Ongelofelijk resultaat, heel natuurlijk!!!

Ik ben een (jonge)man van 32 jaar. Na lang twijfelen heb ik toch de stap gezet en ik heb zoveel spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan. Sabine is een zeer professionele vrouw, die weet wat ze doet en de lat enorm hoog legt. Ze neemt de tijd om alles goed te bespreken en gaf altijd een eerlijk antwoord op mijn vragen. Verder heb ik echt een ongelofelijk resultaat. Mijn haarlijn is heel natuurlijk en mijn bedekt hoofd maakt een groot verschil. Zelfs de dermatoloog merkte het verschil niet totdat ik er zelf over begon. Ten slotte kan ik alleen maar zeggen dat ik het iedereen zou aanraden. Na jarenlang onzeker te zijn voel ik me terug “jong” en goed in mijn vel.

top service

ik had een goed eerste intakegesprek waarin Sabine me alles goed uitlegde hoe ze te werk gaat. Ze beantwoorde al mijn vragen . Al na de 2e keer zag je al goed resultaat na de derde keer nog beter en normaal zouden drie behandelingen goed moeten zijn , maar Sabine is een echte perfectionist in haar werk en ze wilde mij nog een 4e keer zien voor een perfect resultaat en dat is het ook. Nog geen moment spijt gehad dat ik de beslissing genomen had . Ik had tegen mijn kinderen niets gezegd dat ik de behandeling zou laten uit voeren en na de 2e behandeling zei mijn dochter papa heb je het al gezien je haar is terug aan het groeien.

Ik ben alopecia areata lijder en heb jaren de deuren plat gelopen van dermatologen, doch zonder resultaat. Ik ben dan op zoek gegaan op internet voor een oplossing en vond prohairclinic. Mijn besluit was gemaakt en aldus maakte ik een afspraak bij deze kliniek. Met wat geluk kon de behandeling reeds beginnen in enkele weken. Toen ik daar toekwam werd ik ontvangen door de zaakvoerster Sabine. Zij ging de behandeling uitvoeren. Na twee volledige dagen behandeling (men dient immers het volledig hoofd te behandelen aangezien bij AA op elk moment nieuwe plekken kunnen ontstaan) kreeg ik het resultaat te zien. Wel ja, dat was FE-NO-ME-NAAL !! Ik kon absoluut niet zien of men pigment had ingebracht op mijn hoofdhuid, of dat ik mijn haar zelf had afgeschoren. Sabine had hier een meesterwerkje afgeleverd (waarvoor mijn eeuwige dank Sabine, dit terzijde) Als randbemerking kan ik tevens stellen dat deze ingreep in een professioneel kader wordt uitgevoerd (simpel gezegd, Sabine zorgt er voor dat je volledig ontspannen bent). De grote test dan maar, de verschijning op het werk. Wel ja, niemand maar dan ook niemand, had ook maar iets in de gaten (en dit bij uitbreiding tot de dag van vandaag. De behandeling is dan ook uitermate geschikt voor AA lijders. Immers, ik heb altijd een volle bos haar gehad. Ik kreeg een opstoot, liep een maand met een pet en hopla daarna was mijn haar “afgeschoren”. Het zou eigenlijk zeer verwonderlijk zijn moest iemand iets opmerken (zeker gezien de perfecte klus die Sabine had uitgevoerd). Als eindnoot kan ik opmerken dat mijn leven is veranderd, en dit uiteraard in positieve zin (wat nog een understatement is). Indien je AA lijder bent (of ook de "gewoon" erfelijke kaalhoofdigheid), aarzel niet (verloren tijd) en maak een afspraak bij Prohairclinic. Indien je wil kan je met mij in contact komen, via prohairclinic.

