Lekker makkelijk, lekker snel!

X

prima geregeld.

goede service.

prima geregeld

binnen een paar dagen kreeg ik al bericht wanneer mijn abb stopt.

prima geregelderef

geen problemen

Eenvoud maakt het gemakkelijk

Gemakkelijk en altijd bewijs van je opzegging in geval van discutie super

Duidelijk en vertrouwd.

Zie boven.

Snel en vakkundig geregeld !

Online form ingevuld , e-mail ontvangen met bevestiging en geregeld in paar minuten Kortom TOP

Prima afgehandeld

Keurig afgewerkt

3 x loterij gedaan en alles nu opgezegd!

Quickservice

In één keer opgelost, bedankt.

Zeer goed en snel geregeld

Ik heb uiteindelijk zelf opgezegd

Het opzeggen van een autoverzekering kan in 1 dag geregeld zijn. Zeker als je een nieuwe hebt afgesloten. Uiteindelijk heb ik het na 3 dagen zelf gedaan. Zonde om dubbel te betalen.

Beste Gina, Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de gratis opzegservice waar je gebruik van hebt gemaakt. Wij hebben voor jou op 19 januari jouw autoverzekering bij Ohra opgezegd. Dat is op dezelfde dag als waarop jij de opzegging bij ons hebt gegenereerd. Het kost weliswaar wat tijd bij Ohra om de opzegging te verwerken, maar deze wordt verwerkt op basis van de dag waarop deze is binnengekomen, i.c. 19 januari. Nu je de autoverzekering 3 dagen later telefonisch hebt opgezegd, heb je in feite juist meer betaald. Onze opzegging zou op 19 januari zijn ingegaan, terwijl je zelf nu per 22 januari hebt opgezegd. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Makkelijk en snel geregeld.

Snel geregeld

Heel snel, goed en fijn geregeld.

uitstekend

Heb weinig te zeggen want nadat ik het formulier had ingevuld werd alles snel en correct afgewerrkt

Mijn opzegging bij de vriendenlotrij ging snel

Dankzij opzeggen.nl ging mijn opzegging bij de vriendenloterij snel. Ben ererg blij mee. Ik werd ongewenst benaderd en toen ben ik lid geworden. Onderweg naar huis spijt gehad van mijn keuze. Maar opzeggen.nl heeft mij ontzettend goed geholpen.

Prima geregeld

Vlug en goed geregeld

De opzegging is correct afgehandeld

Ik ontvang geen Avro-Televizier meer, dus de opzegging is gelukt

Goede ervaring

Prima afgewikkeld

Alles snel en heel goed gegaan

Prima .

Geen probleem,gewoon goed.

Geen opmerking

Goed geregeld

Probleemloos.

Snel geregeld.

Over Greenonline

Websites: - Moneytoring.com - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Resilieronline.fr

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.