goede service

De aangekochte stukken hadden perfect de juiste afmetigen die ik gevraagd had . Levertermijn was ok .

• Wat vind u van het product? zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? als spatwand

goede kwaliteit van het product

Niets op te merken aan het product en jullie service, dik in orde. Maar de levering door DPD was alles behalve in orde.

• Wat vind u van het product? prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? bescherming koopwaar in winkelwagen

Goedemiddag Michel, Hartelijk dank voor uw review. Wat spijtig om te lezen dat de levering niet naar wens was, wel fijn dat het product en service vanuit ons naar tevredenheid is geweest. Met vriendelijke groet, Monja

Uitstekend product dat heel vlug geleverd werd.

Het product paste precies en is heel mooi.

• Wat vind u van het product? Uitstekend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Kelderraam

Zéér snelle levering

Zéér snelle levering

• Wat vind u van het product? Uitstekend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? ramen

Snelle en correcte service. Bedankt

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Legborden

alles ok

tot op heden tevreden .

• Wat vind u van het product? ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? ramen tuinhuis

Artikel kwam beschadigd aan , met de verkoper valt niks te regelen

De normen waaraan je moet voldoen om iets te kunnen regelen als je artikel beschadigd is , zijn onmogelijk. Zo moet je veel foto's sturen , zelfs in de verpakking . Je hebt het artikel natuurlijk al uitgepakt, anders kun je toch helemaal niet zien dat het beschadigd is ? Zo gauw ik de beschermfolie van het spiegel plexiglas aftrok, zag ik meteen dat het vol met krassen stond . Dit is heel moeilijk te fotograferen omdat het natuurlijk spiegel is , dus ik neem aan dat ik het gewoon moet weggooien. 80 euro de vuilnisbak in !

• Wat vind u van het product? Vol met krassen
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? In een deur, ipv. Het glas

Beste Larissa, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te lezen dat u uw bestelling beschadigd ontvangen heeft. Helaas hebben we bepaalde foto's nodig om te kunnen vast stellen waar het beschadigd is geraakt en een claim in te kunnen dienen. U geeft aan veel foto's, in principe hebben we maar 4 foto's nodig. Als we deze foto's alsnog kunnen ontvangen kunnen we de klacht verder in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Monja

Vlotte bestelling en levering

Als eerste bestelling is alles zeer goed verlopen en heb geen opmerkingen.

• Wat vind u van het product? Geleverd zoals besteld
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Herstelling werkplaats

Alles perfect

Alles perfect op maat , en een snelle levering!!!

• Wat vind u van het product? Top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tentoonstelling van bonsai

Beste Eddy, Bedankt voor uw review. Fijn dat de levering en de maten naar tevredenheid zijn, wij hopen dat de tentoonstelling van de bonsai ook goed bevallen is met deze platen. Met vriendelijke groet, Monja

alles positief

levering correct en op tijd

• Wat vind u van het product? top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

snelle levering , goed verpakt, vlotte communicatie, mooi op maat gesneden

goed product

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Goedemiddag Tom, Hartelijk dank voor uw review. Wat plezant te lezen dat u tevreden bent over de communicatie, de maten, snelle levering en de verpakking. Wij wensen u dan ook veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Monja

correcte en snelle levering.

correcte en snelle levering.

• Wat vind u van het product? volgens verwachting
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Beste Rik, Bedankt dat u tijd neemt om een review te schrijven. Wij zijn dan ook blij te lezen dat u tevreden bent over de correcte en snelle levering. Met vriendelijke groet, Monja

ALTIJD ALLES IN ORDE ZOALS AL MIJN VORIGE BESTELLINGEN

Steeds altijd alles in orde dank U

• Wat vind u van het product? PRIMA
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? DOORKIJK KAST MODELBOUW

Zeer positief!

Snelle levering, exacte maken, goede en stevige verpakking. Kortom heel tevreden!

• Wat vind u van het product? Top!
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Beste Jeremy, Bedankt voor uw review. Wat fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering, de service en de verpakking. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Monja

Levering en service perfect!

Af!!

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Lichteffecten

Goeie prijs kwaliteit

Precies wat ik heb van verwacht

• Wat vind u van het product? Mooi netjes verpakt
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Enclosure 3d printer

Prima verlopen

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Duidelijke website met een goede opvoling en afhandeling

Persoonlijk vond ik de leveringskosten wat ad hoge kant voor mijn uiteindelijke bestelling.

• Wat vind u van het product? zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? raam tuinhuis

Goedemiddag Henk, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u de bestelling goed kon plaatsen via onze website. De transportkosten zijn wel iets omhoog gegaan de afgelopen tijd. Deze kosten worden berekend op grootte en het gewicht van de pakketten. Wij wensen u wel veel plezier met het tuinhuisraam. Met vriendelijke groeten, Lennard

4 matte / frost platen besteld van 4mm dikte om mijn keukenkasten te herstellen. Zeer snel geleverd in België en proper verpakt. Voorlopig alvast zeer tevreden van de kwaliteit, bedankt!

• Wat vind u van het product? Super
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Keukenkasten

Product ok, service kan beter, informatie op de site is misleidend.

Op de site staat vermeld "elke gewenste vorm" maar de vorm welke ik nodig had was niet mogelijk. Bij het opladen van het DXF bestand werden de afmetingen aangepast door het systeem zodat het "wel mogelijk" was, maar dus niet paste voor mijn project. Bij contact met de klantendienst werd overeen gekomen dat ik de maten in PDF zou doorsturen zodat men ken bekijken wat precies nodig was. Deze doorgestuurd, krijg ik een standaard antwoord van een andere medewerker terug dat deze in DXF op de site moeten worden opgeladen, wat dus reeds was gedaan... terug bij af dus. Blijkbaar was er dus geen dossier hiervoor bij de klantendienst en was de andere medewerker niet op de hoogte. Bij opnieuw telefonisch contact krijg ik te horen dat als de website het DXF bestand aanpast, dat de enige mogelijkheid is, zonder dat deze medewerker naar de situatie en behoeften luistert. Ook had ik twee rechte stukken nodig, geen speciale maten, wanneer ik dit oplaadde via DXF was de prijs meer dan het dubbele dan wanneer ik de maten handmatig ingaf. Volgens de medewerker van de klantendienst zijn dit "maatwerk kosten" Op de site staat echter wel vermeld dat op maat zagen "zonder extra" kosten is. Klopt dus blijkbaar enkel als je handmatig ingeeft en niet via DXF. Echter, een speciale vorm kan enkel via DXF en dan nog zijn de mogelijkheden beperkt. Misleidende informatie dus op de site en slechte service. Ten slotte werd het pakket beschadigd geleverd, zat er een diepe kras op de grootste plaat en was deze geplooid. Enig pluspunt... snelle levering, maar ik had er liever wat langer op gewacht en niet beschadigd pakket ontvangen.

• Wat vind u van het product? OK
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Keuken achterwand

Goedemiddag Veerle, Bedankt voor uw review! Vervelend om te vernemen dat u een beschadigd plaat hebt ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij gaan per mail even foto's opvragen van de beschadigde plaat. Helaas kunnen wij voor DXF-bestanden geen offerte opstellen of DXF-bestanden zelf maken voor klanten. Op onze website hebben wij hier wel een hele uitgebreide uitleg overstaan hoe je een DXF-bestand zelf kunt maken. Indien je de bestanden upload op onze website, dan zullen hier wel extra kosten aan verbonden zijn. Wij adviseren daarom ook bij een rechthoek vorm om deze niet via een DXF-bestand te uploaden. Met vriendelijke groeten, Lennard

Kwaliteit is perfect, levering door dpd niet

Platen zijn cfr bestelling. De levering door dpd was zeer stuntelig. Pakket opengescheurd wrsch door te wild transport. Een korte kant van de verpakking was open en de leverancier heeft het pakket dan rechtop achtergelaten aan de voordeur met de open kant naar beneden waardoor 1 hoek van plaat beschadigd is. Zal dit proberen weg te werken door mijn stuk te korten.

• Wat vind u van het product? Top!
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Afdekplaten rif aquarium filter

Goedemiddag Ruben, Bedankt voor uw review! Het is niet de bedoeling dat u beschadigde platen van ons ontvangt. Wij gaan daarom even per mail foto's opvragen van de beschadigde plaat, zodat wij hier een oplossing voor kunnen aanbieden. Met vriendelijke groeten, Lennard

snelle service

Op de 3 platen zat er 1bij de geschonden was op de zijkant. 2 inkepingen. Heb het kunnen uitschuren

• Wat vind u van het product? zoals verwacht
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? foto's opleven

Goedemiddag Yves, Bedankt voor uw review! Vervelend dat er één plaat niet helemaal goed was afgeleverd. In het vervolg kunt u ons altijd even foto's mailen van het probleem zodat wij altijd nog een oplossing hiervoor kunnen aanbieden. Wel super fijn dat u het probleem zelf heeft opgelost!! Met vriendelijke groeten, Lennard

Zekerheid

Goed verzorgde levering. Men moet enkel een beetje geduld hebben voor je bestelling wordt vezonden.

• Wat vind u van het product? Prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Lasersnijden en knutselen.

Aanrader

De platen waren exact van afmeting en goed verpakt.

• Wat vind u van het product? prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? kader

Snelle levering, prima volgens bestelling

Zeker een aanrader.

• Wat vind u van het product? zoals verwacht