Es wurde alles erklärt, was wichtig ist!

Netter Kontakt, gute Schulungsübersicht ...

• Kursinhalt
  • Expertise des Sprechers
  • Anwendbarkeit in der Praxis
  • Unterkünfte
  • Besuchtes Veranstaltung Compliance Tuesday

Pluspunten

Voor elk niveau een nuttige cursus en/of opfrisser. Het brengt het belang van product compliance weer naar voor. Er zijn praktisch tips die door iedereen onmiddellijk in de praktijk kunnen worden gebracht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ongedwongen sfeer en gezellige lunchtafel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De eerste cursus die exact de praktijk vertaald naar 'theorie'.

tip: wellicht leuk om bedrijfsprocessen van dichtbij te meten en hoe effectief het programma daadwerkelijk is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik vond het een ontzettend leerzame training waarbij er voldoende ruimte was voor 'echte' cases en vragen waar de deelnemers (ik) tegenaan lopen. Als werd duidelijk, met humor (belangrijk!) uitgelegd. De video's er tussendoor maken het minder droog. De pauzes tussendoor waren heel prettig om even de benen te strekken of wat te drinken.

Ik zou beter vermelden hoe je bij het gebouw komt, iedereen loopt denk ik bij de Keus binnen ;-)

3 Sterne: fein, eine vernünftige Erfahrung

Positive

Sehr schöne überschaubare kleine Runde, so dass Fragen auch gleich bestellt und beantwortet werden konnten.

Verbesserungspunkte

Genaue Spezifikation des Seminars. Ich hatte mir vorgestellt das mehr auf WEE, CE, Reach + ROHS und Dokumentationspflicht eingegangen wäre - so war es meines erachtens beworben.

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Positive

Super war, dass wir die Themen der Präsentation direkt für Diskussionen aufgegriffen haben. Gut waren auch die Beispielerzählungen, z.B. für Baumarktprodukte. Insgesamt eine gute Atmosphäre, sowie Gruppengröße. Sehr sympatisch und nicht zu streng.

Verbesserungspunkte

Das Networking nach Präsentationsende halte ich für besonders wichtig. Eventuell könnte man dies noch als echten Punkt mit in den Ablaufplan einbauen, da der Start sonst holprig ist und manche Besucher bereits die Veranstaltung verlassen.

4 stars: good service, well treated

Positive

Viele Themen und Bereiche wurden angesprochen, Trotz langer Präsentation wurde es nicht langweilig

Suggestions

Konkret auf Artikel eingehen und ggfs. als Beispiele nutzen

3 stars: fine, a reasonable experience

Suggestions

Training gaat met name in de middag te veel de diepte in

Pluspunten

Mijn geluk was dat ik de enige cursist was en daardoor de training een matwerktraining werd. Er was alle ruimte om mijn vragen door te nemen. Daarnaast is de laagdrempeligheid van ProductIP ook goed te merken tijdens de trainigsdag. Samen met alle aanwezige collega's lunchen heb ik als heel positief ervaren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Inhoudelijk een prima cursus. Veel nuttige informatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Trainer was erg deskundig, positieve atmosfeer.

Misschien handig om aan deelnemers te vragen met welke kennis ze naar huis willen gaan of welke kennis ze nodig hebben. Ik zelf was nog niet heel lang werkzaam bij mijn werkgever en wist daardoor soms niet goed welk deel van de training wel en welk deel niet van invloed kon zijn op mijn werk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles helder en duidelijk uitgelegd in overzichtelijke stukken opgedeeld Genoeg tijd voor vragen

Het stukje scheikunde was iets te lang en complex en voor een inkoper minder relevant, wellicht kan dat nog iets beknopter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

* Inhoudelijk goed en helder * Kundig trainer, weet hoe het zit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over ProductIP B.V.

"We believe it is possible for anybody to sell compliant consumer products at a competitive price." Deal with product compliance in a structured, efficient and proactive way. Make the right choices on suppliers and raw materials. Secure the quality of your product range. Control costs and mitigate risks at the same time. Your product compliance team deserves the best tool available. One that comes without investment in IT or staff. And enables you to start in only 5 minutes.

Filter op Taal