gewoon goed

Snel, goeie prijs

De juiste site als het om aanhangwagen onderdelen gaat

Snelle levering, goede service

Snelle levering van kwaliteitsvol product

Ik was hier terecht gekomen om onze 50 jaar oude caravan weer up to date te krijgen. Nu hebben we hippe ledlampen achteraan, gedaan met fletse achterlichten uit de vorige eeuw. En ook weer een fatsoenlijk neuswiel. Het oude was echt wel aan vervanging toe.

Goede prijs, snel geleverd.

Goede prijs snel verstuurd

keine Kundenbetreuung

Ich habe einen Kabelsatz für meinen Anhänger bestellt.Dieser war defekt und mir wurde die Zusendung eines neuen per Email zugesichert.Das war am 9.2.24.Bis jetzt ist nichts passiert.Auf eine weitere Email von mir wurde nicht reagiert.Kundenorientiertes Handeln ist anders,schade.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Morgen, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir haben Sie mehrmals kontaktiert, dass der Artikel nicht vorrätig ist, aber leider haben wir keine Antwort erhalten. Wenn Sie ein Ersatzprodukt erhalten möchten, wenden Sie sich bitte an den Kundendienst. Lisa, Kundenservice

Snelle levering, goede service en kwaliteit van producten

Snelle levering, nette prijs en goed product.

War alles Okay, top Qualität und promte Lieferung, gerne wieder

Im Netz gesucht und gefunden. Sehr zufrieden

Goede ervaring,

Geef het door aan aan vrienden en collega’s

Snel top

Helemaal goed

Gewoon tevreden.

Product is prima en werd snel geleverd. Bij vragen prima en snel antwoord.

Snelle levering, gemakkelijk bestellen

Es war eilig, denn wir standen kurz vor unserer Reise..

Erstaunlich schnelle Auftragsbearbeitung mit anschließend schneller Lieferung. Finde ich echt gut. Vielen Dank dafür.

Professioneel geholpen

Goed advies indien nodig, volgens afspraak bezorgd

Perfecte levering volgens afspraak

Orders worden peromgaande uitgevoerd . En informatie wordt goed gecommuniceerd

Groot assortiment en snelle levering

Hebben heel veel en is de volgende dag geleverd. Goede kwaliteit tegen goede prijs.

Alles Top

Geliefert wie angeboten

snel, volledig, heldere website

Kwaliteit,snelle levering

Superschnelle Lieferung. Gute Qualität.

Sehr schnelle Lieferung der bestellten Ware. Die Qualität stimmt auch. Gerne wieder.

Slecht

Volgens de website wordt de bestelling snel verzonden, voor 12u besteld zelfs nog de dag zelf verzonden. Mocht een artikel niet op voorraad zijn dan nemen we binnen 24u op werkdagen contact met u op. Van beide zaken niks gemerkt en we zijn 1 week verder. Zelf een email beantwoorden is blijkbaar teveel gevraagd.

Besteld in de kerstvakantie, toch lekker snel mijn bestelling ontvangen. Kwaliteit van de onderdelen zoals verwacht.

slecht

Verkeerd item ontvangen, retour aangemeld want wil juiste artikelen ontvangen, maar voor de aanmaak van het retourlabel worden kosten gerekend terwijl zij de fout hebben gemaakt. En het pakket moet eerst retour komen vooraleer ze de juiste artikelen willen versturen. Op mails hierover (2 mails gestuurd) antwoorden ze niet, dus elders besteld en hier nooit meer!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jacques, Wat jammer dat je een negatieve ervaring hebt met Onlinetrailerparts! In het retourportaal staan de kosten per pakket aangegeven, maar deze worden je niet aangerekend. Ik heb direct voor je in de mailbox gekeken, maar helaas hebben we geen mail van je ontvangen. Je kunt opnieuw contact opnemen met de klantenservice indien dit nog gewenst is. Met vriendelijke groet, Lisa

alles netjes en snel afgehandeld

Gewoon netjes en duidelijk

Über Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.

Kiyoh Bewertungen