Heel snel en efficient

De avond voordien besteld, volgende dag reeds toegekomen. De display voor postkaartjes is heel mooi en voldoet aanval mijn verwachtingem. Bedankt, zou jullie onmiddellijk aanbevelen Groeten, Lieve De Wilde

Handige bestelling en correcte levering

Overzichtelijke website Correcte afhandeling en betalingsmogelijkheden Juiste levering

snelle levering!

correct en snel geleverd!

SLECHTE HERVAARING

nog nooit zo een slechte bestelling gedaan als deze nu na 14 dagen nog geen ontvangst

Beste, Bedankt voor je reactie. Bij nazicht blijkt dat ons systeem aangaf dat de bestelling niet was betaald terwijl dit wel degelijk het geval was. Wij laten nakijken waarom deze storing is kunnen gebeuren. Je bestelling wordt vandaag verstuurd met GLS. Onze oprechte excuses hiervoor. Mvg, Dieter De Backer www.wenskaartenshop.be

Top, aanrader!

Eenvoudig te bestellen, professionele feedback wanneer een produkt niet beschikbaar is, keurige levering.

Voor elk wat wils.

Ruime keuze, mooie kaarten voor elke gelegenheid. Goede service.

Redelijke leveringstermijn ondanks corona

Geweldige klantvriendelijkheid

Persoonlijke benadering, Zelfs in het weekend een mailtje toen er 1 kaart niet was, meteen vervangen . Bezorging via een track en trace systeem. De meeste kaarten ietsje mooier dan verwacht, een enkele ietsje minder.

klantvriendelijk

Bestelling netjes en vlot afgeleverd . Ook nog met overleg omdat er onvoldoende exemplaren van het artikel van mijn keuze waren. Wat overigens fout van mij was want er stond op de site hoeveel er nog leverbaar waren .

super goede bedining en verzendig top

super

kaarten zijn zeer mooi voor hun prijs , vlotte service en levering

Mooie, kwaliteitsvolle producten, vlugge levering

Zal in het vervolg altijd wenskaarten hier aankopen, prijs-kwaliteit uitstekend!

Kaarten meer dan een week onderweg geweest en nu beschadigd ontvangen!

Ligt denk ik niet meteen aan de Wenskaarten.shop maar aan de vervoerder. In dit geval GLS. Het heeft misschien ook wel te maken met de drukte bij GLS op dit moment. Reactie van de wenskaartenshop is dat ik dit dmv foto’s aan hun had moeten melden . Zal ik in het vervolg doen. De enveloppe kwam beschadigd en open aan.

Dag Milly, Bedankt voor je reactie en onze excuses dat je het pakje maar pas na een week ontvangen hebt. De transportdiensten hebben tijdens de corona tijd een ongezien volume aan pakjes te verwerken en naargelang het depot kan de vertraging oplopen met enkele dagen tot een week. Zoals je kan zien aan de reacties van andere klanten zijn we steeds correct naar levering en zijn onze kaarten naar behoren ingepakt. Helaas kan het gebeuren dat verpakkingen beschadigd toekomen door het onzorgvuldig handelen van de transportdienst. Hiervan worden we graag rechtstreeks op de hoogte gebracht met de nodige foto's zodanig we je een passende oplossing kunnen aanbieden. Mvg, Dieter De Backer

Vlotjes en correct.

Voor herhaling vatbaar.

Super!!!!

Zeer snel & topkwaliteit

mooie kaartjes voor een lage prijs

HET IS DE EERSTE KEER DAT IK EEN BESTELLING HEB GEPLAATST MAAR ZAL DIT IN DE TOEKOMST NOG ZEKER DOEN

Prima ervaring

Wenskaarten zien er precies uit zoals gepresenteerd. Allen voorzien van een envelop. Keurig verpakt en snel geleverd. En de prijs is ook top. Ik bestel zeker opnieuw!

Snelle service en goede kwaliteit kaarten

Beter kan het niet!

In deze moeilijke tijd van corana dacht ik dat de verzending enkele dagen zou duren. Tot mijn verbazing was de levering zeer vlug zoals deze voorzien was. Mooie kaarten met duidelijke afbeelding van de gekozen foto. Bedankt het was dik inorde!

Correctev prijs/kwaliteit, snelle levering, vriendelijk en correct.

Bestelling en mails worden heel goed en snel behandelt.

Snelle levering, goed afgehandeld

Ik vond deze webshop geweldig. Makkelijk te filteren op kaarten en goede, snelle levering!

fantastisch

Bestelling perfect uitgevoerd. Werd goed op de hoogte gehouden van leveringstijd. Werd ook stipt geleverd en in goede staat.

Echt een aanrader.

Vlotte website, mooi assortiment. Misschien wat humoristische kaarten en muzikale kaarten bijvoegen? het was mijn eerste bestellig maar er zullen er zeker volgen.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.