Gied

Geen ervaring

Goede service! En top kwaliteit!

Was zeer tevreden over mijn product. Heb dag erna zelf iets nieuws gekocht! Zal in de toekomst waarschijnlijk nog meer bestellen. Aanbod mag wel nog groter, ookal is dit niet goed voor mijn centen 😛. Doe zo verder!

Snelle en correcte levering,t shirt van ea7 aan een correcte eerlijke prijs. Gewoon Top!!!

Vlugge behandeling, gorie prijzen

Snelle correcte service

Top !

Al meerdere artikelen besteld en super tevreden ! Waanzinnig hoe laag de prijzen kunnen dalen ! Betrouwbaar bedrijf !!!

Mooie spullen, ondertussen 2x besteld en 2x dag nadien geleverd! Jammer dat er niet vaker nieuwe spullen opkomen

Leuke kleding maar niet vaak nieuwe opties?

Supersnelle service! Ik verwachtte wel wat meer dagelijkse afwisseling van de aanbiedingen? Maar zeker aan te raden!😊👍

Goede prijs en snel bezorgt.

Snelle service en echt een koopje gedaan ! Ben blij dat ik deze site heb gevonden want hier zal ik nog wel vaker iets bestellen !

Fantastische service

Super kwaliteit en service zeker een aanrader

Een hele positieve ervaring.

Bestelde polo was er niet meer en kreeg drie opties,heb de optie te goed bon gnomen en gisteren een ander besteld en net binnen. Zeer snel en een mooie polo binnen.

Ok

2 kledingstukken niet meer aanwezig,netjes geld teruggekregen tot ik het pakje thuis kreeg. 1 kledingstuk teweinig en 1 beschadigd. Mail gestuurd maar enkel antwoord dat ze de 2 die niet meer aanwezig waren terug betaald hebben. Mooie kleding maar spijtig dat ik 2 stukken moet betalen waar ik niks mee ben!

Bedankt voor uw beoordeling. Dit hadden we inderdaad fout begrepen in eerste instantie. Ondertussen hebben we dit rechtgezet en u ook deze 2 stuks terugbetaald. Hopelijk heeft u verder veel plezier aan uw grote bestelling (waarvoor dank !!). Weet dat u ons altijd kan bellen of mailen moesten er in de toekomst problemen zijn, we proberen altijd een gepaste oplossing te zoeken.

zeer leuke koopjes

vlotte verwerking van de bestelling, makkelijk dat je kan gaan afhalen

Excellent

Excellent product ... what you see is what you get.

Alles goed.

Prijs is goed, goed service, vandaag bestel en morgen in huis, top Vivantas...

Snel en correct !!

Zeer tevreden en correct een aanrader

Één kleedje besteld en 2 dagen erna had ik het al.

Goede kwaliteit voor een lage prijs.

Kledij past steeds goed. Correcte en vlotte afhandeling.

Alles was direct duidelijk wat levering

Alles was ik orde niets om over te klagen

Goede service, ik koop zeker nog.

alles prima geregeld en vriendelijke service

steeds een goede afhandeling van levering en steeds snelle en correcte terugbetaling.

Super goede service !

Zalig om aan zo’n scherpe prijzen online merkkledij te kunnen kopen zonder angst te hebben bedrogen te worden !

Goede ervaring

Zeer snelle en eerlijke levering. Alles correct in orde