GEWELDIG!

Alles verliep goed, communicatie was uitstekend!

Alles dik in orde

• levertermijn & verzending

Vlug verwerkt, duidelijke en frequente communicatie en snelle respons bij problemen!

Langs mijn kant iets te laat besteld, en de badgekes zouden volgens het overzicht van iBadge net niet meer op tijd zou toekomen. Ondanks dat ik te laat was is de levering toch nog vroeger dan oorspronkelijk gepland geleverd en konden we iedereen nog een perfect in orde badge te bezorgen!

Top product

Voor onze vereniging wenste we badges te laten smaken. IBadge was hier onze partner. Zei leverde deze kwaliteitsvolle badges. Ze zijn zeer mooi afgewerkt. Bedankt.

• levertermijn & verzending

Ik heb al enkele keren besteld via iBadge en ik sta iedere keer weer versteld: wat een geweldige service! Aangename samenwerking, goede hulp, snel antwoord, vlotte levering en... Steeds zoooo mooi! Wat wil je nog meer? In één woord: GEWELDIG!

Top-communicatie & -producten!

Bij het ontwerpen kwamen enkele zwakke plekken van ons logo naar boven waar zeer efficiënt en vriendelijk op ingespeeld is. Aangezien we de badges gebruiken tijdens het werken met dieren, moesten ze stevig & slijtvast zijn en ... dat zijn ze ook! Heel blij met de service van IBadge!

• levertermijn & verzending

Mooie badges, snel geleverd, precies zoals ik wilde, kwaliteit, en een goede prijs. Ga zo door.

• levertermijn & verzending

Mooie badges gemaakt door super vriendelijke mensen

We hebben het maken van onze clubbadges toe vertrouwd aan iBadge en het resultaat is prachtig, om tot dit mooi resultaat te komen werd er enkele malen over en weer gemaild omtrent enkele details die werden aanbeveelt door hun te verbeteren en het resultaat mag er wezen. Kortom, topbedrijf met gemotiveerde vriendelijke mensen die goed weten waar ze mee bezig zijn.

Wederom perfect geregeld!

Net als de vorige keer weer bij ibadge besteld. Daar wordt ik goed geholpen, goede communicatie en omdat we eerder besteld hebben kon ik eenvoudig de bestelling herhalen. Levering duurde iets langer vanwege de drukte maar voor ons geen probleem.

• levertermijn & verzending

Top kwaliteit communicatie kan beter.

Ik heb mijn bestelling goed ervaren. Na advies voor verbetering ibadge heel gedetailleerd doorgegeven waar het voor was. Daar kreeg ik een korte reactie op “is goedgekeurd”, maar was voor mij niet duidelijk wat nou goedgekeurd was. Daarom heb ik de communicatie wat lager gegeven. Na paar weken kwamen ze binnen en ze waren beter dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Dank hiervoor!

• levertermijn & verzending

Alles verloopt prima en het is 1ste klasse materiaal.

• levertermijn & verzending

Mooie badges voor een redelijke prijs

Op zoek naar een manier om meerdere relatiegeschenken te personaliseren, kwam ik iBadge tegen. Met de professionele badges kan ik voor een redelijke prijs standaard tasjes, shirts en dergelijke van een logo voorzien. Het bestellen gaat redelijk eenvoudig, al zijn er nog wel wat verbeterpuntjes in de bestelprocedure te maken. Het geleverde product is uitstekend.

Uiterst klantvriendelijk !!!!!

Van het begin tot het einde adequate opvolging en bijstand. Zo was er een probleempje met levering door Bpost en op geen enkel moment werden wij in de steek gelaten door de verantwoordelijken van iBadge!! En het product op zichzelf uitstekende afwerking !! Houden zo en wij gaan dit alvast promoten binnen onze omgeving!

Zeer goede bediening

Elke keer op tijd en correct.

Top kwaliteit!

De site is super goed opgebouwd zodat je snel je weg er in vindt. Producten zijn heel duidelijk uitgelegd. Sample pakketje helpt ideeën en met formaat keuze Klanten service was super. Onze badge werd in verkeerd formaat gemaakt maar dit werd super snel opgelost. (anders 5 sterren)

• levertermijn & verzending

Aangemoedigd om weer gebruik te maken vanIBadge

De eerste kennismaking met Ibadge is heel soepel verlopen en het product is geheel volgens mijn verwachting gefabriceerd en geleverd. Het motiveert mij om nog vaker gebruik te maken van IBadge. I am seriously considering becoming a fan.

Zoals steeds uitmuntend

Ondertussen bestel ik voor zowat de 10e keer bij iBadge en zoals steeds ben ik méér dan tevreden. Ik heb eigenlijk nergens iets op aan te merken. Sneller geleverd dan beloofd, kwaliteit zeer in orde en duidelijke communicatie. Een duidelijk voorbeeld van hoe je je zaak moet runnen.

Great

Great product Great customer service I would highly recommend

• price- quality
  • website & communication
  • delivery term & shipping

fijne communicatie en goede hulp

we hadden een jubileumbadge voor onze scoutinggroep gemaakt en deze bleek niet helemaal geschikt. Er werd enorm goed meegedacht en er kwamen zelfs ontwerp aanpassingen voorstellen vanuit iBadge. Uiteindelijk samen tot een mooie badge gekomen. Gelukkig was een snellere afhandeling ook geen probleem. Enige minpuntje was dat op de verwachte leverdatum er nog niets was en er ook geen track&trace was. Uiteindelijk bleek de batch met een spoedzending geleverd te worden en deze kwam ook net op tijd aan. Maar een berichtje met een track&trace was fijn geweest. Verder hebben we 300 kinderen blij kunnen maken met een mooie badge en de penningmeester met een mooie prijs.

• levertermijn & verzending

De beste badges voor de beste prijs!

Goede service en levertijd

Levering was sneller dan eerst aangegeven. Ze kijken je ontwerp ook na en geven suggesties als iets niet goed gedrukt kan worden. Zeer tevreden over het resultaat!

Zeer goede klantenservice

Sinds de laatste 5 jaar bestellen wij jaarlijks een badge bij iBadge als aandenken van ons Chirokamp. Deze samenwerking is elk jaar heerlijk. De werknemers zijn snel en makkelijk bereikbaar en daarbij zeer hulpzaam.

• price- quality
  • website & communication
  • delivery term & shipping

Goede kwaliteit, handige website en goede service

De badges van iBadge zijn van goede kwaliteit en worden snel gemaakt en bezorgd. De medewerkers denken goed met je mee als je daarom vraagt en de website werkt eenvoudig en goed.

Weer een mooie badge

Voor het derde jaar op rij besteld, dit keer een sublimatie. Ibadge denkt met je mee en heeft dit keer snel verzonden!

Over iBadge

Geen allround relatiegeschenken web shop waar je toevallig ook gepersonaliseerde emblemen kan kopen, maar een gespecialiseerde webwinkel met alleen maar geborduurde badges rechtstreeks van bij de fabrikant. Dat is iBadge in een notendop. Dat we onze jarenlange ervaring in borduurwerk volledig voor de productie van maatwerk badges en emblemen inzetten, biedt jou uiteraard heel wat voordelen. Eindeloze afwerkingsmogelijkheden, snelle leveringen, verrassend lage prijzen en vooral piekfijn borduurwerk zijn troeven die je vast wel aanspreken. Al is het vooral onze personal touch waarmee we keer op keer verrassen.