Eev mooie sieraden, snelle levering.

Mooie hippe, aparte sieraden. Keurig snel geleverd in mooie verpakking. Als je eenmaal iets hebt wil je meer.

Sehr zufrieden

Ansprechender Schmuck und unkomplizierte Bestellung und Lieferung

Ansprechender Schmuck und unkomplizierte Bestellung und Lieferung

Schmuck schön, aber Preis für die Qualität zu hoch

Abwicklung war gut. Schmuck sieht auch schön aus, aber optisch mehr wie ein Modeschmuck. Preis definitiv zu hoch.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Response from the business owner

Vielen Dank Gabriele, dass Sie sich die Mühe gemacht haben, eine Bewertung abzugeben. Genau das, woran Sie zweifeln, ist unsere Stärke. verspielter Schmuck von hoher Qualität in Verarbeitung und Materialien. Darüber hinaus entwerfen wir alle Schmuckstücke mit einer Bedeutung; liebevoll und wertvoll, das unsere Kunden glücklich macht. Ich hoffe, auch Sie mit dem Tragen unseres Schmucks glücklich zu machen! Liebe Gruße, Mirjam

Super leuke sieraden snelle levering

Leuke sieraden, snelle levering. Goed verpak

Voldoende

Heb niet de volledige bestelling gehad Maar wat ik wel heb ontvangen was goed

Response from the business owner

Beste Greta, Dank je wel voor je vertrouwen en tweede bestelling! Het kan gebeuren dat een artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Dit omdat de verkoop sneller gaat dan synchronisatie tussen webshop en het voorraadbeheersysteem. We begrijpen de teleurstelling maar het ontbrekende artikel wordt altijd nagezonden of het aankoopbedrag kan worden teruggestort, in overleg met onze klant. Ik zie dat het is opgelost, dank je wel dat je ons toch een review hebt gegeven. Veel plezier van je sieraden! Hartelijke groet, Charlotte

Armbänder

Sehr schön perfekt gerne wieder

Großartige Qualität für jede Begleitung

Großartige Qualität, die sich perfekt zu jedem Outfit gesellt, super kombinierbar ist, unauffällig auffällt :) und zeitlos ist. Ich mag den Schmuck, insbesondere die Ringe, unglaublich gerne. Ich kombiniere sie mit meinem Schmuck und es ist und wirkt in allem harmonisch. Ich bin schon sehr oft auf den Schmuck angesprochen worden und möchte ihn nicht mehr missen.

Prachtige ring snelle levering

Wat een leuke sieraden. One size, wat erg handig is.

Sehr schöner Ring

Schmuck sieht sehr schön aus. Abwicklung unkompliziert und blitzschneller Versand. Bestelle wieder.

Toll

Alles gut. Ich trage den Schmuck täglich..

Ik heb 3 zilveren ringen besteld en hartjes oorbellen. Wat zijn ze leuk, heel erg blij mee.

Snelle levering in mooie verpakking!

Mooie duidelijke website. Ketting die ik heb gekocht komt overeen met afbeelding. Mooi kwaliteit.

Super snelle levering

Word snel geleverd En super mooie kwaliteit. Zeer tevreden

Bestelling kwam iets te laat. Maar de dame aan de telefoon heeft mij geel vriendelijk te woord gestaan, en alles uitgelegd en mee gekeken.

Ziet er solide en goed uit

Snel en fijn. Al veel complimenten gehad.

Ganz toll.

Wunderschöne Silberkette, sehr gute Verarbeitung und variabel zu tragen, wirklich ein Hingucker, mal was anderes.

Snel levering, mooi sieraad

Ondanks de paasdagen toch een snelle levering waar je goed van olde hoogte gehouden wordt. En een erg leuk, lief sieraad!

Snelle levering , mooi sieraad

Minpunt, geen reactie op mijn mail. Ik heb mijn bestelling thuis ontvangen maar dezelfde bestelling schijnt ook klaar te liggen op een postkantoor in Wassenaar? Dit heb ik gemaild via een contact formulier naar jullie wat te doen maar geen enkele reactie gehad.

Response from the business owner

Beste Esther, Dank je wel voor je review en sorry dat we jouw mail niet hebben beantwoord. Doorgaans zijn mijn collega’s erg snel maar ze hebben waarschijnlijk gezien dat je je bestelling ontvangen had. Helaas is het bij PostNL erg druk en is er hier technisch iets misgegaan, verwarrend voor iedereen! LORA DI LORA verstuurd, indien voor 17:00hrs besteld, altijd dezelfde dag. En wij hopen dat PostNL doet wat zij beloven, levering de volgende dag. Geniet van je dag! Anne

Prachtige oorbellen en snel in huis

Mooi product en via e-mail goed op de hoogte gehouden. Mooi verpakt

Wunderschöner Schmuck mit tollem Service

Der Ring ist wirklich wunderschön geworden! Er wurde schnell und hübsch verpackt geliefert.

Super! Schaut toll aus.

Geweldige mooie blije sieraden

Prachtige sieraden waar ik blij van word. Super goede kwaliteit alleen jammer dat de achterkantjes van de oorbellen niet blijven zitten waardoor de oorbellen uitvallen.

Response from the business owner

Beste Nathalie, Dank je wel voor je feedback en mooie review. Je kunt onze achterkantjes vd oorbellen zelf stellen! Ietsje losser of strakker maken door met beleid de 2 ‘rondjes’ uit elkaar of juist tegen elkaar te duwen. Jouw gewenste resultaat is hierna blijvend. We hopen je hiermee voldoende te hebben geholpen. Veel plezier van je oorbellen! Hartelijke groet, Nikki

Mooie sieraden en snelle levering

Mooie ringen besteld. Meerdere, omdat ik niet kon kiezen :-) en de levering was super snel.

parfait

super experience ! bijou superbe envoi tre rapide et soigné ! je suis ravie et recommande ce site !

22 Luifelbaan

Wassenaar 2242KT

+31(0)88-3745000

About Lora di Lora

Lora di Lora is a Jewellery Brand since 2006. Our design team only works with 925 Sterling Silver, 18ct Vermeil Gold and Gemstones. Capture the essence of love with our handmade Bracelets, Necklaces, Rings and Earrings. Embrace the spirit of nature and unleash your inner beauty. Little luxuries that make every woman smile. In handling your orders our customer service team strives for perfection to give you as a customer the best experience. Free shipping over 50,- and hassle-free return. You want something special? Reach out to us and we give it a go!