Ik ben heel tevreden over jullie diensten, dankjewel.

De opzegging van mijn lidmaatschap bij ACV is heel vlot verlopen. In antwoord op het aangetekend schrijven ontving ik een mail waarin mijn opzegging werd bevestigd. Ik heb wel nog een foto van mijn identiteitskaart via mail moeten doorsturen. Het lidgeld ging maandelijks automatisch van mijn bankrekening en dit is automatisch beëindigd na mijn opzegging.

Weet nog niks van opzegging

Heb van buy way nog steeds niks gehoord

Gemakkelijk en eerlijk verlopen.

Gemakkelijk

Gemakkelijk zogezegd wel onpersoonlijk

Onmiddellijk in orde

Direct nadien bericht van Testaankoop dat de oozegging effectief was

Alles ok

Alles correct verlopen

Snel geregeld

Snel en goed geregeld

Direct geregeld

Slecht, na een overlijden

Op 29 januari overleed mijn moeder Alice Calloens zij was de abonnement houden. Ik heb u onmiddellijk op gezegd en tot op vandaag ontvang ik nog steeds op haar adres het TeVe blad waar ik geen enkel behoefte aan heb. En waarvoor ik u reeds in begin Februari een opzeg mail stuurde.

Was simpel en snel gedaan

Ben zeer lang bij ACV geweest . Ben nu op pensioen,dus heb het niet meer nodig .

Eerst slecht nu denk ik goed hopelijk sturen ze niets meer

Ik heb nog een maal iets gekregen maar ik betaal het ni anders zal de advocaat het wel regelen hopelijk ist nu in orde

Top!!! klaar en duidelijk

Duidelijk en zeer handig

Tweemaal betaald . Niets ontvangen

Tweemaal betaald om de opzeg van de rechtsbijstandspolis Eoromex in orde te maken . Niets gebeurd en nu sta ik op de rsr lijst. Waardeloos en heeft meer weg van oplichting.

Beste Gerard, Vervelend om te horen dat je ontevreden bent over onze opzegservice. We zien inderdaad dat je de opzegging voor Euromex tweemaal hebt gegenereerd en betaald. Beide opzeggingen zijn aangetekend verzonden naar Euromex en op basis van de Track & Trace (https://track.bpost.cloud/btr/web/#/search?lang=nl&itemCode=RQ088023975DE) van Bpost kun je terugzien dat de opzegging op 14 december is afgeleverd. Het kan dan ook niet zo zijn dat Euromex de opzegging niet heeft verwerkt. Mocht dat wel het geval zijn, dan treden we graag voor jou in contact met Euromex om dit op te lossen. Je kunt hierover contact met ons opnemen via https://www.opzeggen.be/opzeggen/feedback. Aangezien het tweemaal om dezelfde opzegging gaat, zullen we 1 betaling terugstorten. Dit bedrag staat binnen enkele dagen weer op je bankrekening. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.be

duidelijk of nog niet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb het TV blad op gezegd omdat wij terug naar Nederland zijn en daar hebben wij uiteraard niets aan een Belgié 's blad Onderst. adres is uiteraard waar ik het altijd in de bus kreeg. P.S per aangetekende brief .Hoe is het mogelijk dat ik dan nog een acc. krijg om te betalen ????????????????

Is blijkbaar goed verlopen!

Jullie deden het vlo en goed. En 5€ goedkoper dan 1 van de concurrentie.

Geen problemen gehad

Vlot verlopen

Een zeker aanrader!

Alles vlot gegaan, heel tevreden.

Voor de eerste keer, alles is prima verlopen

Geen probleem, aan te raden

Snel en correct en hulpvaardig bij problemen

Nog geen antwoord gekregen van die andere furma

Ik weet niet of het gelukt is heb nog steeds geen respons gekregen

Een dienst die zeer handig en praktisch is.

Opzegging is zeer vlot verlopen. Efficiënte oplossing.

Perfect verlopen!!

Alles is vlekkeloos verlopen, jullie zijn top.

Alles meteen in orde gebracht. Bedankt

Proffesionele dienstverlening

Vlotte service!