top

snelle service

Geweldige service, snelle levering

Wat een geweldige service en snelle levering. Dank je wel!!

perfecte en snelle service

De ruime keuze aan wenskaarten is een pluspunt. Dit samen met een vlotte afhandeling en snelle verzending maakt dat jullie een TOP-team hebben.

snelle service, mooie kwaliteit

heel goed

niet best

Kaarten besteld, meteen bericht gekregen dat de de bestelling geplaatst is en dat binnen een aantal dagen d het pakket verstuurd zal worden. Toen ging het verder mis, kreeg geen berichten meer heb toen een bericht naar jullie verzonden waar ik een antwoord op gekregen heb en dat ik bericht zou krijgen wanneer het pakket achterhaald zou zijn en hoe het verder zou gaan. Echter geen berichten meer gekregen en vandaag is het pakket bezorgd bij de buren met een bericht bij mij in de bus, alleen stonden daar verkeerde gegevens op en ik wist dus niet waar het pakketje gebleven was, gelukkig kwamen de buren het pakketje brengen. Dit is geen goede service van jullie bezorger.

Dag Koos, Bedankt voor je reactie en vervelend voor je dat de transportdienst er veel langer over gedaan heeft als gebruikelijk. Toen we op de hoogte gesteld zijn door jou hebben we meteen actie ondernomen om het pakje te kunnen traceren. Wij hebben toen gezegd dat we je op de hoogte gingen houden als er nieuw was. Omdat een onderzoek bij de transportdiensten meestal 5 tot 7 dagen in beslag neemt vooraleer we nieuws ontvangen kunnen we je ook geen update geven. Simpelweg omdat er geen informatie ter beschikking was. Al bij al zijn we toch heel blij dat het pakje alsnog is bezorgd. Wij hopen dan ook dat je wel tevreden bent met je aankoop en van onze producten. Helaas is het niet ongewoon dat er af en toe problemen zijn met de bezorging van pakjes. Je mag als webshop nog zo je best doen, maar eenmaal het pakje bij ons buiten is kunnen we enkel hopen dat het snel en correct geleverd wordt. Helaas worden webshop nog te veel afgerekend op de bezorging als er iets mis gaat. Mvg, Dieter De Backer

klaar, vlug en efficient.

Gemakkelijke site, veel keuze en vlugge levering, heel tevreden.

goede service en snelle levering

Je wordt netjes en snel per mail geholpen. De levering naar Nederland was snel daarna in orde.

Snelle en correcte service

Een zeer positieve ervaring

positief

prijs kwaliteit is zeer goed!

goede ervaring - snelle levertijd.

bij het bestellen van de wenskaarten zijn deze vlug geleverd. zeker tevreden over deze snelle service !

snelle en eenvoudige bestelling en prima levering

Helaas 5 verkeerde kaarten geleverd en de 5 goede 9ntbraken. Is nooit eerder gebeurd. Verder altijd tevreden !

Slecht....ik heb nog steeds niets binnen

Moest sterkte gewenst cq. overlijdenskaarten hebben. Nu 8 dagen verder na overlijden en heb ze nog niet binnen.....

Hallo Richard, Bedankt voor je reactie en vervelend dat je je pakje nog niet hebt aangekregen. Wij zijn helaas hiervan niet op de hoogte gebracht door jou. Normaliter ga je een track en trace ontvangen hebben om te zien waar het pakje zich bevond. Je bestelling is meteen verstuurd en is op 3 nov. door de scanning gegaan. Helaas gebeurd het af en toe dat pakketten blijven hangen in sorteercentra's en daar staan wij als webshop machteloos tegen. Indien we weet hadden van de vertraging konden we de transportfirma hiervan op de hoogte brengen. Jammer dat we via een slechte review hiervan weet kregen. Het pakje heeft op 7/11 nog een scanning gehad en wij hopend dat dit snel wordt uitgeleverd. zie tracking: Parcel details More information about your parcel. Barcode bpost 05488000687014Q Barcode sender 329802373459901771461225 Customer Reference 9A6CA284-BEED-4C60-A208-0C6B87754F0D Mode of Shipping bpack Europe Business Weight 120g Return address WENSKAARTENSHOP, TRAGEL 22, 9300 AALST, BELGIUM Destination WE-FIT, NETHERLANDS Date of reception by bpost 3 November 2023 Track & Trace activity See the history of your parcel in detail. Item has passed a checkpoint Tuesday 07-11-2023 | 13:17 Your item has been sorted Friday 03-11-2023 | 20:25 Confirmation of preparation of the shipment received Friday 03-11-2023 | 11:26 Mvg, Dieter

pas één keer besteld maar wel naar tevredenheid.

uitstekend

ruime keus uit franstalige kaarten die in nederland moeilijk te verkrijgen zijn.

Ruim assortiment ; correcte na service

Ik heb reeds verschillende malen bij Wenskaartenshop vooral Kerstkaarten en overlijdenskaarten besteld . Ruime keuze. Verschillende prijzen. De laatste keer van twee soorten kaarten telkens één stuk te weinig geleverd. Dat werd snel opgelost door ze na te sturen. J.Verheyen

Prijs - kwaliteit en zeer snel geleverd

Keurig geregeld

Mooie site veel keuze. Goede afhandeling

Mooie prijs kwaliteits kaarten

PRIMA VOOR ELKAAR

Keuze is reuze, makkelijk bestellen.

Ruime keuze en supersnelle levering

Super snel geleverd

Ik bestel al geruime tijd kaarten bij de Wensenkaartshop en altijd tot volle tevredenheid. Ruime keuze en snel geleverd!

Zeer goede service!

Ik had ergens een fout gemaakt in mijn bestelling qua aantallen maar na contact werd dit zeer vlot en efficiënt aangepast. Makkelijk kunnen bestellen via de website en vriendelijk geholpen. Zeer tevreden !

Erg goede ervaring, bijzonder service- en oplossingsgericht bedrijf.

Per abuis 4 verkeerde ansichtkaarten-caroussels besteld (beschrijving op de website had duidelijker gekund), maar dit was met één telefoontje opgelost.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.