super

snelle levering, veel keuze, goede prijs

Fijn contact en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Diverse berichten geschreven, waarop ik vaak meteen en ook op zondag antwoord kreeg. De bestelling was goed en snel ontvangen.

zeer tevreden

vlotte en snelle service

heel goed!

Super snelle levering en mooie kaarten!

Mooie verjaardagskaarten

Echter, ik vind het jammer dat er op de budget verjaardagskaarten zoveel voorbedrukte teksten staan.

goeie service

voor de eerste maal besteld, alles in orde

Hallo Kathy, Bedankt voor je reactie. Bij nazicht blijkt hier een simpele verklaring voor . Je hebt je bestelling geplaatst en gekozen voor "bankoverschrijving" in plaats van bedrijfsfacturatie of online payment. Als zakelijke klant blijkt ook je bedrijfsnaam niet te kloppen "1966" is hiervoor opgegeven. Waarschijnlijk is dit automatisch ingevuld door je cash geheugen op je computer. (geboortejaar) Als je als klant kiest voor bankoverschrijving wachten we de betaling eerst af alvorens je bestelling te versturen. Hierdoor is je bestelling nog niet verstuurd. Wij nemen meteen contact via mail. Mvg, Dieter De Backer

uiteindelijk goed

op de verzendbon voor de bestelling werd ons huisnummer omgedraaid, met als gevolg dat de bezorger op het verkeerde adres aanbelde. Niemand thuis, bij de buren afgegeven. Wenskaartenshop alles gemeld en zonder enig probleem binnen 24 uur een 2e, zelfde pakketje toegestuurd gekregen. Hiervoor mijn dank en het recht zetten van een gemaakte fout. Dus toch een goede beoordeling.

Een goede website en service.

Een goede service, vlotte werking ivm levering en vragen.

Prima service, snelle levering, voldoende keuze

Prima service, snelle levering, voldoende keuze

Leuke kaarten, snelle levering!

Mijn collega plaatste het order. Perfect en snel ontvangen!

Dag Nike, Bedankt voor je leuke reactie en beoordeling! Fijne dag verder en graag tot een volgende keer. mvg, Team wenskaartenshop

Eenvoudig te bestellen, netjes geleverd, mooie kaarten!

Voor de 1ste maal een bestelling geplaatst. Alles proma in orde en heel mooie kaarten voor niet teveel geld. Kunnen we weer veel mensen blij maken met een kaartje :)

Hallo Rita, Bedankt voor je formidabele beoordeling. Deze waardering maakt ons echt blij. Een fijne dag verder en graag tot een volgende bestelling! Mvg, Dieter De Backer

Netjes verpakt , snelle levering top

Hallo Valerie, Bedankt voor je formidabele beoordeling! Deze waardering maakt ons echt blij. Een fijne dag verder en graag tot een volgende bestelling! Mvg, Dieter De Backer

Goede service en zeer snelle levering

We bestellen elk jaar nieuwe kaarten en dat proces verloopt erg spoedig en naar wens.

Hallo Sylvia, Bedankt voor je formidabele beoordeling! Het doet ons deugd om jullie iedere jaar opnieuw te mogen verwelkomen. Alvast een fijne vakantie en heel graag tot volgend jaar Mvg, Team wenskaartenshop

We hebben al een aantal keren besteld bij de wenskaartenshop en zijn erg tevreden. Snelle levering, veel keuze.

geweldig

een vlugge levering en vriendelijk man aan de telefoon voor inlichting

Snelle levering en onmiddellijk antwoord op vragen

Veel keuze en mooie kaarten. Steeds vlug antwoord op onze vragen. En de levering was juist super snel. Nog niet zoveel grote kaarten, maar dat komt misschien nog !

super en vernieuwend

alles ok

Prima ervaring

snelle verzending, prima opvolging

Snelle verzending en goed verpakt

Eerste keer besteld en positief verlopen. Duidelijk verloop van de bestelling, goed op te volgen.

Pluspunten

De site is enorm verbeterd, alles is snel te vinden en de betaling kan nu ook via Ideal. Verzending ook snel en zonder problemen. Bestel al jaren kaarten bij Wenskaartenshop. Fijne 'winkel'.

Hallo Ancila, Hartelijk dank voor je beoordeling en fijne reactie. Het is steeds leuk om je terug te mogen verwelkomen. Heel graag tot een volgende keer! Mvg, Dieter De Backer

Pluspunten

Prijs/kwaliteit in orde Mooi op tijd geleverd

Alles ok

Pluspunten

Prima service en vlotte opvolging, netjes op tijd geleverd

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.