Perfect geleverd zoals besteld.

100% geleverd zoals ik besteld had, perfect op maat en krasvrij . Dus zeer tevreden. Wel niet echt goedkoop maar wellicht marktconform.

• Wat vind u van het product? Perfect op maat, degelijk.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Ruitjes tuinhuis.

Beste Koen, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze platen. Wij proberen de platen altijd aan te bieden tegen de scherpst mogelijke prijs. Wij wensen u heel veel plezier toe met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Brian

FANTASTISCH

IK had zwarte plaatjes nodig, voor de achterkant van mijn stereo installatie, ik heb die schoon kunnen kleven op de ronde buizen ,het is prachtig en exclusief,gewoon geweldig.

• Wat vind u van het product? prachtig
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? voor mijn stereo installatie

Beste Fernand, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze platen. Wij wensen u heel veel plezier toe met uw stereo installatie. Met vriendelijke groet, Brian

Uitstekend!

Al enkele keer besteld en weer een mooi produkt op maat gezaagd en geboord. Ook de levering gebeurde snel en correct.

• Wat vind u van het product? Uitstekend!
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Dakrand tuinhuis

Flexibel snel en precies!

De mogelijkheid om de plexiplaten niet alleen op maat te laten snijden, maar ook gaten (in allerlei vormen en maten) te laten boren/frezen, heeft me een heleboel werk en tijd bespaard. De enige kritiek die ik kan geven, is dat ik nog meer flexibiliteit had gewenst op gebied van de gaten: gaten waarvan een kant helemaal aan de rand van de plexi zitten kunnen momenteel niet. Dit ligt wss aan een technische beperking en niet aan de wil van kunstofplaten.be.

• Wat vind u van het product? Top!
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Een demo stand

Beste Timo, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de manier van bestellen op onze website. Ook bedankt voor de gegeven feedback over de maatvoeringen. Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Brian

Prima product

Perfect product waarvoor ik het had besteld; correcte leveringstijd en prijs.

• Wat vind u van het product? Prima kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Bescherming Fotokader

Super goed!

De site is duidelijk en makkelijk te bestellen. Zondagavond besteld en dinsdag geleverd en op maat. De moeite waard.

• Wat vind u van het product? Heel goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Voor stalramen

Snelle levering en materiaal perfect

• Wat vind u van het product? Prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Kunst

Beste Chris, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en het materiaal! Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Brian

Top service!

Perfect op maat, gladde randen en krasvrij door beschermfolie. Zeer vlotte levertermijn. Kortom super tevreden!

• Wat vind u van het product? Voldoet volkomen aan de verwachtingen
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Afschermen van het nachthok van mijn kwartels en volière vogels.

Goedemorgen, Hartelijk dank dat u tijd neemt om een review te plaatsen, dat waarderen wij zeer. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze algehele service en hopen dat uw kwartels en vogels er veel plezier van gaan hebben. Met vriendelijke groet, Monja

goede service

De aangekochte stukken hadden perfect de juiste afmetigen die ik gevraagd had . Levertermijn was ok .

• Wat vind u van het product? zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? als spatwand

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de producten en wensen u dan ook veel plezier met uw spatwand. Met vriendelijke groet, Monja

goede kwaliteit van het product

Niets op te merken aan het product en jullie service, dik in orde. Maar de levering door DPD was alles behalve in orde.

• Wat vind u van het product? prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? bescherming koopwaar in winkelwagen

Goedemiddag Michel, Hartelijk dank voor uw review. Wat spijtig om te lezen dat de levering niet naar wens was, wel fijn dat het product en service vanuit ons naar tevredenheid is geweest. Met vriendelijke groet, Monja

Uitstekend product dat heel vlug geleverd werd.

Het product paste precies en is heel mooi.

• Wat vind u van het product? Uitstekend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Kelderraam

Zéér snelle levering

Zéér snelle levering

• Wat vind u van het product? Uitstekend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? ramen

Snelle en correcte service. Bedankt

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Legborden

alles ok

tot op heden tevreden .

• Wat vind u van het product? ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? ramen tuinhuis

Artikel kwam beschadigd aan , met de verkoper valt niks te regelen

De normen waaraan je moet voldoen om iets te kunnen regelen als je artikel beschadigd is , zijn onmogelijk. Zo moet je veel foto's sturen , zelfs in de verpakking . Je hebt het artikel natuurlijk al uitgepakt, anders kun je toch helemaal niet zien dat het beschadigd is ? Zo gauw ik de beschermfolie van het spiegel plexiglas aftrok, zag ik meteen dat het vol met krassen stond . Dit is heel moeilijk te fotograferen omdat het natuurlijk spiegel is , dus ik neem aan dat ik het gewoon moet weggooien. 80 euro de vuilnisbak in !

• Wat vind u van het product? Vol met krassen
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? In een deur, ipv. Het glas

Beste Larissa, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te lezen dat u uw bestelling beschadigd ontvangen heeft. Helaas hebben we bepaalde foto's nodig om te kunnen vast stellen waar het beschadigd is geraakt en een claim in te kunnen dienen. U geeft aan veel foto's, in principe hebben we maar 4 foto's nodig. Als we deze foto's alsnog kunnen ontvangen kunnen we de klacht verder in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Monja

Vlotte bestelling en levering

Als eerste bestelling is alles zeer goed verlopen en heb geen opmerkingen.

• Wat vind u van het product? Geleverd zoals besteld
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Herstelling werkplaats

Alles perfect

Alles perfect op maat , en een snelle levering!!!

• Wat vind u van het product? Top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Tentoonstelling van bonsai

Beste Eddy, Bedankt voor uw review. Fijn dat de levering en de maten naar tevredenheid zijn, wij hopen dat de tentoonstelling van de bonsai ook goed bevallen is met deze platen. Met vriendelijke groet, Monja

alles positief

levering correct en op tijd

• Wat vind u van het product? top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

snelle levering , goed verpakt, vlotte communicatie, mooi op maat gesneden

goed product

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Goedemiddag Tom, Hartelijk dank voor uw review. Wat plezant te lezen dat u tevreden bent over de communicatie, de maten, snelle levering en de verpakking. Wij wensen u dan ook veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Monja

correcte en snelle levering.

correcte en snelle levering.

• Wat vind u van het product? volgens verwachting
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Beste Rik, Bedankt dat u tijd neemt om een review te schrijven. Wij zijn dan ook blij te lezen dat u tevreden bent over de correcte en snelle levering. Met vriendelijke groet, Monja

ALTIJD ALLES IN ORDE ZOALS AL MIJN VORIGE BESTELLINGEN

Steeds altijd alles in orde dank U

• Wat vind u van het product? PRIMA
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? DOORKIJK KAST MODELBOUW

Zeer positief!

Snelle levering, exacte maken, goede en stevige verpakking. Kortom heel tevreden!

• Wat vind u van het product? Top!
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Beste Jeremy, Bedankt voor uw review. Wat fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering, de service en de verpakking. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Monja

Levering en service perfect!

Af!!

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Lichteffecten

Goeie prijs kwaliteit

Precies wat ik heb van verwacht

• Wat vind u van het product? Mooi netjes verpakt
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Enclosure 3d printer

Prima verlopen

• Wat vind u van het product? N.v.t.