Prima service!

Zowel de bestelling via de webshop als de levering nadien verlopen vlekkeloos! Niets op aan te merken. Doe zo voort!

Mooie kaarten voor een eerlijke prijs.

Heldere gebruiksvriendelijk website. Ruime keuze. Snelle levering.

ruime keuze en snelle service

heel goed

Heel correcte en snelle service

De wenskaarten zijn helemaal zoals voorgesteld op de website en werden heel snel geleverd. Prima service. Ik ben heel tevreden!

top

Correct , snelle bediening

Groot assortiment, snel geleverd

Er zijn veel verschillende kaarten in verschillende prijsklasses. Nadat je je keuze hebt gemaakt is het bestellen heel eenvoudig en je kunt ook via de creditcard betalen. Binnen 2 dagen zijn de kaarten meestal al binnen.

Goed!

Het assortiment wordt regelmatig aangevuld en er is genoeg keuze.

Topbedrijf.

Gemakkelijk te bestellen via de webshop, en steeds een snelle en correcte levering.

gewoon goed

Vlotte service, uitgebreide keuze qua soorten en prijzen.

vriendelijke opvolging

De karten waren mooi . De verzending ging vlot. Van de korting bij de aankoop van 100 kaarten was geen sprake in de afrekening. Dit is vlug geregeld . De fout lag eerder bij mij dan bij wenskaarten.

Hallo Jos, Bedankt voor je reactie en je review. We merken op dat je slechts 12 artikelen in je winkelkar had en geen 100. Dit is de reden dat er geen extra kortingen zijn verrekend, omdat op deze producten al immense kortingen zijn toegepast. 1 kerstdoos = 1 artikel met 10 kaartjes wordt aanzien als 1 artikel en geen 10 kaarten. zie : https://www.wenskaartenshop.be/volumekortingen Met de aankoop van een kerstdoosje heb je 0,36€ excl btw per kaartje incl envelop betaald en aan huis geleverd. Wij kunnen je verzekeren dat je voor dergelijke luxekaarten een een uitstekende prijs hebt betaald. Wij hopen dat je nu begrijpt waarom er geen extra korting hebt ontvangen. Hartelijk dank voor je order bij wenskaartenshop en namens ons team een fijne kerst en eindejaar gewenst. Mvg, Dieter De Backer

snelle correcte levering

Mooie kaartjes, snel en correct geleverd, ik ben fan!

Zeer handige website met ruime keuze

Duidelijke beschrijving en foto's van de kaarten, uitgebreide keuze en vlotte levering

vlugge verzending

mooie keuze aan kaarten, vlugge verzending, prima prijs/kwaliteit

Mooie kaarten

Ik vind het hele mooie kaarten en helemaal niet duur. Ook snel geleverd.

Top!!!

Alles perfect !

Alles goed geregeld.

Bestelling prima verwerkt. Kaarten die niet (meer) op voorraad waren in dezelfde stijl aangevuld.

Een snelle levering en mooie kerstkaarten aan een mooie prijs. Heel tevreden !!

Keuze is onbeperkt

Je wordt overstelpt door variatie en kwaliteit tegen zeer scherpe prijzen.

Zoals het moet

Alles werd goed ingepakt en op tijd geleverd. Het product kwam helemaal overeen met de beschrijving.

helemaal top

groot aanbod, scherpe prijzen, snelle levering

snelle service

vlotte administratieve ondersteuning

perfect

snel geleverd en compleet

slechte hulp

je moet zelf er achter zien te komen waarneer je pakket bij dpd ligt de kaarten zijn mooi je kreeg geen track en trace adreslabel was verkeerd ik bestel hier nooit meer

Beste, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend voor je dat je niet tevreden bent. Wat bedoel je met er zelf achter zien te komen? Normaal zou je de trackingegevens en statuswijzigingen ontvangen hebben via email. Soms gebeurt het dat mails in de spam of reclamefolder geraken. Heb je dit nagekeken? Wij kunnen alvast met zekerheid zeggen dat je bestelling snel en correct is afgeleverd op het correcte adres. Bij nazicht kunnen we ook geen aanvraag tot hulp van je terugvinden. Het afleveradres is correct ingevoerd. Dit zowel op je bestelling als het label bij Bpost (DPD in Nederland). Indien we op de hoogte waren zouden we je onmiddellijk hebben geholpen. Helaas hebben we de kans niet gekregen om dit op te lossen voor je. Je bestelling is via onze webshop doorgevoerd om 19u (3/10), binnen 24 is het verstuurd en is in Nederland aangekomen op het afhaalpunt op 6/10. Het opgegeven adres (afhaalpunt DPD) is wel degelijk correct: zie alle gegevens: Details van zending Ordernummer 3132 Afzendadres België, Dieter De Backer Wenskaartenshop, Tragel (parking ZEB) 22, Aalst Zending aangemeld bij 04-10-2023 11:52 opgegeven bestemmeling: Bestemmingsadres Wevo steenbergen/ dpd afhaalpunt wouwsestraat 77 4651 DW steenbergen Nederland tracking: Status 329802373459901736723225 06-10-2023 - 15:27 Delivered Je zending is bezorgd Bericht van vervoerder: DistributedNormally - regular 06-10-2023 - 10:09 Driver en route Uw pakje is onderweg voor aflevering. Bericht van vervoerder: BoundToRound - out for distribution 06-10-2023 - 03:02 Parcel en route Je pakket is onderweg. Bericht van vervoerder: Your shipment is in transit 04-10-2023 - 20:45 At sorting centre Uw pakje is in het sorteercentrum. Bericht van vervoerder: Sorted - UD10_sorting 04-10-2023 - 11:52 Ready to send Gereed voor verzending 04-10-2023 - 11:52 Being announced Wordt voorgemeld Wij vinden het ontzettend jammer om onterecht slecht te worden beoordeeld. Dit had veel constructiever en sneller kunnen opgelost zijn met een blije klant als gevolg. Mvg, Dieter De Backer

top

heel ruime keuze, budget vriendelijk, snelle levering

Top!!

Prima website, prettige communicatie, snelle verzending én achteraf betalen! Tevreden klant.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.