Fantastisch resultaat

Vandaag, 4 maanden na mijn review van 1 juni ben ik ontzettend tevreden de haarpigmentatie gedaan te hebben. Het resultaat is werkelijk fantastisch en bevestigt mijn goed gevoel dat ik van in het begin bij Sabine had alsook haar professionele aanpak. De behandeling op zich is naar mijn mening pijnloos. Ik raad iedereen aan die problemen heeft met kaalheid zeker eens bij Sabine langs te gaan. Zij heeft DE oplossing. Bedankt Sabine.

Spijtig dat ik haarpigmentatie niet eerder heb laten uitvoeren wat een verandering in mijn leven .

Heb nu net mijn 2de behandeling van haarpigmentatie achter de rug en niet te geloven wat een verandering . Het is echt knap gedaan door Sabine zij is echt super in wat ze doet . Dit was voor mij de laatste kans om iets aan mijn kaalheid te laten doen en had al vele jaren complexen over mijn uiterlijk door de kaalheid. Ik ben dan met Prohairclinic in contact gekomen en snel had ik een eerste gesprek met Sabine die de behandeling uitvoert zij stelde mij meteen gerust en legde alles correct uit aantal weken nadien was mijn eerste behandeling en dan de week erop de 2de behandeling. Het is echt niet te geloven wat een verschil tegen vroeger ik zou iedereen dit aanraden en blijf niet kaal nu er eindelijk een oplossing is . Guy uit Meerhout Belgie.

Prachtig

Het is redelijk pijnlijk . Maar het resultaat is prachtig

Zeer professioneel en uitmuntende service

Zeer professioneel en uitmuntende service. Zeker aan te raden voor eender welke behandeling

Ich habe es getan und würde es wieder tun

Ich habe lange gezögert bis ich mich final entschlossen habe die Pigmentierung durchzuführen. Schon als Sabine die Konturlinien gezeichnet hatte wusste ich das ich happy sein werde. Schon nach der ersten Sitzung sah es für mich aus als hätte wieder Haare. Insgesamt 3 Sitzungen habe ich benötigt. Dafür hat sich die Anreise aus Berlin auch gelohnt. Danke ich bin glücklich mit dem Ergebnis.

Respect voor Sabine, een uiterst professionele vrouw

Bij mijn eerste afspraak had ik nog een gesprek met Sabine vooraleer ze aan de sessie zou beginnen. Ze had daarin blijkbaar beter dan ik door dat ik voor de "shaven look" nog niet klaar was en wees mij erop dat zelfs met 1 millimeterhaar het plaatje esthetisch niet zou kloppen. In samenspraak met haar heb ik beslist de behandeling momenteel niet te doen. Het gaat er bij Sabine in de eerste plaats om de klant een goed gevoel te geven en niet om het geld. Bedankt Sabine dat ik, ondanks het feit dat ik de stap nog niet gezet heb en het verhoopte resultaat niet heb, met een goed gevoel huiswaarts gegaan ben. Ooit zie je me zeker terug!!!

Fantastisch resultaat !!!

Ik heb net mijn 3de en laatste behandeling voor pigmentatie gehad. Ik kan alleen maar lovend zijn over het resultaat en de behandeling. Ik krijg van iedereen de vraag waarom ik mijn haar zo kort heb geschoren. Er is niemand die het verschil opmerkt tussen de haarstoppels en de pigmentatie. Tijdens de eerste consultatie heb ik een zeer duidelijke en professionele uitleg gekregen van Sabine over wat ik kon verwachten van de pigmentatie. De behandelingen zijn vervolgens prima verlopen. Ik heb maar van 1 ding spijt : ik had dit veel eerder moeten laten doen. Nogmaals bedankt Sabine. Mvg K, Limburg

Une super expérience avec prohairclinic

Parfaite expérience un m institut très propre et Sabine d’un professionnalisme irréprochable, Mes attentes ont était comblé impossible de voir la différence entre mes cheveux et la micro pigmentation je recommande l’institut prohairclinic

Zeer tevreden.

