snelle, professionele en zeer vriendelijke service

Al enkele keren een speciale badge laten maken voor FOS scouts Impeesa in Deurne. Keer op keer een snelle, professionele en zeer vriendelijke service. En natuurlijk... het resultaat is top en dat voor een scherpe prijs! Oh ja, de badges zien er na enkele jaren intensief gebruik en dito wassen nog steeds prima uit.

• levertermijn & verzending

Zeer goede kwaliteit en service

Alles ging vlot bij de bestelling . De aanpassingen gingen ook vlot

Super service!

Van te voren een proefdruk besteld en later daarvan een lading van 50 stuks. Het was allemaal supersnel binnen en de kwaliteit was boven verwachting!

• levertermijn & verzending

Super service en super vriendelijke mensen. Uitstekend mail’s met alle info! En als je een vraag hebt of probleem is er altijd snel een antwoord op. Ik vind ze gewoon geweldig, blijf zo doorgaan!

Parfait

Des écussons beaux, entièrement sur mesure, et même reçu en avance Et par dessus tout bien moins cher que d'autres prestataire ! Répondent très vite aux emails Au plaisir de recommander chez vous bientôt

Bonne

Bon produit, j’aurais aimé des couleurs plus proche de mon dessin de base mais à part ça, très contente du résultat

• délais & expédition

Super service, kwaliteit en snelheid

Van het begin (hulp bij design) tot het einde (levering) was het een zeer plezierige en professionele ervaring. Snelle antwoorden, goede suggesties en prompte levering. De bestelde emblemen zijn van goede kwaliteit voor een nette prijs.

• price- quality
  • website & communication
  • delivery term & shipping

snel en zeer professioneel

Zeer aangenaam en vlot contact met het bedrijf. Correct, professioneel, snel, gebruiksvriendelijke website. Fantastische contactpersoon, dankjewel Katrien, jij maakt er een fijne en persoonlijke samenwerking van.

top top top

merci

De beste service!

Ik heb iBadge leren kennen door te scrollen op het internet, op zoek naar een bedrijf dat me de beste service kon geven bij het bestellen van embleempjes. Ik heb eerst een offerte aangevraagd en gecontroleerd of mijn ontwerp haalbaar was. Binnen een paar uur had ik al een antwoord in mijn inbox met professionele en vriendelijke raad. Daarna heb ik de bestelling geplaatst en als extra service kreeg ik een foto van het eerste embleempje, om te controleren of alles in orde was. Mijn bestelling was zelfs een week vroeger klaar dan verwacht. Kortom: ik heb super service gekregen en ben enorm tevreden met het resultaat!

Topservice

Wij hebben jaren geleden al eens badgekes laten maken bij ibadge, nu waren deze op. 1 mailtje met de vraag om onze vorige bestelling te herhalen volstond. Een week later zaten deze in de bus.

Zeer behulpzaam.

Zeer behulpzaam en denken goed mee met het ontwerp als deze niet helemaal leesbaar is.

Uitstekende Service

Tijdens het bestellen van de Badgen had ik een fout gemaakt. Ze mailde me direct met de vraag of correct was en stortte me het verschil terug!

Super ervaring als klant

Voor het tweede jaar op rij badges besteld voor de dag van de jeugdbeweging. Telkens met een strikte deadline, en aangenaam verrast door de flexibiliteit en het meedenken van Katrien en haar team.

• levertermijn & verzending

Weeral schitterende patches vlot afgehandeld!

We hebben al enkele keren patches van iBadge gehad. Telkens een vlotte communicatie om tot een fantastisch resultaat te komen.

Supersnelle levering en prints

Beetje nerveus ben je altijd wel als je voor het eerst eens iets nieuws laat maken op je werk. En zeker als dat een significante order is. Gelukkig konden de online reviews van Ibadge me geruststellen en was de eigen ervaring hieraan gelijkwaardig. Na het doorsturen en betaling van de factuur waren de badges hier razendsnel! Tof om je online tekenkunsten dan ook op zo'n dergelijke kwaliteitsvolle manier terug te zien.

• levertermijn & verzending

Fantastische en enthousiaste service!

Er kwamen door een foutje 10 badges te weinig aan. Na een gezellig telefoontje met de medewerkster dacht ik de badges de volgende week aan te krijgen MAAR: ze waren er de volgende dag al mét een tof extraatje bij! Zeker aan te raden, ook als je niet goed weet hoe je een badge moet ontwerpen (zoals ik), 1 belletje en ze helpen je verder!

Super top

Badges snel geleverd en top kwaliteit precies zo als ik ze in gedachten had

• levertermijn & verzending

Snelle service, ontwerp op maat!

Ze spenderen veel tijd en je ontwerp totdat je zelf helemaal tevreden bent!

Super tevreden !

Voor de eerste maal kennis gemaakt met iBadge. Super tevreden door de professionaliteit die ik ondervond, niets was te veel om een zo goed mogelijke kwaliteit te bezorgen. En of dat de kwaliteit goed was!

Zeer goed!

Prachtige badges, aan zeer concurrentiële prijzen, prima communicatie en vliegensvlug geleverd. Top!!

Perfekte Qualität

Die Qualität der bestellten Aufnäher ist sehr gut. Ich habe 50 Stk. für unser Sommerlager bestellt und alle anderen Leiter waren sehr beeindruckt und meinten sogar, die Qualität sei deutlich besser als bei Anbietern, die sie vorher schon kannten. Die Einschränkungen, von 8 sind kein grosses Hindernis, und die Lieferzeit ist logischerweise auch nachvollziebar.

• Preise- Qualität
  • Website & Kommunikation
  • Lieferziet & Versand

Fantastisch!!

We hebben met onze Chiro al meerdere keren embleempjes besteld van iBadge. De levering is extreem snel, de ervaring is aangenaam, de klantenservice staat 100% voor je paraat en dat voor een lage prijs! Ik denk dat we onze perfecte leverancier voor embleempjes hebben gevonden!

volle vertrouwen in Ibadge

Heel goede service. Persoonlijke benadering van elke bestelling. Vlot bereikbaar voor vragen en advies. Ik vertrouw elke badge in volle vertrouwen aan de kunde van het team van Ibadge toe. Na 10tal bestellingen nog nooit ontgoocheld geweest!

Uitstekend!

Ik vond het erg handig dat er een preview van de badges werd doorgestuurd. De aanpassingen die ik dan heb gemaakt zijn dan ook perfect uitgevoerd!

18 Meerbos Wichelen 9260

0032 495 04 04 40

À propos de iBadge

Geen allround relatiegeschenken web shop waar je toevallig ook gepersonaliseerde emblemen kan kopen, maar een gespecialiseerde webwinkel met alleen maar geborduurde badges rechtstreeks van bij de fabrikant. Dat is iBadge in een notendop. Dat we onze jarenlange ervaring in borduurwerk volledig voor de productie van maatwerk badges en emblemen inzetten, biedt jou uiteraard heel wat voordelen. Eindeloze afwerkingsmogelijkheden, snelle leveringen, verrassend lage prijzen en vooral piekfijn borduurwerk zijn troeven die je vast wel aanspreken. Al is het vooral onze personal touch waarmee we keer op keer verrassen.

Avis sur Kiyoh