super goede service en kwaliteit voor een redelijke prijs

Bij het ontvangen van de bestelde badges was ik super enthousiast over de kwaliteit. Deze was beter dan ik ooit had kunnen denken!

geweldige patch, snel geleverd

wat anderen niet voor elkaar kregen is hier zonder problemen gerealiseerd! ik blijf hier zeker klant! Helemaal happy met de patches :-)

• levertermijn & verzending

Snelle levering, goede kwaliteit.

• levertermijn & verzending

Goede kwaliteit, alles perfect leesbaar & mooi afgewerkt! Relatief snelle levering! TOP!!

Perfect afgewerkt zoals gevraagd

Makkelijk te bestellen en goed afgewerkt. Afspraken correct nagekomen. Veel blije gezichtjes gezien na het uitdelen van de badges. Top!

Was perfect

Mijn badges waren perfect en ook een snelle levering.

• levertermijn & verzending

Badge is volledig geworden wat we ervan verwachtte! Attentie voor de kookploeg was een leuke verrassing bij het openen van ons pakketje!

SUPER

Al jaren bestelt chiro Mere zijn kambadges bij iBadge en telkens verkrijgen wij het gewenste resultaat. Prijs kwaliteit is dit echt goed! Wij blijven jaarlijkse klant. Ik volg dit bedrijf ook op social media waardoor ik altijd perfect op de hoogte blijf van de nieuwtjes.

• levertermijn & verzending

Al jarenlang perfecte samenwerking!

Na meerdere succesvolle samenwerkingen met iBadge, kan ik stellen dat iBadge een ideale partner is om samen te werken voor het maken van badges. Vlotte samenwerking en communicatie, prijs-kwaliteitverhouding en goeie ondersteuning bij het drukontwerp. De mogelijkheid om een gratis drukproef te maken voordat de definitieve bestelling wordt geplaatst, biedt de ideale gelegenheid om het ontwerp tot leven te zien komen en eventuele aanpassingen door te voeren.

• levertermijn & verzending

Netjes, snel en precies dat wat je nodig hebt. Goede contacten gehad waren duidelijk in wat wel en wat niet kon. Aanpassing gemaakt doorgestuurd en geleverd op tijd. Alles werkte goed en mijn leverancier van de cap's had geen probleem om de geleverde badges verder te verwerken op de caps. Zien er super uit!

• levertermijn & verzending

Precies zoals ik het wou!

In eerste instantie dacht ik dat het ontwerp dat ik had geleverd te lastig zou zijn om precies zo te produceren als bedoeld. Maar niets is minder waar! Ik had 10 stuks besteld en ze zijn allemaal perfect!

Uitstekende kwaliteit!

iBadge heeft ons kamp voorzien van geweldige badges die de kampervaring echt versterkten. Het is een betrouwbaar en professioneel bedrijf met een toegewijd team dat uitstekende producten levert. Ik zou iBadge ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteitsbadges met een geweldige service.

• levertermijn & verzending

Geweldige service voor mooie badges

Logo dat ik opgestuurd had was niet helemaal correct. In samenspraak hebben ze aanpassingen aangebracht waardoor het ontwerp meer tot zijn recht kwam. Vervolgens een voorbeeld van de badge ontvangen via de mail waarbij te zien was dat de tekst niet goed leesbaar was vanwege de kleur erachter. Doorgegeven en ook dit hebben ze nog aangepast. Ze zijn misschien iets duurder dan elders maar daarvoor krijg je naast mooie badges ook een geweldige service!

• levertermijn & verzending

Mooie patches en super makkelijk om te bestellen.

Mijn tekeningen werden snel en mooi omgezet in voorbeelden waar ze mee konden werken. Na goedkeuring van het ontwerp werd productie opgestart en niet lang daarna kreeg ik de melding dat mijn patches onderweg waren. Goede website die het bestellen makkelijk maakt en de afwerking is schitteren.

• levertermijn & verzending

Je krijgt een vlotte service en betrouwbare inlichtingen

Zelf was ik de iBadge-website tegengekomen bij 'patch ontwerpen' in de Google Zoekbalk te typen. Ik stel ook Belgische makelij/firma op prijs om de levertermijn te beperken, de vervoerskosten minimaal te houden en geen portkosten te moeten betalen. Maar ook Belgisch omdat ik sterk geloof in onze eigen nationale troeven. Op die manier vallen al een heleboel concullega's af. De website van iBadge ziet er enorm aantrekkelijk uit, en men biedt een voorproevertjes (bestel een scan) tegen een lagere prijs die vervolgens worden in rekening gebracht om een mindere totaalprijs te betalen. Ik ben aardig verrast door het eindontwerp. Zelf ken ik bitterweinig van (eigen) patch ontwerpen. De dienstverleners bij iBadge hebben er niet over gelogen hoe goed ze wel zijn met hoogstaande kwaliteit.

Spannend maar goed

Ik had eerst een mail gestuurd om te vragen of het ontwerp in orde was maar daar heb ik jammer genoeg nooit antwoord op gehad. Daarom heb ik maar gewoon besteld. Uiteindelijk was het eindresultaat wel heel mooi!

• levertermijn & verzending

Vlotte afhandeling van onze bestelling

Onze volledige bestelling verliep zonder problemen.

• levertermijn & verzending

Ibadge is a very well-organised and friendly Company

I had amazing communication with the People of Ibadge and when asked they delivered my badges faster than projected. Only a mistake of Bpost delayed the arrival of the badges. I like the service of Ibadge and my badges were neatly made. I would recommend another delivery service than bpost, that is my only concern.

• price- quality
  • website & communication
  • delivery term & shipping

Niets is teveel!

Fijne communicatie, service en klantvriendelijkheid! Door goede bereikbaarheid en mee te denken met de klant was de bestelling snel geplaatst en geleverd.

Perfect kwaliteit

Snelle service, en duidelijke instructie op de website die beschrijven aan wat je ontworpen badge moet voldoen.

• levertermijn & verzending

Top sevice, vriendelijk, korte levertijden, duidelijke website...

Goede kwaliteit, snel geleverd

We hebben inmiddels een aantal keren badges besteld voor scoutingkampen. Tot nu toe altijd dik tevreden over kwaliteit, communicatie en korte levertijden. Perfect.

gewoon goed.

ik ben tevreden.

• levertermijn & verzending

Snelle levering van mooie badges

Voor ons kamp hadden we badges besteld, deze werden snel geleverd en zagen er goed uit.

Weer perfecte badges

Na jaren geleden een grote hoeveelheid badges te hebben besteld had ik nu het juiste bestand niet om mee te sturen. Gelukkig kon de vorige bestelling worden teruggehaald en kon er nog een set badges worden gemaakt. Fantastisch!

About iBadge

Geen allround relatiegeschenken web shop waar je toevallig ook gepersonaliseerde emblemen kan kopen, maar een gespecialiseerde webwinkel met alleen maar geborduurde badges rechtstreeks van bij de fabrikant. Dat is iBadge in een notendop. Dat we onze jarenlange ervaring in borduurwerk volledig voor de productie van maatwerk badges en emblemen inzetten, biedt jou uiteraard heel wat voordelen. Eindeloze afwerkingsmogelijkheden, snelle leveringen, verrassend lage prijzen en vooral piekfijn borduurwerk zijn troeven die je vast wel aanspreken. Al is het vooral onze personal touch waarmee we keer op keer verrassen.