oke

Snel.en goed

Voldoet aan de verwachting

Duidelijke Website, snel besteld en klantenservice is goed bereikbaar. Helaas heeft de pakketdienst DPD steken laten vallen en heb ik mijn pakket 2 dagen later dan aangegeven ontvangen. Service van Onlinetrailerparts heeft dit netjes opgepakt en in orde gemaakt voor mij.

Zeer goede service en vriendelijkheid.

Vriendelijke en service gericht klantvriendelijk en levering op tijd en zoals afgesproken.

Das wird unser neuer Lieferant! Schnell, preisgünstig und absolut gründlich

s.o

Onderdelen zoals op de site en snel geleverd

Snel in huis

Telefoon gesprek duidelijk en vriendelijk

Een bestelling van 5 euro, weinig aan te verdienen, maar snel geleverd

Daar werd ik blij van, een bestelling van 2 achterlicht ruitjes. Eigenlijk de moeite niet waard. Maar na 2 dagen kwamen ze binnen, uitstekend verpakt. Ik zal de eerst volgende keer weer bestellen bij onlinetrailerparts.nl Ook kleine klanten kunnen blijkbaar rekenen op goede service.

Goede ervaring

Klantenservice helemaal ok, goed bereikbaar en denken met je mee. Ik bestel hier de volgende keer weer!

Niet terugbetaald voor defecte onderdelen

Neuswiel dat ik besteld heb is stuk, ventiel zit in band. Onmogelijk om op te blazen. Neuswiel wordt niet terugbetaald.

Beste Gerrit, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik heb dit even voor je nagekeken. Het blijkt dat dit gaat om een bestelling van lang geleden. Het is heel vervelend als je een onderdeel defect ontvangt. Het enige wat je hoeft te doen, is dit binnen een aantal dagen na ontvangst aan ons te melden. Dat is in dit geval niet gebeurd. Als je verder (om wat voor reden dan ook) niet tevreden bent over een artikel, ontvang je zonder problemen je geld terug. Het enige wat je hoeft te doen is het artikel naar ons terug te sturen en dan lost de klantenservice dit voor je op door het geld terug te storten. ^Marleen, klantenservice

disselbak gekocht met beugels erbij. Mooie prijs.

Superklasse

Top gerne wieder

Topkwaliteit!

Goede kwaliteit, netjes verpakt, gekregen wat er beloofd is!

Zeeeeer snelle levering.

ondanks de corona waar bijna alle leveranciers zich onder schuilen, weten jullie gewoon de volgende dag een zeer goed product voor een scherpe prijs te leveren.

Leider Versand ausschliesslich mit DPD, ansonsten alles bestens.

Leider Versand ausschliesslich mit DPD, ansonsten alles bestens.

Alles perfect en zeer vlot

Sehr gut

Sehr gut

Snel en goed geleverd

Je krijgt wat je besteld. Kwaliteit ok

Snelle levering, goed ingepakt

Snel antwoord op vraag

Makkelijk en snel

Eenvoudig bestelsysteem

Aangenaam verrast.

Eerste bestelling, en aangenaam verrast. Zeker aan te raden.

Prima afhandeling!

Goed contact .

Goed en snel afgehandeld.

Over Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.