snelle levering goed verpakt

snelle levering goed verpakt

Keurig voor elkaar

Precies ontvangen zoals verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel artikelen en snel geleverd.

Veel artikelen en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima en zeer snelle service

Goed assortiment, bestelde product is prima en tegen een goede prijs. Enige minpuntje is de vervoerder: DHL heeft steeds andere afhaalpunten, vaak zeer ver weg en ze bieden standaard maar één keer aan de deur aan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jacco, Bedankt voor je positieve review! Vervelend dat het afhaalpunt op grotere afstand zit. In de meeste gevallen kun je via de track en trace zelf je afhaalpunt bepalen, mits je deze op tijd doorgeeft aan de vervoerder. Fijne dag! ^Marleen

goede service

zeer vlotte afhandeling

Vij sterrenservice

De bestelling en levering verlopen gewoon vlekkeloos. Vragen nadien worden met het grootste gemak beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede tracing.

Op website, weinig detailomschrijving van deze alu-disselbak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Fritz, hartelijk dank voor je review. Wij zijn benieuwd welke informatie je mist van de betreffende disselbak. Wellicht kun je ons daarover informeren, zodat wij een afweging kunnen maken of dat toegevoegd moet worden? Alvast bedankt voor je reactie! ^Marleen

Snelle en accurate levering

goede en snelle sevice

ik had op zondag besteld en dinsdag had ik men producten al thuis in belgie. top

Leuke samen werking

Super eerlijk betrouwbaar. Is er iets niet meer op voorraad samen kijken naar een oplossing. Ik raad jullie zeker iedereen aan . 👍👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie disselbak en snel geleverd

👍

snelle en correcte Service

zeer vlotte afhandeling , duidelijke communicatie en snelle levering product geheel zoals verwacht

Goede site

Snel besteld op de site en prima op de hoogte gehouden van de levering.

Snel en precies!

Goede site en snelle afhandeling!

Snelle levering en accuraat

Snelle levering en accuraat

Goed geregeld.

Artikel goed verpakt. Op tijd geleverd.

Prima service 1 aandacht punt

Prima service. Maar wat wel handig is om een gebruiksaanwijzing bij te voegen. Ipv een beschrijving hoe je een 7 of 13 polig aansluiting installeer want die hadden we al.

Beste Samantha, bedankt voor je tip! Wij gaan hier intern naar kijken. ^Marleen

Deze verplichting vind ik niet nodig !!

Top bedrijf!

Onderdelen besteld. Snel geleverd en communicatie met het bedrijf is perfect! Zeker dat ik hier vaker ga bestellen!

bedrijf ok, verzending niet

bezorging was dramatisch. Veel email gekregen van het verzendbedrijf, zou tussen 14.20 en 15.20uur bezorgd worden, vanaf 13.00uur thuisgebleven, GEEN pakketje, om 17.01uur een mailtje gekregen dat het pakketje bij Dierenspeciaalzaak De Lange af te halen was. 's Avonds kwam de buurvrouw langs met een formulier dat ze langs geweest waren en dat ik het pakketje de volgende dag na 12.00uur kon ophalen ?! De bezorger was dus op huisnummer 47a geweest in plaats van 47. Dit is meer dan duidelijk aangegeven (zie google maps). Dierenspeciaalzaak de Lange waar ik mijn grief heb proberen neer te leggen verklaarde mij dat ik het hem kon vertellen maar dat hij er absoluut NIETS mee deed en dat hij alleen ophaal- en brengpunt was. Voelde zelf geen enkel gevoel bij de organisatie die hij vertegenwoordigd. Op alle mailtjes die ongevraagd aan mij waren verstuurd is reageren onmogelijk. Er is hier sprake van een wanprestatie van dpd.nl en alle geld dat u voor deze "service" betaald is wat mij betreft nog teveel...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Martin, super vervelend om te horen. Wij zullen hiervan melding maken bij DPD. Mocht het nog een keer voorkomen, voelt u zich dan vrij contact te leggen met ons in plaats van DPD, wij hebben vaak net wat meer ingangen om dit soort vervelende situaties aan te pakken. Hartelijk dank dat u ons toch een positieve beoordeling heeft gegeven!^Marleen

Prima levering

De vorige keer was het verkeerd gegaan met de verzending van mijn pakket, maar dat probleem werd snel en goed opgelost met een zeer goede communicatie. Mede daardoor heb ik het weer geprobeerd bij Onlinetrailerparts.nl, en dit keer ging het helemaal goed. Snel verzonnen en geleverd, compleet, en zeker niet duur. Volgende keer als ik weer iets voor mijn aanhanger nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantgericht, snel, niet duur en helemaal probleemloos! Echt top!

Mijn trailer-lier was aan vervanging toe. Na wat speurwerk op internet kwam ik bij Onlinetrailerparts.nl uit. Ik wilde graag een lier met een band i.p.v. een kabel en die hadden ze voor een scherpe prijs. Aangezien ik zeker wilde zijn dat ik de goede bestelde heb ik eerst het contactformulier ingevuld. De volgende dag al kreeg ik een reactie, waarna ik wat foto's van de huidige lier heb verstuurd. Ook op die mail kwam direct een reactie dat ik de juiste lier had uitgekozen. Daarna besteld via de webshop en ik kon het product de volgende dag (had ook dezelfde dag gekund zelfs ...) al ophalen bij het magazijn. Echt helemaal super gegaan.

Probleemloos

Prima product, eenvoudig bestellen en zeer snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prime webwinkel duidelijk in het bestellen en prijzen en een super after sales !

Spullen besteld via de webwinkel, dat ging vlekkeloos en professioneel, voldoende mogelijkheden om ook te kunnen betalen, ook daar geen klachten. Wat onlinetrailerparts.nl betreft vind ik dit een uitstekende organisatie. Wat wel minder was is dat DPD er 6 dagen over gedaan heeft om het pakket te bezorgen, we zetten mensen sneller op de maan als deze bezorgdienst kan bezorgen. Ik zou als klant best meer verzendkosten willen betalen als er een andere vervoersmaatschappij was gekozen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jeroen, We vinden het enorm vervelend dat je pakket zo lang onderweg is geweest. DPD is natuurlijk op de hoogte gebracht van je klacht. Wij zijn bezig met een mooie ontwikkeling in onze shop: klanten kunnen dan zelf de pakketdienst kiezen. Het duurt nog even voordat dat online is, maar er wordt aan gewerkt! Bedankt voor je positieve review. ^Marleen

Goede service, goed advies op alle vragen

Had wat vragen over achterlichten en er werd duidelijk uitleg gegeven wat het beste te doen

Over Onlinetrailerparts.nl

Filter op Taal