Er wordt gelogen tegen de klant

Na bestelling van 5 plexi-platen werd er gezegd dat in mijn pakket mocht ontvangen na 5 werkdagen. Dit gebeurde niet... Bij het telefonisch contact excuseerde men zich: Er werd 1 stuk nog geproduceerd en het totaalpakket zou uiterlijk de week erna geleverd worden. Dit gebeurde niet... Terug telefonisch contact genomen: Die ene plaat was nog steeds niet geproduceerd en men kon mij ook niet vertellen wanneer dit wel het geval zou zijn. Daarom vroeg ik of de 4 platen die klaarstonden wel kon geleverd krijgen. Dit zou men navragen en mij uiterlijk de dag erna laten weten. Dit gebeurde niet... Terug telefonisch contact genomen: ik kreeg terug hetzelfde verhaal als 2 dagen ervoor. Men zou nu wel snel die ene plaat produceren. Hiervoor had ik elders al een bestelling geplaatst en reeds ontvangen. (op 2 dagen tijd!!!). Op de vraag of ik nu die 4 andere platen geleverd kon krijgen werd negatief geantwoord: ik moet wachten tot die ene plaat geproduceerd is...ONGEHOORD! Ik heb zeker begrip voor de moeilijke situatie. Ik ben zelf ook zelfstandige en heb het niet minder gemakkelijk. Het enige wat ik vraag is een beetje begrip terug, maar de manier waarop ik hier behandeld wordt tart alle verbeelding...ZEER JAMMER!

Beste Marco, Bedankt voor uw bericht! Ik begrijp inderdaad dat u graag de vier platen die wel geproduceerd zijn, ook geleverd ziet. Ik heb niet-geproduceerde plaat geannuleerd, waardoor je daarvan het geld teruggestort krijgt. Aangezien deze nu geannuleerd is, zullen de overige vier platen ingepakt en verzonden worden, zodra dit gebeurd is ontvangt u een Track en Trace code. Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat u de platen in goede orde zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Evelien

Absolute klucht

Nog steeds wachtende op een bestelling na 5,5 weken (06/04 besteld en betaald) als professionele klant. Alle begrip voor langere levertijden in deze periode, maar als na twee weken blijkt dat de bestelling ergens verloren staat in het magazijn en het na 3 weken nog zelfs niet op transport is geraakt, ondanks de vele beloftes van 'spoedlevering' en vele andere excuses, dan is dit gewoon een absolute klucht! Verantwoordelijken zijn niet bereikbaar en medewerkers verbergen zich achter elkaar zonder effectieve oplossingen of opvolgingen.

Hi Apollonia! Bedankt voor uw reactie! Jammer om te lezen dat u uw order ondertussen nog niet ontvangen heeft. Ik ga de status van uw bestelling nakijken en zal u aan de hand daarvan een mail sturen met een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Evelien

Goed Produkt, onvoldoende beschermd in de verpakking aan de hoeken.

Één gr ouwen hoek, wat enkele aanpassingen heeft gevraagd aan het oorspronkelijk plan.

BEste Joseph, bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer om te horen dat ondanks de zorgvuldige manier van verpakken de plaat beschadigd is. Wan dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u een mail willen sturen naar info@kunststofplaten.be met de foto van de beschadiging? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Evelien

Gemakkelijke bestelling prima levering

Gemakkelijke bestelling prima levering

Bestellingen worden niet geleverd!!

Ik bestelde een plexi glas plaat op 25/04. Ik begrijp dat er door toedoen van de coronacrisis een langere wacht tijdis en er zich zelfs eventuele problemen kunnen voordoen om een artikel op tijd geleverd te krijgen. Ik schrijf deze review op 12/05 en heb nog steeds niets ontvangen, en volgens mijn bestelbon zijn ze zelfs nog niet eens begonnen om mijn order in orde te maken. Als je als producent of leverancier niet kan voldoen aan de vraag, moet je dit duidelijk vermelden bij de bestelling. Nu kan je als klant de bestelling niet meer annuleren, terwijl ik nu bij de eerste de beste doe het zelf zaak een zelfde plaat had kunnen gaan ophalen. Kijk uit mensen voor je hier een bestelling plaatst!!!

