subliem

Na bijna 7 jaar en enkele touch up's , ben ik nog steeds 100% tevreden over het resultaat . Het geeft je vertrouwen en uiterlijk een enorme boost . Aan te bevelen voor jong en oud !

Had ik al 10 jaar geleden moeten laten doen .

Bij het eerste gesprek direct zeer goed ontvangen geweest. Ze vertelden me wat kon en niet kon . Om er zeker van te zijn dat ik nadien niet teleurgesteld zou zijn . En dat ben ik zeker niet . Wanneer mijn vrienden en collega's het voor de eerste keer zagen kreeg ik alleen maar te horen dat het er goed uitzag. Mijn grootste spijt is dat ik het niet veel vroeger heb laten doen !

Geweldige service en prachtige resultaten!!!

Sabine neemt haar tijd om het proces tot in de puntjes uit te leggen. Daarbij neemt ze alle twijfel weg. Het resultaat is perfect, en zelfs beter dan ik ooit had durven dromen. Het resultaat oogt supernatuurlijk. De overgang van stoppels naar pigmentatie is gewoonweg niet te zien. Ik had dit veel veel eerder moeten laten doen. Bedankt Sabine!!

Zeer blij met het resultaat

Na mijn haartransplantatie van enkele jaren geleden heb ik toch besloten op mijn haar helemaal af te scheren. Hierdoor waren de littekens op de achterkant van mijn hoofd zichtbaar. Ook de onnatuurlijke haargroei op de voorkant van mijn hoofd was duidelijk zichtbaar, zeker als ik me een dag niet had geschoren. Na lang twijfelen heb ik toch de stap gezet om te kiezen voor haarpigmentatie. Hier heb ik achteraf bekeken nog veel te lang over nagedacht. Het resultaat dat Sabine en Isabelle hebben afgeleverd, lag boven mijn verwachtingen. Het ziet er enorm natuurlijk uit en mijn omgeving reageert positief. Het heeft me een bepaalde rust gegeven. Zeer blij dat deze mogelijkheid bestond… BEDANKT Sabine en Isabelle…

Super resultaat!

Ik heb langs geweest bij ProHairClinic voor een haarpigmentatie behandeling en ik ben ongelooflijk blij met het eindresultaat. Het intake gesprek, waarbij de mogelijkheden en verwachtingen kunnen besproken worden, was al heel geruststellend en de sessies die volgden waren ook zeer goed. Sabine was ongelooflijk vriendelijk, behulpzaam en zeer geduldig! Ze nam haar tijd tijdens elke sessie voor de behandeling zelf, maar ook voor de vragen en input die ik had. Zo kon ik ook telkens bijsturen waar ik het zelf wou. Het eindresultaat is meer dan uitstekend. Voor de mensen die nog twijfelen en door haaruitval met hun zelfvertrouwen worstelen: gewoon doen!

Professioneel en knap resultaat!

Ik ben heel tevreden van de keuze om deze stap te zetten. Had ik het eerder geweten, had ik het al veel vroeger gedaan!

Toller Service !

Bin mit den Produkten der prohairclinic sehr zufrieden !

Klantvriendelijke en professionele behandeling met een mooi resultaat

Klantvriendelijke en professionele behandeling met een mooi resultaat

deskundig, vakwerk en een fijne sfeer

Voor haarverdichting een micropigmentatiebehandeling gehad. Het resultaat is uitstekend. Mijn hoofdhuid is nauwelijks meer zichtbaar en de preciesiepigmentatie ziet er volledig natuurlijk uit. De uitleg in de kliniek was volledig en helder. De behandeling werd gedaan in alle rust en in een prettige atmosfeer. 5 sterren, dik verdiend.

Subliem

Ik heb onlangs een bezoek gebracht aan ProHairClinic en mijn ervaring was ronduit fantastisch. Sabine was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. De service was snel en efficiënt, zonder enige concessie aan kwaliteit. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een professionele scalp micropigmentatie.

Vriendelijk en professioneel

Aangenaam en geruststellend intake gesprek waarbij de mogelijkheden en verwachtingen kunnen besproken worden. De behandelingen zelf waren iets pijnlijker dan gedacht maar dat hangt van persoon tot persoon af. De tijd vliegt wel voorbij en het wordt u zo aangenaam mogelijk gemaakt tijdens de behandeling.

Een aanrader!

Ik heb lang getwijfeld over MHP maar achteraf bekeken was dat voor niets nodig en had ik dit eigenlijk al veel vroeger moeten laten doen. Ik maakte mij vooral zorgen over het feit dat de haarlijn en daarmee het resultaat er onnatuurlijk zou uitzien maar Sabine heeft mij daarin wel kunnen geruststellen. Nu maanden later heeft eigenlijk nog niemand dit opgemerkt en kan ik Sabine alleen maar bedanken voor het resultaat.

Aanrader!

