3 Machine commandées 3 machines arrivées.

Demandes de renseignements par Email un peu lente, mais bon disons que nous ne sommes pas tout seul. commandes effectués, livraison très rapide, le suivi aussi très clair. Rien à dire.

Koffer besteld en na 3 dagen geleverd. Helaas met transportschade. Na 1 mailtje onmiddellijk een retourticket gekregen van de naverkoop om terug te zenden. Na ontvangst hebben ze zonder probleem een nieuwe opgestuurd welke ik in perfecte staat ontvangen heb. Prima service!

Bon bricoleur

Parfait envoie rapide.

Bonne machine - Envoi rapide

Les notices ne son pas en français. Aucune notice d'utilisation, pour expliquer, par exemple, s'il faut humidifier les feutres, à quand correspondent les couleurs, etc. A noter : l'interrupteur ne tient pas bien.

Qualität entsprechend der Beschreibung.

Schnelle Lieferung!

Snel levering, qualitative product en.

Ik heb perslucht onderdelen, Zeskant doppen 1/2 en Eurol product en besteld en ik vind Het verhouding Prijs/qualiteit top in orde.

Satisfait du traitement et du délai d'expédition

Un peu sceptique au début de commander une machine sur un site étranger (basé aux Pays-bas) mais finalement agréablement surpris. Le colis est arrivé en 4 jours au total à partir de la validation de la commande. Au top !

SNELLE SERVICES

GREAT COMPANY

Sehr gute, preiswerte Ware

Die Qualität bei den von mir bestellten Schnellspannhalter ist bezogen auf den Preis sehr gut. Eine Lieferreklamation wurde zufriedenstellend bearbeitet.

parfait

correspond à mes attentes

Guter Service

Sehr schneller Versand ,Gute Ware

Heb hem al gebruik werkt prima

commande Ok

Comptez 5 à 6 jours pour la livraison en France Emballage ok Produits HBM à bon rapport qualité/prix Dommage que le site ne soit pas mieux organisé et la traduction optimisée.

Prima spullen traag geleverd

De levering liet wel erg op zich wachten en het was ook erg onduidelijk wanneer het zou worden verzonden maar voor de rest ben ik tevreden met wat ik uiteindelijk kreeg.

Complete garbage

Wrote an e-mail, where i kindly informed them, hoe the tube notcher i got ist complete and utter hammered dogshit. Didn't hear back from them yet.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

kan beter

klantenservice slecht, geen reactie per mail

Betreffende levering:prima .

Doch betreffende de advertentie wordt er naast de presentatie van de figuurzaag in normale stand ,in de schuine graden mogelijkheid ook een presentatie van een pons gereedschap getoond waardoor ik mede op Uw aanbieding gereageerd heb. Bij een ander bedrijf is dezelfde machine aangeboden voor de prijs van 119,00 euro en dat scheelt toch wel wat, zeg nu zelf? Leg dat eens uit. Gaarne bericht hierover. M.vr.gr. Ger Soede

Snelle en correcte levering

Livraison et produits nickel

Couteau à pare-brise et expanseur d'échappement. Bons produits, livraison rapide et suivie. Je recommande

Uitgebreid assortiment van producten.

Vlotte afhandeling van de bestelling. Een ruim assortiment van producten bij Toolsidee. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

ik ben tevreden

Als is verlopen volgens het boekje. Bedankt

längemessung

top ware bis jetzt,kann man nichts sagen

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Envoi rapide.

Moteur suspendu Hbm n°1 . Rapidement envoyé.. Parfait.

Mooi product

Snel geleverd en product van mooi kwaliteit

Over Toolsidee.nl