Beste Luc, Jammer om te horen dat u nog niet weet wanneer uw bestelling geleverd gaat worden. Ik zal ervoor zorgen dat u een mail ontvangt met aanvullende informatie over uw bestelling. Met vriendelijke groet, Evelien

Slecht

Reeds mijn bestelling geplaatst op 14 april en zou geleverd worden 1-3 d levertijd +1-3 d voor corona extra , wat begrijpelijk is dus dat is max 1 week , nu een maand later nog heen levering, alles netjes betaald en van hier naar daar gestuurd , eerst de verpakking en dan koerier dienst dan terug verpakings afdeling en telkens zeggen ze dat mijn bestelling is gemaakt , ondertussen werk ik hier in onveilige toestand , nochthàns mijn bestelling geplaatst meer dan 3 weken voor ik ze nodig had , wat moet ik nog meer doen om mijn bestelling te krijgen !!!! Een heel ontevreden klant !!!!!

Beste Marc, Jammer om te horen dat u nog geen duidelijke informatie heeft ontvangen over uw bestelling. Zou u een mail willen sturen naar info@kunststofplaten.be met uw ordernummer zodat wij kunnen kijken naar de status van uw order. Met vriendelijke groet, Evelien

perfecte materiaal

en redelijk snelle en correcte levering

zeer goede ervaring. Prima

alles naar wens geleverd.

mooi produkt

feilloze bestelling, betaling ,productie en levering

Vlotte en kwalietitsvolle levering

De bestelling werd vlot geleverd en het geleverde materiaal is van zeer goede kwaliteit.

Gemaakte afspraken worden niet nagekomen

Op 23 april een bestelling geplaatst met ordernummer #15115BE, alles was op voorraad, beloofde levering 5-7 mei. Op 6 mei gebeld omdat we nog steeds geen leverbevestiging ontvangen hebben. Ze kunnen mij zelfs nog geen vermoedelijke leverdatum geven, kan nog makkelijk 14 dagen duren. Heel spijtig dat gemaakte afspraken helemaal niet nagekomen worden.

Beste Jan, bedankt voor uw reactie! In verband met het coronavirus hebben we het drukker dan normaal en kan het langer duren voordat bestellingen geleverd worden. We hebben een informatie pagina op de webshop toegevoegd waar u de actuele productie en verzendtijden kunt terug vinden. Inmiddels heeft u contact gehad met een collega en samen gekeken naar een passende oplossing. We hopen dat u daar tevreden mee bent en hopelijk zien we u in de toekomst terug! Met vriendelijke groet, Monja

Meestal binnen 48u???

Bestelling geplaatst én betaald op 25/04 30/04 telefonisch “we maken uw order dit weekend klaar mijnheer” Vandaag 06/05 “we kunnen niet zeggen wanneer we uw bestelling zulle produceren, maar zeker niet deze week, ik heb hier geen zicht op” Dat het drukker is dan normaal, ok, alle begrip voor, maar bijna 3 weken!? Zeer teleurgesteld!!!

Beste Philippe, Bedankt voor uw reactie! We vinden het jammer om te horen dat u lang op uw bestelling moet wachten. In verband met de coronavirus hebben we het drukker als normaal en kan het langer duren voordat uw bestelling verzonden wordt. We nemen contact met u op voor verdere informatie over de bestelling. Met vriendelijke groet. Monja

Nooit iets ontvangen

Ik ben kleine zelfstandig. Moest ik mijn klanten behandelen zoals kunststofplaten mij behandeld, hou ik geen klant meer over. Na een kleine bestelling (2 plaatjes) gedaan te hebben op hun webshop heb ik na bijna een maand nog steeds geen plaat gezien (laat staan een track and trace). Reeds enkele malen om verduidelijking gevraagd. Eerste antwoord was: de platen zijn geproduceerd, ze komen er aan. Tweede antwoord was: ik kijk het na, er is misschien ergens iets fout gelopen. Derde antwoord: geen!!! Ze hebben niets meer laten weten. Heb ik echt €160 betaald voor 2 plaatjes die ik nooit zal zien???

