Vlotte levering en goede prijs

Ik bestelde een gasveer voor mijn aanhangwagen, deze werd de volgende dag reeds geleverd, de gasveren hebben een correcte prijs.

Imitatie gasveer

Gezocht op naam en productcode, krijg je imitatie gasveer die volgens mij ook nog niet de kn druk heeft wat de originele gasveer heeft

Beste Hans, Wij versturen dezelfde veren rechtstreeks uit de fabriek, enkel met onze eigen artikelnummers. Voor één op één vervanging kun je altijd contact opnemen met de klantenservice, we kijken graag met je mee! Met vriendelijke groet, Lisa

Een nette onderneming en webwinkel.

De bestelling van 2 gasveren is in goede orde ontvangen. De updates van de bestelling krijg je op je email. een aanrader voor onderdelen die je nodig hebt.. het assortiment is zeer uitgebreid.. 5 sterren service voor deze webwinkel..

schnell und gut

Lieferung ist gut und zeitnah angekommen.

Etwas lange gedauert, aber nicht zu lange

Nein, keine Lust etwas zu schreiben.

Bedrijf met service

Had per ongeluk te lange trailer veren bestelt. Met hun gebeld en verhaal uitgelegd. Was geen probleem, ze zouden de juiste lengte op sturen.

Correcte en snelle levering.

Prima service, wat korte garantie

Gasveren gekocht, maar één was binnen 1,5 / 2 jaar defect geraakt. Slechts een jaar garantie. Goed aan nieuw type geholpen.

snel en goed

Snel geleverd en goed van kwaliteit.

Goede selectie aan lampjes

Ik was heel blij om led versie van breedte lampjes voor mijn oude trailer te vinden die precies pasten!

Goed en betaalbaar

Snelle levering, goed product en betaalbaar. Vooral zo doorgaan ;-)

Gute Ware und schneller Versand

Gute Auswahl

Top jederzeit gerne wieder

Habe jetzt das zweite mal bestellt. Top Ware schnelle unkomplizierte Lieferung.

Bon vendeur

Très bon produit de qualité bon vendeur sérieux et rapide

Bestelde in goede staat aangekomen en voor een redelijke prijs

Sehr gut, Teile sind schnell gekommen

Sehr gut, ordentlich verpackt, schnell geliefert

Schnelle Lieferung.

Alles ok.

Top service!

Ze hebben mij enorm geholpen met het vinden van het juiste onderdeel. Contact is goed geweest en de levering was ook snel.

Sehr guter Einkauf

Ich bin sehr zufrieden. Netter und freundliche Kommunikation und gute Ware.

Prima service en prijzen, vlotte communicatie. Koop er regelmatig wat en altijd goed!!

perfekte Abwicklung,gerne wieder!

Ich hatte im Internet nach einem Händler für Anhänger Ersatzteile gesucht und diesen gefunden. Ich bin sehr zufrieden mit dem Geschäft!

snel en makkelijk gevonden wat ik zocht

Top en een goede service

Bestellingen snel en goed geregeld

Zeer goede levering

Geweldige site, alles goed omschreven en correct geleverd

Over Onlinetrailerparts.nl

Webshop in onderdelen voor aanhanger, kar, caravan, paardentrailer en boottrailer. *** Wir sind ein Webshop, spezialisiert auf Ersatzteile für Anhänger, Wohnwagen, Wohnmobil, Boot oder Pferde Anhänger. *** Webshop with parts for trailer, caravan, horsetrailer and boattrailer.