goede website waar in mijn geval maatvoering juist is vermeld

weet of jullie dit überhaupt lezen maar ik wil liever geen reclame in mijn mailbox

uitstekend

uitstekend materiaal - verzorgde levering

Goed advies.

Onlinetrailerparts moest tot hun spijt mededelen dat het door mij bestelde onderdeel voorlopig niet verkrijgbaar is. Ik kreeg een goed alternatief aangeboden en zo kon ik mijn reparatie toch afronden.

Goed assortiment

Goed assortiment voor een redelijke prijs, spullen goed ingepakt en keurig geleverd door DPD met track en tracé zoals je het verwacht. Bestelling op zaterdag geplaatst en woensdag ontvangen, dit had wel een dagje eerder gemogen.

Snel en volledig geleverd

Makkelijk te bestellen, mooi assortiment op de site en mijn bestelling in compleet en erg snel geleverd.

Snel geleverd tegen een redelijke prijs

Bestelling stond al snel klaar, had gekozen voor zelf ophalen.

Ook telefonisch contact gehad, de telefoon werd snel opgenomen en werd vriendelijk te woord gestaan.

Persoonlijke benadering

Mee denken

prima,

goede kwaliteit

Alles prima gegaan

Prima levering en bezorging

Snelle levering hadden niet alles op voorraad kreeg netjes een Email Door een andere keuze van het art en correctie van de factuur is alles tot een goede aflevering gekomen Mijn hartelijke dank daarvoor

Snel ontvangen wat ik nodig had

Helemaal blij

Alles perfect verlopen

Prijs, levertijd en transporteur perfect

Heb u bouten besteld 80x123 verkeerd geleverd!

Heeeeelll slecht en brutaal !! Heb via website u bouten besteld en verkeerd geleverd ! Maar transport kosten zijn voor jezelf…..

Beste Rob, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent. Bij controle blijkt dat wij de juiste u-beugels hebben verzonden, maar dat je uitging van een andere aanbieder die op een andere manier meet. Bij een fout door ons betalen wij de retourkosten, daar is geen discussie over. Vervelend dat je ontevreden bent over de klantenservice. Wij hebben ons best gedaan uit te leggen wat er is gebeurd, maar kwamen niet echt verder en betreuren het dat je dit zo hebt ervaren. ^Lisa

Nette shop

Fijne winkelervaring, spoedige en snelle levering. Producten zoals gewenst dus erg blij mee!

Snell levering, goede producten!

Prima shop! Snelle verzending

Webshop volgens verwachting. Vragen worden snel en correct behandeld. Nog persoonlijk contact. Top!

Groot assortiment en snelle verzending!

Een groot assortiment aan onderdelen in verschillende prijsklassen. Wordt snel verzonden. Prima geregeld. Misschien iets meer specificaties/ afmetingen vermelden zodat je nog beter kunt kiezen.

Prijs kwaliteit

Steeds goede prijzen.en snelle levering

Correcte verwerking

Duidelijke omschrijving van de te verkrijgen onderdelen Gemakkelijke betalings manier Correcte levering Zal er nog bestellen ooit

snel geleverd

De juiste producten van goede kwaliteit tegen scherpe prijzen

Snelle goede levering

Gewoon goed

Snelle levering product als verwacht

Snelle levering product als beschreven. Goede kwaliteit.

heel goed materiaal voor een heel scherpe prijs

de hele bestelling binnen een paar dagen thuis afgeleverd, en dat voor de laagste prijs die ik gevonden heb. klasse !

Over Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.