Erg goede service!

Aan de telefoon werden we vriendelijk en behulpzaam geholpen. De bestelling was via de site makkelijk geplaatst en bij het ophalen van het neuswiel werden we goed ontvangen. Niets dan lof!

Snel

Perfect Snel

Goed geregeld

Goede kwaliteit, snel geleverd

Tevreden met artikel

Maar wel graag stoppen met samenwerking DHL vanwege de slechte bezorging, pakketje lag weer bij een ophaalpunt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Lex, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de levering niet naar wens is gegaan. Helaas gaat er bij elke transporteur wel wat mis. Soms mopperen klanten over DPD, of PostNL, in jouw geval DHL. Mocht je nog eens bestellen, geef dan even aan dat je liever met DPD verzonden wilt, dan regelen wij dat voor je. ^Marleen

Gewoon geweldig

Mooie simpele site, overzichtelijk, genoeg producten en makkelijk bestellen en betalen. En voor ons heel belangrijk de snelle levering. Top.

Pakketje was verkeerd geleverd, maar dit is keurig opgelost

zeer goed

Fijne afhandeling van de geplaatste orders.

Fijne afhandeling van de geplaatste orders en retour gestuurde artikelen.

snel en goed

snel en goed

absurde levering door DPD

De manier waarop geleverd was, vind ik niet ok. De man belde 2x zenuwachtig aan en liep gelijk snel terug naar de auto en had duidelijk haast. Ik had bijna geen kans om aan de deur te komen. De man zag mij gelukkig nog in de deuropening en kwam terug. Dit vind ik wel niet professioneel. Het is wel altijd iets met DPD. Waarom DPD niet droppen voor een beter alternatief zoals PostNL of DHL? Over PostNL en DHL heb ik nooit klachten; levering is altijd netjes in orde.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste BRN, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de levering niet naar wens is verlopen en u ons hierdoor niet aanbeveelt. Onze ervaring is dat bij elke transporteur fouten worden gemaakt of vertragingen ontstaan, ook bij DHL en PostNL. Dat is vervelend, maar in uw geval had u gelukkig binnen 24 uur na plaatsing van uw bestelling de spullen in huis. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken waarin u heeft aangegeven tevreden te zijn met de geleverde lampen. En daar zijn wij natuurlijk weer blij mee! ^Marleen

Perfekt just happy

Sorry, i can't write in Dutch. Hope you understand. Kindly Børge Riising

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Børge, Thank you for your review from Denmark. No problem it isn’t in Dutch and great to hear you are satisfied. ^Marleen

Prettige communicatie

Snel en duidelijk

Duidelijke site, prijs concurrerend en correcte levering

De website is duidelijk en overzichtelijk. De kwaliteit van materialen goed, snel geleverd en goede prijsstelling.

Snellen correcte levering

Snelle en correcte levering

2 artikelen besteld die voorradig zijn en er wordt maar 1 geleverd

slechts de helft van bestelde wordt geleverd

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jose, Bedankt voor je review. Ja, dat is mis gelopen, heel vervelend! Een item van je bestelling was onverwacht uitverkocht. Hier wilden wij over met je overleggen, maar konden je niet bereiken. Uiteindelijk hebben wij besloten het andere onderdeel af te sturen. Wij begrijpen dat dit anders is dan je verwachtte, en vinden het jammer dat je ondanks dat niet tevreden bent! ^Marleen

Snelle levering van alle spullen.

Snelle levering, alles werd in een bezorging geleverd.

Prima verzorgd.

Zie boven

Lekker snel in huis prima spul top

Product als beschreven, snelle levering

Duidelijke website, artikel goed verpakt en snel ontvangen.

Perfecto

Super afhandeling de

gewoon top

Alles snel en correct geleverd

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Über Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.

Kiyoh Bewertungen