Geweldige ketting

Op het moment dat ik mijn ketting kocht was hij niet meer leverbaar. Werd netjes opgebeld en verteld wanneer hij wel weer leverbaar was. Goede service

Goede service en pakketje was de volgende dag al in huis.

Prachtige sieraden, zo mooi, glimmen mooi, 2 kettinkjes en 1 armband. Ben benieuwd of ze zo mooi glimmend zilver blijven. Ok ben fan

Zeer tevreden, snelle levering.

Super leuke ringetjes snel bezorgd!

Leuke ringetjes voor mijn dochter besteld. Waren al de volgende dag binnen. Blije dochter hier.

Goede sevice ,vlugge verzending en heel vriendelijke mensen ben tevreden

Mooie ring en snelle levering!

Makkelijke website en snelle levering. Ik heb de ring pop-life besteld en hij is erg mooi. Ben er erg blij mee en zou hier zo weer bestellen.

Sehr schöner Schmuck

Der Schmuck ist wie beschrieben sehr sehr schön. Werde oft darauf angesprochen. Gerne wieder....

Super snelle bezorging

Ik ben echt in love met mijn nieuwe sieraden van Lora di Lora, super mooie kwaliteit en ik draag het nu al een tijdje , ik maak schoon, doe de afwas, douchen, het blijft goud laagje blijft prachtig. Ik ga zeker hinten naar mijn man om hier mijn verjaardag cadeautje te kopen, als ik zo lang kan wachten want er staat al iets moois op mijn lijstje. Hartelijk dank Lora di Lora !

Schneller Versand

Schneller Versand, schönes Schmuckstück, guter Kundenservice. Nur das Plastikbeutelchen in der schönen Schachtel fand ich optisch nicht so schön und überflüssig. Sonst bin ich sehe zufrieden.

Heel erg mooi

Ben er heel blij mee, ziet er heel mooi uit en heel snel binnen.

Schnelle Lieferung und sehr schöner Schmuck

Hat alles sehr gut funktioniert - schnelle Lieferung

Ik ben heel blij met mijn aankoop. Ook snel geleverd. Aanrader!!

Ik ben heel blij met mijn aankoop. Ook snel geleverd! Aanrader!!

Schöner ausgefallener Schmuck

Ich liebe die schönen Artikel von Lora di Lora, ich werde auch oft darauf angesprochen, weil er so ausgefallen und schön ist.

Prachtig

Zeer tevreden ,jullie hebben er een klant bij :-) .

Mooi zilveren armband

Snelle levering, netjes verpakt

Heel mooi verpakt en snelle levering.

Snelle levering en ring werdt in leuke verpakking gedaan.

Snel geleverd,ingepakt en korting

Prima service, ingepakt voor Kerst zoals gevraagd

Heel goede service en mooie zaken!!

Alles is naar wens verlopen ,jullie hebben heel Mooie Sieraden ,de hartjes vallen kleiner dan ik dacht maar wel mooi !!! Alles in orde

Wunderschöner Schmuck

Sehr zufrieden die Ringe sind total schön alles kam liebevoll verpackt und sehr schnell bei mir an ... Werde wieder kaufen !

Prachtige sieraden

Zeer snel ontvangen. Sieraden van hoge kwaliteit. Enige minpuntje/puntje van aandacht: ik bestelde 2 exact dezelfde ringen als kado voor 2 verschillende personen. Ze werden helaas in 1 doosje geleverd dus ik moest op zoek naar een extra kadoverpakking.

Super Preis/Leistung, klasse Schmuck

Wunderschöner Ring, sehr massiv, tolle Größe und das Muster genau wie ich es wollte

Super schneller Versand, wunderschöner Ring!

Schneller Versand tolle Ware, etwas teuer, ber wenn die Qualität gut ist, alles perfekt. Vielen Dank

Goede service en levering

TOP......

Snelle service en mooie kwaliteit.

Over Lora di Lora

Lora di Lora is a Jewellery Brand since 2006. Our design team only works with 925 Sterling Silver, 18ct Vermeil Gold and Gemstones. Capture the essence of love with our handmade Bracelets, Necklaces, Rings and Earrings. Embrace the spirit of nature and unleash your inner beauty. Little luxuries that make every woman smile. In handling your orders our customer service team strives for perfection to give you as a customer the best experience. Free shipping over 50,- and hassle-free return. You want something special? Reach out to us and we give it a go!