Tevreden!!!

Geen problemen. Succes,

De kaartje is echt perfect

Ik zal de kaartje op 14 februari geven.

Aangenaam verrast

Veel keuze Persoonlijk contact Snelle levering Ik ben aangenaam verrast

Prima! Mooie kaarten en snelle levering.

Prachtige kaarten, precies wat ik zocht. Levering is snel en netjes verpakt. Kaarten zijn per stuk verpakt wat van mij niet per se had gehoeven, maar er wel voor zorgt dat ze netjes zijn. Bedankt!

Uitstekend.

Heel snelle levering en goed verzorgd. Mooie kaartjes en heel veel keuze.

Verzorgde service en correct

Houden zo ! Héél tevreden !

zeer goed

goede service

Goede duidelijke website, bestelmogelijkheid en correcte levering.

Zeer vlugge levering van bestelling

Bestelling en levering verliepen vlot. Enkel jammer dat door de beperkte voorraad de order diende aangepast te worden. Heeft wellicht te maken met het laattijdig bestellen.

Super snelle levering en een mooie kaartenmolen. Top!

Super snelle levering en een mooie kaartenmolen. Top!

Razend snelle service

Onze eerste keer dat wij hier bestellen. Geleverd de dag nadien! Heel goeie service, vlot en duidelijke website.

Dag Kylie, We zijn blij te lezen dat jou eerste ervaring positief was bij ons! Wij willen je dan ook bedanken voor deze geweldige review! Graag tot een volgende keer en nog een prettige dag!

Super goede ervaring!

Besteld en reeds de dag nadien al gekregen. Vlotter kan niet.

Prachtige kaarten, snelle levering! super service

Kwalitatieve mooie kaarten

Zoals beloofd stralen de kaarten luxe uit aan een goede prijs. De levering verliep heel snel.

Dag Monique Bedankt dat je jouw ervaring deelt met anderen! We zijn heel blij te lezen dat u tevreden bent over onze producten en website! Het wenskaartenshopteam wenst je nog een fijne dag en graag tot de volgende keer!

Prima heel tevreden ben ik

Mooie molen en fijne verwerking van mijn bestelling.

Perfecte levering

Snel en je word keurig op de hoogte gehouden betreft levering

snel en perfect

ondanks een fout bij bpost ,ben ik enorm goed geholpen ,en zeer snel bediend

Voor herhaling vatbaar

Vroeger kocht ik mijn wenskaarten op de lokale markt. Helaas kwam de persoon van dit kraampje niet meer opdagen. Ik startte mijn zoektocht op Google en kwam bij Wenskaartenshop.be terecht. De eerste bestelling werd geplaatst en de kaarten werden vrij snel geleverd. Bij ontvangst bleken er een paar kaarten te missen. Ik heb toen een mail gestuurd en kreeg snel reactie. Dieter heeft dit onmiddellijk rechtgezet. Kortom, ik ben enorm tevreden over deze service en uiteraard ook de wenskaarten. Ik kan hen zeker aanbevelen.

Prima prijs-kwaliteit en zeer snelle levering

Fijne site, mooi dat het op bedrijfsrekening kan, zeer snelle levering!

Prima geregeld !

Prima geregeld !

heel tevreden

mooie kaarten en snel geleverd en alles goed verpakt, dankjewel doe zo voort.

Prima en snelle levering!

goed ontvangen

De bestelde kaarten heb ik in goede orde ontvangen.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.