Gewoon top ! Sabine is een sympathieke en professionele vrouw die de behandeling voortzet tot als het gewenste resultaat werd behaald. In mijn geval heeft ze zelf een 4de behandeling opgestart. Enkel spijt dat ik het niet eerder heb laten doen. Dikke merci Sabine en team !

Zeer tevreden van het resultaat! Zeer professionele en klantvriendelijke aanpak.

Van begin tot einde sta je als klant centraal bij Prohairclinic. Alles verloop uiterst professioneel. Vanaf het eerste contact tot aan de behandeling, voor alles wordt ruim de tijd genomen. De persoonlijke touch maakt het verschil hier. Ik heb hier jaren geleden een FUE laten doen en nu recent een ‘touch-up’ tussen de haren met micropigmentatie. Van het resultaat van zowel de FUE als de pigmentatie ben ik zeer tevreden.

sehr gewissenhaft und perfektionistisch, super zufrieden

ich bin 38 Jahre alt und komme aus NRW. Ich habe schon seitdem ich 20 Jahre alt bin mit Haarausfall zu kämpfen und habe dann mit Anfang 30 angefangen mir die Haare auf ungefähr 1 mm zu rasieren. So richtig zufrieden war ich aber nie, weil mir die 1 mm Länge immer noch zu viele Haare waren bzw. damit meine ich, man konnte einfach direkt sehen, dass ich Haarausfall habe und weil der Haaransatz immer weiter zurückgegangen ist, hat mich dann auch immer die hohe Stirn gestört. Eine Glatze habe ich mir auch ein paar mal rasiert, aber dafür ist mein Schädel irgendwie nicht ideal. Ich finde sowieso ne richtige Glatze sieht nur bei ganz wenigen Menschen gut aus, weil man dafür einfach den perfekten Kopf braucht, der nicht zu rund ist und gleichzeitig aber ne relativ tiefe Stirn hat, damit es durch die Stirn quasi eine Begrenzung gibt, was sonst die normale Haarlinie wäre. Ich habe mir dann vor ein paar Monaten gesagt, ich habe gerade ein bisschen Geld gespart und gehe jetzt auf die 40 zu, wenn ich wirklich nochmal was machen will, dann ist jetzt der richtige Zeitpunkt. Dann habe ich angefangen zu recherchieren nach Transplantationsmöglichkeiten und kam dann relativ schnell auf health travel und wollte mich von Dr. Sahinoglu behandeln lassen, weil er super seriös wirkt und es nicht nach Fließbandarbeit bei ihm aussieht. Zu meiner Überraschung hat er dann aber "abgelehnt", weil er meinte ich hätte zu wenig Spenderhaare und mein Haarausfall wäre schon zu weit fortgeschritten. Warum auch immer habe ich damit irgendwie gar nicht gerechnet. Aber letztendlich spricht es ja tatsächlich für meinen Eindruck, dass er super seriös und gewissenhaft ist. Das war natürlich erstmal ganz schön enttäuschend, wenn man so lange mit sich ringt und am Ende will man es dann machen und dann klappt es nicht. Auf der Suche nach Alternativen bin ich dann auf SMP gestoßen und konnte mich er

Unnatürliches Ergebnis - nicht zu empfehlen

FUE-Transplantation 03/2020: Sehr unnatürliches Ergebnis: asymmetrische Haarlinie, die Haardichte lässt zu wünschen übrig, Haare wachsen in die falsche Richtung und Multi-Grafts direkt in der Haarlinie gesetzt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

J'ai effectué une tripigmentation avec Sabine D, tout s'est très bien passé et le résultat est parfait. Sabine est très gentille et attentionnée! I performed a tripigmentation with Sabine D, everything went very well and the result is perfect. Sabine is very kind and caring!

