Snel bezorgd

Mooie kaarten en super snel geleverd. ook fijn dat je met een creditcard kunt betalen.

Mooie Kaarten.

Goede kwaliteit, keurig verpakt en op tijd bezorgd. Goede prijs.

Alles perfect verlopen

Mooie kaarten, goede prijs en snelle levering

Voor de eerste kaarten besteld en zeker niet voor de laatste keer. De kaarten zijn net zo mooi als bv. hallmark

goede prijs/kwaliteit stipte en correcte levering

Ruim aanbod, goede prijzen, snelle levering

Prima prijs-kwaliteit

Uitgebreide keuze aan wenskaarten aan budgetvriendelijke prijzen! Snelle en correcte service!

Altijd correct en goed

Elk jaar Altijd tevreden raad deze shop volledig aan toekomstige klanten aan grtj

super!

We bestellen reeds verschillende jaren bij 'wenskaartenshop' en telkenmale ontvangen we een perfecte juiste, tijdige levering: een goeie service. Prima!

Vlotte communicatie en levering

Snelle levering!

Zeer goed. In perfecte staat en snel geleverd

Mooie kaartjes.

Zeer goed!

Kaartenmolen gekocht en die is dezelfde dag nog verzonden! Dus een prima service en de kaartenmolen is ook zeer goed en zoals omschreven op de website. Zeer tevreden dus, een aanrader!

Snelle levering en mooie kaarten voor een lage prijs. En een grote keuze van verschillende kaarten.

levering zeer snel

Super site

Veel keuze, vlotte service

super

snelle levering, veel keuze, goede prijs

Fijn contact en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Diverse berichten geschreven, waarop ik vaak meteen en ook op zondag antwoord kreeg. De bestelling was goed en snel ontvangen.

zeer tevreden

vlotte en snelle service

heel goed!

Super snelle levering en mooie kaarten!

Mooie verjaardagskaarten

Echter, ik vind het jammer dat er op de budget verjaardagskaarten zoveel voorbedrukte teksten staan.

goeie service

voor de eerste maal besteld, alles in orde

Hallo Kathy, Bedankt voor je reactie. Bij nazicht blijkt hier een simpele verklaring voor . Je hebt je bestelling geplaatst en gekozen voor "bankoverschrijving" in plaats van bedrijfsfacturatie of online payment. Als zakelijke klant blijkt ook je bedrijfsnaam niet te kloppen "1966" is hiervoor opgegeven. Waarschijnlijk is dit automatisch ingevuld door je cash geheugen op je computer. (geboortejaar) Als je als klant kiest voor bankoverschrijving wachten we de betaling eerst af alvorens je bestelling te versturen. Hierdoor is je bestelling nog niet verstuurd. Wij nemen meteen contact via mail. Mvg, Dieter De Backer

uiteindelijk goed

op de verzendbon voor de bestelling werd ons huisnummer omgedraaid, met als gevolg dat de bezorger op het verkeerde adres aanbelde. Niemand thuis, bij de buren afgegeven. Wenskaartenshop alles gemeld en zonder enig probleem binnen 24 uur een 2e, zelfde pakketje toegestuurd gekregen. Hiervoor mijn dank en het recht zetten van een gemaakte fout. Dus toch een goede beoordeling.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.