Super goederen

Alle producten die ik besteld had geleverd binnen de vooropgestelde tijd.

Snelle levering en precies wat ik nodig had!

zeer goed

snel en goed

geweldig

zeer snelle levering en de levering voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

de levering was er heel snel en prima inorde

Snelle correcte levering

Good and reliable

The parts I ordered came very fast. They were just as described, worked perfectly.

Snelle levering uniek onderdeel

Gewoon goed. Het artikel had ik snel in huis.

Snelle levering en precies wat ik nodig had

Perfecte service

Snelle levering bestelling

Duidelijke site, snelle levering, product zoals beschreven

Snel.

Het bestellen ging snel en makkelijk (dacht ik) De levering was zeker zo eenvoudig en snel. Helaas stond in de product omschrijving niet alle benodigd heden voor montage. (Nieuwe achterlichten met connector) en na Controlle van het pakket miste in dus de connectoren. En in het pakket zat extra breedte verlichting die ik niet besteld (en niet betaald) heb. En jammer is dat de 13-polige kabel niet geleverd word met de kleur codering die in het bijgeleverde schema vernoemd word.

Goedemiddag Erik, bedankt voor je review! Vervelend dat de afhandeling van je bestelling niet helemaal naar je zin is verlopen. Wat jammer dat je na levering niet contact hebt opgenomen; we hadden je eenvoudig en snel kunnen voorzien van alle aanvullende informatie. Mocht je nog meer input nodig hebben, dan helpen wij je graag verder! ^Marleen

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

allemaal goed geregeld en goed op de hoogte gehouden via de mail

Niet op voorraad,uitvoering lampen niet goed

Op website staat aangegeven dat ze op voorraad zijn,maar dat blijkt niet het geval.ik kreeg mail dat het erg lang ging duren,maar dat viel uiteindelijk wel weer erg mee De lampen kan ik niet op een vlakke achtergrond monteren, tenzij ik een extreem groot asgat boor.veelal volstaat een asgat van hooguit 10mm, maar dit is denk ik wel het dubbele.

Beste André, Bedankt voor je feedback. Ja, super vervelend dat de lampen uitverkocht waren. Nogmaals onze excuses hiervoor! In eerste instantie bleek er inderdaad sprake van een lange levertijd, maar gelukkig konden we ze toch binnen 3 dagen leveren. Wat jammer dat de uitvoering ook nog eens niet passend is voor jou. Je kunt ze gerust terugsturen hoor; je ontvangt dan gewoon je geld terug. Om je tegemoet te komen, maak ik retourlabel voor je aan, zodat je daar geen kosten van hebt. ^Marleen

Gewoon goede en snelle service!

Prima.

Prima levering.

Goede kwaliteit…. Snelle levering

Goed meegedacht!

Setje lenzen voor de AJ.BA RL80 lampen bleek toch niet leverbaar. Na een berichtje voor annulering bleek dat er toch een vervangende niet helemaal dezelfde set leverbaar was. Het extra oranje lampje werd er bij gedaan. Top service!!

Beter kan niet

Ik vind het een fijne sait

Netjes bezord Heel snel

Snel en compleet geleverd

Over Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.