Top service. Perfect op maat en snel geleverd ( goed verpakt)

Al meerdere Malen besteld... Telkens goede service en goede prijzen.

• Wat vind u van het product? Goede kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Raam in garage en schutting

Oke

Mooie site en duidelijke uitleg. Jammer dat verzending kostelijk is (€20 excl btw voor enkele A3 platen) en dat de bestelling dan zeer onvoorzichtig word verzonden. Onze platen werden los in een dunne kartonnen envelop toegestuurd wat maakte dat de verpakking beschadigd toekwam en de platen hadden ook al lichte beschadigingen

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Lasercutter

Goedemiddag Matthew, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. We vinden het jammer dat de verpakking niet voldeed aan uw verwachtingen en er schade is ontstaan. We zetten ons in voor duurzame, op maat gemaakte verpakkingen die uw producten optimaal beschermen tijdens het transport. Uw feedback is van groot belang om onze verpakkingen te verbeteren en aan uw verwachtingen te voldoen. Bij schade willen we u vragen om altijd contact met ons op te nemen via [email protected], zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Linda

op juiste maat gesneden, degelijk verpakt

Toppie, aanbevelenswaardig (kwaliteit en levering)

• Wat vind u van het product? OK zoals besteld
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? herinkadering poster

chaotische organisatie

eerste bestelling betaalt, wordt teruggestort door externe organisatie die de betalingen regelt. Bestelling wordt zonder melding geannuleerd. Alles moet opnieuw ingegeven worden, ditmaal betalen we met creditcard. Levering volgt vrij snel, wel 2 platen tekort, 1 beschadigd. Worden na geleverd 3 weken later. Alle dagen mails van vervoerfirma dat levering die dag gaat gebeuren, maar gebeurt pas dagen later. Uiteindelijk levering in het verkeerde gebouw, interne transport nog nodig. Niet voor herhaling vatbaar.

• Wat vind u van het product? 8
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Beste Peter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je eerste bestelling geannuleerd werd zonder melding en dat je de bestelling opnieuw moest invoeren en betalen. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest. Daarnaast betreuren we dat de levering niet vlekkeloos verliep, met twee platen die ontbraken en één die beschadigd was. Het is ook jammer dat de nalevering drie weken duurde en dat de communicatie met de vervoersfirma niet naar wens was, waardoor de levering uiteindelijk in het verkeerde gebouw plaatsvond. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak en de problemen die je hebt ervaren. Dit is zeker niet de service die we nastreven. We zullen je feedback gebruiken om onze processen en samenwerking met externe partijen te verbeteren, zodat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat we je in de toekomst toch nog een betere ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Linda

Altijd top !

Ik vroeg me af hoe dit zou geleverd worden ... platen van 3m ... maar dit lag keurig op een pallet en goed verpakt ! Top !

• Wat vind u van het product? super sterk en blinkend zoals ik wenste
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? led doosletters er op bevestigen en dan aan de gevel hangen

top zoals altijd

bestellen en ontvangen zoals het hoort... top befrijf

• Wat vind u van het product? je ontvangt wat je besteld, prijs kwaliteit ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? afwerkingen in de camper, ontwerp met eigen ingegeven maten voor campertafel

Topservice

Bij aankomst van mijn bestelling , was er een van de platen niet in de gevraagde afmetingen . Ik heb dit gemeld via de opvolgingmail of mijn bestelling goed was geleverd . Paar dagen later werd de juiste plaat geleverd , zonder problemen . TOPSERVICE

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Diorama afdekking

Goedemorgen Patrick, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat er bij de levering een plaat niet de juiste afmetingen had. We zijn echter blij te vernemen dat dit probleem snel en zonder problemen is opgelost nadat u dit had gemeld via de opvolgemail. We streven altijd naar uitstekende service en zijn blij dat we uw probleem snel hebben kunnen oplossen. We waarderen uw geduld en vertrouwen in ons bedrijf. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd klaar om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Linda

Correcte afhandeling van bestelling, alles keurig op maat netjes verpakt.

• Wat vind u van het product? Prima product
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Bescherming van oppervlak

Fijne en correcte service!

Van bestelling tot levering vlekkeloos verlopen, waarbij goede info wordt gegeven over stand van zake inzake verzending en levering. Prima dus!

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

alles is verlopen naar wens

afmetingen zijn exact wat ik gevraagd heb

• Wat vind u van het product? goed

Zeer verzorgde levering

Platen netjes gezaagd, haaks en op maat. Alles werd geleverd in een aangepaste kartonnen doos die het product ruim voldoende beschermde

• Wat vind u van het product? proper gezaagd en op maat
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? vervanging oude paneeltjes serre

Was perfect

Bestelling gedaan; kwam binnen leveringstermijn. Maten waren binnen toleranties. Prijs zeer aangenaam. Mocht ik er nog nodig hebben ik twijfel niet

• Wat vind u van het product? Product is super, mijn inschatting fout :-)
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? legplanken

Goedemorgen Terence, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Het doet ons goed om te lezen dat u het juiste materiaal heeft gevonden op onze website voor uw nieuwe legplanken. We zijn blij dat alles naar wens is verlopen en dat u de bestelling op de juiste manier heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Linda

Perfect op maat !

Perfect op maat ! Snelle verzending. Kwalitatief materiaal.

• Wat vind u van het product? kwalitatief en mooi materiaal
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? afdekplaatjes

steeds goed bediend

steeds goed bediend, driemaal een bestelling uitgevoerd en driemaal was alles keurig correct en snel uitgevoerd

• Wat vind u van het product? N.v.t.

