Super mooie kaarten, veel keus en snelle levering

Aanrader!

Had een kaartenmolen besteld. Hier en daar zaten er toch verbuigingen in. Het lijkt wel of er behoorlijk mee gegooid was. Nu is het geen bezwaar zelf te corrigeren maar doet wel af aan kwaliteit. Jammer.

Goed,snel en verzorgd

Grote keuze. Voor elk budjet wat wils. Snelle levering.

alles ok

mooie kaarten

Mooie en stevige kaarten, voorzien van passende envelop en helemaal niet duur

De titel zegt alles :-)

Leuk, goedkoop & snelle levering

Leuke kaarten en niet duur. Ene dag besteld, andere dag al in huis........super !!

Zeer goede ervaring in het algemeen.

Mooie keuze van kaarten, voor elk wat wils, snelle levering. Naar mijn mening was er vorig jaar meer keuze per genre, wat ik beter vond. Dat is het enige min puntje.

Mooie kaarten aan betaalbare prijzen vlotte verzending

Een verrassende aangename ervaring

Leuke kaartjes aan normale prijzen, alles helemaal in orde.

Gemakkelijke website en snelle service

Wenskaarten zijn van goede kwaliteit en werden super snel geleverd!

Goede en vlotte service

De kaarten werden geleverd volgens de termijn zoals vooropgesteld en de kwaliteit voldoet zeker aan de verwachtingen.

heel tevreden over de website - overzichtelijk. De levering liep zoals gepland

heel tevreden over de website - overzichtelijk. De levering liep zoals gepland

Perfect!

Eenvoudige bestelling, levering binnen termijn, kaarten zoals ze horen te zijn. Perfect!

Mooie stevige kaarten.

Er zat een fout in de levering. Als het goed is worden de ontbrekende kaarten nog opgestuurd. De mail was in iedergeval zeer correct.

Heel correct gehandeld

mooie kaartjes

mooie degelijke kaartjes. Ok prijs/kwaliteit

super

professioneel, mooie kaarten ,snelle levering.

degelijk, vlug en efficient

was een zeer vlugge bediening namelijk vrijdag besteld, maandag geleverd.

Heel snel en efficient

De avond voordien besteld, volgende dag reeds toegekomen. De display voor postkaartjes is heel mooi en voldoet aanval mijn verwachtingem. Bedankt, zou jullie onmiddellijk aanbevelen Groeten, Lieve De Wilde

Handige bestelling en correcte levering

Overzichtelijke website Correcte afhandeling en betalingsmogelijkheden Juiste levering

snelle levering!

correct en snel geleverd!

SLECHTE HERVAARING

nog nooit zo een slechte bestelling gedaan als deze nu na 14 dagen nog geen ontvangst

Beste, Bedankt voor je reactie. Bij nazicht blijkt dat ons systeem aangaf dat de bestelling niet was betaald terwijl dit wel degelijk het geval was. Wij laten nakijken waarom deze storing is kunnen gebeuren. Je bestelling wordt vandaag verstuurd met GLS. Onze oprechte excuses hiervoor. Mvg, Dieter De Backer www.wenskaartenshop.be

Top, aanrader!

Eenvoudig te bestellen, professionele feedback wanneer een produkt niet beschikbaar is, keurige levering.

Voor elk wat wils.

Ruime keuze, mooie kaarten voor elke gelegenheid. Goede service.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.