De opzegging was in 4 dagen geregeld

Ik kan het iedereen aanraden ga jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden

Goed en makkelijk

Snel en makkelijk. Prima

Zorgeloos opzeggen!

Nvt

Gewoon perfect

Alles is perfect gegaan. Voor een klein bedrag wordt alles goed geregeld. Geen telefoontjes waarom je wilt opzeggen oid.

Prima geregeld

Eenvoudig en makkelijk

Goed geregeld

Geen problemen

Goed gedaan

Na maanden proberen zelf op te zeggen, had ik in mijn mail box binnen een paar dagen, bewijs van opzegging… allen kon ze niet e-mails stoopen tot na de laatste dag van de maand, waarin mijn laatste loterij plaats had gevonden… maar ik kan daar mee leven

Prima afgewikkeld.

Als boven

OK

Duurde even voor mij duidelijk was dat de opzegging geregeld is.

Is goed

Is goed

altijd goede service!

uitstekend!

Gewoon Top!

Zelf geprobeerd op te zeggen bij de vriendenloterij wat een ergernis was dat, ze maken je het zo moeilijk mogelijk, terwijl je om je oren word geslagen dat ze je als ‘klant’ willen… Dikke pluim voor opzeggen.nl Super bedankt! Scheelt een hoop stress!

Zeer goed.

Niets te melden.

Bgh

Yuk

probleemloos opgelost

zoals reeds hierboven vermeldt probleemloos opgelost

Tot nu toe oké

Even afwachten want afschrijving is in het najaar.

Goed en snel geregeld

Goed op de hoogte gehouden en goed geregeld

Heel snel

Zo fijn dat je zelf verder niks hoeft te doen...

100 % gelukt

Eenvoudiger kan niet.

Was niet aangekomen bij nieuwe verzekering

Dus slecht

Beste opzegger, Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze opzegservice. Maar vooral jammer dat FBTO heeft aangegeven dat er geen opzegging is ontvangen. Onze opzeggingen zijn gegarandeerd en we hebben ook een ontvangstbewijs van FBTO, dat deze opzegging is ontvangen op 27 februari 2024 om 11:48 uur. Wij sturen het bijbehorende rechtsgeldige document nog even separaat per email toe. Wanneer sprake is van een latere opzegging vanwege het ontkennen van de ontvangst door FBTO, dan zal de ontvangstbevestiging voldoende bewijs zijn om de verzekering alsnog op de correcte datum opgezegd te krijgen. Uiteraard kunnen wij daarbij van dienst zijn ook. Mochten er nog vragen zijn of wanneer wij kunnen helpen, dan kun je ons bereiken via ons contactformulier op https://www.opzeggen.nl/opzeggen/feedback. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

mooi flims

Mooi flims

Eenvoudig

Prima te doen

alles is goed verlopen bedankt

Makkelijk

Het opzeggen is zonder problemen vlug gelukt . Het is erg makkelijk

Over Greenonline

Websites: - Moneytoring.com - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Resilieronline.fr

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.