Gelukt

Blij mee

kan ik niet zeggen

Als ik in de toekomst niet gebeld wordt ben ik pas tevreden

prima geregeld

prima geregeld tegen geringe kosten lekker makkelijk

Einde van abbonnements-terreur

Slechts 1 keer invullen van de opzeg gegevens. En het is werkelijk geregeld ! Zelf eigenmachtig regelen ? Niet te doen . Kies dit bedrijf en het is over-en uit met het "abbonnement""".

Super snel geregeld

Voor de 2de keer hier gebruik van gemaakt. Gaat snel en het is zo geregeld.

Heel fijn dat Greenonline dit voor je doet lage kosten en je hoeft zelf niks te doen, ideaal

Bericht gekregen dat mijn opzegging is geregeld van de verzekeraar

Nog even afwachten of het verder goed komt op 28-07-2022

heel gemakkelijk

was duidelijk hoe het werkte

Geen problemen gehad alles goed geregeld

Zelf ben ik in het verleden ook bezig geweest, werd van het kasje naar de muur gestuurd. Via jullie was het binnen een korte tijd opgelost zonder gedoe, hartelijk dank hier voor.

Niet zo goed

De opzegging van netflix is niet gelukt via opzeggen.nl. Hier heb ik ook melding van gemaakt via de mail. Ik heb het nu zelf geregeld. Netflix deed nogal moeilijk met het oog op de privacy.

Beste Oeds Pietens, Dank je wel voor je feedback. Jouw brief is aangetekend met bewijs afgeleverd bij Netflix. Ze hadden deze moeten verwerken. We hadden graag voor je bemiddeld. Omdat jouw brief niet verwerkt is hebben we uiteraard het bedrag voor het verzenden aan je teruggestort. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Email: info@opzeggen.nl Met vriendelijke groet, Anne Team opzeggen.nl

Prima!!

Na het aangeven dat ik van één van de opzeggingen geen reactie had ontvangen is er direct actie ondernomen van uw kant. Alsnog met prima resultaat!

uw hulp heeft resultaat gehad !!!

Ik heb hulp gehad met het opzeggen van mijn abonnement van Greenwheels. Het koste wat moeite om een bevestiging te krijgen. Deze heb ik inmiddels binnen. De borg is nog steeds niet binnen, dit kan 8 weken duren.

Abo is opgezegd

Heel goed geregeld,

Tip service

Snel en goed geregeld

prima geregeld

ga zo door

gewoon perfect !

ik heb nergens omkijken naar gehad. gewoon perfect !

goed.Zoals ik verwachtte

Goed.

Hele goede service

Ze hebben 6 opzeggingen voor mij gedaan en allemaal goed verlopen

Gemakkelijk opzeggen

Heb al een aantal keren gebruik van gemaakt ben zeer tevreden m,vr,gr Jan

Ideaal

Voor mij de ideale manier om eenvoudig en snel op te zeggen.

mooi en snel geregeld

snel voor elkaar

Dat het allemaal goed geregeld is

Zie boven

flitsend

Het gemak dient de mens

Over Greenonline

Websites: - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Comment-resilier.be - Kündigen.de - Resilieronline.fr - Disdetteonline.it - Contractterminator.pl - Cancelar.es - Kuendigen.ch