Er was iets vergeten of verloren gegaan. Voor gebeld en direct zonder probleem opgezocht en terug opgestuurd. Producten perfect in staat en zoals gevraagd

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tafelblad

Snelle, juiste levering. Alleen dat “gezaag” om een revieuw te schrijven …

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Zaagmolen

Corecte verkoper

Goed verpakt, snel geleverd top

• Wat vind u van het product? Voldoet aan mijn verwachtingen
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Schap tegen de muur

gemakkelijke site, duidelijk. Telefonisch heel behulpzaam en precies. goede verpakking en snelle levering.

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? kader om op te hangen

Uitstekend!

Besteld en 2 dagen later geleverd! Perfect zoals opgegeven maten. Beschermfolie voor en achter. Echt alles in orde!

• Wat vind u van het product? Super
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Raampjes in mijn carport

Top bedrijf

Zeer snelle levering en correct op maat, zoals de maten die ik had doorgestuurd. Voor mij zeker 100% top

• Wat vind u van het product? Zeer degelijk
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Salontafelblad voor buiten

Goed en snel

Goed verpakt en snel geleverd.

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Douche afwerking

Komt overeen met de bestelling.

Had graag band van een mm dunner. Wist niet dat jullie dit kunnen uitfrezen

• Wat vind u van het product? Ok

Slordig

Bestelling is tijdig aangekomen doch de verpakking was heel slecht! De plexi platen zijn van de paneelzaag afgehaald en zonder het zaagsel te verwijderen gewoon op elkaar gelegd met veel zagemeel of zaagsel tussen de platen, heel slordig! Bij de dibond platen was er een geschonden, heb dit kunnen regelen met deze maar aan een kant te gebruiken. Kort gezegd, deze levering is tijdig aangekomen maar heel slordig verzonden. Herman

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? De dibond platen als achtergrond, de plexi als afdekplaat van mijn tekeningen

Beste Serge, Bedankt voor de feedback. Wat jammer om te lezen dat platen beschadigd zijn, wij gaan contact met u opnemen om de klacht op te kunnen lossen. Een fijn weekend gewenst. Monja

Excellente service

Totale bescherming intacte aflevering

• Wat vind u van het product? Exacte materie
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Als achterwand van grote spoelbak

Beste leverancier voor kunststof platen.

Snel, kwaliteit en zorgvuldig ingepakt.

• Wat vind u van het product? Uitstekend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Maken van een lichtboks

Beter kan niet.

Vlotte en correcte afhandeling Prijs kwaliteit niks op aan te merken. Zeer degelijk en mooi afgewerkt.

• Wat vind u van het product? Uitstekend!
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Dichtmaken open trap.

Correct, vlugge levering

De opgegeven maten correct uitgevoerd. Snel geleverd, correcte prijs.

• Wat vind u van het product? prima materiaal
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? tuin - koude bak ramen vervangen

Spijtig voor de redelijk hoge verzendkosten, verder orde

• Wat vind u van het product? Kwaliteit heel tevreden
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Voor zet bank voor rolstoelgebruiker

Snel en degelijk materiaal

Bestellen via de site is simpel. Betaalproces is vlot. Het materiaal was zoals beschreven en perfect op maat gemaakt. Levering was zeer snel en degelijk verpakt.

• Wat vind u van het product? Zoals op de site beschreven. Perfetc.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

duidelijke site, ontvangen zoals besteld, goed verpakt.

site met afbeeldingen en niet teveel tekst indien niet kennis van zaken kan je omschrijving opvragen en bekijken schadeloos ontvangen door goede verpakking

• Wat vind u van het product? goed, bewerkbaar zoals beschreven.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? laseren van onderdelen

Eerder vlotte levering in goede verpakking.

Eenvoudige bestelprocedure, ook voor mij als nieuwe klant. Communicatie via mail goed verlopen, gewaardeerd. Had iets snellere levering verwacht en op verzendingsmail/-bevestiging was sprake van 2 platen (hoewel er 'maar' 1 werd geleverd). Hoopte op een reserve, gezien de beperkte grootte. Anderzijds, had er - mede door kostprijs en vooral de m.i. aanzienlijke verzendingskosten - ook maar 1 besteld. Nog dit: spijtig dat de heldere plaat toch krassen heeft die niet te verwijderen zijn (of alleszins toch niet door mij).

• Wat vind u van het product? OK (enkel zoals gezegd jammer van de m.i. niet-verwijderbare krassen, zeker daar de plaat als toplaag van tuintafel dienst doet en er standaard bij niet-gebruik een beschermende hoes over wordt gelegd).
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Toplaag tuintafel, om makkelijk te kunnen reinigen en toch blijvend de structuur van de tafel te kunnen zien. Bij deze: geen tafeltapijt nodig of gebruikt.

Algemeen zeer tevreden

Alles was correct. Afmetingen, product zelf... Ook de levering en communicatie rond fabricage en verzending was zeer goed.

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Een hondenluik maken in onze vliegenraam

Prima service.

Snelle levering en goed verpakt. Een aanrader.

• Wat vind u van het product? Goede kwaliteit en precies op maat gezaagd.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Makkelijk besteld, op maat gezaagd, snel geleverd, goede prijskwaliteit. Ideaal voor mijn kleine knutselprojectjes.

• Wat vind u van het product? Prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Knutselprojectjes

Strak maatwerk

Ik bestelde 3 plexiglas panelen op maat (ongelijke zijden en gaten ingefreest). De productie was perfect en scheelde mij veel moeite. De enige verbetering is dat twee van de drie panelen licht beschadigd werden afgeleverd. De beschermende folie was be met 1 lichte kras en een beschadigd vlak. Ik heb ze zo kunnen monteren dat de schade niet of nauwelijks zichtbaar is.

• Wat vind u van het product? Precies zoals verwacht
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Omranding ligbad

Kwaliteit & mooi op maat

Mooie kwaliteit . Mooi gezaagd op maat. Verzorgd verpakt. Karton had deuk/plooi door vervoer , maar platen in orde . Erg tevreden.

• Wat vind u van het product? zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? ramen tuinhuis/garage

Platen waren goed , maar beschadigd bij levering..

Platen waren goed en op de aangevraagde maten . Spijtig dat ze beschadigd waren op de hoeken denk dat door de leveringsdienst is hoe ze die in en uit hun camionnette nemen en afzetten.. Nochtans stond er een sticker met breekbaar op ....

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Moet geplaatst worden in een broodjeszaak

Goedemiddag Serge, Bedankt voor de feedback. Wat jammer om te lezen dat de hoeken beschadigd zijn, wij gaan contact met u opnemen om de klacht op te kunnen lossen. Een fijn weekend gewenst. Monja

Oké, afwerking kan beter.

Op de geleverde; op maat gemaakte plaat; waren aan de rand aan één zijde enkele schilfertjes af. Speelde niet echt veel rol voor het doel waarvoor ik de plaat ging gebruiken. Maar het kon beter afgewerkt.

• Wat vind u van het product? Kan beter afgewerkt worden.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Werktafelblad.

fijn afgewerkt en snel geleverd , top

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? deksel