Direct verzonden en prima kwaliteit.

Super Service!

Na 1 klein foutje in de levering, direct opgelost en nagestuurd. Super! Netjes verpakt en snelle levering.

Helemaal top

Hebben alles op het gebied van trailers en aanhangers...goed prijs kwaliteit.

Zij doen wat ik verwacht, super toch

Spullen besteld, de volgende dag alles in huis. Wat wil je nog meer

Hebben hun zaken goed voor elkaar

Prima bedrijf

Super snelle service

Bestellingen worden snel verwerkt waardoor het afhaalbericht vaak al binnen uur binnen is

Keurig op tijd en prima verpakt.

Ik heb gekregen wat ik zocht.

zeer goed

snel geleverd, mooie duidelijke website. en het belangrijkste toch kwaliteit voor de laagste prijs.

chauffeur heeft me gebeld wel niet uurtje van te voren zoals afgesproken. geluk was dat hij drie kwartier pauze had en heeft gewacht

Super makkelijk besteld en snel geleverd!

Onderdeel was super makkelijk te vinden en te bestellen. Ook super snel geleverd.

Ze reageren snel bij contact

Retourneren is op eigen kosten.

Retourneren op eigen kosten naar Polen

Beste Rene, We hebben even eea voor je nagekeken. Wij hebben jouw order op jouw verzoek afgeleverd in Apeldoorn en zijn benieuwd waarom je verwacht dat wij je retourkosten vanuit Polen zouden moeten betalen? Als wij een foutieve levering hebben gedaan, dan vergoeden wij graag je verzendkosten. Mocht dat het geval zijn, dan horen wij dat graag! ^Marleen | Klantenservice

Het is ok

Beser geht nicht!!

Preis-Leistung-Lieferung = perfekt!! bedank!!

Snelle levering!

👌🏼

Duidelijke website, makkelijk bestellen en normale bezorgtijd.

Lampen van aanhanger kapot dus 2 nieuwe besteld.

In 1 woord Top

Meer moet dat niet zijn

Vrij ruim assortiment, faire prijzen en voorwaarden, goede betaalmogelijkheden, correcte informatie rond de levering

Snelle levering en goed product

Slot voor mijn poort besteld. Dit was de enige winkel die hem had. Exact wat ik nodig had dus. Vandaag besteld morgen in huis. En prima prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!

Doen watje beloven

Snelle levering en een goed product

Bestelling goed aan gekomen

goed verpakt en bedankt voor snelle levering

Snel en kwaliteit

Spatborden besteld. Snel binnen. Echter de spatborden waren a a n 1 kant geknikt. Heb het recht kunnen buigen maar is niet zoals het zou mogen.

Beste Wil, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je schade had aan je zending. Dat mag niet gebeuren hoor. Wil je contact opnemen met onze klantenservice ovv van je ordernummer? ^Marleen

Goed en snel verstuurd

gewoon prima

doe zo verder

Over Onlinetrailerparts.nl

Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger.