Topteam

Alles perfect verlopen . Vriendelijk en vakmensen met veel ervaring.

Reibungsloser Ablauf

Die Behandlung in der prohairclinic entsprach einem reibungslosen Ablauf. Die Mitarbeiter waren sehr nett, haben alle meine Fragen beantwortet und sind auf meine Wünsche eingegangen. Die Behandlung verlief schmerzfrei und relativ schnell, da nur 1400 Grafts transplantiert werden mussten. Zwischendurch gab es ein leckeres Mittagessen. Nach der Behandlung wurden mit entsprechende Lotionen und Shampoos für die Nachversorgung mitgegeben und Bart erkundigte sich sogar telefonisch einige Tage später nach meinem Befinden. Ich bin mit der Behandlung bislang sehr zufrieden.

Alles einwandfrei von Anfang bis Ende

Die Betreuung, die im ersten Schritt durch Bart stattfindet, ist sehr gut und man fühlt sich direkt gut aufgehoben. Auch in der Praxis und während der Behandlung/Operation merkt man, dass das Team sehr gut eingspielt ist und absolut professionell agiert. Auch die Nachbetreuung ist gut und gewissenhaft. Man macht sich im Vorfeld viele Gedanken, die im Nachhinein betrachtet einfach unbegründet sind. Hier wird individuell alles auf einen und die eigenen Bedürfnisse abgestimmt. Das Ergebnis (5 Monate nach der OP) ist zum jetzigen Stand absolut überzeugend. Wenn ich die Wahl hätte, würde ich die Prohairclinic jederzeit wieder wählen.

• Haar pigmentierung FUE

heel tevreden over de op-en-top professionele begeleiding en behandeling van mijn haartransplantatie

Vorig jaar had ik besloten om, na dergelijk opzoekingswerk, over te gaan tot een haartransplantatie. Al snel kwam ik uit bij Prohairclinic te Heist-op-den-Berg en kort daarna maakte ik alvast een eerste afspraak om te horen hoe dit eigenlijk in zijn werk ging. Bij de uitleg en begeleiding wist ik al meteen dat het er heel professioneel aan toegang en dat ik te maken kreeg met mensen die ervaring zat hadden op dat gebied en dus met kennis van zaken handelden. Diezelfde dag heb ik nog een afspraak vastgelegd en op 7 en 8 juni mocht ik langsgaan voor de implantatie van 3000 grafts. Ik ben heel tevreden van de service, de kalmte en de kwaliteit die aan de dag gelegd werd door de 3 verpleegsters om me tijdens deze 2-daagse goed te behandelen. De behandeling op zich is pijnloos, het werd met de nodige zorg en geduld gedaan. Na afloop kreeg ik een mooie en uitgebreide uitleg van het team voor de nazorg en ook hierover stelt men alles in het werk om dit alles op een professionele manier te laten overkomen. Dit bericht typ ik nu 3 dagen na mijn behandeling en de pijn, na verdoving, is volledig weg (er zijn wel enkele zwellingen in het aangezicht maar dat is volkomen normaal door de operatie). Dus om alles samen te vatten: indien jullie twijfelen om een implantatie te laten ondergaan dan zou ik zeggen 'niet twijfelen maar doen'. Bij deze dank ik nogmaals het team die me onder handen genomen heeft voor hun rust, kalmte en kwalitatieve werk. Nico.

• Haar pigmentatie FUE

Een verbluffend mooi, natuurlijk resultaat!!

Ik heb voor de shaven look (haar pigmentatie) gekozen. Enkele jaren geleden had ik al eens 1 zone (bovenkant) laten doen en dat viel geweldig mee! Zelfs enkele jaren later, zonder ‘touch up’, was de optische dichtheid merkbaar. Omdat ik mijn haar heel kort schoor en je een duidelijk verschil zag tussen de onderkant en de kruin, heb ik mij bevraagd voor de ‘shaven look’. Heel professionele uitleg gekregen van Sabine, voor en nadelen werden besproken en het was zeker geen verkoopspraatje. Uiteindelijk heb ik de stap gezet en het resultaat is echt super! Geen kleurverschil (tijdens de drie sessies wordt de kleur constant bijgewerkt om tot een optimaal resultaat te komen). Het is zo natuurlijk dat zelfs de mensen die het weten, absoluut geen verschil zien tussen de haarstoppels en de ‘puntjes’. Een echte aanrader!

Top ervaring

Halo ik ben een klant uit limburg ,en heb al reeds 4 sessies gehad bij sabine ,na 3 sessies zag het resultaat er top uit maar wou het een iets donkerder (volledig mijn smaak ) en sabine heeft het supergoed gedaan ,ik ben super content van de eindresultaat en zou het iedereen aan raden om mhp bij sabine te laten doen ,volledig natuurlijk resultaat en een luisterend oor voor de wil van de klant ,ik ga zeker altijd blijven terugkomen voor touchups groetjes

Transplantation von 1500 Grafts

Im Juni 2021 hatte ich meine FUE über 1500 grafts bei Prohairclinic. Das Team ist extrem professionell, nett und ich fühlte mich sofort wohl. Vor der eigentlichen Behandlung wurde der Haarbestand mit neuester Technik vermessen. Dabei wurde die Haarstruktur als auch Dichte analysiert. Dieses hilft um den Spenderbereich besser abschätzen zu können aber auch für eine gezielte Behandlung/Nachbehandlung der restlichen Haare. Dann ging es auch schnell los. Die Entnahme erfolgte von Frau Dr. Nancy Anthony und ihrer Kollegin. Während der lokalen Betreuung und während der Behandlung hatte ich keinerlei Schmerzen. Nach einer kurzen Mittagspause (Essen konnte man sich aussuchen) wurden am Nachmittag dann die Grafts eingesetzt. Gegen 15:30 Uhr habe ich die Klinik verlassen. Man erhält noch einige Informationen und Lotionen zur Nachbehandlung. Fazit: Tolles Team, modernste Ausstattung und sehr angenehme Behandlung.

“Bezint eer ge begint”

Ik was er al enkele jaren mee bezig, toch heb ik de beslissing genomen. Waarom Prohairclinic? Belangrijk is het vertrouwen in Prohairclinic, ik heb zeer veel gelezen op de Blogs, het is niet ver van mijn woning, heb één dag verlof genomen en ik werk van thuis, dus moet niet buiten komen in deze periode van Corona. Afspraak om 8:00 in de clinic. Er werd gevraagd om het document in te vullen met allerlei vragen, bel&brij kom dit zo goed mogelijk in te vullen, voor je eigen veiligheid, als je iets niet verstaat kan je altijd vragen. De vragenlijst wordt ter plaatse nog even overlopen voor de duidelijkheid. Start van de behandeling begint met het tekenen van de haarlijn, daarna het verwijderen van al je haar, een grote“shock” althans voor mij. Volgende phase de verdoving in de donor zone om vervolgens je haartjes te verwijderen, dit ging vlotjes met 2 personen (2200). 12:05 lunch. 12:30 start met verdoving voorhoofd, een beetje pijnlijk in de zin dat je voorhoofd gevoeliger is dan je achterhoofd. Dan de 2200 gaatjes worden in je voorhoofd geprikt en vervolgens worden je 2200 grafts gepland, om 16:30 was het allemaal voor elkaar. daarna nog de naverzorging goed overlopen met de nodige producten inclusief in het pakket. Ik ben momenteel zeer tevreden over het resultaat.

• Haar pigmentatie FUE

Hierbij mijn resultaat 10 jaar later ben ik nog steeds zeer en zeer tevreden over mijn haar inplant .... Dit raad ik enorm aan voor mannen die erover twijfelen .. Groet, een zeer tevreden klant .

• Haar pigmentatie FUE

Both professional and friendly team

I went on the 20th february 2021 to Prohairclinic. So far I have been fully satisfied with the quality of service, the intervention itself, the explanations and the follow-up done by the team. I am 51 years old and I was not willing to go to an exotic destination to have this hair transplantation done, even at a "discount fare"! My choice has been the right one.

• Pigmentation des chevuex FUE

Vakkundige kliniek met aandacht voor de patiënt

Hoewel het voelt als de dag van gisteren, is het alweer 6 maanden geleden dat ik bij Prohairclinic ben geweest voor een haartransplantatie van 1400 grafts. Tot op heden een zeer prettige ervaring. De behandeling was zorgeloos, comfortabel en vakkundig. Bij Prohairclinic is een haartransplantatie duidelijk geen lopende band werk waarbij je een nummer bent. Er werd bijvoorbeeld echt aandacht besteed aan het donormanagement (heel fijn!) en het team kwam ervaren en op elkaar ingespeeld over. Dat is bij vele, bijvoorbeeld de goedkopere klinieken in het buitenland, wel anders.. Inmiddels is de hergroei goed gestart en ben ik gezegend met haar op plekken waarvan ik dat nooit had durven dromen. Ik ben blij met de progressie en de complimenten die ik hierover krijg. Heerlijk om mijn haar eindelijk 'gewoon' te kunnen stylen zonder bezig te zijn met het bedekken van mijn inhammen. De nazorg verdient niets van lof, de instructies waren volledig en helder (de kliniek heeft ook goede YouTube filmpjes hierover!). Ik waardeer het dat de kliniek zich, ook nu nog, proactief op stelt door naar foto's van de voortgang te vragen. De nazorg stopt hier dus niet na de transplantatie en vragen, zorgen en/of opmerkingen zijn tot op heden altijd snel en inhoudelijk beantwoord. Echt heel fijn. Kortom, een aanrader en ik kijk uit naar het definitieve resultaat.