De drie sessies verliepen op een aangename en professionele manier. Sabine en Isabelle nemen hun tijd en zijn beschikbaar om alle mogelijke vragen te beantwoorden. Het eindresultaat is meer dan uitstekend aangezien er geen verschil te zien is tussen het 'echte' haar en de zones die gepigmenteerd zijn.

Zeer tevreden!

Vlotte omgang, professioneel in hun werk. Van het eind resultaat ben ik zeer tevreden. Kortom een absolute aanrader.

Had ik het vooraf geweten, ik had al jaren geleden laten voor mhp gekozen.

Al van bij mijn eerste informatie-aanvraag waren Sabine en Bart zeer behulpzaam. Ik had best wel veel vragen en deze werden zowel per mail als via videocall uitgebreid beantwoord. Het pigmenteren zelf verliep telkens vlot en nadien kreeg ik een uitgebreide uitleg over de nazorg. Bij de 2e sessie had ik de mogelijkheid om de haarlijn nog aan te passen, wat ik ook deed. Het verschil na de 2e sessie was reeds enorm door de hogere dichtheid was er meteen een volle look. De 3e sessie zorgde voor een nog vollere look en een zeer mooi eindresultaat. Voor de mensen die nog twijfelen en door haaruitval met hun zelfvertrouwen worstelen, 1 gouden raad: gewoon doen!

Toegankelijk en proffessioneel

Zeer sympathieke vlotte dame dewelke zeer begaan is met het probleem van haar klant/patiënt. Professioneel advies en resultaat. 2min punten - communicatie in het Engels terwijl alles in het Nederlands is. - Misschien vooraf echt een plan van aanpak met omschrijving van de nabehandeling en wat wel of niet te doen. Dit kwam wel maar mondeling.

Het software pakket komt uit NL en er is enkel de keuze tussen NL en EN. Vanwege ons internationaal publiek hebben we dan voor EN gekozen. Hopelijk zal de software aangepast worden zodat iedereen communicatie ontvangt in de eigen taal. De nabehandeling informatie wordt nu automatisch via email gestuurd, bedankt voor de tip!

Spijt dat ik het niet eerder heb laten doen!

Sabine is zeer vriendelijk, professioneel en heeft fantastisch werk geleverd!

Vriendelijke ontvangst. Met dank aan Sabine en Isabel. Groetjes

100% tevreden

Vriendelijk, geduldig, heel professioneel met fantastisch resultaat , heel blij dat ik het heb laten doen.

Prachtig resultaat !!

Mijn eindresultaat is gewoonweg prachtig ! Had ik dit eerder geweten ik had de Haarpigmentatie behandelingen al veel eerder gedaan. Onlangs naar een feest moeten en met veel angstzweet voor de opmerkingen zegde mensen van een mooie haarlijn tot van uwe haren zijn zo mooi geschoren !

Absoluut een aanrader

Je krijgt een duidelijke uitleg wat te verwachten van de shaven look, de sessies zelf verlopen aangenaam en professioneel. Je kan altijd bij Sabine terecht voor advies en opvolging en het resultaat is uitstekend. Mijn enige spijt is dat ik dit niet jaren eerder al heb gedaan.

Seeing = believing

Super ervaring, zowel de initiële ontvangst, als het proces in verschillende stappen. Deskundige uitleg, geduld voor vragen (en antwoorden) en mooi teamwerk tussen Isabelle en Sabine. In 3 sessies zie je hoe het resultaat letterlijk en figuurlijk vormkrijgt. In mijn geval erg subtiel (hoe ik het wou) en volledig naar wens. Dikke aanrader, op en top professionals waarbij het fijn vertoeven is tijdens het plaatsen, mooie bonus :)

Mooi resultaat

Om opnieuw een haarlijn te zien is dit een geweldige oplossing. Zeer tevreden over en goede service !!

Das natürliche Ergebnis spricht für sich!

Ich habe mich vor meiner Behandlung sehr lange mit dem Thema der Haarpigmentierung beschäftigt und mich letztendlich dazu entschieden, diese in der Prohairclinic in Belgien durchführen zu lassen. Von der ersten Kontaktaufnahme, über das Studio bis hin zur Pigmentierung bin ich absolut begeistert! Das Ergebnis spricht einfach für sich. Es ist so natürlich, dass vielen Personen in meinem Umkreis (Freunde, Familie, Arbeit) die deutliche positive Veränderung an meinen Haaren aufgefallen ist und ich dafür auch viele Komplimente bekommen habe, aber nicht eine Person hat bemerkt, dass es sich hierbei nicht um meine echten Haare handeln könnte. Bereits nach der zweiten Behandlung war ein gutes Ergebnis zu sehen. Die dritte Behandlung hat es perfekt gemacht. Das einzige was ich bereue, ist, dass ich die Pigmentierung nicht schon viel früher habe durchführen lassen!

Gewoonweg een aanrader

Je krijgt van Sabine een goede uitleg over het hoe/wat/waarom van de behandeling. Ik raad ze zeker aan andere mannen aan die last hebben van een kaal hoofd. Zij maakt je enkele jaren jonger.

Over Prohairclinic

Haarpigmentatie behandelingen