• levertermijn & verzending

Last minute topservice en kwaliteit

Duidelijke communicatie via website alsook telefonisch. Snelle productie en levering van een erg mooie badge. Volgend jaar bestellen wij opnieuw bij Ibadge - Chiro Snoopy

• levertermijn & verzending

Topkwaliteit en fantastische service!

Al jaren bestellen we de badges voor onze vereniging bij iBadge omwille van de fijne service, redelijke prijs en natuurlijk het eindresultaat. Dit jaar door omstandigheden wat te laat besteld, maar na een vriendelijk mailtje kregen we de badges ruim op tijd geleverd op de kampplaats!

Al jaren bij besteld

Al meerdere jaren op rij hier badges besteld. Levering is altijd goed, en heb er nog geen problemen mee gehad.

• price- quality
  • website & communication
  • delivery term & shipping

Altijd mooie badges!

professioneel

prima afgewerkt, overleg wanneer iemand van de productie twijfelde. Ik kon maar een laag aantal bestellen waardoor de prijs wel wat hoog was.

• levertermijn & verzending

Goede kwaliteit van badge. Levering ook top!

geweldige service

Ze helpen je onmiddellijk bij vragen of opmerkingen. Ze proberen het beste voor jouw ontwerp. Ook als het ontwerp niet goed is, helpen ze jouw een nieuw ontwerp te maken met oog op een mooi ontwerp. heel goede en vlotte service!!

• levertermijn & verzending

Tout s’est très bien passé!

• prix- qualité
  • website & contact
  • délais & expédition

Fantastische service!

De samenwerking naar het vinden van het perfecte logo verliep heel vlot.

• levertermijn & verzending

We hadden een ontwerp voor ons zomerkamp. Maar we waren iets te enthousiast, te veel kleine dingen. We kregen een mailtje: de badge ziet er goed uit maar helaas te veel kleine details. Dus weer aan de slag; gelukkig was deze prima in orde. Het eind resultaat: een geweldige zomerkamp badge voor onze scouts. Het contact via de mail verloopt ook erg goed.

• levertermijn & verzending

Waauw! Omvergeblazen door de snelheid en kwaliteit!

Ik heb iBadge leren kennen door andere jeugddiensten en heb er net mijn eerste bestelling gedaan voor onze speelplein kampen. Zeer snelle levering en perfect wat ik voor ogen had. Heel goeie service. Ze zien ons hier zeker nog vaak terug! Groetjes uit Avelgem!

• levertermijn & verzending

Heel toegankelijk, vlotte communicatie en prachtig resultaat!

De website is heel duidelijk en je wordt stap voor stap begeleid naar een prachtig eindresultaat. Ook via mail krijg je ontzettend snel en vriendelijk antwoord. Het resultaat is prachtig!

• levertermijn & verzending

Klantvriendelijk en het resultaat mag er zijn!

• levertermijn & verzending

Spoed bestelling nodig gehad. Geen enkel probleem. Hele fijne samen werking met iBadge. Mooie kwaliteit badges! Dank je wel!

• levertermijn & verzending

Het team was heel begaan met het proces. Ze zochten samen met mij om het ontwerp te perfectioneren zodat iedereen een tevreden resultaat te zien kreeg. Het bestellen was heel eenvoudig en er was zelf de mogelijkheid om een proefdruk te laten maken!

Een zeer goede ervaring!

Zeer mooi product. Zeer goed contact.

• levertermijn & verzending

Goede service, klantvriendelijk, snelle levering en hoge kwaliteit van de bedges.

Door het directe contact is de afhandeling heel vlot verlopen.

• levertermijn & verzending

Snelle, eerlijke en vriendelijke service!

Heel tevreden over de vlotte werking van iBadge. Snelle afhandeling en klantvriendelijke communicatie tegen een scherpe prijs. Ook de kwaliteit van de schildjes en de afwerking is top. Ideaal dus voor onze en andere jeugdbewegingen.

Persoonlijke aanpak!

Heel goede kwaliteit! Ideaal voor een jeugdbeweging met scherpe prijzen. Ook zeer warme, vriendelijke mensen! Bij levering zat er een kaartje om ons te steunen voor het kamp in COVID-tijden en ook enkele voorbeeld-badges bij :)

• levertermijn & verzending

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je review! We zijn onze tips momenteel aan het bijwerken waarin inderdaad ook een andere goede ontwerptool zal worden opgenomen. We zijn nog even aan het selecteren en dan worden de herwerkte tips downloadbaar vanop onze homepage. Groetjes!

Produits et Service de qualité

Juste top!

• prix- qualité
  • website & contact
  • délais & expédition

Top samenwerking!

We hebben met de oudste groepen een embleem ontworpen en ibadge heeft ons enorm goed geholpen met ons idee te verkopen. Bedankt voor de fijne samenwerking. Jullie leveren telkens weer topkwaliteit voor een mooie prijs.

Professioneel en vriendelijk

Een prettige ervaring van iets waar ik een beetje onbewust naar uit keek.

• levertermijn & verzending

I-badge beantwoordde aan mijn vragen.

correct

• levertermijn & verzending

snelle, professionele en zeer vriendelijke service

Al enkele keren een speciale badge laten maken voor FOS scouts Impeesa in Deurne. Keer op keer een snelle, professionele en zeer vriendelijke service. En natuurlijk... het resultaat is top en dat voor een scherpe prijs! Oh ja, de badges zien er na enkele jaren intensief gebruik en dito wassen nog steeds prima uit.

À propos de iBadge

Geen allround relatiegeschenken web shop waar je toevallig ook gepersonaliseerde emblemen kan kopen, maar een gespecialiseerde webwinkel met alleen maar geborduurde badges rechtstreeks van bij de fabrikant. Dat is iBadge in een notendop. Dat we onze jarenlange ervaring in borduurwerk volledig voor de productie van maatwerk badges en emblemen inzetten, biedt jou uiteraard heel wat voordelen. Eindeloze afwerkingsmogelijkheden, snelle leveringen, verrassend lage prijzen en vooral piekfijn borduurwerk zijn troeven die je vast wel aanspreken. Al is het vooral onze personal touch waarmee we keer op keer verrassen.

Avis sur Kiyoh