De goedkoopste voor wat ik zocht.

De goedkoopste voor wat ik zocht. Snelle verzending.

goede service zeer snelle levering

idem als hierboven

Goed geholpen op vragen

Moest wel iets langer wachten als omschreven !!

Goede prijs, trage levering

In de ochtend besteld, niet geleverd de volgende dag. Na melding hiervan kwamen ze pas los. Vergeten? Prijs is prima, maar houdt rekening met vertraagde levering.

Snel, goed en mooi geprijsd!

Ik had twee led-lampen nodig voor mijn aanhanger. Die kon ik hier bestellen. Top!

Fijne club mensen

Duidelijke webwinkel! Met het invoeren van de order had ik een verkeerd emailadres ingevoerd, waardoor ik geen bevestiging kreeg. Na een vriendelijk telefoontje alsnog alle documenten gekregen.

Geen op of aanmerkingen

Snelle levering van het bestelde

Supersnelle en perfecte levering

Supersnelle en perfecte levering

Prima webshop. Snelle levering.

Snelle levering, goed produkt.

Snelle levering, goed produkt.

Groot assortiment en snel verzonden

Ze hebben een groot assortiment, en dus ook de verlengde verloopstekker die ik zocht. Deze hebben ze ook snel verstuurd.

Mooi op tijd en goed verpakt !

Bestelling goed ontvangen, netjes afgewerkt en verpakking heel veilig zodat alles veilig op bestemming komt Top service!

Alles correct uitgevoerd

Alles op tijd en correct

goede informatie, nette en snelle verzending

Goede informatie op website, netjes communicatie over bestelling en levering, en snelle levering in goede verpakking!

Duidelijke website, snel geleverd, betaalbaar.

Voor mijn aanhanger heb ik 2 LED breedtelichten besteld. Deze werden snel geleverd en zijn van goed kwaliteit. Betaalbaar, duidelijke omschrijving.

Goed geregeld

Nette prijzen, overzichtelijke site Snel gelevrrd

Juiste en snelle levering

Gewoon goed

Snel geleverd en scherpe prijs

Très bon service sérieux. Je recommande.

Très bon service sérieux. Je recommande.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

alles prima

Wszystko na najwyższym poziomie

Wszystko super, sprawnie, kontakt. Jesteśmy zadowoleni. Pozdrawiam

Goed product, snelle levering

Über Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.

Kiyoh Bewertungen