Soddisfatto

Praticita', tempestivita', comodita'.

• Ci consiglieresti? Si

Snel geleverd en ik wist wanneer je kwam en het pakket voldoet aan de verwachtingen

Perfetto

Tutto ok

• Ci consiglieresti? Si

My order was not fully complete

I bought on toolsidee.nl „ HBM Verrijdbare Ligmat HBM 3 Ton Assteunen HBM 15 Delige Inbus Bitset. Ligmat was not delivered. I send few day ago E-mail to tollsidee support but nobody aswear. I hope this message push somebody to solve this problem.

Zeer matig product

Ik had meer verwacht van de 2 gereedschapsladenkasten die ik heb aangeschaft. De kast is van blik en kunststof. Minimale bescherming in een werkomgeving. Door het te hard vasttrekken van de verpakkingstraps is de onderkant van een van de kasten ingedeukt. Ik kon het met mijn handen wel weer wat rechtbuigen, maar het gaf een slecht gevoel van goeddoordachte commerciële rommel. Ook zit er een doosje bij beide kasten met twee verchroomde pijpjes zonder aanwijzing waar dat voor moet dienen. Heel matig allemaal. De laden lopen in ieder geval wel goed anders had ik gekeken of ik de koop ongedaan had kunnen maken. Met groet, R. van Duuren Eindhoven

Goed en snel afgehandeld.

Snelle en correcte s

Snelle en correcte service

Great products, price and delivery

Great products to a great price. Fast delivery. What more could I ask for?

Risponde correttamente a ciò che si vede in catalogo arrivo nei tempi previsti

Al di là di un po'di diffidenza iniziale posso affermare che è una azienda seria e affidabile con ottimi materiali.

• Ci consiglieresti? Si

Ik heb nog niets ontvangen!

Mijn enigste ervaring is dat ik nog niets heb ontvangen en dat de firma me nu al een beoordeling vraagt.

Prima,snelle levering

Prettige ervaring.gewoon de spullen van hbm en toch achteraf kunnen betalen via billink

Tutto regolare

Imballo perfetto molatrice per come lo vista bellissima tranne una rondella con filetto storto giusto quello da 30 di diametro che uso di più. Spero che in futuro siate più precisi per il resto tutto ok

zeer langzaam

maandag product besteld zaterdag ontvangen

Perfetto

Oggetto e tempi di consegna che hanno rispettato ciò che mi avevate promesso

Precisi e puntuali.

Macchina ottima e robusta

Excellent value

Great service.

ottima

precisi materiali di buona qualità consegna veloce imballaggio accurato

Waiting

Haven'nt received my order yet...

• Would you recommend us? No

Soddisfazione

Consiglio gli acquisti da questo sito

goeie en vlotte verzending

Eerste aankoop. Artikel dat weinig aangeboden wordt bij handelaars in werktuigen.

Vlotte bestelling, vlotte levering, lichte beschadiging

Het betrof een set van 8 houtdraai beitels in een houten kistje. De bestelling en levering verliep heel vlot. Het kistje was goed verpakt, doch na het uitpakken blaak het houten kistje beschadigd. De hoekverbinding was los, de boden was gebarsten en de toplaag as van het frame gescheurd. Vermoedelijk is de kopper gevallen tijdens het verhandelen.

Vlot en scherp geprijsd

Scherp geprijsde producten van prima kwaliteit; communicatie omtrent het verzendproces was ietwat verwarrend maar wel zeer vlot.

Geen reacties op mails en geen levering

Op 8 december via Ebay een bestelling gedaan en betaald. Donderdag weer een bestelling en betaald. Vrijdag 11/12 gebeld met tools idee waar de bestelling was van 8/12. Geld was binnen maar geen order. Heb een paar keer een mail gestuurd maar geen communicatie. Van mij hoeft het niet meer. Ik ga de orders annuleren en mijn geld terug vragen.

snelle levering.

nvt