scheepjesverjaardagskaart

Heb goede vrienden. Zijn allemaal schippers geweest. Graag wil ik bij U 2 verjaardagskaarten bestellen met een mooie foto van een zeilboot, eventueel met details van het schip. Dank U. Heb een mooie gezien in het begin, maar kan deze niet meer terugvinden. Heel jammer. Op deze kaart was ik wel gefocust.

Geheel naar mijn wens geleverd.

zie boven.

Tevreden!

Ik koos, ik bestelde, ik kreeg, vrij snel, mijn kaarten en ben TEVREDEN.

In een woord geweldig.

Helaas waren de verkeerde kaartenmolens naar ons toegezonden, maar het omruilen is perfect geregeld en we zijn zeer te vreden met het product.

Snelle service en correcte levering

Heel grote keuze aan kaarten, overzichtelijke website, gemakkelijk te bestellen.

Snel besteld, vlot geleverd

Grote keuze, makkelijk gemaakt!

Genoeg keus en snel geleverd

Veel keus en snel bezorgd

snelle service, mooie kaarten, goede prijs, alles was top!

Ik was het huisnummer vergeten in te vullen bij het bestellen, ik kreeg een vriendelijke telefoon om ons huisnummer te vragen, daarna kregen we de kaarten snel thuis. Het zijn mooie en leuke kaarten ;-) alles was naar wens.

mooi en goedkoop

mooie kaartjes ruime keuze en van heel goede kwaliteit beter kan niet en op korte tijd geleverd.

Plezante ervaring

Na lang zoeken toch een webshop gevonden die kaarten verkoopt zonder ze zelf te versturen dus aangenaam verrast. Vlotte levering en afhandeling.

Prima, vlotte service

Mooie kaarten, netjes verpakt, snelle levering

Levering is correct geleverd zo als het moet .

Mooie keuze aan kaartjes in molen en variatie. Blij met mijn keuze om met jullie te werken .

Hallo Vanessa, Hartelijk dank voor je fijne reactie en uitstekende beoordeling. Aarzel niet om ons te contacteren als je vragen of bepaalde wensen hebt. Veel succes en graag tot een volgende keer. Mvg, Dieter De Backer

Prettig bedrijf, mooie kaarten!

Prima bedrijf, zal het zeker aanbevelen.

toppie

een zeer snelle levering van onze kaarten, mooi verpakt in een grote doos. schitterend

Goede service en correcte opvolging

Goede service en correcte opvolging

Vrij tevreden mits wat aanpassingen.

Ervaring gebaseerd op 2 bestellingen, tevreden mits wat aanpassingen, variatie in het gevraagde assortiment kon beter in mijn laatste grote hoeveelheid kaarten. Mijn allereerste bestelling met heel wat minder kaarten, omvat een héél mooie variatie voor werkelijk alle soorten gelegenheden. Mijn bestelling van vorige week, waren de kaarten zeker mooi en presenteerbaar en ga ik nu niet terugsturen. Maar het assortiment bevatte een overheersing van specifieke Birthday, en maar 15 deelnemingskaarten. Iets waarvan ik gehoopt had er een 40 à 50 stuk in te kunnen terugvinden als ik een vergelijk maakte met mijn allereerste bestelling. Wat tekstloze of puur felicitaties kaarten waren ook in het pakket gemengd maar in tegenstelling met mijn eerste bestelling zat er niks tussen voor huwelijken, geboorte wensen, nieuwe woning, succes, Dus deze laatste bestelling is in goede orde en snel ontvangen, net zoals de eerste keer, maar was ik wat teleurgesteld naar de eenzijdigheid van de inhoud op de 390 kaarten die ik ontving. Mvg

Hallo Mie, Bedankt voor je reactie en je tweede bestelling. Wenskaartenshop maakt vaste voordeelpakketten waarvan je de collectie in het pakket kan bekijken als je naar de detailpagina gaat. zie https://www.wenskaartenshop.be/voordeelpakketten/low-budget-pakketten/7091 . Zo kon je perfect zien welke motieven en thema's en hoeveelheden per thema in het pakket zitten. Ik vermoed dat u niet verder geklikt hebt en het assortiment niet vooraf hebt bekeken. Je kan ten alle tijden je assortiment zelf samenstellen en gebruik maken van de volumekortingen tot -60% voor 1000 kaarten of -55% voor 350 kaarten. Bovendien kan je maandelijks tijdens de kortingsweek waarvan je via mail wordt verwittigd een bijkomende korting genieten van 5% op alle losse kaarten (geen voordeelpakketten). Als je hier rekening mee houdt kan de uiterst scherpe inkoopprijzen van de bulkpakketten benaderen. Neem gerust contact met ons als er iets niet duidelijk is of als je andere vragen/wensen hebt. Alvast een fijne dag gewenst en graag tot een volgende keer. Mvg, Dieter De Backer

Eerste bestelling, jammer dat ik deze wenskaartenshop niet eerder ontdekte

Prima!!!

uitstekend

Elf kaartenmolentjes naar elf verschillende adressen laten versturen. alles werd puik geregeld door Dieter, het is dat 10 geen plus heeft, anders kreeg je die:-). Doe al een paar jaar zaken met dit bedrijf, nooit iets te klagen gehad.

Hallo Kitty, Dit doet me enorm deugd om je reactie te lezen... You make my day! We proberen inderdaad er alles aan te doen om de bestellingen piekfijn af te handelen. Héél veel succes Kitty en heel graag tot een volgende keer. Mvg, Dieter De Backer

Vlotte levering

Ruime keuze en prijs, bij levering was slechts 1 verkeerde kaart

goed en snel

Goede en eerlijke service

K had mijn bestelling deels gekreukt door post, ontvangen. Deze zijn probleemloos vergoed, direct heb ik er andere toegestuurd gekregen.

niet voor herhaling vatbaar

de kaarten zijn zoals ik dacht dat ze gingen zijn, ok. echter de levering meer dan 1 week (ja er was een feestdag), maar toch bestelde ik op donderdag op 3 verschillende webshops dingen, en alles kwam netjes toe met postnl en bpost. deze wenskaartshop werkt met gls. kortom product ok, levering zwaar gebuisd. oplossing: verander van postbedrijf...

Heel snelle en goede service, goed product!

Hele snelle levering, wat super fijn was want het had haast!

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.