Zeer goede service!

Ik had ergens een fout gemaakt in mijn bestelling qua aantallen maar na contact werd dit zeer vlot en efficiënt aangepast. Makkelijk kunnen bestellen via de website en vriendelijk geholpen. Zeer tevreden !

Erg goede ervaring, bijzonder service- en oplossingsgericht bedrijf.

Per abuis 4 verkeerde ansichtkaarten-caroussels besteld (beschrijving op de website had duidelijker gekund), maar dit was met één telefoontje opgelost.

Snel bezorgd en mooie kaarten

Makkelijk bestellen, mooie kaarten van goedekwaliteit en snelle levering Top!

Super tevreden

Zeer tevreden. Klant vriendelijk. Gemakkelijk.

perfecte service

Gemakkelijk te bestellen, perfect te volgen via Bpost. De levering was correct en snel.

Top service !

Goede service, mooie kaarten.

mooi rek, bevestigingsgaatjes zitten niet altijd op dezelfde hoogte

Duidelijke omschrijving, mooi rek. Wij gebruiken het als folderrek. Bij het monteren kostte het af en toe wat kracht omdat de gaatjes niet altijd gelijk zitten. Het laatste rekje kon ik ook niet met alle drie de boutjes vastzetten dus die zit met 2 boutjes vast (evengoed stevig).

Reeds meerdere keren een bestelling gedaan. Steeds correct en vlug geleverd.

Tegenvaller

Kerstkaarten met korting gekocht. Bij jullie bewaard op een muffe plaats, kaarten en inpakdoos zijn nog ok maar ruiken muf. Hopelijk gaat de geur er nog af anders kan ik ze niet gebruiken. Les geleerd, nooit meer wat afgeprijsd kopen bij jullie.

Beste Nicole, Wij betreuren dat de kaartjes die je aangekregen hebt muf reuken. Zoals je kan zien bij onze reviews hebben we hier nooit eerder een klacht van ontvangen. Wij kunnen je alvast verzekeren dat ons magazijn niet muf ruikt of vochtig is. Gelukkig zijn de kaartjes in de doos wel ok en dat bevestigd ons dat er geen vochtprobleem is anders gaan kaarten in een gesloten doos heel snel gaan schimmelen. Indien je het artikel niet wenst te houden mag je deze altijd retour sturen, wij storten het bedrag ervan onmiddellijk terug. Mvg, Dieter

Belofte?

Zoals op de webshop vermeld…… voor 22.00 besteld, binnen 48 uur binnen! Dit duurde bij mij een week! Te laat om kaart mee te geven aan mijn zoon die vanuit de Filipijnen een weekje in Nederland was. Erg jammer!!

Hallo Greta, Bedankt voor je reactie en vervelend voor je dat de kaartjes niet op tijd waren. Wij streven ernaar om bestellingen dezelfde dag te versturen en dit lukt ons doorgaans heel goed. Dit kan je zien aan onze uitstekende review score van 9.2. Helaas zijn we ook afhankelijk van de transportbedrijven zoals Bpost, DHL, of DPD. Als zij er niet in slagen kunnen wij helaas onze belofte niet nakomen. De grootste webshops botsen tegen dit probleem ook aan. Wij kunnen enkel zeggen dat pakje tijdig is verstuurd en dit zou jij ook moeten geweten hebben door de track & trace die je hebt aangekregen. Hierbij bewijzen we graag dat de oorzaak van late levering niet aan ons ligt maar aan de transportfirma: Het pakje is bij ons op 05/10 de deur uit gegaan Zie details van je pakje Barcode van bpost 054880006686726 Barcode van de afzender 329802373459901738238225 Gewicht 480g Afmetingen 24.5cm x 4cm x 33.5cm Retouradres WENSKAARTENSHOP, TRAGEL 22, 9300 AALST, BELGIË Bestemming GRETA VAN DUIJN, NEDERLAND Ontvangen bij bpost 5 oktober 2023 Track & Trace activiteit Bekijk de geschiedenis van je pakje in detail. Zending geleverd donderdag 12-10-2023 | 13:10 Zending wordt voorbereid door de postbode donderdag 12-10-2023 | 10:39 De zending is een controlepost gepasseerd woensdag 11-10-2023 | 04:09 De zending werd gesorteerd donderdag 05-10-2023 | 21:31 Informatie over de zending ontvangen van de afzender donderdag 05-10-2023 | 15:14 Mvg, Dieter

prachtige kaarten

ben er erg blij mee gaat in de toekomst zeker nog meer kaarten bestellen

Super makkelijk!

Duidelijke webshop, snelle levering

snelle en correcte levering

De bestelling en de levering waren in orde.

Ruim assortiment en snelle levering

Ze hebben hier een mooie keuze in budget kaarten en de prijs /kwaliteit is goed

snelle en verzorgde levering

alles zoals gewenst

Waar voor je geld

Mooie kaarten die helemaal niet duur zijn.

Makkelijk bestellen en snelle levering

De webshop heeft een fijne filter functie waar ik makkelijk de kaarten kan vinden die ik zoek, snelle levering van België naar Nederland.

...

...

Prima en snel

Prima webshop !!

Heel veel keus, niet duur, makkelijk te bestellen en snel geleverd !

Zeer tevreden over bestelling en levering.

Mooi gedifferentieerd pakket met leuke verjaardagskaarten voor onze leerlingen. Heel vlotte afhandeling en levering.

top

goed op tijd geleverd

Een groot aanbod en een vlotte en snelle levering.

Snelle correcte service

Ruime keuze, zou alleen wat meer variatie mogen in de Engelse en Duitse kaarten.

Snelle levering, ruime keuze, bestellen hier altijd

Wij bestellen hier altijd onze kaarten voor het bedrijf. Er is een ruime keuze dus niet alleen de verjaardagskaarten bestellen wij hier. Een snelle levering, altijd alles prima in orde.

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.