Zeer verzorgde levering

Platen netjes gezaagd, haaks en op maat. Alles werd geleverd in een aangepaste kartonnen doos die het product ruim voldoende beschermde

• Wat vind u van het product? proper gezaagd en op maat
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? vervanging oude paneeltjes serre

Was perfect

Bestelling gedaan; kwam binnen leveringstermijn. Maten waren binnen toleranties. Prijs zeer aangenaam. Mocht ik er nog nodig hebben ik twijfel niet

• Wat vind u van het product? Product is super, mijn inschatting fout :-)
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? legplanken

Perfect op maat !

Perfect op maat ! Snelle verzending. Kwalitatief materiaal.

• Wat vind u van het product? kwalitatief en mooi materiaal
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? afdekplaatjes

steeds goed bediend

steeds goed bediend, driemaal een bestelling uitgevoerd en driemaal was alles keurig correct en snel uitgevoerd

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Auto

Professioneel

Zelf een tekening gemaakt en zo de platen laten snijden. Perfect gedaan. Duidelijke en correcte info op de site. Ga hier zeker nog bestellen.

• Wat vind u van het product? Top kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Aanpassing tuinspots

Uitstekende informatie

Aankoop gedaan en super goed geïnformeerd

• Wat vind u van het product? Super
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Persoonlijk

Too

Eenvoudig bestellen en goed product. Zeer tevreden

• Wat vind u van het product? Heel goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vitrinekast

Snelle correcte service

Product voldoet volledig aan de wensen, perfect afgewerkt en snel geleverd.

• Wat vind u van het product? Prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? In tuin

Een flop

Ik kocht 3 grote hardschuim PVC-platen. Dat krast en deukt makkelijk. Dus ik hield mijn hart vast bij hun bericht “Je bestelling wordt geleverd zonder verpakkingsmateriaal waardoor minder afval en we een scherpere prijs bieden! Wij garanderen dat deze zonder beschadiging wordt geleverd.” 22/3: levering, 2 v/d 3 platen bleken beschadigd. Diverse krassen en deuken, ze stonden los in de bestelwagen dus tja... Bovendien hadden ze verschillende kleuren grijs. Claim ingediend, OK men ging 2 andere platen leveren. Ik drukte erop om ze deze keer wel te verpakken, met karton. Helaas, alweer die mail dat ze onverpakt zouden worden geleverd. Getelefoneerd met hen, ik moest me geen zorgen maken, ze waren zeker verpakt. Ik was dan zo dom dat te geloven en die ene goede plaat die ik had, alvast te monteren. 27/3: levering was gepland, doch chauffeur niet opgedaagd. Een hele dag voor niks thuis gebleven. 2/4: levering weer gepland, chauffeur niet verschenen. Weer een dag voor niks thuis gebleven. De dag erna staat zonder aankondiging een bestelwagen voor de deur. Daarin slingeren alweer 2 onverpakte platen. Die zijn al even erg gekrast als de eerste keer dus ik weiger de levering compleet. Na nog wat telefoontjes en mailtjes krijg ik 2 platen terugbetaald. Ik zoek op Internet een andere NL leverancier. Na wat overleg per mail, zoeken die mensen met zorg perfecte platen uit in hun magazijn. Ze sturen een staaltje waaruit blijkt dat de kleur grijs iets verschilt van de plaat die ik al had gemonteerd. Ik moet die plaat dus vervangen. In ieder geval: ze verpakken ze uiterst goed in karton, leveren ze stipt op het afgesproken uur . Platen zijn perfect en kosten nog minder ook. OEF! Maar kunststofplaten.nl = 2 weken ellende, heb toch geld+transport betaald, voor een plaat die ik er weer moet afslopen zonder de metaalstructuur eronder stuk te maken. Kunststofplaten.nl heeft 4 grote platen PVC verloren (=geld én afval) en dat om wat karton uit te sparen... Rare filosofie.

• Wat vind u van het product? Product op zich is goed maar beschadigd wegens slechte behandeling en ontbreken van verpakking
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? plafond

Goedemiddag Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze uitgebreide review te plaatsen. Wij betreuren ten zeerste dat dit zo is verlopen. Dit mag niet de bedoeling zijn. Dit heeft mijn collega ook al aangegeven in de mail. Bij grote platen, zorgen wij ervoor dat dit net zo word vervoerd als echt glaswerk, in stellingen. Als het goed is weten onze bezorgers dan ook dat hier uiterst voorzichtig mee moeten omgaan. Uw feedback over het leveren van deze platen zonder karton, hebben wij ook zeker al eens doorgezet, aangezien wij het hier in ons mailcontact ook meerdere malen over hebben gehad. Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden, waardoor u inderdaad veel te lang heeft gewacht op leveringen, die ook nog eens niet juist waren. Deze fout hebben wij ook op ons genomen, en de kosten van de 2 onjuiste, beschadigde platen naar u geretourneerd. Nogmaals onze oprechte excuses. Wij hopen dat je alsnog kunt genieten van uw eindresultaat van uw aangepaste plafond. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Linda

• Wat vind u van het product? Uitstekend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vensters veranda

Top firma alles volgens afspraak geleverd en afgewerkt

Zie boven

• Wat vind u van het product? Nog af te wachten maar verwacht geen probleem. Indien ok zou ik het willen gebruiken om douchewanden te renoveren,?
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tussen keukenkasten

Top !

