Superieure service

ondanks het feit dat ik de bestelling laat in de middag deed, lag het pakketje de volgende ochtend al bij me in de bus. "Gaan we regelen" was de reactie van de medewerkster, op mijn verzoek bij de bestelling of het dezelfde dag nog toegestuurd kon worden.

goede prijs , snelle levering

goede prijs , andere dag netjes geleverd !

Helder en duidelijk en goede producten.

Snel geleverd.

Goed, correct en snel.

Prachtig snel en goed

had een probleem met ( achteruitrijlicht) bij een Audi A6 van het jaar 2001 maar ook met led-lampen met canbus kreeg ik foutmeldingen op het instrumentenpaneel ! Nu heb ik hier deze weerstanden nr 303960 besteld en gemonteerd en heel makkelijk ! Nu zijn alle foutmeldingen verdwenen op het instrumentenpaneel , bedankt Onlinetrailerparts.nl !

goed geregeld

duidelijke product omschrijving, snelle levering en goed product. de wielklem doet wat die hoort te doen.

Nadat ik een vraag aan Onlinetrailerparts had gesteld over een achterlicht, werd deze dezelfde dag nog beantwoord. De bestelling gedaan en een snelle levering volgde. Super!

Prima geregeld

Alles is snel en keurig geleverd

snel antwoord op mijn vraag en snel geleverd

E-mail gestuurd met een vraag, kreeg binnen 5 min. telefoontje met antwoord. En snel en correct geleved.

100%

danke alles gut abgelaufen 110%

heel tevreden

Too

Juiste prijs .goed product

goed en snel. Dank je wel.

snel en netjes geleverd.

Goed geregeld

Goed materiaal en op tijd geleverd

Snel alles geleverd en tegen betaalbare prijzen

Snel geleverd en niet te duur!

Prima spullen en snelle levering.

Snel en heel goed

Gewoon top

Zeer goe4

Snelle levering Goed verpakking

Grandioos

Snelle levering en duurzame verpakking

Super, precies wat ik verwacht had en super snelle levering.

Hele snelle levering, product is echt van uitstekende kwaliteit.

Snelle levering, prima spullen.

Gevonden wat ik zocht, prima prijs, volgens verwachting ontvangen, goed ingepakt.

correcte en snelle levering.

correcte en snelle levering. geleverde producten van goede kwaliteit.

Dit is een topbedrijf, bestellen en daags erna in huis..

Dit is een topbedrijf, alles op voorraad, aanzienlijke keuze en nette prijzen. bestellen en daags erna in huis...

Prima, opgehaald te Lelystad.

Zij markeer lichten (schroefvast deksel) gekocht die precies passen voor een Freewheel boottrailer (Lichten die freewheel zelf niet verkoopt!) Zo is een trailer weer keurig te maken.

Heel correct en snel

Onderdelen besteld, was nog wat vergeten. Werd meteen in orde gemaakt en de volgende dag alles geleverd.