Super.

Goede service. Binnen enkele dagen afgeleverd.

vlugge levering , EN aangepaste verpakking ! ! !

vlugge levering , EN aangepaste verpakking ! ! !

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

uitstekend

Zowel website perfect ingericht als uitvoering bestelling uitstekend. Bezorging na bestelling binnen 24 uur in Zeeland, dat is ook geweldig. Enig minpunt is weinig keuze in "zalige kerstdagen".

Zeer vlugge en correcte levering

Snelle en adequate levering

Ten gevolge van de corona epidemie worden we geconfronteerd met het overlijden van familie, vrienden, kennissen en (oud-) collega's. Condoleance kaarten waren overal uitverkocht. Wenskaarten.be bood ons uitkomst. Mvg D. Van Engelen (een tevreden klant)

Kaartjes zijn erg leuk! Fijn dat ik ze zo snel in huis had.

mooie kaarten, snelle levering

Veel keuze en snelle levering.

Makkelijk te bestellen, mooie keuze, vlotte levering

De kaarten zijn van mooie kwaliteit. De keuze is meer dan groot genoeg en de levering verliep zeer vlot. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

Mooie collectie, makkelijk te bestellen en geen grote aantallen

Prima ervaring!

Keurig en netjes verzorgt

Goede kwaliteit nette prys ..en goed verzorgt

Uitstekende afwerking

Uitstekende afwerking van mijn bestelling.

Geweldig geregeld

Topprijs en kwaliteit

vlotte service

goede service en snelle verzending

Heel groot assortiment kaarten!

Mooi en groot assortiment kaarten, snelle levering ook!

Super webshop!!!!!

In deze moeilijke Coronatijd, winkels dicht, Heb Condoleance kaarten nodig. Dan is Wenskaartenshop,be DE oplossing. Mooie collectie goed kwaliteit vinden. Prima shop.

Goed, Vlot, maar liever geen bouwdoos voor onhandige mensen zoals ik :-)

Goed, Vlot, maar liever geen bouwdoos voor onhandige mensen zoals ik :-)

Voldoet aan de verwachtingen

Bestelling werd op tijd geleverd, ik kreeg wat ik besteld heb. Overzichtelijke factuur. Zoals het hoort is alles keurig en in orde.

Snel en correct

Goede mix van kaarten

Goeie producten, snelle levering en duidelijke communicatie.

Goeie producten, snelle levering en duidelijke communicatie.

prima service

goede service snelle levering

Mooie kaarten en snelle levering

Mooie kaarten en snelle levering

ALTIJD GOED VERZORG EN OP TIJD

GOED

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.