Perfect verlopen!!

Alles is vlekkeloos verlopen, jullie zijn top.

Alles meteen in orde gebracht. Bedankt

Proffesionele dienstverlening

Vlotte service!

Zo opgezegd

Niet correct volgens de gemaakte afspraken met HLN

Beste, Ik heb op 10/11/2023 zowel telefonisch als schriftelijk mijn abonnement HLN opgezegd;doch tot mijn grote verbazing bleef ik de krant ontvangen tem 18/12/2023 terwijl dit eigenlijk al eind november zou moeten stopgezet zijn.Ik heb HLN hieromtrent gecontacteerd doch waren zij niet op de hoogte van mijn opzegbrief alsook mijn telefonische opzegging was zogezegd niet bekend bij hen....IK heb dan een dame aan de lijn gehad die de opzegging dan nogmaals heeft stopgezet , doch zou de levering van mijn krant HLN voortlopen tot 10/01/2024 terwijl ik zelfs de krant niet meer ontvang momenteel...Begrijpe wie begrijpe kan ,dus graag van jullie kant aktie hierin tov HLNB om dit ten gronde nu op te lossen en vooral uit te klaren ,zijnde terugbetaling van de laatste betaling en waarvoor dank ! Mvg, Floris Verstraeten Moortelstraat,30 9220 Hamme 0495/91 27 91

goed gedaan

goed geregelt

Prima geregeld

opzeggen.be hoeft ikzelf niets te doen , wordt voor me geregeld , ze regelen alles voor u , Prima !!!

Doel niet bereikt...hopelijk zonder gevolgen

Ik moest een opzegging doen binnen de week.. Alles leek goed te gaan, maar ik wachtte vruchteloos op de verzending...Uiteindelijk wel vergoed, maar doel niet bereikt...

Zeer professioneel opzegging van mijn contract

Gewoon gevonden, én zij hebben het geregeld. Meer is er niet aan, doodgemakkelijk!

zeer goed

Goed gedaan!!

Dit is snel geregeld

Een aanrader voor iedereen

Geen problemen gehad

Alles werd door hun geregeld

Dat is super hoe jullie dat oplossen.

Mijn vraag was het zo simpel mogelijk op te lossen en is zo gebeurd.Top!!

Het duurde wat lang, maar het lukte.

Het duurde wat lang, maar het lukte.

Correcte afhandeling

Eenvoudig

Het was gemakkelijk en snel gebeurd

Vlot verloop

Vlotte afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Héél leuke ervaring om dienst op deze manier te stoppen

Ik was ongeveer drie jaar abonnee bij Fitality Fitness (zéér goed trouwens), maar wenste mijn abo stop te zetten omdat ik er niet veel meer naar toe kon, via deze site was dat geen enkel probleem! Proficiat

Binnen de 2 kalenderdagen was het opzeggen geregeld, Bedankt.

Ik zou zeggen dat alles goed verlopen is. Dus dat is PICCOBELLO.

Officieel en correct verlooen

Zoals het hoort goed verlopen.

Alles was dadelijk geregeld

Gemakkelijk inorde gebracht. Zeer tevreden

Supersnel en gemakkelijk

Gemakkelijke website, zelf geen brief printen en aangetekend versturen, voor een schappelijke meerkost. Snel bevestiging gekregen dat mijn opzeg genoteerd was. Al 2x gebruik gemaakt van jullie diensten en 2x heel tevreden!

Herengracht 104 1015 BS Amsterdam

Over Greenonline