Uitstekend!

Product is van goede kwaliteit en de service is snel en adequaat.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

goede prijs / kwaliteit en snelle levering

goede prijs / kwaliteit en snelle levering

ideaal, veel keuze

Heel veel keuze en niet te duur. Ideaal dat je het direct met een factuur kunt krijgen en het wordt netjes bezorgd.

Prettig overzicht van kaarten, snelle levering.

top

heel veel keuze, heel gebruiksvriendelijke site, snelle service

Top website!

Heel veel keuze en een snelle service.

TOP service, heel klantvriendelijk met professionele feedback.

TOP service! Heel klantvriendelijk met professionele feedback. Mooie keuze in alle categorieën. Vlotte verwerking order en snelle verzending met correcte levering. Een aanrader voor iedereen! We ko(p)men zeker terug,

makkelijk

handige webshop, groot aanbod voor elk budget

Goed bedrijf

Snelle levering.

Heel gemakkelijk, je hoeft de deur niet meer uit.

Alles goed ontvangen, Mooie wenskaarten. Een min puntje, ze zijn wel niet de dag nadien geleverd maar twee dagen later. De persoon de ze geleverd heeft, heeft niet aangebeld, hij heeft ze gewoon aan de deur heet.

Snelle en correcte service, duidelijke website.

Overzichtelijke website met grote keuze van wenskaarten voor diverse gelegenheden. Snelle en correcte service. Verbetersuggestie voor de website: zorg dat bij elke kaart duidelijk het formaat vermeld staat, het zou ook handig zijn om meteen te zien of een kaart binnen standaard postformaat valt.

Mooie kaarten, goeie service!

Vlotte service. Prima kwaliteit

Ontdekt via internet en niet ontgoocheld

zeer vlotte service

Zeer vlotte service. Makkelijk te bestellen, goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle levering.

Snelle levering, ruime keuze!!

Het was moeilijk kiezen in het mooie, ruime aanbod! Luxeprobleem dus!

Prima product en snelle levering

Gevonden op internet en alles is prima verlopen

zeer goede service

alles is naar wens verlopen

Correcte prijs en vlotte levering!

Ruime keuze, gemakkelijk online te bestellen, correcte prijs en vlotte levering, een aanrader!

positieve ervaring

Mooie kaarten aan goedkope prijs. Een vlotte en correcte levering, geen beschadiging. Gewoon een aanrader voor iedereen.

Ontzettende leuke wenskaarten voor een zachte prijs en ook nog eens snel bezorgd.

Snelle levering, mooie kaarten en mooie prijs.

Veel keus

Veel keus, fijne prijzen. Alleen de bezorging was slecht, pakje zomaar bij een willekeurig huis afgegeven, straatje verder, zonder daarvan melding te doen. En dan mededelen dat de bestelling aan huis is afgegeven op een bepaald tijdstip. Geen kritiek op wenskaartenshop.be, maar wel op de vervoerder.

Mooie kaartjes!

En een fijne en correcte service na een foutieve bestelling, waarvoor dank!

Beste, Bedankt voor je reactie en beoordeling. Vorige week had onze website te kampen met technische storingen. Hierdoor werkte oa ons contactformulier niet. Wij contacteren je via email om onze fout recht te zetten. Onze excuses hiervoor. Mvg, Dieter De Backer

Top service!

Karnemelkstraat 1 9551 Ressegem

32 (0)495 22 13 41

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.