perfecte opzegging

goeie boeken , maar neemt veel plaats. deze dagen kan je veel vinden op het net.

Dure en bedrogen door slechte uitleg 2 keer 9,95 moeten betalen voor een opzegging van 1 puzzelboek

Vind het niet kunnen dat ik 9,95 euro moet betalen voor een opzegging van een abonnement Ben hier alles behalve tevreden over Ben ook op voorhand niet hierover ingelicht En dan nog eens vreselijk onbeleefd wanneer ik hier over bel Heel onbeleefd en onvriendelijke service Geen sterren beoordeling Een 0

De opzegging van mn krant werd vlot geregeld, top service!

De opzegging van mn krant werd vlot geregeld zonder problemen. Prima service!

Verhuis naar iemand die al test aankoop heeft

goede ervaring

alles was oke

Snel en goed!

Was gemakkelijk en eenvoudig en snel !!

Zeer vlotte afhandeling.

Geen probleem ondervonden.

Correcte behandeling.

Ga ik nog gebruiken..

Ben tevreden met Primo!!!!

Spijtig genoeg heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik ga verhuizen. Als ik in mijn appartement woon, neem ik terug een abonnement op Primo met een nieuw adres.

Alles prima verlopen

Er waren een paar personen die ook ergo hadden en deze dringend geld nodig hadden ( door de economische dure toestand van nu ) , waar ze toch na een half jaar hun geld ontvangen hadden door meermaals te bellen en te mailen en na wat beoordelingen te lezen op het www die ook al niet zo schitterend waren , gekozen om het via opzeggen.be te doen . Bij mij nog geen 2 maanden alles in orde , is het puur toeval of is het dat het via deze site ge juridisch beter staat daar kan ik natuurlijk niet over oordelen .

Ik ben heel content

Ik heb het al enkele keren gebruikt en het is eenvoudig te gebruiken . Ik kan het iedereen aan bevelen.

Tophulp

U hebt me heel goed geholpen bij het opzeggen van mijn ACV zonder dat ik er iets voor hoefde te doen, dankjewel

gemakkelijk

gemakkelijk

Afgehandeld zoals het moet

Ze doen hun job !

ging goed

ja was altijd content maar werd niet meer gebruikt

zeer goed en betrouwbaar

Zeer goed, vlot afgehandeld.

Uitstekend werk

Goed gedaan.

Perfect uitgevoerd !

Heb bericht gekregen van Life style fitness dat de uitschrijving goed is verlopen.

Prima dienstverlening

Door jullie tussenkomst was de opzegging van mijn contract snel geregeld.

Ik ben heel tevreden over jullie diensten, dankjewel.

De opzegging van mijn lidmaatschap bij ACV is heel vlot verlopen. In antwoord op het aangetekend schrijven ontving ik een mail waarin mijn opzegging werd bevestigd. Ik heb wel nog een foto van mijn identiteitskaart via mail moeten doorsturen. Het lidgeld ging maandelijks automatisch van mijn bankrekening en dit is automatisch beëindigd na mijn opzegging.

Weet nog niks van opzegging

Heb van buy way nog steeds niks gehoord

Gemakkelijk en eerlijk verlopen.

Gemakkelijk

Gemakkelijk zogezegd wel onpersoonlijk