zeer mooie webside met kwaliteit produkten

zeer mooie webside met kwaliteit produkten

TOPSERVICE !

SNELLE LEVERING . HET GEKOCHTE ITEM WAS SPIJTIG EEN MAAT TE GROOT GEKOCHT. MAAR RETOUR STUREN WAS GEEN PROBLEEM. EVEN EEN POSTPUNT KIEZEN VIA JULLIE WEBSITE & HET PAKKET ZONDER PROBLEEM RETOUR GESTUURD. OOK DE TERUG BETALING WAS SNEL GEREGELD DOOR JULLIE.

Helemaal prima

Kleding was snel verstuurd en geleverd. Mooie kwaliteit. Een artikel ging retour, dat ging net zo soepel. Geld werd binnen de beloofde tijd teruggestort.

Netjes op tijd geleverd

Een uitmuntende klantenservice!

Bestelling werd heel snel geleverd. Toen de trui te groot bleek te zijn en ik een mail stuurde met verzoek om die te ruilen voor een kleinere maat, was er diezelfde dag al reactie inclusief een download voor het retourneren. Zodra het retour bij Vivantas arriveerde, kreeg ik bericht. De volgende dag had ik de trui in de juiste maat in huis.

Snelle goede bezorging

Voor het eerst wat besteld Ennis in goede snelle tijd geleverd

Mooie kleding en snel verzonden.

Mooie site met veel keuze. Mooie kleding. Netjes en snel verzonden!

Mooi overzicht,vlotte verzending !

Alles is heel vlot verlopen, bestelling, verzending, en retour! Kijk dagelijks op deze website!

Superservice

Een paar schoenen besteld. Bleek de verkeerde maat. Teruggestuurd en meteen andere maat gekregen en dit alles in slechts 4 dagen tijd.

Een prachtige jurk besteld

Ik bestelde een prachtige jurk. Op foto leek het model ideaal voor mij maar bij het aanpassen paste de jurk niet bij m'n figuur. Erg jammer want ik vond de snit en de blauwe kleur heel mooi. De volgende dag teruggestuurd naar Vivantas waarop ik mailtje kreeg dat bedrag teruggestort wordt. De winkel zelf wil ik aanbevelen want mooie keuze.

Dit was mijn eerste bestelling … liep allemaal zeer vlot

Snelle en corecte levering

Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd, de artikelen waren goed verpakt en van goede kwaliteit.

....

Top !

Topmerken aan scherpe prijzen. Tof !

Snelle levering!!!

Goede service en snelle afhandeling van de bestelling.

Perfecte en snelle service

Service zoals het moet zijn

correct, goede service, goede prijzen

correct, goede service, goede prijzen

Vlot

Vlot en vlotte levering

Uitstekend!

Snelle levering en super service!

Perfecte service en snelle levering!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Bestelling vlot geleverd .

Retour gestuurd met rede foute maat graag omruilen voor de grotere maat op website gekeken : deze is nog leverbaar maar nog niets van gehoord / geleverd.

Top !!!

Brede keuze ,aantrekkelijke prijzen. Behulpzaam en vlot bereikbaar personeel. Supersnelle levering. Gemakkelijke retourprocedure. Enkel zitten er in hun systeem wat bugs . Bv. bij bestelling via app werkt doorverwijs naar paypall niet accuraat . ( via PC echter geen probleem) en de retour geeft informatorisch soms een probleem, maar dan wordt er onmiddellijk een retourticket bezorgd via mail. Maar nogmaals : prima ervaring met Vivantas!

Nooit eerder besteld op deze site, maar is misschien j goed bevallen.

Mooie kleding, mooi korting! Levering zoals beloofd en ook vlotte retour!

Rietkolk 57

3920 Lommel