super

heel gebruiksvriendelijk site, heel ruim en gevarieerd aanbod, super snelle levering en goede communicatie, heel prijselijk

Veel keuze vlotte afhandeling

Zeer positief

Snelle levering, goede service

Bij onze laatste bestelling zat 1 artikel niet bij. Mail gestuurd en de volgende dag had ik het al binnen

Zoals verwacht

Mooie kaarten voor ee vriendelijke prijs

Vlot en volgens afspraak.

Gemakkelijk om de bestelling te plaatsen en wordt geleverd zoals afgesproken.

Leuke kaarten

Heel goed !

Prima wenskaarten voor een prima prijs.

Altijd mooi wenskaarten en op tijd geleverd!

Mooie kaarten Correcte levering Snelle behandeling Goede Service

Goede service, snelle levering en mooie kaarten.

Eerste bestelling

Bij de eerste bestelling op tijd en volgens afspraak geleverd.

Levering niet correct

Ik bestelde nu 2 keer wenskaarten bij Wenskaartenshop.be. Jammer genoeg was onze levering 2 keer niet correct. Ik stuurde 2 keer een mail om de verkeerde levering door te geven. We kregen de juiste producten wel telkens opnieuw opgestuurd.

Helemaal prima

Na bestelling wordt er vlot geleverd. De prijzen , incluis de kortingen zijn zeer aantrekkelijk.

Snelle levering en juiste info tevoren over het bestelde

Uitgebreide info over de wenskaarten box op de site

Mooie toonbankdisplays voor ansichtkaarten besteld. Snelle levering en goed product.

helemaal top

vlotte service, zeer toegankelijke website, mooi assortiment

Mooie kaarten

Heel goed verpakt zo dat er niets aan kon mislopen.

Zeer mooie kaartjes

Ben weerom zeer tevreden met mijn kaartjes (mooie variëteit), doch niet met de aflevering. Had een mail ontvangen dat mijn pakket geleverd zou worden tussen 10u19 en 13u49 terwijl deze pas om 15u45 werd geleverd (toen ik niet meer thuis was), bovendien werd mijn pakket gewoonweg achtergelaten op de brievenbussen in de algemene inkomhal van onze residentie, zodat andere personen dit gewoon had kunnen meepakken. Nochtans werd mij een mail verstuurd dat dat mijn pakket om 15u45 was "geleverd op een veilige plaats", wat dus helemaal niet het geval was.

Goede en vriendelijke service en vlotte levering.

Alles ok

Alles was pico Belo in orde

Ik had een bestelling geplaatst. Een van de kaarten was niet op voorraad, dus ze mailde mij meteen welke kaarten ik daarvoor in de plaats wilde hebben. Na mijn reactie had ik de kaarten heel snel in huis. Kortom, snelle en goede service!

Mooi product en snelle service

Fijne service en team denkt goed mee. Snel geleverd en mooi product. Top!

Snelle afhandeling en goede kwaliteit kaarten

Het is eenvoudig om de kaarten te bestellen, de kaarten zijn snel geleverd en de kwaliteit van de kaarten is van een goed niveau.

het was voor mij de eerste keer via wenskaartenshop.be

de service was top , geen opmerkingen

ideaal, mooie kaarten en snel geleverd

Het zijn mooie kaarten, voor niet te dure prijs. Ideaal dat het op factuurbasis gekocht kan worden.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.