Wunderschöner Schmuck!

Ich habe jetzt schon 4 Ringe gekauft und liebe sie! Der Schmuck ist wunderschön, hochwertig verarbeitet und am liebsten hätte ich die ganze Kollektion! Der Schmuck kommt sehr liebevoll verpackt nach hause! Und die Lieferung war sehr schnell!

Delivered the following day, lovely wrapped!

Ordered 1 day, delivered the next! A lovely cool looking ring!

Sehr schön und empfehlenswert

Habe ein sehr schönes Schmuckstück. Schnelle Bearbeitung und Lieferung

Prachtig

Hele mooie armbanden en ring besteld. Super blij mee, hoop dat het mooi blijft. Staat prachtig.

Vlotte bezorging

De bestelling kwam heel vlug en correct bezorgd.

mooie sieraden

weer zo'n fantastische ring besteld. Snel geleverd, perfect verpakt, blij mee!!

Zoals omschreven

In begin iets strak om vinger maar past zich snel aan Ben er erg blij mee

Bijna volmaakt

Prachtige sieraden. Ik moest de 2 zilveren armbandjes alleen omruilen voor 1 gouden van dochterlief 5 sterren als ik het geld van mijn retourzending weer op mijn rekening bijgeschreven zie

Response from the business owner

Beste Martine, Dank je wel voor je mooie review! Retourzendingen worden na ontvangst meteen behandeld. Indien goedgekeurd, geven wij onze betaalprovider ‘Mollie’ opdracht het aankoopbedrag retour te storten op de rekening waarvan de betaling is gedaan. Verwerking hiervan duurt 2 à 3 werkdagen. Fijne dag gewenst! Fabienne

Blij mee

Mooi sieraad en heel goed verpakt. Ik ben er blij mee

Prachtige sieraden

Ik heb een ring en armband gekocht ben er erg blij mee en draag deze met liefde!

Besser geht nicht

Sehr schnelle Lieferung,sehr schön und sorgfältig verpackt und die Schmuckstücke sind so wunderschön,ich bestelle jetzt jeden Monat ein Teil. Ausgefallener Stil hat nicht jeder.

Unieke style en service

Erg tevreden over deze zaak!

Snel duidelijk en vriendelijk

Snel geleverd! Mooi verpakt.

so schön wie auf dem Bild. Nach Malaga geliefert. Ich bin entzück

Siehe oben

100% zo mooi als op de foto

Via Instagram deze site gevonden en als 1e 1 armbandje gekocht waar ik zo blij mee ben. Voor de 2e keer nog een armbandje en ringetje gekocht en binnen 2 dagen geleverd gekregen. Dus al met al een super blije klant, die snel gaat kijken voor het volgende armbandje❤️

Heel fijn!

Goeie service

Super entspannt und wunderschöne Schmuckstücke

Vom ersten Bestellvorgang, über Bezahlung und Gutschein-Rückerstattung bis hin zur Lieferung alles prima und schnell! Der Schmuck selbst ist wunderschön und sehr wertig! Das wird sicher nicht der letzte gewesen sein! Tolle Arbeiten und Service! Danke - es ist mein Lieblingsstück und wird nicht mehr abgelegt!

Helemaal blij?

Prachtige armband. Mooi ingepakt en snelle verzending

fantastisch

Hele snelle levering, lief kaartje erbij en ben er heel blij mee.

PRIMA

Mooie website en duidelijk

Hele mooie sieraden goede kwaliteit

Ik had een fout gemaakt in mijn adres bij het bestellen en ik werd nagevoeld of het klopte, goede service en goede kwaliteit sieraden!

Ich bin begeistert !!!!!!

Ich hatte mir 2 Ringe gekauft und muss sagen - die Ringe sind wunderschön-bin echt begeistert! Ich werde auf jeden Fall wieder bestellen !! Die Lieferung erfolgte auch sehr schnell - alles in allem ein toller Shop, toller Schmuck , immer wieder gerne und sehr zu empfehlen !!!!

Geweldig !

Ik had geen mail ontvangen de mw aan de telefoon was echt zo vriendelijk !!! Volgende dag was het geleverd en zo blij mee !

heel goed verzorgt voor verzending

vind de producten die ik gekocht heb heel mooi van kwaliteit en zal zeker in de toekomst nog bestellen

Sehen, verlieben kaufen wow

War erst skeptisch, aber dann.. Ringe gesehen verliebt & gekauft.. so unkompliziert wunderschöne Ringe Blitzversand Werde ganz bestimmt weitere Schmuckstücke kaufen

About Lora di Lora

Lora di Lora is a Jewellery Brand since 2006. Our design team only works with 925 Sterling Silver, 18ct Vermeil Gold and Gemstones. Capture the essence of love with our handmade Bracelets, Necklaces, Rings and Earrings. Embrace the spirit of nature and unleash your inner beauty. Little luxuries that make every woman smile. In handling your orders our customer service team strives for perfection to give you as a customer the best experience. Free shipping over 50,- and hassle-free return. You want something special? Reach out to us and we give it a go!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement