Prima, snelle levering

Goede communicatie, snelle verzending

Goede communicatie, snelle verzending.

zeer snelle levering!

1 opmerking: er zat een kaartje tekort in. ik bestelde van elke soort 6 kaartjes, en kreeg een pakje met 5.... geen probleem, kan grbeuren mvg Ine Forrez

alles naar wens

netjes geleverd

Prima Eerste Ervaring.

Bij toeval op deze webshop gekomen en meteen kaarten besteld. Goede keus en de budgetkaarten zijn een aanrader gelijk deze webshop! Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Veel keus in kaarten

1 kaart bestellen kan niet, je moet een minimaal bedrag halen, excl btw

Heel aangename kennismaking

Heel veel keuze mooie kaarten was aangenaam verrast door de enorme leuze

wenskaartenmolen

Prima product, snel geleverd

Veel keuze

Omdat ik eerst niet zo goed wist wat ik moest nemen heb ik per email contact gehad, ik kreeg snel een goed en duidelijk antwoord. Daarna besteld en ook de bestelling is snel geleverd. Het assortiment van verjaardagskaarten is mooi groot aan diversiteit, netjes verpakt en alles met een envelop erbij.

geweldige ervaring

Ik ben heel goed geholpen om deze bestelling te kunnen doen

correcte prijs - mooie collectie - snelle levering

een heel mooie collectie - prijs/kwaliteit : zeer goed snelle levering

Goede

goed meer niet L

Vlotte levering

Het bestelproces was makkelijk en duidelijk. Artikels snel geleverd.

GEMAK

Rustig uitzoeken en bestellen, snelle levering.

Fijne wenskaarten!

Mooie wenskaarten, zeker de luxe kaarten. Altijd vlugge en correcte levering. Maar bij de verjaardagskaarten van de mannen zou wat meer variatie mogen en bij de wenskaarten voor de jubilea voor bedrijven zouden er ook kaarten van 15, en 25 en 30 jaar dienst (voorgedrukt) mogen bestaan.

Mooie kaarten voor een klein prijsje

Heel veel keus, mooi kaarten tegen een klein prijsje.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie kaarten

Mooie kaarten, netjes verstuurd.

super deze wenskaarten

Hetgeen ik had besteld voldeed aan al mijn verwachtingen

Uitstekend!

Product is van goede kwaliteit en de service is snel en adequaat.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

goede prijs / kwaliteit en snelle levering

goede prijs / kwaliteit en snelle levering

ideaal, veel keuze

Heel veel keuze en niet te duur. Ideaal dat je het direct met een factuur kunt krijgen en het wordt netjes bezorgd.

Prettig overzicht van kaarten, snelle levering.

top

heel veel keuze, heel gebruiksvriendelijke site, snelle service

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.