Snelle service, product zoals beschreven.

Goede en duidelijke webshop, snelle verzending.

ik geef een 8

ik geef een 8

Alle bestelde artikelen waren perfect

Ik heb gèèn opmerkingen,alles naar wens

Duidelijke informatie op technisch gedeelte.

Met uw uitgebreid gamma kan ik dat aan alle belanghebbenden aanbevelen. Korrekte afspraken ivm leveringsvoorwaarden. Stipte levering.

blijft zo

Snelle vlotte levering. Product goede prijs

X

Goede en snelle service. Geleverd volgens afspraak

Prima kwaliteit,en snelle levering.

Prima artikel

Prima artikel, snel geleverd.

Sehr gut. Gute Abwicklung.

Sehr gut und passt genau, Presgünstig. Einfach TOP.

Snel geleverd en snel antwoord van de klantenservice. Prima!

Slechte kwaliteit

Slechte kwaliteit de bande bak sloten vallen gewoon uit elkaar . Dan heb ik nieuwe besteld op mijn koste . En deze zijn juist het zelfde gemaakt .

Beste Tom, Bedankt voor je review! Als je niet tevreden bent over de kwaliteit, mag je natuurlijk je spullen terugsturen. Neem je dan even contact op met de klantenservice? Zij zullen ook vragen naar je ordernummer. Wij zien je mail tegemoet en komen er dan vast met je uit. ^Klantenservice

Prima spul

Behulpzaam

Vraag gesteld ivm gasdrukveer, snel een nuttige respons op gekregen.

bestelling is vlot en korrekt afgehandeld

Ik heb een vraag over de bestelling: ik had 2 achterlichten besteld de L1843 en de L1842 , tel. is mij medegedeeld dat die niet op voorraad waren en later nagestuurd zouden worden. Bij mijn bestelling zat echter wel de L 1843 die stond ook op de pakbon. De L1842 staat niet als besteld en niet geleverd op de pakbon , die is wel al betaald. Wordt de L 1842 nog nageleverd ?

Beste Antoon, bedankt voor je review. Jazeker; die is in overleg in backorder geplaatst en wordt zo snel mogelijk uitgeleverd. Fijne dag! ^Marleen

Snelle verzending! Prima product!

Goed product en vlotte levering.

Goed product en ondanks de grote drukte een vlotte levering.

Toppers

Prima prijzen en prima service :-) niets aan veranderen

Af en toe knap ik een aanhanger op, ik koop eigenlijk altijd al mijn onderdelen bij Onlinetrailerparts. De kwaliteit is prima en de prijzen ook. De service en communicatie (met name die laatste) is altijd correct en snel, doorgaan zo :-)

Super snelle levering

Perfect in orde volgens beschrijving.

Uitstekend!

Doen wat er beloofd wordt

Over Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.