Mooi kleding voor weinig geld.

Top , zeer goede service.

Heel goede prijs kwaliteit .

gemakkelijk,snel en correct

vlot en gemakkelijk over gans de lijn .voor herhaling vatbaar.

Eén woord: topervaring.

Supersnelle en vlotte afhandeling, product ziet er fantastisch uit.

Snelle service, binnen 48 uur alles binnen, ook de retour was snel en goed geregeld

Alles heel goed verlopen

Netjes

Netjes, goed en snel afgewerkt

Supersnel en eenvoudig

Snelle levering, duidelijke communicatie via mail.

Snel en goede spulletjes

Ben er super tevreden van

Helemaal Prima

Leuke kleren voor mooie prijzen en snelle levering, helemaal prima dus.

Goede track en trace en zeer snelle levering. Uitstekend.

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en een snelle levering

voor de eerste maal besteld, alles binnen tijd geleverd in prima kwaliteit

Snelle en goede service

Tevreden over mogelijke keuze en een vlugge levering van de bestelling

Maatvoering niet correct

De maat aangegeven in de spijkerbroek kwam totaal niet overeen met de daadwerkelijke maat. Het was maat 34-36 maar ik de broek niet eens over mijn knieen.

Onze excuses hiervoor. We werken met heel veel verschillende merken en wekelijks krijgen we nieuwe voorraad binnen. We proberen de maatvoering steeds te controleren maar het kan wel eens ergens mis gaan. Niet elke kledingstuk kunnen we hier passen om te checken of de maat welke erin staat ook correct is. Als klanten dit aangeven kijken we dit uiteraard na en doen we aanpassingen. Kleding kan je altijd omruilen en gratis retourneren. Het is dan uiteraard even vervelend, maar weet dat we altijd tot een oplossing komen. Nogmaals onze excuses.

Snel en betrouwbaar

Goede site snelle service

Prima site had gekozen voor afhaal en het lag perfect klaar

Goede kwaliteit

Snel en correct

Snelle en correcte levering. Goede prijs/kwaliteit. Top

niets mis mee

probleemloos

Mooie sweater/ trui voor weinig geld - snel geleverd- weinig info

De William Lockie trui werd snel geleverd. Ik heb al 6 winter sweaters van William Lockie, dit is een mooie aanvulling want demi-saison versie. Beetje te kort schietend is het papierwerk. Ik zou verwachten dat bij de levering ook een pakbon hoort en een formulier voor evt retourneren. Deze trui retourneer ik niet. Het is een mooie

Na voorzichtige eerste bestelling als gast zeer tevreden over ontvangen bestelling.

In eerste instantie zeer tevreden totdat ik direct een volgende bestelling wilde uitvoeren en een account wilde aanmaken i.p.v. weer als gast te moeten bestellen en geen korting te kunnen activeren. Vaste afleveradres, nadat deze meerdere malen is opgevoerd en opgeslagen, is niet te selecteren. Hierdoor voer je deze telkens opnieuw in bij het bestellen proces en geef je het uiteindelijk op. Heb helaas maar weer als gast besteld met een ander emailadres omdat het andere emailadres herkend word als account en waaruit niet te bestellen is, helaas.

Site à conseiller

Livraison rapide, articles de qualité!

Alles ok!!

Zeer vlugge levering en mijn jurkje was prcies zoals omschreven. Het paste perfect! Heel tevreden.

Héél goede ervaring.

Kleedje dat ik bestelde was precies zoals op de site was voorgesteld.