Mooie kaarten en snelle levering

Mooie kaarten en snelle levering

ALTIJD GOED VERZORG EN OP TIJD

GOED

Nooit ergens anders meer!

Zeer tevreden over de hele lijn

PRIMA

Goede service, snelle levering

Makkelijke, overzichtelijke website. Snelle levering.

Net op de valreep mijn bestelling gedaan voor op maat gemaakte kaartjes. Alles is vlot verlopen, snelle service, sympathieke en correcte zaakvoerders. En de kaartjes zijn van topkwaliteit! Hierbij toch nog een bedankje aan Dieter en Barbara voor de snelle afhandeling van mijn bestelling.

heb ze nog niet ontvangen

de kaarten zijn nog altijd niet toegekomen

afspraken werden correct uitgevoerd

Wegens omstandigheden kon er niets geleverd worden. De terugbetalingen werden correct uitgevoerd.

top verkoper

wat pech met transporteur, maar uiteindelijk ontvangen, gelukkig heel snelle reactie van wenskaartenshop. mvg

Snelle levering en service

Zo wil ik altijd zaken doen. snel en efficient.

Volledig naar verwachting

Mooi verpakt, kaartjes mooier in echt dan op website, op tijd verzonden.

heel goed

heel tevreden en de prijs valt best mee ik had dringend nog 1 kerstkaart nodig en heb 3euro 25 betaald en zoveel luxe was er ook niet aan dus ik ben dom geweest

correct en professioneel

ik kreeg een bericht dat ze problemen hadden en onmiddellijk werd een oplossing voorgesteld en deze werd ook heel correct nageleefd. Super gewoon

Correct en kwaliteit

Zeker een asnrader. Top.

Mooie kaarten

Mooie kaarten en snel bezorgd ondanks de drukte.

5 sterren

5 sterren

super !!!

zeer vlotte en correcte afhandeling

Prima kwaliteit en snelle levering

Mooie kaarten

Snelle levering, mooie kaarten. Goede kwaliteit

Snel en gemakkelijk.

Ik had 600 kerstkaarten besteld en had ze de vlg dag al in huis. Prima

Een aanrader!

Ruim aanbod / makkelijk online bestellen / snelle levering / goede prijs-kwaliteitsverhouding / mooi en zorgvuldig ingepakt in doos bij levering. Kortom... een aanrader!

De service is fantastisch.

Veel keuze van kaarten. Snelle bezorging.

veel keuze en vlugge levering

Grote keuze uit kaarten in verschillende prijzen. Vlugge levering

Picobello materiaal en snel geleverd

Goed materiaal, duidelijke site, tijdige levering.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.