Vertrouwd en snel

Goed, snel en de lamp is gewoon mooi

Schnell, zuverlässig, schöne Produkte

Die Abwicklung lief super unkompliziert, Informationen zu Bestellung, Zahlung und Versand kamen zügig. Innerhalb von 3 Tagen war die Lieferung komplett angekommen. Perfekte Abwicklung, gerne wieder

Matig

De prijs / kwaliteit verhouding vind ik slecht. De tafel kwam beschadigd aan. Voor de toch wel hoge prijs had ik beter verwacht. De retour procedure verliep echter wel prima

Hele mooie lamp (bubbel), misschien had erbij moeten staan dat een zo zacht mogelijke LED het beste is

Un fauteuil qui a son succès

J’ai installé ce fauteuil de mon salon de coiffure pour en espace diagnostic. Il fait fureur Super produit super qualité

Mooie producten. Fantastische service

Ik had een prachtig vloerkleed besteld. Goede kwaliteit, mooi product. We twijfelde bij bestellen al over de kleur. Helaas was het te licht bij onze bank. We besloten om het vloerkleed terug te sturen. We zijn uitstekend geholpen, goed retourveleid. Nette en snelle afhandeling. Zeker een winkel om terug te komen.

Zeer slecht

Helaas heb ik deze buiktrainer nooit ontvangen. Wel betaald. Verschillende keren een mail gestuurd naar klantenservice, maar ook nooit een reactie ontvangen. Ik ga ervan uit dat ik het apparaat niet meer krijg, daarom, wees gewaarschuwd.

Leuke producten,

Snelle levering, top

Tof product gekocht, voor een goede prijs

Snelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding!

Guter und schneller Service, tolle Qualität

Jederzeit gerne wieder!

Klantvriendelijk zeer snel gelevert

De lamp is geweldig die we hebben gekocht. Nog toffer als op de site die afgebeeld staat. Netjes en snel geleverd. Niks om op aan te merken.

Toffe winkel top service

Mooi product vriendelijke klantenservice en hele goede prijs kwaliteit

Alles Prima

Ware OK, Sendung schnell und sicher verpackt.

Produit correspondant à mes attentes, mais mal emballé et donc reçu cassé, colis sans impact

Aucun problème jusqu'à la réception du colis. Colis non abimé, mais table ébréchée et patte de la panthère cassée suite à un mauvais emballage de protection intérieure. Dommage car le produit correspondait à mes attentes et je l'aimais bien. Je préfère le remboursement plutôt que le remplacement, car je redoute d'avoir le même problème. Je n'ai rencontré aucun problème pour le remboursement de cet achat.

2 porte manteaux

Je les aime beaucoup. Ils sont un peu plus petits que prévu. Les photos laissent imaginer plus grand. J'avais pourtant mesuré.. mais tout va bien, ils sont peps et élégants à la fois. Merci à vous. la livraison était parfaite. Françoise

Angebotener Artikel ist nicht lieferbar

Ich habe im Juni einen Kerzenständer vorbestellt und bezahlt. Auch im Dezember ist er immer noch nicht verfügbar und das Lieferdatum wurde auf Februar verschoben. Es gefällt mir nicht, dass Bold Monkey ein Produkt verkauft und sich vorab bezahlen lässt, das es faktisch gar nicht gibt. Das macht einen unseriösen Eindruck. Allerdings war der Kundenservice freundlich und sehr schnell. Man hat mir den Kaufbetrag umgehend erstattet, weil ich nicht bereit war, 8 Monate auf ein bereits bezahltes Produkt zu warten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Prima service voor een goede prijs.

Snel geholpen, alles op voorraad en snel thuisbezorgd.

Mooie spullen , snelle levering

Ik ben tevreden

Mooie bubble lamp besteld en kwam nog voor de kerst binnen! Heerlijk kunnen pronken met onze nieuwe lamp met kerst en oud en nieuw. 10/10 would buy again!

Schnelle Bearbeitung und Lieferung.

Die Lieferung kam schnell und zuverlässig. Wir haben Kissen bestellt - die Qualität ist sehr gut und Optik genau wie abgebildet.

Prachtige spiegel

Ik had al een grote en kleine maat spiegel, nu 1 middel erbij

schnelle Zusendung, tolles Angebot

schnelle Zusendung, tolles Angebot

I waited almost half a year to get my article

I ordered in july and got it in December. ( I knew that the article will be available in September, but actually came in December) I had wished more communication during that time and a discount for waiting that long.

Opvallende collectie. Prima levering

Fraaie wandversiering van Bold Monkey besteld. Al bij telefonische vragen perfect en prettig te woord gestaan. Ook prompte levering erna. Een aanrader.

Snelle levering en mooie schaal voor bij de nieuwe inrichting

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.