nog altijd niet toegekomen

vervoerfirma gls zou al 3 keer langs geweest zijn. maar de ingang niet gevonden.... wij hebben nog niets gezien.... altijd iemand aanwezig... zou in depot gls liggen.... Hopelijk ontvangen we dit ooit...

Dag Hendrik, Bedankt voor je reactie. We vinden het jammer dat je pakketjes op het ogenblik van je schrijven nog niet was geleverd. Bij vervoer van derden hebben wij helaas geen controle en af en toe kan het eens fout lopen langs de kant van de koerierdienst. Omdat u ook geen contact hebt opgenomen met ons waren we ook niet op de hoogte van het probleem en konden we dit niet voor jouw oplossen. Het feit dat u ons een onvoldoende heeft op basis van een laattijdige levering van GLS vinden we wel heel jammer. Wij vinden kwaliteit en service heel belangrijk en daarom vinden we deze lage reviewscore dan ook onterecht. Indien u in de toekomst nog pakketjes bestelt via internet en deze komen niet tijdig aan is het beter om rechtstreeks contact op te nemen met de webshop. Een betrouwbare webshop zal er alles aan doen om dit probleem voor jouw op te lossen. Mvg, Dieter De Backer

Snelle levering, duidelijke informatie over de bestelling, luxe kaarten voor een mooie prijs!

Ik denk al voor de tweede bestelling

Heel tevreden. Mooie kaarten voor een goede prijs. Ik ben constant op hoogte gebracht met de status van de bestelling.

leuke kaarten en snelle service

De bestelling die ik gedaan heb, is snel geleverd en het zijn leuke kaarten.

Mooie kaarten en snelle levering

Was snel binnen en netjes verpakt

Mooie kaarten

Mooie kaarten voor iedere gelegenheid voor een prima prijs.

Ruime keuze, snelle levering

De keuze is reuze Bestelde artikelen snel in huis Prijs/kwaliteit verhouding prima Betalen op factuur mogelijk

Snel en efficiënt. Alles volledig naar wens.

Helaas kon ik geen vijf volledige sterren aanklikken. Blijkbaar een foutje in het beoordelingsprogramma?

Veel keuze, snelle levering

Duidelijke webshop per categorie kaartjes, snelle levering, veel keuze, ...

Kaarten van goede kwaliteit en snel geleverd

Kaarten van goede kwaliteit aan een zeer schappelijke prijs en snel en in goede staat geleverd.

Prijs/ kwaliteit dik in orde. Snelle levering!

Mooi verpakt en stevig verpakt.

Snel, goed en accuraat

Eenvoudig besteld, snel geleverd, meer kan ik niet vragen.

super

goede prijs kwaliteit, ruim assortiment, snelle levering. Super, Bedankt

Ruim aanbod en volgende dag al levering.

Ruime keuze en snelle levering

Op een paar dagen hadden wij onze bestelling reeds ontvangen.

Goed en snel en niet duur

Maar wel één probleem: aan de binnenkant van artikelnummer 5842 staat "Fijne feestdagen". Dat staat niet vermeld op de website. Ik wilde mijn nieuwjaarskaarten nà de Kerst versturen, dus zonder verwijzing naar Kerst of feestdagen. Nu stuur ik ze dan toch maar vóór de Kerst.

Hallo Réné, Hartelijk dank voor je goede beoordeling. Dit zorgt inderdaad voor verwarring. We passen dit alvast na. Fijn eindejaar gewenst! Mvg, Dieter De Backer

+ + pijs kwaliteit, ruim assortiment, snelle levering, no nonsens

+ + pijs kwaliteit, ruim assortiment, snelle levering, no nonsens

Super shop .

Ik heb Wenskaartenshop ervaren . Als klant vriendelijk en eerlijk in hun beantwoording van mij bestelling .

Betrouwbare en snelle levering. Top.

Betrouwbare en snelle levering. Top.

héél goed

Gevarieerde mooie kaarten, voor alle gelegenheden. Prijs is top en voor ons, als school, is dit mooi meegenomen! Wij zijn fan!

Ruim aanbod tegen voordelige prijzen

Ruime keuze vlotte service gemakkelijk betalen en laten leveren op het door jou gewenste adres

Snel bezorgd

Mooie kaarten en super snel geleverd. ook fijn dat je met een creditcard kunt betalen.

Mooie Kaarten.

Goede kwaliteit, keurig verpakt en op tijd bezorgd. Goede prijs.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.