Ruime keuze, snelle levering

De keuze is reuze Bestelde artikelen snel in huis Prijs/kwaliteit verhouding prima Betalen op factuur mogelijk

Snel en efficiënt. Alles volledig naar wens.

Helaas kon ik geen vijf volledige sterren aanklikken. Blijkbaar een foutje in het beoordelingsprogramma?

Veel keuze, snelle levering

Duidelijke webshop per categorie kaartjes, snelle levering, veel keuze, ...

Kaarten van goede kwaliteit en snel geleverd

Kaarten van goede kwaliteit aan een zeer schappelijke prijs en snel en in goede staat geleverd.

Prijs/ kwaliteit dik in orde. Snelle levering!

Mooi verpakt en stevig verpakt.

Snel, goed en accuraat

Eenvoudig besteld, snel geleverd, meer kan ik niet vragen.

super

goede prijs kwaliteit, ruim assortiment, snelle levering. Super, Bedankt

Ruim aanbod en volgende dag al levering.

Ruime keuze en snelle levering

Op een paar dagen hadden wij onze bestelling reeds ontvangen.

Goed en snel en niet duur

Maar wel één probleem: aan de binnenkant van artikelnummer 5842 staat "Fijne feestdagen". Dat staat niet vermeld op de website. Ik wilde mijn nieuwjaarskaarten nà de Kerst versturen, dus zonder verwijzing naar Kerst of feestdagen. Nu stuur ik ze dan toch maar vóór de Kerst.

Hallo Réné, Hartelijk dank voor je goede beoordeling. Dit zorgt inderdaad voor verwarring. We passen dit alvast na. Fijn eindejaar gewenst! Mvg, Dieter De Backer

+ + pijs kwaliteit, ruim assortiment, snelle levering, no nonsens

+ + pijs kwaliteit, ruim assortiment, snelle levering, no nonsens

Super shop .

Ik heb Wenskaartenshop ervaren . Als klant vriendelijk en eerlijk in hun beantwoording van mij bestelling .

Betrouwbare en snelle levering. Top.

Betrouwbare en snelle levering. Top.

héél goed

Gevarieerde mooie kaarten, voor alle gelegenheden. Prijs is top en voor ons, als school, is dit mooi meegenomen! Wij zijn fan!

Ruim aanbod tegen voordelige prijzen

Ruime keuze vlotte service gemakkelijk betalen en laten leveren op het door jou gewenste adres

Snel bezorgd

Mooie kaarten en super snel geleverd. ook fijn dat je met een creditcard kunt betalen.

Mooie Kaarten.

Goede kwaliteit, keurig verpakt en op tijd bezorgd. Goede prijs.

Alles perfect verlopen

Mooie kaarten, goede prijs en snelle levering

Voor de eerste kaarten besteld en zeker niet voor de laatste keer. De kaarten zijn net zo mooi als bv. hallmark

goede prijs/kwaliteit stipte en correcte levering

Ruim aanbod, goede prijzen, snelle levering

Prima prijs-kwaliteit

Uitgebreide keuze aan wenskaarten aan budgetvriendelijke prijzen! Snelle en correcte service!

Altijd correct en goed

Elk jaar Altijd tevreden raad deze shop volledig aan toekomstige klanten aan grtj

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.