precies wat ik nodig had

precies wat ik nodig had

Waar voor uw geld

Snelle levering goed product

De bestelde gasveer is snel geleverd en voldoet goed

Steeds leuk winkelen in het ruime aanbod.

Ik bestel steeds zakelijk om kwalitatieve producten aan te kopen om mee teverwerken in ons eindproduct. Om zo een goed kwaliteit te garanderen!

Krik besteld,alles goed

Gewoon goed,

Falsche Ware geliefert

Falsche Ware geliefert, hab sie aufmerksam gemacht. Falsche Ware zurückgeschickt, meine Ware nie erhalten Geld auch nicht gutgeschrieben. Danke für nichts.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Frank, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es tut mir leid, dass Sie eine unangenehme Erfahrung gemacht haben. Wir haben Sie einfach nicht wegen einer falschen Bestellung kontaktiert. Möglicherweise ist die E-Mail nicht korrekt angekommen. Möchten Sie uns eine E-Mail an [email protected] senden?

Supergoed

De juiste onderdelen ( weerstand) voor de knipperlichten. Deze knipperen nu niet snel meer maar op de maat van her relais.

Duidelijke website, snelle afhandeling

De website geeft veel informatie waardoor specifieke onderdelen duidelijk herkenbaar zijn. De verzending ging erg vlot

Schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung, Danke!

Snel netjes

Helemaal tevreden met onze disselbak. Staat mooi op onze Holtkamper.

goed en snel geleverd

overzichtelijke webshop, en goede kwaliteit

defekte Teile

Habe einen Kabelsatz bestellt.Auf der linken Seite funktionieren Blinker und Rücklicht nicht,die Lampe ist ok und das Auto neu.Habe das gemeldet und mir wurde ein neuer Kabelsatz zugesagt.Das war jm Februar,passiert ist nichts,es wird auf keine Email reagiert.FINGER WEG!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Morgen Stefan, Danke für deine Nachricht! Wir haben Ihnen im Februar einen neuen Kabelsatz geschickt und seitdem nichts mehr gehört. Könnte es sein, dass Sie uns mit jemand anderem verwechseln?

De sterren zeggen genoeg

De sterren zeggen genoeg

Hadden wat ik zocht,

Goede ervaring met advies en geleverde producten!

Fijne online shop met ruime keuze. Ook nog een vlotte levering naar België en de goederen waren netjes verpakt en beveiligd tegen transportschade.

correcte behandeling

zeer goede verhouding prijs kwaliteit

Goede website snelle levering

Goede website snelle levering

Goede service, alles naar wens!

Bestelling volgende dag al in huis, prima verpakt, alles correct!

Producten en leveringen uitstekend

Op tijd geleverd producten goed prijs goed

Gut schnell und günstig!

Gute Qualität, preiswert und schnell geliefert,

gewoon goed

Snel, goeie prijs

De juiste site als het om aanhangwagen onderdelen gaat

Snelle levering, goede service

Snelle levering van kwaliteitsvol product

Ik was hier terecht gekomen om onze 50 jaar oude caravan weer up to date te krijgen. Nu hebben we hippe ledlampen achteraan, gedaan met fletse achterlichten uit de vorige eeuw. En ook weer een fatsoenlijk neuswiel. Het oude was echt wel aan vervanging toe.

Goede prijs, snel geleverd.

Goede prijs snel verstuurd

keine Kundenbetreuung

Ich habe einen Kabelsatz für meinen Anhänger bestellt.Dieser war defekt und mir wurde die Zusendung eines neuen per Email zugesichert.Das war am 9.2.24.Bis jetzt ist nichts passiert.Auf eine weitere Email von mir wurde nicht reagiert.Kundenorientiertes Handeln ist anders,schade.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Morgen, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir haben Sie mehrmals kontaktiert, dass der Artikel nicht vorrätig ist, aber leider haben wir keine Antwort erhalten. Wenn Sie ein Ersatzprodukt erhalten möchten, wenden Sie sich bitte an den Kundendienst. Lisa, Kundenservice

Verlaatweg 81

8243PS Lelystad

Over Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.