Goed en snel geleverd

Divers product aanbod tegen redelijke prijzen

Afbeelding/Foto van de website klopte niet met het geleverde product.

Heb nu nog kleine 5w lampjes i.p.v. de grotere bollampjes zoals afgebeeld op de website.

Response from the business owner

Beste Patrick, bedankt voor je review. Wellicht is er in ons magazijn een fout gemaakt en heb je een verkeerd artikel ontvangen. We zetten dat graag recht. Stuur je daarom even een foto van de verpakking en het artikel ovv van je ordernummer naar onze klantenservice? Dan zoeken we het graag voor je uit. ^Marleen

Disselbak traanplaat 76cm

Weekend besteld, dinsdag geleverd. Degelijk materiaal. Slot met twee sleutels. Ruimte genoeg om een 100ah batterij, spanbanden en ander materiaal te herbergen op een plateau aanhanger. Degelijke rubber afdichting. Tevreden voir die prijs. Gratis verzending.

Duidelijk en snel!

Ik ontving een rubber onderdeeltje waarvan de specificatie op de website iets anders was dan in werkelijkheid en voor mij niet bruikbaar. Dit is door Onlinetrailerparts snel en met duidelijke communicatie opgelost. Wat mij betreft "Top service" dus!

Blij met deze shop

Al meerdere malen bestelling gedaan, toffe lampen met dynamische richting! Mijn trailer doet helemaal mee op de weg :) ook lekker snel in huis, ga zo door!

Kut

Lief voor de prijs maar europese teringzooi ,maar mijn fout toch nietwaar, Engelse of Duitse verlichting 10X beter!!!!!! Gewoon goedkope onveilige fabricatie schaam je.....maar ja 20 gulden is,nog steeds veel geld Groetjes kleine Lullo

Response from the business owner

Beste kleine Lullo, Bedankt voor je creatieve review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ben je er van op de hoogte dat je altijd een zichttermijn hebt? Binnen deze termijn kun je je artikel terugsturen, je retour zullen wij voor je crediteren. Overigens zijn al onze lampen getest naar de Europese wetgeving. Je zult dus altijd CE gekeurde lampen ontvangen. ^Marleen

Snelle levering, product zoals besteld.

Bijkomend voordeel: vulling verpakking is van karton ipv plastic of schuim.

Goed en op tijd

prima service

Overzichtelijke site, prima service, snelle levering. Prima!

Correct en goede kwaliteit.

Snel verzonden in een volledig recyclebare verpakking. Goede kwaliteit.

Goed en netjes

Eerste bestelling kwijtgeraakt door DPD Meteen gratis nieuwe verstuurd met DHL Dag er op alles in goede staat ontvangen

goede service

snelle service

Zeer snel verzonden

Mooi kwaliteit producten, prima prijs

De bestelling is keurig uitgevoerd, snel geleverd, netjes verpakt. Prima service.

Een goed product, zeer snel geleverd.

tevreden

Was toppie

Ging allemaal prima

Handige webshop

Snel een keuze te maken uit de webshop, en al even snel aan huis geleverd. 👍🏻

Snel, efficiënt en betaalbaar

Nvt

volgens afspraak

volgens afspraak

Geweldig en betrouwbaar

Makkelijk te bestellen, snelle verzending, goede communicatie, absoluut een aanrader.

makkelijk en goed geregeld

makkelijk en goed geregeld

Goede prijs en snel geleverd

Nach Sprache filtern