Klasse Service

Die Bestellung war sehr schnell da. Der Ring sieht toll aus, ganz so wie beschrieben. Sehr gerne wieder

Heel tevreden!

Ik had er een ring en die blijft super mooi.. dus super tevreden..!

Everything was perfect!

the order arrived so quickly and I am very happy with the bracelet!

Snelle en goede service

Afgelopen kerst een kettinkje gekocht en nu de bijpassende armband erbij besteld. Wederom snel geleverd. Keurig netjes verpakt en volgende dag in huis. Krijg veel complimenten en kwaliteit is goed.

Mooie armband, snel geleverd

Ik had twee armbanden besteld. Ze waren snel afgeleverd. Ze zaten keurig verpakt. Ik heb een een teruggestuurd en dat ging ook gemakkelijk Mooie sieraden, goede kwaliteit en betaalbaar.

Leider lässt die Qualität zu wünschen übrig

Habe mir den goldfarben Stern Ring bestellt, leider bin ich mit der Qualität gar nicht zufrieden. Er fühlt sich an als wenn er aus Plastik wäre und die Goldlegierung geht nach einer knappen Woche tragen auch schon ab. Für das Geld viel viel zu teuer. Würde in dem Shop nie wieder bestellen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Liebe Anja, Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit unserer Qualität und look & feel nicht zufrieden sind. Haben Sie unseren Kundenservice kontaktiert? Wir sind telefonisch, per WA und per E-Mail erreichbar und suchen immer nach einer guten Lösung mit unseren Kunden! LG. Mirjam

Super !!

Fantastische kwaliteit sieraden. Ik heb nu verschillende ringen, armbandjes en kettingen, en ik vind ze geweldig. Ik heb het meeste in goudkleur, en ik doe er alles mee, ik doe ze nooit af en doe de afwas ermee, of werk in de tuin, met vakantie de zee in, en het blijft prachtig en behoud de kleur. Ook heel leuk en betaalbaar, om iets uit het assortiment als cadeautje te geven. En de service is ook top, ik werd gebeld dat mijn order iets vertraging had opgelopen, zo prettig en vriendelijk. Hier kun je tenminste persoonlijk met iemand spreken of appen wanneer je een vraag hebt. Ik ben inmiddels een vaste klant en ga snel weer iets leuks bestellen.

Prachtige ketting en snelle levering

Blij met mijn aankoop! De ketting is in het echt nog mooier!

Mooie sieraden die ook mooi blijven

Snelle levering,mooi verpakt en draag ze al aantal jaren.Blijft leuk dat er steeds nieuws bijkomt!

Heel mooi armband snelle levering

Ben zeer tevreden leuke sieraden en snelle levering dus top

Super !!

Leuke sieraden en een snelle levering.

Goed Service

Snel geleverd, en uiterst vriendelijke service medewerkster die belde dat het artikel in een andere kleur wel beschikbaar was

Fijne webwinkel

Bestelling snel in huis en mooi kettinkje

Zeer mooie ketting

Het pakketje werd snel en heel mooi verpakt geleverd.

Wunderschönes Armband

Bestellung und Lieferung problemlos, einfach nur top. Das Armband ist schöner als abgebildet. Bin begeistert. Jetzt muss es nur noch dem Geburtstagskind gefallen.

Süße Ringe

Recht schnelle Lieferung, schöne Produkte

Cool

Sehr sehr schön....

Außergewöhnlicher Schmuck

Habe jetzt schon mehrfach bestellt. Der Schmuck ist super schön. Es gibt eine große Auswahl. Schade ist, das einige Schätze im Augenblick nicht bestellbar sind. Aber man kann sich per E-Mail informieren lassen, wenn sie wieder auf Lager sind. Ich freue mich auf meine nächste Lieferung.

Toller Schmuck

Toller Schmuck und toller Service, das Lora di Lora Team ist einfach klasse

Wunderschöner Schmuck

Super netter Kontakt, immer wieder gerne

Mooie collectie

Correct

Zeer snel, het ziet er mooi uit

Bestellen ging makkelijk, en de volgende dag al binnen. Het ziet er erg mooi uit zoals op plaatje alleen omdat het elastiek is valt het wel anders dan op het plaatje. Maar vind dat zelf niet erg. De sieraden zijn mooi en uniek

Hele goede sevis

Hele mooie sieraden en super schattig ook super leuk om te dragen de armbandjes mochten voor mij persoonlijk wel iets groter zijn want ze spannen wel een beetje

Geweldige ketting

Op het moment dat ik mijn ketting kocht was hij niet meer leverbaar. Werd netjes opgebeld en verteld wanneer hij wel weer leverbaar was. Goede service

Goede service en pakketje was de volgende dag al in huis.

Over Lora di Lora

Lora di Lora is a Jewellery Brand since 2006. Our design team only works with 925 Sterling Silver, 18ct Vermeil Gold and Gemstones. Capture the essence of love with our handmade Bracelets, Necklaces, Rings and Earrings. Embrace the spirit of nature and unleash your inner beauty. Little luxuries that make every woman smile. In handling your orders our customer service team strives for perfection to give you as a customer the best experience. Free shipping over 50,- and hassle-free return. You want something special? Reach out to us and we give it a go!