Ibadge is a very well-organised and friendly Company

I had amazing communication with the People of Ibadge and when asked they delivered my badges faster than projected. Only a mistake of Bpost delayed the arrival of the badges. I like the service of Ibadge and my badges were neatly made. I would recommend another delivery service than bpost, that is my only concern.

• price- quality
  • website & communication
  • delivery term & shipping

Niets is teveel!

Fijne communicatie, service en klantvriendelijkheid! Door goede bereikbaarheid en mee te denken met de klant was de bestelling snel geplaatst en geleverd.

Perfect kwaliteit

Snelle service, en duidelijke instructie op de website die beschrijven aan wat je ontworpen badge moet voldoen.

• levertermijn & verzending

Top sevice, vriendelijk, korte levertijden, duidelijke website...

Goede kwaliteit, snel geleverd

We hebben inmiddels een aantal keren badges besteld voor scoutingkampen. Tot nu toe altijd dik tevreden over kwaliteit, communicatie en korte levertijden. Perfect.

gewoon goed.

ik ben tevreden.

• levertermijn & verzending

Snelle levering van mooie badges

Voor ons kamp hadden we badges besteld, deze werden snel geleverd en zagen er goed uit.

Weer perfecte badges

Na jaren geleden een grote hoeveelheid badges te hebben besteld had ik nu het juiste bestand niet om mee te sturen. Gelukkig kon de vorige bestelling worden teruggehaald en kon er nog een set badges worden gemaakt. Fantastisch!

GEWELDIG!

Alles verliep goed, communicatie was uitstekend!

Alles dik in orde

• levertermijn & verzending

Vlug verwerkt, duidelijke en frequente communicatie en snelle respons bij problemen!

Langs mijn kant iets te laat besteld, en de badgekes zouden volgens het overzicht van iBadge net niet meer op tijd zou toekomen. Ondanks dat ik te laat was is de levering toch nog vroeger dan oorspronkelijk gepland geleverd en konden we iedereen nog een perfect in orde badge te bezorgen!

Top product

Voor onze vereniging wenste we badges te laten smaken. IBadge was hier onze partner. Zei leverde deze kwaliteitsvolle badges. Ze zijn zeer mooi afgewerkt. Bedankt.

• levertermijn & verzending

Ik heb al enkele keren besteld via iBadge en ik sta iedere keer weer versteld: wat een geweldige service! Aangename samenwerking, goede hulp, snel antwoord, vlotte levering en... Steeds zoooo mooi! Wat wil je nog meer? In één woord: GEWELDIG!

Top-communicatie & -producten!

Bij het ontwerpen kwamen enkele zwakke plekken van ons logo naar boven waar zeer efficiënt en vriendelijk op ingespeeld is. Aangezien we de badges gebruiken tijdens het werken met dieren, moesten ze stevig & slijtvast zijn en ... dat zijn ze ook! Heel blij met de service van IBadge!

• levertermijn & verzending

Mooie badges, snel geleverd, precies zoals ik wilde, kwaliteit, en een goede prijs. Ga zo door.

• levertermijn & verzending

Mooie badges gemaakt door super vriendelijke mensen

We hebben het maken van onze clubbadges toe vertrouwd aan iBadge en het resultaat is prachtig, om tot dit mooi resultaat te komen werd er enkele malen over en weer gemaild omtrent enkele details die werden aanbeveelt door hun te verbeteren en het resultaat mag er wezen. Kortom, topbedrijf met gemotiveerde vriendelijke mensen die goed weten waar ze mee bezig zijn.

Wederom perfect geregeld!

Net als de vorige keer weer bij ibadge besteld. Daar wordt ik goed geholpen, goede communicatie en omdat we eerder besteld hebben kon ik eenvoudig de bestelling herhalen. Levering duurde iets langer vanwege de drukte maar voor ons geen probleem.

• levertermijn & verzending

Top kwaliteit communicatie kan beter.

Ik heb mijn bestelling goed ervaren. Na advies voor verbetering ibadge heel gedetailleerd doorgegeven waar het voor was. Daar kreeg ik een korte reactie op “is goedgekeurd”, maar was voor mij niet duidelijk wat nou goedgekeurd was. Daarom heb ik de communicatie wat lager gegeven. Na paar weken kwamen ze binnen en ze waren beter dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Dank hiervoor!

• levertermijn & verzending

Alles verloopt prima en het is 1ste klasse materiaal.

• levertermijn & verzending

Mooie badges voor een redelijke prijs

Op zoek naar een manier om meerdere relatiegeschenken te personaliseren, kwam ik iBadge tegen. Met de professionele badges kan ik voor een redelijke prijs standaard tasjes, shirts en dergelijke van een logo voorzien. Het bestellen gaat redelijk eenvoudig, al zijn er nog wel wat verbeterpuntjes in de bestelprocedure te maken. Het geleverde product is uitstekend.

Uiterst klantvriendelijk !!!!!

Van het begin tot het einde adequate opvolging en bijstand. Zo was er een probleempje met levering door Bpost en op geen enkel moment werden wij in de steek gelaten door de verantwoordelijken van iBadge!! En het product op zichzelf uitstekende afwerking !! Houden zo en wij gaan dit alvast promoten binnen onze omgeving!

Zeer goede bediening

Elke keer op tijd en correct.

Top kwaliteit!

De site is super goed opgebouwd zodat je snel je weg er in vindt. Producten zijn heel duidelijk uitgelegd. Sample pakketje helpt ideeën en met formaat keuze Klanten service was super. Onze badge werd in verkeerd formaat gemaakt maar dit werd super snel opgelost. (anders 5 sterren)

• levertermijn & verzending

Aangemoedigd om weer gebruik te maken vanIBadge

De eerste kennismaking met Ibadge is heel soepel verlopen en het product is geheel volgens mijn verwachting gefabriceerd en geleverd. Het motiveert mij om nog vaker gebruik te maken van IBadge. I am seriously considering becoming a fan.

18 Meerbos

Wichelen 9260

0032 495 04 04 40

À propos de iBadge

Geen allround relatiegeschenken web shop waar je toevallig ook gepersonaliseerde emblemen kan kopen, maar een gespecialiseerde webwinkel met alleen maar geborduurde badges rechtstreeks van bij de fabrikant. Dat is iBadge in een notendop. Dat we onze jarenlange ervaring in borduurwerk volledig voor de productie van maatwerk badges en emblemen inzetten, biedt jou uiteraard heel wat voordelen. Eindeloze afwerkingsmogelijkheden, snelle leveringen, verrassend lage prijzen en vooral piekfijn borduurwerk zijn troeven die je vast wel aanspreken. Al is het vooral onze personal touch waarmee we keer op keer verrassen.

Avis sur Kiyoh