Snelle levering, correcte maten. Gemakkelijke interface om de maten op te geven. Top, graag terug.

• Wat vind u van het product? Ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Overhang maken op de schutting van de tuin.

Beste Marc, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij vinden het fijn dat u het gebruik van onze website positief heeft ervaren, en daardoor gemakkelijk uw gewenste bestelling heeft kunnen plaatsen! Wij hopen dat u de plaat goed kunt gebruiken bij de schutting in uw tuin. Mocht u in de toekomst nog eens iets nodig hebben, zien wij u graag terug. Met vriendelijke groet, Linda

heel goed en snel

gemakkelijk, goed en snel

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? jegplank in vitrine

De opgegeven maten waren gxvolgd

Levering van platen was zoals afgesproken

• Wat vind u van het product? Geleverd zoals besteld
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Een kleine serre

Alles op maat zoals gevraagd , en op tijd , proficiat

na het bestellen van deze panelen op maat gesneden , verliep het voorop gestelde schema van de verwerking en uiteindelijke levering tot op de puntjes prima , nogmaals proviciat

• Wat vind u van het product? goed en in goede verpakking
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? voor mijn serre

Goedemiddag Roger, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over het gehele proces. FIjn dat de platen naar wens geleverd zijn, en dat de levering ook zonder problemen is verlopen. Dit is natuurlijk ons streven! Wij wensen u veel succes met het bouwen van uw serre. Als wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij het graag. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Linda

top elke stap goed opeen volgend

prima levering alles dat besteld is is erbij heb mijn volgende bestelling al geplaatst prijs valt zeer goed mee

• Wat vind u van het product? top zoals bescgreven
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? lezeren met lezer

Platen waren correct, levering was teleurstellend

De levering werd twee later bezorgd dan belooft en moest opgehaald worden van een afhaalpunt. Voor 18 euro levring verwacht ik het niet zelf te moeten gaan halen.

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Goedemorgen Mathieu, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review bij ons te plaatsen. Onze levertijden liggen tussen de 3 tot 6 werkdagen, dit is omdat ook wij afhankelijk zijn van onze vervoerders, die het ook erg druk hebben. Wij vinden het dan inderdaad jammer om te lezen dat u het pakket heeft moeten afhalen op een afhaalpunt, terwijl u dit niet heeft aangegeven. Dit gaan wij dan ook oppakken met onze vervoerder. Onze oprechte excuses hiervoor! Wij hopen dat het door u bestelde product, wel aan uw verwachting voldoet! Fijne dag toegewenst, en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Linda.

Goede . snelle service

Goede ervaring Enkel de vraag wat is kantafwerking volgens julie ? Ik kreeg het plexiglas toegestuurd en de kanten waren enkel gezaagd terwijl er op de afbeelding op de site stond kantafwerking met een klein schuin kantje en zuivere zijkant

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Douchedeur

Super tevreden over de kwaliteit van het product en de snelle levering.

Super tevreden, beveel ik iedereen aan.

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Heel tevreden met het gevraagde en geleverde product.

De PVC platen zijn precies wat ik nodig had en gemakkelijk op maat te snijden.

• Wat vind u van het product? Heel goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Herstellen gordeur

Goed product , goeie service ! :)

snelle verzending , we kunnen direct aan het werk :)

• Wat vind u van het product? top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? letters en cijfers voor bordjes in winkel

De levering gaat zeer snel. De kwaliteit is goed. Verpakking kan beter.

De levering gaat zeer snel. De kwaliteit is goed. Verpakking kan beter.

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? kleine subtiele rekjes

Correcte levering

Zoals het hoort

• Wat vind u van het product? goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? ramen kippenhok

topproduct voor een correcte prijs

Aangename kennismaking met jullie site, waardoor ik gemakkelijk vond wat ik nodig had. Verder een goed verwerking en verzending van mijn bestelling. TOP !!!!

• Wat vind u van het product? zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? hobby

Beste Ginot, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen! Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze website. Wij doen ons best deze altijd up to date te houden, en ervoor te zorgen dat de producten goed en duidelijk worden aangeboden! Ons doel is daarnaast dat de bestellingen goed bij u, de klanten aankomen. Super dat dat bij u ook het geval is! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Linda

Leonardo da Vincilaan 9 1930 Zaventem