Vlotte levering

Ruime keuze en prijs, bij levering was slechts 1 verkeerde kaart

goed en snel

Goede en eerlijke service

K had mijn bestelling deels gekreukt door post, ontvangen. Deze zijn probleemloos vergoed, direct heb ik er andere toegestuurd gekregen.

niet voor herhaling vatbaar

de kaarten zijn zoals ik dacht dat ze gingen zijn, ok. echter de levering meer dan 1 week (ja er was een feestdag), maar toch bestelde ik op donderdag op 3 verschillende webshops dingen, en alles kwam netjes toe met postnl en bpost. deze wenskaartshop werkt met gls. kortom product ok, levering zwaar gebuisd. oplossing: verander van postbedrijf...

Heel snelle en goede service, goed product!

Hele snelle levering, wat super fijn was want het had haast!

goede service

een prima service naar aanbod en vraag, ook met het helpen naar de juiste draaimolen

leuke kaarten voor weinig cent

hele leuke kaarten voor elke gelegenheid en niet duur kaarten waren snel hier.

Leuke kaartjes!

Mooie keuze. Vlugge verzending.

Na een week nog steeds geen antwoord. Pakje verloren !!!!

Pakje verloren, als ik het postkantoor aangaf omdat ik dringend weg moest die dag, aanvaard men dit adres en pas later na tel contact stel ik vast dat dit adres NIET kan omdat ze daar geen contract lopen hebben. Aanvaard het adres dan niet en geef enkele mogelijkheden waar ik het dan wel kan gaan afhalen !!!

Dag Nicole, Bedankt voor je reactie en je beoordeling. Het pakje is bij ons tijdig vertrokken. Via GLS krijg je de kans om nieuwe instructies door te geven voor levering. Door een ongelukkige vergissing van u heb je doorgeven om het pakje te laten leveren op een postkantoor van BPOST. De kans is heel groot als je GLS pakjes laat leveren op een postkantoor van (Bpost) dat deze verloren gaan. Dit kan echt niet de bedoeling zijn en het is volledig te begrijpen dat dit een heel moeilijke zoektocht om het pakje nog terug te krijgen. Vrijdag heeft u dit naar ons gecommuniceerd waarop wij een onderzoek hebben gedaan en daaruit bleek dat er een zekere Jona's van Bpost postkantoor het pakje in ontvangst genomen heeft (dit is ook naar u gecommuniceerd). U vertelde ons dat je nog eens ging langsgaan naar het postkantoor om het pakje alsnog te ontvangen waarop wij geen vervolgreactie van je hebben ontvangen. Omdat dit net voor een verlengt weekend was (nationale feestdag) heeft GLS maandag en dinsdag niet gewerkt. Hierdoor hebben wij ook geen verder stappen kunnen ondernemen. Vandaag kunnen we en zullen we dit opnieuw opnemen en je een oplossing aanbieden. U moet begrijpen dat dit niet onze fout is maar een ongelukkige foutje van jezelf en dat het niet de bedoeling is om pakjes van GLS te laten leveren bij de concurrent Bpost. Dit vraagt voor problemen en maakt het heel moeilijk om het pakje terug te vinden of een verzekering aan te spreken. Zoiezo doen we vandaag al het mogelijke om dit voor jou recht te zetten. Mvg, Dieter De Backer

Ruime keuze, voor ieders wat wils, goede kwaliteit en zeer vlotte levering. Zondag besteld, dinsdag geleverd en telkens op de hoogte gebracht via mail! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dank je wel Wenskaarten.shop ;o)

Slechte bezorging

Ik heb de kaarten nog steeds niet ontvangen. Na een poging van bestellen, terwijl ik niet thuis was, heb ik op uw site aangegeven wanneer ik thuis ben. Ook toen is er geen bezorging geweest. Slechte afhandeling. Terwijl ik wel rekening hou met drukte enz. Ik heb hierover ook al gebeld. Er werd me verzekerd dat het pakket nog dezelfde dag afgeleverd zou worden. Dus niet. Maandag 13 juli is het pakket afgeleverd. Op zich kan Wenskaarten.be daar niets aan doen. Toch heel vervelend. Voor mij een reden om in het vervolg niet meer te bestellen.