Die Kommunikation ist nicht professionell

Dies ist ausschließlich eine Bewertung über die Kommunikation zwischen Prohairclinic und mir. Es erfolgt keine Bewertung über das Ergebnis einer HT. Ansprechpartner und Verfasser von Emails, von Seiten Prohairclinic, scheint/ist Bart zu sein. Fragen werden viel zu spät beantwortet/teilweise erhielt ich gar keine Antwort. Aussagen wie Sabine hätte bereits Millionen HTs durchgeführt sind absolut unrealistisch und nicht professionell. Weiterhin wurde per Email, auf die Frage, wie die Betäubung ablaufen soll, durch Bart geantwortet, das Prohairclinic das Comfort In System verwendet. Das Comfort In System wurde bei der HT nicht verwendet. Nicht professionell den Kunden etwas zu versprechen was später nicht durchgeführt wird. Alles im allen, bin ich mit der Kommunikation und mit der Transparenz nicht zufrieden. Der Name wurde geändert und entspricht nicht dem originalen.

• Would you recommend us? No
  • Hair transplantation (FUE) or hair pigmentation (SMP) FUE

zeer professionele begeleiding met echte vakmensen

bij het eerste contact zie je direct dat je te maken hebt met mensen met kunde. dit is belangrijk want een haartransplantatie doe je niet elke dag. ik ben zeer blij dat ik voor prohairclinic heb gekozen.

Zeer professioneel team.

Ongeveer een 2 tal weken heb ik een FUE haartransplantatie ondergaan. Vanaf het eerste ogenblik met het kennismakend gesprek met Bart, voelde ik de professionaliteit. Goede onderbouwde uitleg in een gemoedelijke sfeer. De dag van de ingreep zelf liep zeer goed, goed gestructureerd en goede begeleiding van zowel Dr Anthone Nancy als het team van Sabine. Iedereen die om een of andere reden advies wil inwinnen betreffende haarproblematiek, kan ik Prohairclinic sterk aanbevelen. Mijn dank voor eveneens jullie goede opvolging naderhand.

Zeer positief

Ondanks het feit dat men mij niet heeft verder kunnen helpen, heb ik een uiterst tevreden gevoel overgehouden aan mijn bezoek aan jullie hairclinic. Uiterst professioneel! en vriendelijk!

Great results, happy customer

Very happy with the end result. The effect is quite subtle, and realistic. No one has noticed at all and you would have to look really closely to see the smp (no one has noticed so far) Sabin is really professional, patient and very helpful. I would definitely recommend this treatment

na 4 maand: mooi resultaat reeds

4 maand na mijn haartransplantatie vind ik het resultaat toch al redelijk indrukwekkend. De komende maanden gaat dit nog een voller effect teweegbrengen en als ik zie welke evolutie nu ik reeds doorstaan heb dan weet ik dat het eindresultaat verbluffend zal zijn. De service was er top tijdens de transplantatie, men wordt goed per mail op de hoogte gehouden...kortom geen seconde spijt dat ik dit laten doen heb.

BY FAR THE BEST !

Excellent customer, very friendly, patient and helpful in helping me find what I was looking for. I would recommend them unreservedly.

• Hair transplantation (FUE) or hair pigmentation (SMP) SMP

Top behandeling

Heb de haartransplantatie gedaan en de behandeling doen ze top! Je voelt er bijna niets van en de resultaten zijn super! Mijn hoofd is na 10 dagen bijna helemaal hersteld en in de tussentijd geen pijn gehad! Had ik het maar eerder gedaan!

Prachtig!

Na lang aarzelen heb ik toch de stap gezet voor een SMP behandeling en nog geen seconde spijt van gehad! Mensen spreken mij aan dat ze het verschil niet zien tussen mijn echte haar en de aangebrachte spots. Ik heb veel meer zelfvertrouwen gekregen en voel mij heel gelukkig. Sabine is bovendien een heel sympathieke vrouw die rekening houdt met je persoonlijke wensen en verlangen en alle stappen van de behandeling met jou rustig bespreekt. Kortom: echt een aanrader!

Over Prohairclinic

Micro haarpigmentatie behandelingen. Ideaal en betaalbare TOTAAL oplossing bij vergevorderd haarverlies. Locatie : Heist op den Berg, Belgie.