Mijn eerste ervaring

Voor mijn eerste ervaring (bestelling) met deze firma is het TOTAAL mislukt. Ik kreeg aan bestelling die niet van mij was en de mijne heb ik tot nu toe nooit gezien, is wel ondertussen betaald!!!!. Niet aan te raden. Zijn zeer snel om reclame op te sturen maar zijn zeer traag en slecht om hun eigen fouten te corrigeren.

• Wat vind u van het product? product niet ontvangen
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? eerst het product ontvangen

Beste Constant, Bedankt voor het delen van de review. Vervelend om te horen dat er een verkeerde bestelling is geleverd. Wij zien dat er contact is geweest met de klantenservice. Het maken van een melding kan tegenwoordig erg gemakkelijk en vlot via een persoonlijke link. Op 9 november is er een mail verstuurd met daarin uw persoonlijke link om zelf een melding te maken van hetgeen dat er mis is gegaan. Tot op heden is er nog geen melding aangemaakt. Onze klantenservice zal u opnieuw een mail sturen om u verder te helpen, zodat er alsnog de juiste bestelling geleverd kan worden. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Lynet

Snelle en correcte service

Top product zoals beschreven

• Wat vind u van het product? Top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Museum display

Topprodukt

Exacte maten zoals opgegeven, kwaliteitsvol en snel geleverd.

• Wat vind u van het product? Top
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Steunplaat voor elektrische stopcontacten in de tuin

De perfectie van bestelling tot levering

Een m.i. ingewikkeld probleem kon met behulp van de uitstekende mogelijkheden aangeboden in de bestelmodule behoorlijk snel besteld worden. De uitvoering verliep ook snel en perfect zoals gevraagd.

• Wat vind u van het product? perfect wat ik nodig had
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? hobby

Schitterend

Exact geproduceerd volgens aangeleverd plan, snel geleverd en heel goed verpakt

• Wat vind u van het product? Schitterend
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Sluiten electrisch bord

Goede snelle service, goed product

Goede snelle service, goed product

• Wat vind u van het product? Goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Kattenren

Snel en correct geleverd. Kwailiteitsvolle producten.

Veel nuttige info op de website die hielp bij het maken van mijn keuze.

• Wat vind u van het product? Kwailiteitsvol
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Als onderdeel van een hanglamp

Plexi platen mooi gezaagd en perfect afgeleverd

• Waarvoor gaat u het product gebruiken? Voor LP tussen te steken

overzichtelijke, transparante service

De website is heel gemakkelijk in gebruik, transparante bestelling, je weet onmiddellijk wat het zal kosten. Snelle levering. Goede opvolging en aanspreekbare klantendienst.

• Wat vind u van het product? 10
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? kunstwerk

zoals afgesproken

correcte prijs en afhandeling bestelling en levering

• Wat vind u van het product? ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? kader

...

Tot nu toe is elke bestelling Alu-platen die ik bij kunststofplaten heb besteld, beschadigd aangekomen. Dat waren er tot dusver zes. Toen ik na de zesde de klantendienst contacteerde zeiden ze dat ze helaas geen 'hoekjes' hadden om de platen te beschermen. Tja. In ieder geval werden de beschadigde platen opnieuw geleverd. Maar calculeer dus zeker een week extra, telefoontjes en mailtjes, in als je je platen nodig hebt. De laatste keer werd een verkeerd product geleverd. Vervolgens werd in een mail geschreven dat ik de verkeerde producten mocht houden, maar werd er niets gezegd over de levering van de juiste producten. Waarvoor ik moest bellen. Dan werden zogenaamd de juiste producten gestuurd, maar het verkeerde aantal (te weinig). Waarvoor ik moest bellen. Het eerste deel van deze zending is nu aangekomen. 7 van de 15 platen zijn beschadigd. Waarvoor ik moest bellen, foto's maken, mails sturen. Die moeten dus opnieuw worden gestuurd. Ik ben benieuwd hoe beschadigd het tweede deel van de zending gaat aankomen. Hoeveel kun je eigenlijk fout doen? Hoe onprofessioneel kun je eigenlijk zijn?