Beste Rini, Bedankt voor je reactie en vervelend voor dat je de kaarten nog niet hebt ontvangen. Gls heeft diverse pogingen ondernomen om het pakket te leveren, enkel is het niet mogelijk om een uur te bepalen van levering. Dit zijn koerierdiensten met een route die s'morgens vast gelegd wordt en helaas wordt hiervan niet afgeweken. Als u met ons contact opneemt zullen wij nooit garanderen dat het pakje zal geleverd worden op het tijdstip dat u wenst. Dit kan geen enkele webshop omdat er zoveel zaken kunnen misgaan. Het pakket is bij ons tijdig vertrokken richting Nederland, maar door de drukte bij de pakketdiensten/ vakantieperiode en omdat u niet aanwezig heb je het helaas niet ontvangen. Momenteel staat je pakket in transit wachtend op nieuwe orders om het tot bij jou te leveren. Indien je niet in de mogelijkheid bent om het pakket zelf in ontvangst te nemen , gelieve ons een ander leveradres te bezorgen waar wel iemand aanwezig is. Nu wij weet hebben van het probleem zullen wij actie ondernemen om het pakje alsnog uit te leveren. Geschiedenis pakket: 11.07.2020 01:30:10 Het pakket is in het depot aangekomen. Nederland 2.0 10.07.2020 00:45:57 Het pakket is in het depot aangekomen. Nederland 2.0 09.07.2020 22:18:03 Het pakket wordt in het leveringsdepot bewaard. Het kon niet geleverd worden omdat de bestemmeling afwezig was. Nederland 35.40 09.07.2020 20:24:17 Het pakket wordt bewaard in het depot. Nederland 8.0 09.07.2020 09:38:07 Het pakket kon niet geleverd worden omdat de bestemmeling afwezig was. Nederland 4.40 09.07.2020 07:49:46 Het pakket wordt verwacht in de loop van de dag te worden geleverd. Nederland 11.0 09.07.2020 00:59:19 Het pakket is in het depot aangekomen. Nederland 2.0 08.07.2020 08:11:39 Het pakket wordt verwacht in de loop van de dag te worden geleverd. Nederland 11.0 08.07.2020 04:42:57 Het pakket is in het depot aangekomen. Nederland 2.0 07.07.2020 06:47:32 Het pakket is in het depot aangekomen. Nederland 2.0 07.07.2020 01:58:13 Het pakket heeft het depot verlaten. Nederland Utrecht 1.0 07.07.2020 01:57:01 Het pakket is in het depot aangekomen. Nederland Utrecht 2.0 06.07.2020 16:40:23 Het pakket is in het depot aangekomen. België Deinze 2.29 06.07.2020 16:40:23 Het pakket werd aan GLS overhandigd. België Deinze 0.0

Zeer snelle levering.

Besteld op dinsdag en donderdag al in huis....

Super mooie kaarten, veel keus en snelle levering

Aanrader!

Had een kaartenmolen besteld. Hier en daar zaten er toch verbuigingen in. Het lijkt wel of er behoorlijk mee gegooid was. Nu is het geen bezwaar zelf te corrigeren maar doet wel af aan kwaliteit. Jammer.

Goed,snel en verzorgd

Grote keuze. Voor elk budjet wat wils. Snelle levering.

alles ok

mooie kaarten

Mooie en stevige kaarten, voorzien van passende envelop en helemaal niet duur

De titel zegt alles :-)

Leuk, goedkoop & snelle levering

Leuke kaarten en niet duur. Ene dag besteld, andere dag al in huis........super !!

Zeer goede ervaring in het algemeen.

Mooie keuze van kaarten, voor elk wat wils, snelle levering. Naar mijn mening was er vorig jaar meer keuze per genre, wat ik beter vond. Dat is het enige min puntje.

Mooie kaarten aan betaalbare prijzen vlotte verzending

Een verrassende aangename ervaring

Leuke kaartjes aan normale prijzen, alles helemaal in orde.

Gemakkelijke website en snelle service

Wenskaarten zijn van goede kwaliteit en werden super snel geleverd!

Goede en vlotte service

De kaarten werden geleverd volgens de termijn zoals vooropgesteld en de kwaliteit voldoet zeker aan de verwachtingen.

heel tevreden over de website - overzichtelijk. De levering liep zoals gepland

heel tevreden over de website - overzichtelijk. De levering liep zoals gepland

Perfect!

Eenvoudige bestelling, levering binnen termijn, kaarten zoals ze horen te zijn. Perfect!

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.