Snelle levering goede producten

Top levering heel snel

zeker als beginnende onderneming, ervaar ik Vivantas als een aanwinst

heb tot nu toe maar een aankoop gedaan, maar gezien de snelle levering de kwaliteit/prijs verhouding ga ik in de toekomst vaker een beroep doen op Vivantas.

Gefeliciteerd

Heel goede service en correcte levering.

Goed ervaringen mee

Snelle en correcte levering

Goede communicatie dmv email, snelle levering, top

Een super leuke site

Eerste keer iets besteld Vlotte levering Super Doe zo verder vivantas Zal zeker nog kopen.

Echt een zeer goede site. Leuke kortingen.

Uitstekend!

Super kwaliteit!

Slechte nazorg

Pakketje werd geleverd maar zonder enige reden teruggestuurd naar vivantas. Sinds ik dit weet heb ik al 3 mails gestuurd naar vivantas om toch mijn bestelling te krijgen.. Tot op vandaag heb ik nog steeds niets gehoord van vivantas.

Beste Hanne, We lezen net uw beoordeling, maar we hebben u ondertussen meermaals gemaild (misschien zit dit in uw spam ?). Uw pakket is hier onbezorgd terug aangekomen en we willen dit heel graag naar u versturen natuurlijk. We hebben u dus gevraagd naar uw adres zodat we zeker weten dat het gaat aankomen. Tot op heden hebben we nog geen reactie mogen ontvangen. Uw pakket staat klaar in het magazijn om verzonden te worden. Zodra u ons even contacteert verzenden we onmiddellijk het pakket. U mag ons ook altijd bellen op 003211184400. We hebben geen tel. nummer van u anders hadden we u zeker al opgebeld. Onze oprechte excuses voor het ongemak, maar het betreft hier absoluut een misverstand. We hebben u opnieuw gemaild, maar plaatsen dit ook hier in de hoop dat u dit leest en we het snel kunnen oplossen.

Snelle levering en goede kwaliteit, super!

Ik ben zeer tevreden over de kleding!

Alles top geen klachten alleen maar lof!! Doe zo door

8 producten besteld. Alles binnen 2 dagen binnen. Alles past perfect.

Service is uitstekend

Snelle en heel goede service!

Te kleine polo werd onmiddellijk omgeruild voor de zelfde prijs. Vlotte en vriendelijke service. Top! Zeker een aanrader!

Spannend om te kijken hoe laag je iets kan kopen leuk concept.

Super snel bezorgt en dat zonder bezorgkosten!!

Ok en goeie Vibe en zoals het is.

Topservice

Service - snel - communicatief

Goeie aflevering en kwaliteit

Zal zeker nog bestellen

Snelle levering en ook al een keer een artikel retour gestuurd en ook zeer correcte afhandeling

Tevreden met de service

Ik heb voor het eerst 3 artikelen besteld. Snelle en vlotte levering, alles proper verpakt. 2 artikelen heb ik helaas moeten terugsturen. We zijn duidelijk nog aan't zoeken naar de maten die voor ons gezin goed zijn. Ook terugzenden verloopt vlot en simpel.

Keuze genoeg en je kiest zelf wanneer je aankoopt

Vlugge levering,kwaliteit

Betrouwbaar!