• Wat vind u van het product? N.v.t.
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Goedemiddag Brecht, Bedankt voor uw review! Uiteraard vinden wij het ook heel vervelend dat er beschadigde platen zijn geleverd. Wij gaan ervoor zorgen dat er nieuwe platen geleverd zullen gaan worden. Helaas was er een schadeclaim aangemaakt voor te weinig platen. Nadat je ons daarop had gewezen hebben wij dit onmiddellijk voor u opgelost en gezorgd dat er een nieuwe schadeclaim werd aangemaakt voor de rest van de platen. Met vriendelijke groeten, Lennard

Snel

mooi gezaagd , snel verzonden en geleverd, goed verpakt

• Wat vind u van het product? 8
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Achtergrond en montage nummerplaten op auto

alles ok gemakkelijk hanteerbare lijm

gemakkelijk op vorm te zagen en gemakkelijk op gebroken spiegel te kleven

• Wat vind u van het product? ok
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? autospiegel

Snelle levering, perfecte verpakking.

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Afdekking opening van een last

top

degelijk verpakt , mooi verzaagd

• Wat vind u van het product? perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? vensterbank

Uitstekend zoals de keren voordien. Goede kwaliteit. Prijs en snel opgestuurd.

• Wat vind u van het product? Zeer goed
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Achtergrond plaat voor bel/ naamplaatje en lichtjes

Supereenvoudig en snel.

Erg eenvoudige en overzichtelijke website en alles snel geleverd. Wat geweldig was : ongevraagd een e-mail krijgen met een video met daarin erg duidelijke instructies over hoe de lijm te gebruiken.

• Wat vind u van het product? N.v.t.

DXF bestand aangeleverd met 2 platen in. Slechts 1 geleverd

Ik leverde een DXF bestand aan met 2 platen in. De website gaf mooi aan wat er gefreesd zou worden maar uiteindelijk krijg ik maar 1 ding geleverd. Het belangrijkste deel ontbrak. Na contact met hen kreeg ik te horen dat 2 platen in 1 DXF bestand niet zijn toegelaten... Hoezo?? Waarom geeft de website dan geen foutmelding? Sterker nog, de website gaf 2 platen aan in het resultaat. Alsof alles prima in orde is! Ik voel me door hen opgelicht voor 300 euro.

• Wat vind u van het product? Slechts
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Wat je niet levert kan ik niet gebruiken

Goedemiddag Andy, Bedankt voor uw review. Uiteraard vinden wij het vervelend dat er problemen waren bij de levering van de platen. Echter moeten wij u wel meedelen dat er in het DXF-bestand meerdere vormen in stonden. Volgens onze tekenregels op de website moet er maar één vorm in het DXF-bestand staan, en wij hebben dus ook maar één plaat geleverd. Wij adviseren altijd eerst om even de tekenregels op onze website te bekijken. Helaas kunnen wij u hierin niet verder meehelpen. Met vriendelijke groeten, Lennard

Alles netjes op maat gezaagd en op tijd geleverd, prima zo !

• Wat vind u van het product? goede kwaliteit
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? diverse toepassingen

Past perfect

• Wat vind u van het product? Perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Voor de binnendeur

Kwaliteit en snelheid ten top

Zeer degelijk en handig in gebruik

• Wat vind u van het product? Zeer degelijk
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? N.v.t.

Perfecte begeleiding correcte verzending en kwaliteit

Telkens perfecte service en perfect materiaal.

• Wat vind u van het product? Perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? Kunst creatie

Revenir pour la troisième fois cela signifie du 100%(pour moi)

A la prochaine !

• Wat vind u van het product? parfait
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? pour le dos d'une armoire

Beste kwaliteit, juiste afmeting.

Zoals voorheen, perfecte afmeting, veilig verpakt. Altijd tevreden, bedankt !

• Wat vind u van het product? perfect
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? houtbeschermer (tafel, lage kast)

Zeer tevreden !

Zeer tevreden ! Positieve ervaring. Snelle verzending. Platen waren perfect op maat en recht versneden. Voor herhaling vatbaar !

• Wat vind u van het product? Mooi product
  • Waarvoor gaat u het product gebruiken? lichtgewicht kampeertafel

Leonardo da Vincilaan 9

1930 Zaventem