alles in een keer geregeld

Goed geregeld

Opzegging gelukt. Heeft wel lang geduurd.

Vandaag 16 juni heb ik een mailtje ontvangen van het aids fonds dat mijn machtiging aan het aids fonds wordt ingetrokken. Volgens het aids fonds hadden ze nu pas het verzoek ontvangen voor de opzegging. Dit vindt ik wel een beetje raar maar het is nu geregeld.

Helemaal tegek

Goed en snel geregeld

Belofte geheel waargemaakt, ondanks mijn scepsis voor dit soort services.

Kan daar nog geen oordeel over geven

Nog steeds niets van terug gehoord, dus ik weet niet of die opzegging hun hebt ontvangen.

Beste W.J.L. te Woerd, Dank je wel voor je feedback. Ik zie dat je een opzegging hebt gedaan bij Landleven. Heb je ondertussen al een bevestiging ontvangen? Mocht dit niet zo zijn dan bemiddelen we graag. Hierbij het email adres van ons support team: info@opzeggen.nl Met vriendelijke groet, Anne Team opzeggen.nl

wel geregeld maar geen mail/bericht van gekregen

Ik constateer dat er geen afschrijvingen meer plaatsvinden, maar heb geen bevestiging gehad

Moest helaas toch bellen

Zonder telefonisch contact was het niet gelukt.

Beste Ronald, Dank je wel voor je feedback. In onze bevestiging geven we aan dat we graag bemiddelen mocht je geen bevestigen ontvangen. We hebben in het systeem gekeken en we kunnen geen opzegbrief onder jouw email adres vinden. We bemiddelen graag met terugwerkende kracht. Je kunt contact met ons opnemen via info@opzeggen.nl. Vriendelijke groet, Team opzeggen.nl

Snel en eenvoudig geregeld.

Keurig

Prima geregeld

Heb gelijk bevestiging gekregen dat het afgeleverd is en dat het opgezegd wordt

Heel goed geregeld

Supper

Snel en vijlig geregeld

Zeer aan te bevelen

Makkelijk en snel

Voldoet aan verwachting, geen klachten iets duurder als zelf een brief sturen maar wel makkelijker

Prima geregeld

Opzegging is goed uitgevoerd

snel geregeld

Na mijn aanvraag was het heel snel geregeld. Prima werk

Gemakkelijk en als problemen zijn wordt het supersnel opgelost

Keurig geregeld

Snelle afhandeling zonder problemen

Correct en snel geregeld

Alle administratieve rompslomp worden uit je handen genome. Snel en accuraat verzorgd.

Via jullie site was het heel goed geregeld. Ben zeer tevreden

Na mijn reactie gelijk actie ondernomen.

perfect ontzorgd

goed en snel geregeld

TOP

Super geregeld..ben blij,dat jullie deze opzegging zo top hebben kunnen regelen!

Over Greenonline

Websites: - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Comment-resilier.be - Kündigen.de - Resilieronline.fr - Disdetteonline.it - Contractterminator.pl - Cancelar.es - Kuendigen.ch