Supersnel en gemakkelijk

Gemakkelijke website, zelf geen brief printen en aangetekend versturen, voor een schappelijke meerkost. Snel bevestiging gekregen dat mijn opzeg genoteerd was. Al 2x gebruik gemaakt van jullie diensten en 2x heel tevreden!

K

M

Nooit afgeleverd

Betaald maar werd nooit afgeleverd dus zelf nog moeten aangetekende brief sturen

heel gemakkelijk

gemakkelijk als je niet zelf goed brieven kan schrijven.

Het was mooi

Ik zit onder budgetbeheer

GOED!

Zeer snel geholpen.

Handige site, werkt goed en gemakkelijk.

Snel afgehandeld!

topbedrijf

zal ik zeker onthouden dze website

Als ik niets meer hoor top

Heel eenvoudig om met jullie te werken. Dank u.

Ben zeer tevreden.

Ben zeer tevreden. .

Zeer gemakkelijk

Was heel simpel om het door te geven. Was heel snel in orde. Dit ga ik meer gebruiken

Prima werk geleverd

ACV gaf wel reactie voor de opzegging maar ik heb aan de diensten laten weten dat ik sinds vorig jaar van mijn vol pensioen geniet.

alles o k en snel; dank u

Alles duidelijk, snelle service... bedankt

Triestig

Ze willen niet aanvaarden voor opzeggen triest

Beste Rene. Wat vervelend om te horen dat er iets mis lijkt te gaan bij het Laatste Nieuws. Kun je ons laten weten om welke reden Het Laatste Nieuws niet tot opzegging wil overgaan? Als dit is vanwege een resterende abonnementsperiode, dan kunnen wij hier helaas weinig aan veranderen. Maar als er discussie is over de wijze van opzeggen of de ontvangst van de opzegging, dan willen wij dit graag voor jou oppakken. Wil je dat we actie ondernemen? Dan vragen we je om even contact met ons op te nemen via https://www.opzeggen.be/feedback, zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.be

Ben zeer tevreden over de verzending

Ik heb een opzegbrief laten versturen en alles is perfect verlopen. Echt een aanrader.

Ik zal nooit geen opzegging meer met jullie opstarten

Zeer slecht

Beste Willy, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Graag horen we waarom de service niet bevalt. Je hebt op 8 augustus de opzegging aangemaakt en deze is op 17 augustus afgeleverd bij Dag Allemaal. Dit is ook aan de hand van de track & trace link terug te zien: https://track.bpost.cloud/btr/web/#/search?lang=nl&itemCode=RQ088002701DE. Graag horen we of Dag Allemaal de opzegging correct heeft verwerkt. Op basis van deze review gaan we daar niet vanuit. We zouden graag nog even contact opnemen met Dag Allemaal om deze opzegging dan correct te laten verwerken. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze contactpagina via https://www.opzeggen.be/feedback. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.be

Doet wat het beloofd.

Doet wat het beloofd.

Mijn opzegging was snel in orde.

Een goede ervaring met deze tool. Snel en efficiënt.

Via opzeggen is alles goed verlopen.

Via Opzeggen is alles heel vlot en goed verlopen. Bij problemen kon ik snel bij de klantendienst terecht die mij zeker vlot geholpen hebben. DKV is wat minder handig, want die moet ik effectief nog eens opbellen. Maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Handig, zelf mijn hoofd niet moeten over breken!

Ik ben niet handig in het schrijven van een opzeg brief, zal ik in de toekomst zeker nog gebruiken.

alles prima in orde

alles prima in orde dank U wel !!

Heel vlot verlopen.

Vlugge service en goed geholpen!

Geen probleem

Alles vlot verlopen bedankt daarvoor

Herengracht 104

1015 BS Amsterdam