Snelle levering en top producten

Goed en snel.

Tip :Best naam klant ook op pakket vermelden.

snelle levering maar toch problemen

Bijna had ik mijn pakket niet meegekregen omdat het niet op mijn naam stond terwijl ik wel mijn volledige naam door gegeven had! uiteindelijk wel mijn pakketje meegekregen maar toch verdacht!🤔

Correcte afhandeling

De door mij bestelde produkten bleken toch niet te passen. Het retourneren verliep exact zoals in de voorwaarden vermeld staat. Het contact per e-mail was ook duidelijk en prettig. Ik zal in de toekomst zeker nog wel eens wat bestellen bij Vivantas.

Tevreden maar probleempje ivm verzending

Ik ben tevreden over de artikels, de verzendtijd, service,...maar ik vroeg het naar een postpunt te verzenden. Mijn naam stond niet op het verzendetiket maar wel de winkel. De bediende deed moeilijk om het mee te geven. Ik weet niet goed wat er fout gelopen is, ik heb mijn naam wel doorgegeven bij het bestellen.

Goedkope merkkleding en snelle bezorging

Veel korting op het assortiment van goeie merken. Het idee van veranderende kortingen maakt het een leuk tijdverdrijf en kan voor enorme besparingen zorgen.

Tot zo ver prima service!

Snel geleverd, pricise wat ik besteld heb.

Mooie kortingen, snelle levering, helemaal top ! Ik ga vaker bestellen.

Beetje bedrogen

Had boots gekocht van Lio Jo, na ontvangst pas gezien en geroken dat het geen leder is, ik had het niet gezien bij aankoop. Bij opzoekingswerk is het duidelijk namaak, ontgoocheld ze terug opgestuurd, omdat ik zo gelukkig was met mijn aankoop echt heel misnoegd nu

Beste Els, Bedankt voor uw beoordeling. Uiteraard vinden we het zeer jammer dat de boots niet aan uw verwachtingen voldoen. De boots zijn inderdaad niet in leder, maar de productomschrijving vermeld ook niet dat het lederen boots zijn. De samenstelling van de gebruikte materialen staat ook vermeld. Dit kan uiteraard altijd over het hoofd worden gezien. We vinden het eerlijk gezegd wel heel jammer dat u het product als namaak bestempeld. We kunnen wel degelijk aantonen dat het om een origineel product gaat welke werd aangekocht via één van de grootste en meest gerenomeerde outlet handelaren binnen Europa. Het betreft een Italiaanse firma met directe aankooplijnen bij Lio-Jo. We begrijpen dat u misnoegd bent en u kan de boots ook terugzenden zoals afgesproken. Onze excuses voor het ongemak, maar stellen dat het namaak is vinden we een zeer jammere en onterechte uitspraak.

Kwaliteit van de jas is niet zo goed. Bij het dragen geeft hij kleur af.

Dag Petra, Bedankt voor uw beoordeling. Uiteraard vinden we het zeer jammer dat de jas niet voldoet aan uw verwachtingen. Tot op heden hebben we hier verder nog geen opmerkingen van gekregen, maar er kan altijd wel ergens een kwaliteitsprobleem opduiken. Desgewenst kan u de jas op onze kosten retourneren en dan ontvangt u na controle uw geld terug. U mag hier voor mailen naar info@vivantas.be Onze excuses voor het ongemak.

Snelle en correcte service

Geen duidelijke omschrijving producten

Kleur komt niet overeen, weinig uitleg producten, slechte fotos, wel snelle levering, levering 3 stuks in 1 doos gepropt

Beste Chris, Bedankt voor uw reactie. Jammer dat niet alles naar wens is gegaan en daarvoor willen we ons excuseren. We proberen de producten steeds zo waarheidsgetrouw als mogelijk weer te geven. Naar kleur is dit bij bepaalde zaken inderdaad soms een moeilijk gegeven. Als je de foto bekijkt op verschillende schermen kan je soms zelfs een lichte kleurafwijking hebben. Een product zien bij zonlicht of kunstlicht geeft ook een verschil. Moest een specifiek product zwaar afwijken dan mag u via info@vivantas.be altijd even laten weten om welk product dit gaat zodat we dit verder kunnen bekijken en kunnen aanpassen. Ook de productomschrijvingen proberen we zo goed als mogelijk te doen. We proberen echter met een klein team dagelijks nieuwe producten online te brengen waarvan de voorraad vaak beperkt is. We kunnen daarom niet voor elk artikel tot in de kleinste details omschrijven net omdat dit maar kort online blijft en vaak snel raakt uitverkocht. Op deze manier werken vertaalt zich naar de hoge kortingen welke onze klanten kunnen scoren. Maar we nemen uw opmerkingen zeker ter harte en bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Onze inpakkers proberen steeds zo compact mogelijk de goederen te verzenden, maar het mag uiteraard niet gepropt worden. We zullen deze opmerking dan ook zeker intern bespreken. We hopen dat u toch veel plezier heeft beleefd aan uw aankoop.

Besteld voor 15u en dag erna was mijn bestelling geleverd

zeer snelle verwerking !

zeer goede service, ook makkelijk dat je het gewoon kan gaan ophalen

Super snelle levering!! Heel tevreden

Heb al meerdere malen besteld en ben heel blij met de aankopen, terugsturen is ook geen probleem en retour is gratis. De beste website die ik ken, mooie aanbiedingen aan lage prijzen. Dank u en doe zo voort!

Vaste winkel waar ik al mijn kleding bestel. Super.

Supersnel

Snelle en correcte levering

Snelle leveren

Eerst keer dat ik iets best heeft op jullie online winkel. En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Waar door mooi en veilig ontvangen. Ik ben super tevreden klant En er zullen bestelling doen mvg Jennyfer

Goeie service

Mooie aanbiedingen en prima service

Snelle levering, gratis retour

2 e keer bestelling geplaatst. Zeer goede shop voor koopjes van merkartikelen tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Gratis retour als je een bon neemt voor latere bestelling. Zeer goede verpakking. Alles ok.

Goed snel en goedkoop

Erg positief en een vrij snelle levering van de goederen

Er is geen betere website om goedkoper kleding en accessoires te kopen! Paar minuten wachten kan paar euro’s zaken en je hebt een goeie deals!! Bedankt vivantas

Zeeerrr tevreden!

Al tweede keer en nog altijd tevreden