Topshop!

Doen hun uiterste best om ook in deze tijd bestellingen snel bij de klant te krijgen. Super en bedankt!

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Helaas heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik heb nog wel wat onderdelen nodig maar twijfel om deze via jullie website te bestellen...

Antwort des Geschäftsinhabers

Ha Bieke, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je ontevreden bent. Wij raden onze klanten altijd aan even contact op te nemen met de klantenservice als een pakket nog niet is geleverd. COVID-19: Op dit moment vragen wij coulance voor al onze vervoerders. Wij zijn super blij met hen dat zij nog alle orders willen en kunnen leveren in deze tijd. Er is enorme toestroom aan bestellingen uit België. Wij verwelkomen al onze Belgische klanten en doen ons best zo snel mogelijk uit te leveren. Maar zoals je weet zijn bestellingen op dit moment vertraagd en kost leveren vanwege de crisis echt meer tijd. Dat geldt ook voor jouw bestelling. Wij hopen daarom ook op jouw begrip. Jouw bestelling: In de track en trace kunnen wij zien dat er een sorteerfout is gemaakt. Nog even geduld dus, je bestelling komt echt naar je toe! . Fijn weekend! ^Marleen

Op tijd geleverd. Goed spul

zeer correct

overzichteliijke webshop ,correcte afhandeling

Uitstekend service

Uitstekend service en snel

uitmuntend

Precies zoals het hoort. Duidelijk en nagekomen wat afgesproken is.

Prima product

Mooi goed product, goed bruikbaar

Snelle levering en betaal bare prijzen

Snel en correct geleverd.

Enig minpuntje, de onderdelen moesten licht aangepast worden om ze te kunnen gebruiken.

Snel in huis.

Goede en snelle levering.

Goede ervaring

Nette snelle levering

Super bedrijf

Ondanks Corona blijven ze meedenken. Succes voor jullie!

Prima service!

Snelle levering en zodra het verstuurd wordt krijg je daar bericht van. Goede kwaliteit van de bestelde spullen.

sneller dan verwacht en compleet

ik bestelde sjorogen en dacht hier een aantal dagen op te moeten wachten. De site vermeldde niet " vandaag besteld, morgen huis". Echter dag op dag twee na de bestelling werden de sjorogen afgeleverd. Prima!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Nico, bedankt voor je positieve review. Op onze site kun je lezen dat bestellingen welke voor 12.00 uur zijn besteld nog dezelfde dag worden verzonden. Gelukkig ben je tevreden! Dat je ons niet aanbeveelt zal daarom vast een foutje zijn :) Fijne dag! ^Marleen

A+

zoals omschreven , al is DPD geen snelle transportbedrijf.

Behulpzaam ook toen het eerst fout ging

Goede maat gasveld besteld maar verkeerde maat geleverd. Kan gebeuren Daarna snel en accuraat opgelost.

Had rubbers zonder haak gevraagd en er zijn er met haak geleverd heb mail gestuurd maar geen reactie

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Danny, Hartelijk dank voor je review. Onze klantenservice heeft jou binnen 24 uur een reactie via de mail gestuurd: Beste Danny, Bedankt voor je bericht. Je hebt de juiste lengte spanrubbers ontvangen, maar omdat de rubbers zonder haak onverwacht waren uitverkocht, heb je duurdere met haak ontvangen. Wij hebben ze er niet vanaf gehaald, omdat we hoopten dat je er profijt van had. Mocht je de haakjes niet nodig hebben, dan kun je ze eenvoudig met een tangetje verdraaien en verwijderen. Zou je je spammap eens kunnen checken? Hoogstwaarschijnlijk is hij daar in beland. Fijne dag! ^Marleen

besteld en bestellng afgeleverd

Alles conform afspraak en toezeggingen

Goed en snel geregeld

De bestelling was er heel erg snel, nl de volgende dag al. Helaas moest ik bij het uitpakken constateren dat er 1 glaasje van de kentekenplaatverlichting kapot was. Ik heb hier een foto van gemaakt en dit gemaild met de uitleg erbij. Ik kreeg hier geen reactie op. Net toen ik ze de volgende dag wilde gaan bellen werd er een pakketje bezorgd met de vervanging van het kapotte lampje. Dit alles kosteloos en razendsnel geregeld. Super!!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bram, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent met de service. De mail met toezegging dat je een nieuwe lamp zou krijgen is dezelfde dag nog verstuurd; deze is wellicht in je spammap terecht gekomen. Maar met dank aan de vervoerders die momenteel toch al onder druk staan, had je de nieuwe lamp gelukkig snel in huis. Succes met aansluiten! ^Marleen

Very happy!

Fast order, fast delivery! Positive with the service

te vreden

Ben te vrede met de reservewielhoes past mooi strak en keurig afgeleverd

Beste Qualität, super schnelle Lieferung 5 Sterne perfekt

Sehr zu empfehlen, es stimmt einfach alles

Snelle levering, deugdelijke verpakking.

Duidelijk webshop

Über Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.

Kiyoh Bewertungen

• Alle Kunden dürfen
• Bewertungen müssen den Allgemeinen Geschäftsbedingungen und den Datenschutzbestimmungen
• Überprüft, um gefälschte Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden: Lesen Sie mehr
• Bewertungen mit einer Punktzahl unter 6 sind 7 Tage nach ihrer Einreichung sichtbar