alles naar wens

tijdige levering en goed verpakt

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Het bestelde materiaal, juist afgewerkt en op tijd geleverd.

uitstekend

Wij hebben reeds verschillende platen besteld die we gebruiken om puzzels op te kleven en zijn zeer tevreden. De maat klopt tot op de mm, is mooi glad afgezaagd en de mooiste kant is afgeplakt met folie. ook wat de levering betreft ben ik tevreden.

• Wat vind u van het product? prima kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? om een puzzel op te kleven

Beste Marleen, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn dat u zo'n goede ervaring met ons wilt delen. Wij streven ernaar om u platen zo correct mogelijk af te leveren. We wensen je veel succes met het gebruik van onze platen. Met vriendelijke groet, Linda

Alles correct geleverd .

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Badkamer

Goede service. Goed product.

Altijd tevreden

Altijd correct geleverd en super verpakt. De produkten zijn altijd van goede kwaliteit

• Wat vind u van het product? Nog niet getest, wel ok op eerste zicht
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Om met de Co2 laser te gebruiken, snijden en graveren

Perfecte service

Website zeer overzichtelijk en snelle service

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Opening muur bedekken

Beste Christian, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze website en service, dit is iets waar wij ook zeker veel aandacht aan besteden. Wij wensen u veel succes met het plaatsen van de plaat. Met vriendelijke groet, Linda

Correct

Snel geleverd, goed verpakt

• Wat vind u van het product? Zoals verwacht
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Bodem kleine wasbak

Bijna perfecte levering

Alles goed ontvangen. Mss beter hoekbescherming aanbrengen met de verpakking. 1 hoek licht beschadigd, door transport, maar deze valt juist buiten mijn snijlijnen. Voor de rest alles top.

• Wat vind u van het product? Top hpl
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Zijkant van overkapping

Beste Chris, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wanneer u een beschadigde plaat ontvangt, adviseren wij u om altijd contact met onze klantenservice, wij kunnen dan samen met u opzoek naar een passende oplossing. Wij zullen deze feedback meenemen, dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Linda

Kan beter

2 van de plaatjes waren licht beschadigd ; gelukkig moest er nog een stukje af zodat die krassen wegvallen ( maar eigenlijk doet dit niets ter zake ) . Vorige keer was beter !

• Wat vind u van het product? ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? afschermen van led's

Hallo Robert, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de platen beschadigd worden geleverd. Onze excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd om dit verder te kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Linda

Zeer mooi afgewerkt product

Perfect gemaakt volgens plan, netjes verzaagd, platen goed verpakt en beschermd verzonden. Helaas is het pakket wel erg lang onveranderd "in voorbereiding" blijven staan. Klantenservice gecontacteerd, binnen aanvaardbare tijd bereikbaar en geholpen. Te vergeven dus gezien ook de drukkere eindejaarsperiode.

• Wat vind u van het product? Uitstekend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Afwerking audioversterkers

Beste Bart, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent met de geleverde platen, dat is uiteraard iets waar wij ten alle tijden naar streven. Fijn dat onze klantenservice hier iets voor u in heeft kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Linda

Kwaliteit met snelle levering

De plaat beantwoordt volledig aan alle vereisten zowel wat betreft de opgegeven afmetingen als de stevigheid van materiaal. Bovendien werd de levering heel snel uitgevoerd,

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Vervangen raam tuinhuis

Prima Top

prima op maat gesneden ,zoals besteld en verwacht

• Wat vind u van het product? zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Spoelbak fotografie

Supersnel, topkwaliteit en uitstekend maatwerk

Al verschillende keren een bestelling geplaatst en steeds weer opnieuw supersnelle doorlooptijd, prima materiaal en perfecte afwerking. Zoek niet verder!

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Doorschijnende Plexiplaten overall diepe krassen op

Wegens geen tijd om de platen terug te sturen , vanwege tijdsdruk van mijn project, heb ik dan maar de delen die niet bekrast waren van de platen te gebruiken , deze beschadigingen zijn door volgens mij een gefustreerde werknemer gebeurt, want de krassen zijn bijna allemaal evengroot . De verpakking was top daar kon het niet aan liggen . Vindt het zonde maar wil het nog 1 kans geven om bij jullie te bestellen, zijn mijn platen dan weer bekrast door de beschermlaag van de platen zelf stopt het voor mij .

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? En eigen ontworpen glazen hanger

Beste Albert, Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat uw platen beschadigd waren, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben u een e-mail gestuurd om te kijken of we u nog een oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Linda

Uitstekend!!!

Bestelling, vervolg en aflevering waren buitengewoon!!

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Als raam

Perfect.

Snel , correct en Prijselijk . Voorbeeld voor anderen. Mvg. Kris

• Wat vind u van het product? Goede kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Lichtkoepel in plat dak

Snelle en juiste levering top!!!

• Wat vind u van het product? Perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Keuken

Top materiaal

Zeer snel geleverd en met juiste afmeting. Ee aanrader voor iedereen.

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Nieuwe douche wand

ben heel tevreden over mijn bestelling en de afhandeling ervan

alles vlot en perfect gezaagd en geleverd ben heel tevreden

• Wat vind u van het product? zeer goed

Goede en snelle service!

Zeer tevreden met de kunststoffen plaat die ik besteld heb, perfect op maat en snel geleverd.

• Wat vind u van het product? Tevreden
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Deurtje voor omkasting

goede kwaliteit prima verzendingsverpakking prima levering!

• Wat vind u van het product? prima
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? tussenstuk bij veranda voor hondenluik te maken

Duidelijk en goed

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Verlichting

alles prima

zeer tevreden

• Wat vind u van het product? ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? electrisch bord

Snelle levering .. netjes veilig verpakt en correct geleverd. Kwalitatief materiaal

• Wat vind u van het product? Super
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Etalage kast treinen en wagons