• Haar pigmentatie FUE

100% tevreden. Zelf helemaal blij én veel positieve reacties!

Ik ben erg blij dat ik gekozen heb voor PHC. Vooraf zou ik initieel naar Turkije voor een behandeling, maar ik heb me op het laatste moment bedacht. Met name de communicatie was hierin doorslaggevend. Die was rustig, kalm en kwam oprecht over. De behandeling zelf was prettig. Maar dan ook echt. Geen pijn, nul komma nul. Het resultaat is fantastisch. Ondertussen geniet ik er een jaar lang elke dag van dat ik het gedaan heb. Thanks guys!

• Haar pigmentatie FUE

Dag Rick, Leuk om dit te ervaren, onze medewerkers doen alles om elke en iedere patiënt een goede ervaring en uiteraard een goed resultaat te geven. Het gaat je goed!

Nog geen seconde spijt gehad van mijn FUE

Na meer dan 4 jaar lang wikken en wegen om een haartransplantatie te laten uitvoeren, kwam ik hier bij ProHairClinic terecht. Het intake gesprek met Bart was zeer motiverend en geruststellend het gaf mij vertrouwen om de knoop eindelijk door te hakken. Nu 6 maand na mijn FUE heb ik nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze en ben ik zeer tevreden met het resultaat. Op de na-opvolging is ook niets op aan te merken (desondanks de woelige COVID-19 tijden) Ik zou ProHairClinic zeker en vast aan iedereen aanraden! ;)

Prachtig resultaat

13 maanden geleden heb ik een haartransplantatie ondergaan en vandaag ga ik langs bij Prohairclinic om het eindresultaat te bespreken. Omdat mijn kaalheid serieus vergevorderd was, was ik ongerust over het aantal grafts (3.000). Op youtube zie je mannen die er 5.000 of zo laten verplaatsen met een matig resultaat. Ik hoopte dan ook enkel op een beetje beterschap en vreesde voor een tweede ronde. Het resultaat overtreft echter alle verwachtingen en dat dankzij de skills van Sabine en team. De haarlijn is perfect, alles is mooi opgevuld en ik zie er nu veel jonger uit. Dit alles met 3.000 grafts, dus ik heb nog voorraad indien nodig voor de kruin later. Ik probeer de haaruitval nu onder controle te houden met de lotion, maar ik ben ook PRP gestart met dokter Nancy en dit zo'n 6 weken na de transplantatie. Het niet behandelde haar is nu ook voller en sterker, waardoor ook grijze haren minder opvallen. De PRP heeft waarschijnlijk het herstel bevorderd want na 3-4 maanden zag het er eigenlijk al heel goed uit. De transplantatie en PRP zijn niet echt pijnlijk of moeilijk. Ik zo het zo opnieuw doen. Het beste is ongeveer 14 dagen van thuis uit te werken of een beetje vakantie te nemen omdat het even duurt voordat je je hoofd mag wassen en het nog wat rood ziet. Kortom, dit is geen 100% maar 1.000% meegevallen. Ik ben midden 40 en mijn haar is beter dan toen ik midden 20 was. Mijn kapper was stomverbaasd.

• Haar pigmentatie FUE

Heel tevreden van mijn SMP behandeling

Ik ben heel erg tevreden van mijn haar pigmentatie behandeling bij Prohairclinic. Ik heb heel lang getwijfeld om de behandeling uit te laten voeren, maar nu heb ik spijt dat ik het niet eerder heb laten doen.

Ein neues Wohlbefinden

Guten Tag, am 02.10.2020 hatte ich die letzte Sitzung der SMP (bin zwischen Norwood 2/3). Ich hatte somit einige Zeit meine Euphorie sacken zu lassen und es nüchtern zu betrachten. Ich bin immer noch sehr sehr zufrieden ! Es hat mir eine Art unterschwelliges Wohlbefinden ermöglicht. Endlich erfreue ich mich wieder an dem Erscheinungsbild im Spiegel. Der Haarausfall ist für mich Geschichte. Die Reaktionen waren überraschend positiv. Ein Freund, der meinte „das sieht man“ als ich ihm von der SMP erzählt habe, dem ist nichts aufgefallen. Erst nach einem Hinweis von einem anderen Freund, dem ich erzählt hatte, dass ich das machen ließ, hatte ich seine Aufmerksamkeit. Als ich ihm meinen Kopf 3cm vor den Augen gehalten habe, sogar dann hatte er noch große Schwierigkeiten es zu erkennen. Das Kuriose dabei: Ich hatte mich mehr als 3 Tage nicht rasiert und er hat auch eine Glatze. Weiß somit sehr genau wie eine Glatze aussehen sollte. Toll ! Ganz lustig: Ein Mädel, welches ich im Club vor der SMP kennengelernt habe und von der ich die Nummer raus gebettelt habe, die meldete sich plötzlich und meinte „hattest du vorher den Bart ? Siehst besser aus !“. Zap zarap, hat sie mich nach 3 Tagen Schreiben zu sich eingeladen. Vorher war das unvorstellbar! Das fühlt sich geil an, Jungs. Ich will euch aber nicht nur Honig um den Mund schmieren. Man SELBST sieht unter besonderen Lichtverhältnissen einen ganz leichten farblichen Unterschied zwischen den echten Haaren und der SMP. Jedoch möchte ich betonen, dass man ein scharfes Auge entwickelt, wenn man sich 1000 Bilder von SMP-Patienten anschaut. Dieses Auge haben aber 99,9 % der Menschen nicht. Die wissen nicht mal, dass es sowas wie SMP gibt. Fazit: Sabine ist eine Künstlerin, die sehr genau weiß, was sie tut. Mein Vertrauen in sie war so stark, dass ich zu keiner Sekunde auf der Liege die Sorge hatte, dass das Ergebnis nicht gut werden könnte. Zu Recht ! Mein Tipp: kratzt den Mut zusammen und zieht das durch !

• Haar pigmentierung SMP

Ben nu 12 maanden verder en krijg alleen maar Complimenten hoe mooi het is geworden. Mijn haarlijn is beter dan 20 jaar geleden . Nogmaals bedankt prohair

fantastisch !!!!!

zeer goed, zeer professioneel team. en het resultaat is ongelofelijk.meer dan ik had verwacht

Erg tevreden

Ben erg tevreden over de uitgevoerde MHP door Sabine van Prohairclinic! Met haar jarenlange ervaring en voorzichtige, rustige manier van werken, bezorgde ze mij het resultaat dat ik voor ogen had!

• Haar pigmentatie SMP

Zeer professioneel en eerlijk advies

Tot mijn eigen verbazing heeft de PRP behandeling de haaruitval gestopt en is er nieuw haar bijgegroeid. Ik overwoog een harttransplantatie maar door de PRP behandeling was dit niet nodig ! Tevreden klant hier

Duidelijk verschil merkbaar.

Na enkele maanden werd het haar merkbaar voller en dikker.

• Haar pigmentatie PRP

Professionele behandeling van vakmensen! Vriendelijk, open communicatie en de patiënt is geen nummer!

Transplantation von 1900 Grafts

Ich hatte am 17.09. meine Transplantation von 1900 Grafts in Heist-op-den Berg. Um 8 Uhr trat ich in die Praxis ein und erhielt ein Dokument mit Hinweisen, welches ich unterschreiben musste. Währenddessen wurde der OP Saal vorbereitet. Danach erfolgte das Gespräch mit Bart und Sabine. Beide waren sehr nett. Dabei wurde mir gesagt, dass die ursprünglich geschätzten 2.500 Grafts zu viel wären und 1.900 Grafts ausreichen würden, um ein gutes Ergebnis zu bekommen. Sabine zeichnete daraufhin die anvisierte neue Haarlinie und es ging los. Das gesamte Personal war sehr nett und freundlich. Alles machte einen professionellen Eindruck. Ich hatte während der Behandlung keinerlei Schmerzen und die Zeit verging schnell. Bereits um 16 Uhr waren wir fertig. Ich fühlte mich etwas müde, sonst sehr gut. Abschließend erhielt ich noch ein paar Informationsblätter und einige Medikamente und Lotionen für die nächsten Tage. Leider habe ich an der rechten Seite des Kopfes im Empfängerbereich eine Nekrose davongetragen. Ansonsten hätte ich sicherlich mehr Sterne gegeben. Kommunikation fand statt, obwohl die Prohairclinc in den Wochen nach meinem Eingriff auf Urlaub war.

Aangename ervaring

Vriendelijk personeel die uitstekend werk hebben geleverd. Was lang sceptisch over hoe het zou verlopen maar mijn mijn zorgen waren duidelijk voor niets! Nu afwachten op het resultaat.

TOP!

Professionele aanpak met aandacht voor de patiënt. Zeer goede voorbereiding, uitvoering en opvolging.

Boudewijnlaan 18

2220 Heist op den berg

0032 3 8991916

Over Prohairclinic

Micro haarpigmentatie behandelingen. Ideaal en betaalbare TOTAAL oplossing bij vergevorderd haarverlies. Locatie : Heist op den Berg, Belgie.