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Auto

Professioneel

Zelf een tekening gemaakt en zo de platen laten snijden. Perfect gedaan. Duidelijke en correcte info op de site. Ga hier zeker nog bestellen.

• Wat vind u van het product? Top kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Aanpassing tuinspots

Uitstekende informatie

Aankoop gedaan en super goed geïnformeerd

• Wat vind u van het product? Super
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Persoonlijk

Too

Eenvoudig bestellen en goed product. Zeer tevreden

• Wat vind u van het product? Heel goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vitrinekast

Snelle correcte service

Product voldoet volledig aan de wensen, perfect afgewerkt en snel geleverd.

• Wat vind u van het product? Prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? In tuin

Een flop

Ik kocht 3 grote hardschuim PVC-platen. Dat krast en deukt makkelijk. Dus ik hield mijn hart vast bij hun bericht “Je bestelling wordt geleverd zonder verpakkingsmateriaal waardoor minder afval en we een scherpere prijs bieden! Wij garanderen dat deze zonder beschadiging wordt geleverd.” 22/3: levering, 2 v/d 3 platen bleken beschadigd. Diverse krassen en deuken, ze stonden los in de bestelwagen dus tja... Bovendien hadden ze verschillende kleuren grijs. Claim ingediend, OK men ging 2 andere platen leveren. Ik drukte erop om ze deze keer wel te verpakken, met karton. Helaas, alweer die mail dat ze onverpakt zouden worden geleverd. Getelefoneerd met hen, ik moest me geen zorgen maken, ze waren zeker verpakt. Ik was dan zo dom dat te geloven en die ene goede plaat die ik had, alvast te monteren. 27/3: levering was gepland, doch chauffeur niet opgedaagd. Een hele dag voor niks thuis gebleven. 2/4: levering weer gepland, chauffeur niet verschenen. Weer een dag voor niks thuis gebleven. De dag erna staat zonder aankondiging een bestelwagen voor de deur. Daarin slingeren alweer 2 onverpakte platen. Die zijn al even erg gekrast als de eerste keer dus ik weiger de levering compleet. Na nog wat telefoontjes en mailtjes krijg ik 2 platen terugbetaald. Ik zoek op Internet een andere NL leverancier. Na wat overleg per mail, zoeken die mensen met zorg perfecte platen uit in hun magazijn. Ze sturen een staaltje waaruit blijkt dat de kleur grijs iets verschilt van de plaat die ik al had gemonteerd. Ik moet die plaat dus vervangen. In ieder geval: ze verpakken ze uiterst goed in karton, leveren ze stipt op het afgesproken uur . Platen zijn perfect en kosten nog minder ook. OEF! Maar kunststofplaten.nl = 2 weken ellende, heb toch geld+transport betaald, voor een plaat die ik er weer moet afslopen zonder de metaalstructuur eronder stuk te maken. Kunststofplaten.nl heeft 4 grote platen PVC verloren (=geld én afval) en dat om wat karton uit te sparen... Rare filosofie.

• Wat vind u van het product? Product op zich is goed maar beschadigd wegens slechte behandeling en ontbreken van verpakking
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? plafond

Goedemiddag Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze uitgebreide review te plaatsen. Wij betreuren ten zeerste dat dit zo is verlopen. Dit mag niet de bedoeling zijn. Dit heeft mijn collega ook al aangegeven in de mail. Bij grote platen, zorgen wij ervoor dat dit net zo word vervoerd als echt glaswerk, in stellingen. Als het goed is weten onze bezorgers dan ook dat hier uiterst voorzichtig mee moeten omgaan. Uw feedback over het leveren van deze platen zonder karton, hebben wij ook zeker al eens doorgezet, aangezien wij het hier in ons mailcontact ook meerdere malen over hebben gehad. Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden, waardoor u inderdaad veel te lang heeft gewacht op leveringen, die ook nog eens niet juist waren. Deze fout hebben wij ook op ons genomen, en de kosten van de 2 onjuiste, beschadigde platen naar u geretourneerd. Nogmaals onze oprechte excuses. Wij hopen dat je alsnog kunt genieten van uw eindresultaat van uw aangepaste plafond. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Linda

• Wat vind u van het product? Uitstekend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vensters veranda

Top firma alles volgens afspraak geleverd en afgewerkt

Zie boven

• Wat vind u van het product? Nog af te wachten maar verwacht geen probleem. Indien ok zou ik het willen gebruiken om douchewanden te renoveren,?
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tussen keukenkasten

Top !

Snelle levering, correcte maten. Gemakkelijke interface om de maten op te geven. Top, graag terug.

• Wat vind u van het product? Ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Overhang maken op de schutting van de tuin.

Beste Marc, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij vinden het fijn dat u het gebruik van onze website positief heeft ervaren, en daardoor gemakkelijk uw gewenste bestelling heeft kunnen plaatsen! Wij hopen dat u de plaat goed kunt gebruiken bij de schutting in uw tuin. Mocht u in de toekomst nog eens iets nodig hebben, zien wij u graag terug. Met vriendelijke groet, Linda

heel goed en snel

gemakkelijk, goed en snel

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? jegplank in vitrine

De opgegeven maten waren gxvolgd

Levering van platen was zoals afgesproken

• Wat vind u van het product? Geleverd zoals besteld
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Een kleine serre

Bedrijfsgegevens

Leonardo da Vincilaan 9

1930 Zaventem

085-7325800

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.