Mooie trui voor mooie prijs

Super koopje gedaan

Gewoon geweldig!

Het is mijn tweede keer dat ik hier besteld heb! Ik vind het fantastische webshop die je geweldige korting kan krijgen!!! Voor 15u besteld en de dag erna heb al gekregen. Wat een snelle levering!

Snelle en correcte levering

Snelle en vriendelijke service !

Heel leuke prijsjes !

zeer vlug en goed

zeer vluge levering .betrouwbaar en goede prijs

Mijn eerste aankoop, snelle levering, supermooie aankoop. Bedankt, Eline

Een echte aanrader !

super rap geleverd

eerste aankoop ooit vandaag besteld voor bepaalt uur morgen in huis super

Uitstekende aftersales

Prettige site en overzichtelijk. Goed concept en top aftersales.

Mag het ook één woord zijn: Top

Op alle gebied vind ik mijn aankopen via Vivantas uitstekend. Zowel op kwaliteit als op service is deze site een aanrader

Goede duidelijke site, snelle en goede levering

Heel tevreden

Overzichtelijke site, vlotte verwerking van de betaling als ook vlug geleverd

Prima online winkel.

Mijn ervaringen zijn super. Prima producten altijd blij als ik mijn producten in ontvangst mag nemen. Service is goed, producten zijn goed en levering Top.

Duidelijke website, jas zit als gegoten (heb toch bijna 50€ kunnen besparen) maar wel 1 klein puntje (dat ik ook al eerder bij de opmerkingen zag). Pakje gaan afhalen in mijn gekozen punt maar mijn naam staat er niet op. Gelieve dit in de toekomst aan te passen.

Heel positief

Heb mijn product kunnen vinden op een zeer goed gesorteerd website waarbij er overzichtelijk kan worden gekozen uit een ruim assortiment Na mijn bestelling geplaats te hebben ging alles zeer vlot en overzichtelijk ben heel blij met mijn bestelling ...

Goede ervaring

ik bestel regelmatig t shirts en die zitten vaak in een doos hoeft denk ik niet volgens mij met een goede verpakking past ie ook in de bus , en dan zou ik er niet altijd voor thuis hoeven te blijven

Het bestelde voldoet aan de verwachting.

👍

Uitstekende service!

Super snelle service, ook altijd blij met het product die ik aangekocht heb

Top en zeer snelle levering.

Super snelle levering. Makkelijk bestellen en geeft een kick ivm prijzen die lager en weer hoger worden.

Tevreden klant

Alles naar wens verlopen. Zoals beloofd.

Snelle levering!!!

Snelle levering goede kwaliteit

Product zoals aangegeven kleur alleen iets anders

Snelle levering, jas goed verpakt. Mooie jas, net zoals op de foto.

Verkeerde levering

T-shirt die ik ontvangen heb, is niet hetzelfde model als de t-shirt die ik via site besteld heb. Levering was wel snel. Spijtig voor de verkeerde levering.

Beste Sinan, Jammer om te horen dat u het verkeerde T-shirt heeft ontvangen. Uiteraard is dit niet de bedoeling. We lossen dit graag voor u op en zullen u verder per e-mail of telefonisch contacteren. Onze excuses voor het ongemak en voor onze vergissing.

Goeie kwaliteit goeie prijzen