Gewoon goed!

Voor de aanhangwagen was ik op zoek naar nieuwe achterverlichting, deze vond ik op onlinetrailerparts.nl. Het was de eerste keer dat ik bij deze webshop iets heb gekocht. Er stond voldoende informatie bij het artikel, de prijs voor het artikel was prima, verzending was ook snel en betalen ging gemakkelijk. Gewoon goed dus!

Snel en goedkoop, super

Veel keus en goede kwaliteit

Levering prima

Na de bestelling lekker snel geleverd een pluspunt maar helaas ook een minpuntje: 1 van de lichtunits sluit niet mooi rondom af.....het gedeelte van het knipperlicht is nml iets hoger dan de rest. Bij de andere kon het nog aangedrukt worden maar bij deze helaas niet(vrees dat ik kit moet gebruiken om het waterdicht te krijgen.

Zeer snel en goede onderdelen

Kwaliteit zeer goed

Snelle levering en prima prijs

Snelle levering top.

Goede website. Goede producten.

Snel en betaalbaar

Mooi ruim assortiment, redelijk geprijsd en snel geleverd.

Concurrerende prijs en snel geleverd.

Snel geleverd met een lage prijs.

Ondanks drukte bij de vervoerders toch snel geleverd.

alles bestens, 5 Sterne

gerne wieder, 5 Sterne

een goed voorbeeld

Goed materiaal, snelle levering

Goed materiaal en snelle levering

Snelle verzending en levering Degelijke spullen

Zeer Goed

Zeer Goed en snel

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Goed assortiment

Veel keus altijd wat je zoekt.

Ok

Ok

Super snelle levering goed product.

Ik ben heel tevreden. De levering was zeer snel en het product is naar wens.

Meine gestellte Anfrage bzgl. Lieferung nach Österreich wurde prompt beantwortet !

Die Abwicklung der Lieferung erfolgte schnell und problemlos. Bei Bedarf werde ich gerne wieder bei Ihnen bestellen.

Perfect blij met mijn aankoop

Heel gedienstig en spontaan bij het vragen van de details. Ik ben blij dat ik bij Onlinetrailers ben gekomen via de site.

Perfecte afhandeling

Goed persoonlijk contact, en goede afhandeling.

Supersnelle bezorging.

Over Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.