volle vertrouwen in Ibadge

Heel goede service. Persoonlijke benadering van elke bestelling. Vlot bereikbaar voor vragen en advies. Ik vertrouw elke badge in volle vertrouwen aan de kunde van het team van Ibadge toe. Na 10tal bestellingen nog nooit ontgoocheld geweest!

Uitstekend!

Ik vond het erg handig dat er een preview van de badges werd doorgestuurd. De aanpassingen die ik dan heb gemaakt zijn dan ook perfect uitgevoerd!

• levertermijn & verzending

Geweldige begeleiding en service!

Jullie werken super snel en leveren kwalitatief materiaal! Ook altijd en snel bereikbaar via mail!

Uitstekende website en comminucatie

Zeer goede service

Door de corona werd ons kamp opgesplitst. Voor ibadge was dit geen probleem en onze 2 verschillende schildjes werden als 1 bestelling gezien waardoor we de prijs konden drukken. Bedankt, super team!

• levertermijn & verzending

Prachtige Kwaliteit en perfect van kleuren

Heb onze badge's laten borduren in meerdere kleuren en deze zijn Perfect en top van Kwaliteit waarvoor hartelijke dank. de volgende worden zeker terug aan jullie toevertrouwd. Vr Gr Ivo

Toffe badge, goeie service

Ik vond de feedback van de "professionals" heel goed waardoor onze badge nog beter werd, enkel de kleuren verschilde wel waardoor ons blauw paars werd.

Zeer goede service!

iBadge heeft een zeer goede service met een duidelijke website waardoor je je badges gemakkelijk kan bestellen!

Super, a recommander

Badges fidèles à la demande, bien réalisés et solides. Nous avons eu un petit soucis quand au délai de livraison (déjà en camp) mais le service a très rapidement changé l’adresse de livraison pour nous les faire parvenir. Au top !

• délais & expédition

Mooie robuste badges, prijs kwaliteit zit heel goed

Mijn ervaring met iBadge: De website zit goed in elkaar, maar je moet in begin toch 2x kijken. Voor de samenwerking snapt het bedrijf met weinig woorden wat wij als klant wouden, dus dat zat ook heel goed. De levering was dan ook zonder problemen goed verpakt en snel aan de deur geleverd. De badge zelf is zeer fijn afgewerkt, De stiksels zijn goed leesbaar of merkbaar en heel robust. Wat de kwaliteit hier helemaal ten goede komt, evenals de velcro die is bijna onzichtbaar. Hele goede leverancier!

Goede kwaliteit, top service

Er was een probleem met de verzending. Dit is super opgelost. Goed contact met de service

Geweldige badges

De badges werden snel geleverd en waren beter dan verwacht, ook de tips op de site voor het ontwerpen zijn een grote plus!

Supersjiek!

Door corona konden we niet allemaal samen op kamp. Daarvoor wouden we 2 verschillende badges. Dit was geen enkel probleem en dat ging zonder meerprijs aangerekend te krijgen! Heel goede service en kwaliteit!

• levertermijn & verzending

Nos badges sont superbes, nous les portons fièrement !

Les badges pour notre association ont été produits et livrés très rapidement, et nous sommes très heureuses de la qualité des finitions. Avant de mettre en marche les machines, l'équipe de iBadges nous avait envoyé des photos de leurs tests en pré-production, ce qui nous a permis de valider la forme finale. Et ça, c'est vraiment très plaisant. Nous sommes ravies de cette collaboration et nous recommanderons sûrement iBadges à nos amis et collègues.

Super tevreden

Ik ben zeer tevreden van de service, kwaliteit en leveringen van Ibadge, eigenlijk ben ik tevreden over het totale plaatje. Je wordt kei goed geholpen bij de ontwerpkeuze van de badge, welke aanpassing je ook vraagt ze doen het meteen. De kwaliteit is ook uitstekend! En ze doen er alles aan om het op tijd te leveren!!

Parfaite

J’ai apprécié commander chez IBadge, top !!

Top kwaliteit

Goede service, goede kwaliteit, goede prijs

• levertermijn & verzending

Kort op de bal en duidelijk.

De kwaliteit is top. Zeer toegankelijk!

• levertermijn & verzending

Heel vlotte & vriendelijke service.

Zeer duidelijke website. Bij vragen stond de klantenservice meteen voor je klaar. Mooie afwerking.

Zeer goede service

Bieden hulp aan om zo voor jou tot het beste resultaat te komen. Ook zeer snelle communicatie tussen bedrijf - klant.

Tres satisfait

Devis intéressants et prestations de qualité.

• délais & expédition

Prima service, leuk voorontwerp waardoor je kan zien of je badge voldoet aan je eisen.

Prima badges

Prima badges en prima samenwerking. Vlotte en duidelijke communicatie.

• levertermijn & verzending

We kregen eerst een voorbeeld van ons ontwerp toegestuurd, waarna we nog enkele goeie aanpassingen konden doen. De badges werden tijdig geleverd en zagen er perfect zoals het ontwerp uit!

Uitstekende kwaliteit en service

De badges zijn mooi afgewerkt, volledig volgens het ontwerp. Goede, duidelijke website.

18 Meerbos

Wichelen 9260

0032 495 04 04 40

About iBadge

Geen allround relatiegeschenken web shop waar je toevallig ook gepersonaliseerde emblemen kan kopen, maar een gespecialiseerde webwinkel met alleen maar geborduurde badges rechtstreeks van bij de fabrikant. Dat is iBadge in een notendop. Dat we onze jarenlange ervaring in borduurwerk volledig voor de productie van maatwerk badges en emblemen inzetten, biedt jou uiteraard heel wat voordelen. Eindeloze afwerkingsmogelijkheden, snelle leveringen, verrassend lage prijzen en vooral piekfijn borduurwerk zijn troeven die je vast wel aanspreken. Al is het vooral onze personal touch waarmee we keer op keer verrassen.