Super mooie producten en snel geleverd

Keurig op tijd !

Maakt waar wat het zegt.

Ik heb in een overzichtelijk webshop een keuze kunnen maken en de disselbak op tijd en goed verpakt ontvangen. Helaas was deze niet toepasbaar in combinatie met de fietsendrager en daarom retour gestuurd. Binnen korte tijd de gedane betaling terug ontvangen. De hele gang van zaken goed begeleid door middel van mailing. Kortom een betrouwbaar bedrijf.

Is zeer goed

Snelle levering en goed materiaal

Snelle en juiste levering.

Waar voor je geld.

Kapotte lampen moeilijk retouneerbeleid

Lampen los een een doos met losse metalen onderdelen , doos vol met glas ontvangen slecht verpakt , moeilijk retouneerbeleid, waar je zelf de kosten voor het retourneren moet vergoeden, geen bijzondere kwaliteit volgende keer bestel ik elders

Beste Jordi, bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Indien er iets, om wat voor reden dan ook, kapot wordt aangetroffen in je pakket, wordt dat direct vergoed of nagezonden. Hiervoor hoef je enkel een mail met foto te sturen naar onze klantenservice en als het even lukt, gaat het onderdeel nog dezelfde dag de deur uit. Ons retourbeleid is transparant: als je iets verkeerd besteld, betaal je zelf voor je retour; als wij een fout maken, dragen wij zorg voor de kosten. ^Marleen

Super snel geleverd

Snel en goed wat wil je nog meer

Prettige site en goede prijzen

Alles wat ik zocht goed kunnen vinden tegen een goede prijs

goede site

snelle service

ziet er goed uit.. nog niet geinstaleerd

Snel en betrouwbaar.

Scherpe prijs, prima kwaliteit en snel in huis.

Snelle levering, makkelijk vinden wat je zoekt

GOED

SNELLE LEVERING EN GOED AAN GEKOMEN . DANKJE

Prima bedrijf en hele degelijke spullen.

Alles wat ik bestel is gewoon top , levertijd de vriendelijkheid als je advies nodig heb alles is gewoon perfect. Vandaar dat ik het bedrijf een 10 geeft ik kan niets bedenken zodat ze op een 9 uitkomen. Toppie ga zo door.

prima website, snel bezorgd

Goede onderdelen en op tijd geleverd

He zijn achterlichten. Geleverd zoals omschreven. Helaas zat er geen aansluit beschrijving bij die werd na 1 telefoontje snel gemaild.

Geweldig !

Denken goed mee !

Goed en snel

Oké

prima.

prima levering

Over Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.