Goede service, snelle levering en mooie sieraden

Mooie sieraden en geweldige service!!

Zeer tevreden!! Grote service!

Gemengde gevoelens

Door een fout in het systeem bij Lora di Lora, kon je meer bestellingen plaatsen dan het aantal producten wat ze op voorraad hadden. Ze hebben contact opgenomen ik kon mijn geld terug krijgen of 3 a 4 weken wachten. Ik heb gekozen voor wachten. Daarna nooit meer iets vernomen. Zelf diverse malen gemaild en daar kwam na een paar dagen dan reactie op. Na 6 weken weer een mail gestuurd en hier kreeg ik de reactie op dat hij binnen was (inmiddels bijna 7 weken) en verzonden zou worden dezelfde dag. Track en tracé zou die dag volgen in een mail. Die dag geen mail ontvangen. Dus maar zelf weer mailen. Geen reactie. Dag daarop maar bellen. Volgens klantenservice zou hij verstuurd zijn maar nog niet ingescand zijn bij DPD. Heel verrassend zonder mail stond die avond om 21.30 uur DPD op de stoep met mijn product. Het product is prachtig. Of het mooi blijft daar kan ik nog niet over oordelen. Maar klantenservice zeer slecht. Het excuus dat ze overlopen worden met suc6. Ik zou dan maar heel snel iemand extra aannemen bij de klantenservice anders is het suc6 snel voorbij.

Response from the business owner

Beste Verona, Jammer te lezen dat je ondanks onze excuses, telefonisch en per mail, nog altijd ontstemd bent. We hebben inderdaad een steek laten vallen door je niet tussentijds op de hoogte te houden over levering. Het is door alle genomen maatregelen ivm Covid-19 en de kerstdrukte, onvoorzien drukker geweest dan normaal. Daarnaast is er veel vertraging geweest bij vervoersbedrijven zoals PostNL en DPD. Nogmaals sorry en we hopen dat je veel plezier zult hebben van je armbanden! Hartelijke groet, Sofie

Zeker weten

Super, schöne Ringe.

Sehr schnelle Lieferung, gute Qualität . Ringe sind ein Hingucker und passen sehr gut.

Toller Schmuck, genau wie abgebildet

Schnelle Lieferung..., sehr schöne Verpackung! Sehr schöner Schmuck, genau wie abgebildet

In afwachting

Ik kan nog niets beoordelen helaas want heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het stond voor 5 jan om afgeleverd te worden met DPD maar ook vandaag 6 jan nog niets ontvangen.

Response from the business owner

Beste Claudette, Helaas is er niets wat wij kunnen doen. Pakketten worden bij ons dezelfde dag uitgeleverd. Als een pakket eenmaal is verzonden ligt het geheel in de handen van PostNL of DPD. Wij krijgen helaas hetzelfde antwoord als onze klanten. Zoals je weet konden vervoerders de drukte niet aan en kampen ze nog steeds met achterstanden. Dat afleverpunten soms ook gesloten zijn, werkt ook niet mee. Onze excuses dat het zo is gelopen! Hartelijke groet, Anne

Super snelle levering

Vor kerst een kado gehad.. een mooie armband...nu zelf 2 ringetjes besteld en binnen 3 dagen binnen. Leuk verpakt ook.

Snelle levering,mooie armband

Heb een armband besteld. Deze werd meteen de volgende geleverd, mooi verpakt en mooie armband

besteld voor bijna Euro 200,00 en 12 dagen later nog niet ontvangen

Bestelling gedaan op 20 december als kerstcadeau voor mijn dochter. Expres bij afleverpunt laten bezorgen omdat er getekend moet worden voor ontvangst en ik niet hele dagen thuis ben. Ik mail meteen erachteraan dat ik niet zeker weet of het afhaalpunt geopend is. De reactie is dat het wel in de buurt afgeleverd zal worden. Ik houd steeds track en tracé in de gaten. Uiteindelijk na veel zoek en speurwerk nog niets gevonden. Contact opgenomen met het afleverpunt en die zijn inderdaad gesloten. Zoek het maar uit dus. Ik begrijp dat in deze tijden er vertraging kan optreden, maar deze service vind ik onder de maat.

Response from the business owner

Inmiddels alles in goede orde en mooi ingepakt ontvangen. Ook veel dank voor het extra ringetje. Daar is mijn dochter natuurlijk heel erg blij mee. Super tof dat het opgelost is. Veel dank. Hartelijke groet, Patricia van den Broek

De bestelling was niet op voorraad, netjes een belletje gehad en deze week de armbandjes ontvangen. Superblij met de mooie set!

Superleuke sieraden!

Mijn bestelling is nog niet binnen maar ik hou van jullie sieraden!

Tolle Ware - alle perfekt

Wunderschöner Schmuck

Super leuk

Goed produkt...goede prijs kwaliteit snelle verzending

Snelle levering!

Mooie sieraden en levering ervan verliep snel!

pakket nog steeds niet ontvangen

na meer dan 2 weken nog steeds niet mijn cadeaubon ontvangen waarvan je wel zou kunnen verwachten dat deze redelijk op tijd zou zijn aangezien het brievenbuspost is.

Response from the business owner

Beste Ian, Fijn dat het is opgelost. We zullen nog beter communiceren dat cadeaubonnen via de mail worden verstuurd en dat kopers de spam box moeten checken als er niets is ontvangen. Hartelijke groet, Anne

Echt prachtig, nog mooier als verwacht!

Ik heb de 7 delige armband met maantjes en sterretjes besteld. Echt superblij mee. Fantastische armband.

Geleverd zoals afgesproken top

Voor herhaling vatbaar

Snelle service. En ik hou van deze sieradenlijn ijn

Supertevreden! Ik mis wel af en toe een item in de aanbieding!

Wunderschöner hochwertiger Schmuck

Ich bin begeistert ...sehr schoene Verpackung mit persönlichem Gruss. Und der Schmuck hochwertig und toll verarbeitet.

Alles zoals afgesproken, en dat rond Kerst

Alles klopte

Good quality.

Love it

Good en fast delivery, I’m satisfied about the products

Everything was good. There was even a small care that was personally written! I liked it! I ordered three rings. One ring was smaller than the other two. That’s the only thing that I can complain or say.

Order:04558

Warte auf meine Bestellung seit 14 Tagen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Response from the business owner

Liebe Nina, Leider gibt es nichts, was wir tun können. Pakete werden noch am selben Tag ausgeliefert. Sobald ein Paket versendet wurde, liegt es vollständig in den Händen von die Träger. Wir bekommen die gleiche Antwort wie unsere Kunden. Wie Sie wissen, konnten die Träger die Menge nicht bewältigen und haben immer noch mit Rückständen zu kämpfen. Wir entschuldigen uns, dass es so gekommen ist! Mit liebe Grüßen, Anne

super blij mee

About Lora di Lora

Lora di Lora is a Jewellery Brand since 2006. Our design team only works with 925 Sterling Silver, 18ct Vermeil Gold and Gemstones. Capture the essence of love with our handmade Bracelets, Necklaces, Rings and Earrings. Embrace the spirit of nature and unleash your inner beauty. Little luxuries that make every woman smile. In handling your orders our customer service team strives for perfection to give you as a customer the best experience. Free shipping over 50,- and hassle-free return. You want something special? Reach out to us and we give it a go!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement