We raden onze klanten altijd aan om bij schade contact op te nemen met de klantenservice. U kan ons bellen, maar ook een email sturen naar info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Lennard

Perfecte levering

Perfecte levering en prima materiaal.

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Prima maatwerk en levering binnen de aangegeven periode

Negen panelen met verschillende afmetingen besteld. Deze werden stevig verpakt geleverd. De afmetingen zijn correct met mijn opgave.

• Wat vind u van het product? Stevige plaat plexi van 5ml
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Plexi wordt in een raamwerk gezet

Zo eenvoudig, zo nauwkeurig, goed verpakt, en snel.

Zo eenvoudig, zo nauwkeurig, goed verpakt, en snel.

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? bescherming vensterbanken