Beste Jonas, Bedankt voor uw reactie! Ik kan zien dat uw bestelling is geproduceerd maar nog niet verzonden. Alle vragen nemen we serieus, het kan alleen langer dus dan normaal voordat u een reactie van ons ontvangt in verband met de drukte tijdens de coronavirus. We gaan ervoor zorgen dat u een mail ontvangt met verdere informatie over de bestelling. Met vriendelijke groet, Monja

niet te bereiken - geen info rond leveringstijd

Wij hebben op 18/04/2020 een bestelling geplaatst en dadelijk betaald. Deze werd nog niet geleverd. De levertermijn stond toen op 5 werkdagen. Na telefonisch contact op donderdag 30/04/2020 zou alles op gestuurd worden, maar nog geen gegevens gehad van de verzendingsdienst. Momenteel telefonisch niet te bereiken. Je kan geen berichtje achterlaten op een antwoordapparaat. Laat ons hopen dat er snel een reactie komt op mijn mail?

Best An, Bedankt voor uw reactie! Kun u ons een mail sturen met uw ordernummer zodat wij u kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Monja

wacht nog steeds op mijn bestelling

Ik heb op 22/04/2020 een bestelling gedaan voor een plexischerm maar jammer genoeg nog niets ontvangen , krijg ook geen antwoord op mijn mail ivm levering en telefonisch ook niet te bereiken … jammer , mag volgende week mijn zaak openen en was graag in orde geweest . Er werd bij de bestelling gezegd dat het product op voorraad was , dus mijn vraag , waar is het dan ????

Beste Greet, Bedankt voor uw reactie. Jammer om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zullen dit uitzoeken en u een mail sturen met aanvullende informatie over uw bestelling. Met vriendelijke groet, Monja

perfecte levering

vlot en prijs kwaliteit

Ook in corona tijd toch een snelle levering

Ook in corona tijd toch een snelle levering . Snel,net en correct afgeleverd

Mooi en glashelder product.

Heb na bijna 3 weken nog steeds geen faktuur ontvangen, Of men is mij vergeten of er is iets mis gelopen in de doorsturing. Mvg. Benny Stockman

tijdig geleverd, netjes verpakt in goede staat

goederen zijn aangekomen in goede staat, netjes afgeleverd. De polycarbonaat platen mooi op maat gesneden en beschermd tegen krassen doorgestuurd.

Prima materiaal

Vlugge levering, verzorgde afwerking, uitstekend verpakt en goede prijs.

beschadigd bezorgd

Wij kregen zeer snel onze bestelling maar die was helemaal gebarsten bezorgd. Wij mailden en belden naar de firma maar kregen geen antwoord. Geen nieuw pakket gekregen en geen geld terug.

Beste Tiele, Jammer om te horen dat uw bestelling beschadigd is afgeleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou u daarom contact met ons op kunnen nemen zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing? met vriendelijke groet, Suzan

Niet tevreden

Heb 2 weken geleden mijn bestelling ontvangen. Was beschadigd en slecht verpakt. De hoeken zijn niet extra beschermt. Heb daarna direct mail met foto's verstuurd. Heb 3 mailen gehad met de vraag om extra fotos te sturen maar kreeg nooit antwoord op mijn vraag. Nu hoor ik als sinds een week niets eer.

Beste Ward, Jammer om te horen dat u de bestelling beschadigd heeft ontvangen. Wij vragen om foto's om te achterhalen wat er precies is gebeurd. Ik kan zien dat wij inmiddels een vervangende order hebben gemaakt en dat deze vandaag geproduceerd is. Als het goed is heeft u een bestelbevestiging van de order ontvangen. met vriendelijke groet, Suzan

Niet echt sterk

Na 3 dagen begon de plaat van 4 mm al helemaal door te hangen. Stukje van 50 op 30 verwacht ik dat niet.

Beste Nick, bedankt voor uw reactie! Plexiglas is een sterk materiaal, dus we vinden het jammer om te horen dat u er niet heel tevreden over bent. Zou u contact met ons op kunnen nemen zodat we kunnen kijken wat er gebeurd is. We weten niet precies waar u het plexiglas voor gebruikt heeft, maar we willen u graag helpen om te kijken naar een oplossing. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 18:00 op info@kunststofplaten.be. Met vriendelijke groet, Monja

Goede en snelle service

Bestelling goed en vlug ontvangen zoals voorzien

Zeer goede service

Gemakkelijk te bestellen goede kwaliteit en goede levering