Helemaal best

Helemaal best

Snel en correct

Hier vond ik de juiste artikels die ik nodig had, ze zijn van heel goede kwaliteit en vooral het slot voor de aanhangwagen is super. Ook de nummerplaatbevestiging is super, heel simpel in enkele seconden een nummerplaat vervangen gaat met de veertjes in een vingerknip.

Zeer slecht

Ze geven aan online op voorraad maar later krijg ik een bericht niet meer leverbaar dus is mijn bestelling geannuleerd zonder daar verder contact over op te nemen met mij

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Richard, bedankt dat je wel de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Je bent terecht ontevreden... De sneeuwschuiver die je had besteld was echter door het winterweer zo vlug uitverkocht dat we dat zo snel niet konden verwerken. Toch hebben hebben wij wel contact met je gezocht, maar geen reactie van je ontvangen, waardoor wij de order hebben geannuleerd. Wij vinden het jammer dat het zo gelopen is!

Gewoon goed

Makkelijk om te bestellen en snel geleverd.

Snel geregeld

Goede prijs en snel geregeld

Verschillende keren spullen besteld en zeer tevreden. Snelle levering, goede prijzen, netjes ingepakt

Super, het net wat ik besteld had was er niet, maar ze hebben een goede vervangede optie gegeven.

Allemaal prima verlopen en snel geleverd.

Erg goed.

Alles is zoals ik het verwachte.

Snelle reactie en goed geholpen.

Op de avond strooizout besteld en in de ochtend kreeg ik een belletje dat het klaar stond. Fijne hulp ter plaatse.

snelle service, productkwaliteit kan beter

- stugge kabels. - Lengte voor achterlicht was ok, maar retour voor zijmarkering aanhangwagen was kort. - Kleurcombinatie 13 polige kabel lijkt anders dan standaard/meest voorkomend (websearch) Heb alle onderdelen kunnen gebruiken, maar gebruiksgemak kan beter. Misschien wat meer detail bij het product in de webshop. mvg, Dieter

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Dieter, Bedankt voor je bericht! Wellicht had onze klantenservice je kunnen helpen voordat je begon met installeren. Wij zitten altijd voor je klaar! En mocht je ontevreden zijn over een product, dan mag deze natuurlijk gewoon retour :) ^Marleen

zeer goede web site

duidelijke tekeningen en snelle levering

Goede kwaliteit snel geleverd

Ondanks de sneeuw snel in huis, bedankt!

Qualitativ hochwertige Ware mit schneller Lieferung zu akzeptablen Preisen.

Gute Kommunikation,gute Sendungsverfolgung,schnelle Lieferung. So wünscht man sich das!

product viel tegen

Bij ontvangst van het product was ik teleurgesteld. Ik had verwacht dat het een beter product zou zijn.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Cindy, Ai wat vervelend dat je niet tevreden bent. Je mag je product gewoon terugsturen hoor; neem je in dat geval even contact op met de klantenservice? ^Marleen

Super goeie service

Duidelijke website. Veel keuze. Lage prijs. Snelle verzending (wat mij betreft hoeft dit trouwens niet binnen een dag) en als laatst: prima product (verlichting aanhangwagen)

Er valt niets verkeerds te zeggen, het is gewoon goed overzichtelijk en snel geleverd

Goede overzichtelijke site en snel geleverd

Topbedrijf

Snel reageren en uitstekende service!

Alles gewoon prima

Prima site, duidelijke communicatie, snel verzonden, goede spullen.

Graag weer

Goede en snelle service, perfecte site

Snelle levering, kwaliteit en prijs super

Ben onder de indruk

zeer goed

Über Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden