Veel keus

Veel keus, fijne prijzen. Alleen de bezorging was slecht, pakje zomaar bij een willekeurig huis afgegeven, straatje verder, zonder daarvan melding te doen. En dan mededelen dat de bestelling aan huis is afgegeven op een bepaald tijdstip. Geen kritiek op wenskaartenshop.be, maar wel op de vervoerder.

Mooie kaartjes!

En een fijne en correcte service na een foutieve bestelling, waarvoor dank!

Beste, Bedankt voor je reactie en beoordeling. Vorige week had onze website te kampen met technische storingen. Hierdoor werkte oa ons contactformulier niet. Wij contacteren je via email om onze fout recht te zetten. Onze excuses hiervoor. Mvg, Dieter De Backer

Top service!

Wisselend

Mijn ervaring met de webshop zelf en de snelle afhandeling is uitstekend echter de bezorging levert iedere keer irritatie op. DHL zegt langs te zijn geweest en dat er niemand was. dat is grote onzin, wij zijn een professioneel bedrijf met expeditie medewerkers die pakketten ontvangen, zeker om 15.18 uur!!!!! Nu moesten wij 10 km rijden naar een pakketafhaaldienst. Dit is geen incident, bij de vorige levering was dit ook al zo! Jammer dat uw bedrijf hiermee zaken doet, mijn advies een andere koerier nemen.

Vlotte bestelling, veel keuze, vlotte leveren. Een echte aanrader...

Ben goed op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling.

Leuk aanbod

Leuk aanbod van kaartjes. Misschien wel nog eens kijken naar kaartjes met grappige spreuken... Dit is nogal beperkt.

Vlot!

Vlotte communicatie en zeer vlotte levering. Tevreden!

Zeer tevreden, levering is snel en correct.

GEWELDIG

ZEER GOED BEDRIJF

super

tres belle assortiment ,bonne qualitee et tres service rapide de livraison ,donc tout est positif.merci

Goed en correcte levering

Ik vind het leuke kaarten, maar iets te weining variatie in de keuze, bijvoorbeeld bij de verjaardagen.

Mooie kaarten, goede service

Ik ben zeer tevreden met de kaarten. Ze zien er mooi en kwalitatief uit en de verzending verliep ook vlekkeloos.

Leuke kaarten voor een leuke prijs en zeer snel geleverd

Gewoon plezierig

Prima goeie keus snelle levering

Ja prima geen enkel probleem

uitlijning is niet zo handig

Ik ben heel te vrede over de kaarten enkel vind ik het niet handig om een mooie verdeelde uitlijning te hebben. Dat is wel een beetje spijtig. Zelf ben ik fotograaf en als ik een tentoonstelling doe maak ik van sommige beelden kaartjes. Daarom is de uitlijning wel belangrijk. MVG Veerle

Snelle en correcte afhandeling

Snelle levering. Een aantal kaarten verkeerd geleverd maar zonder problemen opgelost !

mooie keuze aan kaartjes, snelle levering.

Snel en goede kwaliteit

Vlot met levering, binnen een dag geleverd!

grote collectie

prachtige kaarten en vlugge bezorging

Goed..netjes

Leuke kaarten!!

Prachtige kaarten

Mooie kaarten en niet te duur !

Alles verlopen zoals afgesproken !

Alles verlopen zoals afgesproken !

Leuke kaarten en snelle service

Altijd leuke kaarten en snelle bezorgservice.

Karnemelkstraat 1

9551 Ressegem

32 (0)495 22 13 41

Over Wenskaartenshop.be

Online wenskaarten bestellen aan groothandelsprijzen bij Wenskaartenshop.be! Wenskaarten bestellen bij Wenskaartenshop.be heeft zo zijn voordelen. Je bent immers bij een gespecialiseerde groothandel in budget en luxekaarten aanbeland met waanzinnig veel keuze, ruime voorraden en snelle leveringen in België en Nederland binnen de 48 u. Dat troevenlijstje wordt aangevuld met bijzonder aantrekkelijke groothandelsprijzen. Die kan je met onze volumekortingen voor grote aantallen en de vooraf samengestelde bulkverpakkingen zelfs nog verder doen dalen.