Keurig en netjes verzorgt

Goede kwaliteit nette prys ..en goed verzorgt

Uitstekende afwerking

Uitstekende afwerking van mijn bestelling.

Geweldig geregeld

Topprijs en kwaliteit

vlotte service

goede service en snelle verzending

Heel groot assortiment kaarten!

Mooi en groot assortiment kaarten, snelle levering ook!

Super webshop!!!!!

In deze moeilijke Coronatijd, winkels dicht, Heb Condoleance kaarten nodig. Dan is Wenskaartenshop,be DE oplossing. Mooie collectie goed kwaliteit vinden. Prima shop.

Goed, Vlot, maar liever geen bouwdoos voor onhandige mensen zoals ik :-)

Goed, Vlot, maar liever geen bouwdoos voor onhandige mensen zoals ik :-)

Voldoet aan de verwachtingen

Bestelling werd op tijd geleverd, ik kreeg wat ik besteld heb. Overzichtelijke factuur. Zoals het hoort is alles keurig en in orde.

Snel en correct

Goede mix van kaarten

Goeie producten, snelle levering en duidelijke communicatie.

Goeie producten, snelle levering en duidelijke communicatie.

prima service

goede service snelle levering

Mooie kaarten en snelle levering

Mooie kaarten en snelle levering

ALTIJD GOED VERZORG EN OP TIJD

GOED

Nooit ergens anders meer!

Zeer tevreden over de hele lijn

PRIMA

Goede service, snelle levering

Makkelijke, overzichtelijke website. Snelle levering.

Net op de valreep mijn bestelling gedaan voor op maat gemaakte kaartjes. Alles is vlot verlopen, snelle service, sympathieke en correcte zaakvoerders. En de kaartjes zijn van topkwaliteit! Hierbij toch nog een bedankje aan Dieter en Barbara voor de snelle afhandeling van mijn bestelling.

heb ze nog niet ontvangen

de kaarten zijn nog altijd niet toegekomen

afspraken werden correct uitgevoerd

Wegens omstandigheden kon er niets geleverd worden. De terugbetalingen werden correct uitgevoerd.

top verkoper

wat pech met transporteur, maar uiteindelijk ontvangen, gelukkig heel snelle reactie van wenskaartenshop. mvg

Snelle levering en service

Zo wil ik altijd zaken doen. snel en efficient.

Volledig naar verwachting

Mooi verpakt, kaartjes mooier in echt dan op website, op tijd verzonden.

heel goed

heel tevreden en de prijs valt best mee ik had dringend nog 1 kerstkaart nodig en heb 3euro 25 betaald en zoveel luxe was er ook niet aan dus ik ben dom geweest

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.