Op en top mooie producten en service....me like!!

Makkelijk te bestellen en snelle service bij afhandeling....

Netter Lieferant aber keine Information in Bezug auf Liefertermin.

Keine Absprache beim Liefertermin. Durch Zufall kam ich gerade von der Arbeit, als der Lieferant vor der Tür stand. Die Schrauben wurden ohne Muttern geliefert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

extravagante Auswahl

Tolle Auswahl und unglaublich flotte Lieferung

Commande non reçue

Bonjour, Je n’ai toujours pas reçu ma commande #7000000140 passée le 5 avril 2021. J’aimerais avoir des informations merci Damien Givelet

• Nous recommanderiez-vous? Non

Je n'ai toujours pas reçu ma table !

A ce stade mauvaise expérience !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Teleurgesteld

Helaas was het bestelde kleed defect, dat kan gebeuren. Het werd snel opgehaald, heel fijn, en er zou een nieuw kleed komen. Hier is vanalles mis gegaan. 26/3 de oorspronkelijke bestelling geplaatst, bijna een maand later nog geen kleed liggen. Het probleem zou bij de post liggen, de post zegt dat er een manco is en dat BM met een oplossing moet komen. Herhaaldelijk contact met post en BM, telefonisch, app, mail, maar een oplossing is er nog niet.

Super happy

Bestelling goed afgehandeld, Snelle levering en zeer tevreden met mijn bestelde artikel! Helemaal happy ermee!

Correct en snel geleverd

Blij met de levering ook super dat ze meteen een e-mail met link sturen als je toch wil retourneren. Dus je hoeft niet te lopen zoeken, alles is goed geregeld. Top!

Heel erg goed!

Snelle reactie en prima service. Voorbeeld voor veel andere bedrijven.

Leuke spullen

Mooie spullen

Prachtig kleed met mooie kleuren

De kleuren zijn fantastisch en de bezorging was snel. Ik ben heel blij en tevreden.

mooi

mooi spul en snelle levering

Super service!!

Producten echt prachtig en de service top! Ik wilde iets terugsturen en dat was in no time geregeld, zo fijn! En daarnaast heb ik de panter salontafel en ben er zo super de luxe blij mee!! Echt genieten!

Prachtige eyecatcher Ondanks het goud waar ik dol op ben Straalt ieder object warmte gezelligheid uit zeer tevreden Hoop snel nog een prachtige vaas te bestellen bijna jarig dus kom goed Ben zo blij

Rundum zufrieden

Gute Kommunikation bei der Bestellung und mit dem Lieferservice, schnelle Zustellung, Stühle kamen sicher verpackt und entsprechen der Beschreibung und Fotos online. Herzlichen Dank und gerne wieder.

Toffe tafel, snelle bezorging

Ik heb de bijzettafel 'leader of the fanclub gekocht'. De tafel is een mooie kwaliteit en super snelle levering. Dezelfde week nog binnen.

Snelle levering, goed verpakt

Tolle Möbel und toller Service

Die Lieferung ging schnell und mit dem Postversand hat alles reibungslos geklappt. Die Möbel sind einfach stylisch und qualitativ hochwertig.

Fabulous

Besteld vaker bold monkey en het word altijd goed verpakt en snel verzonden:)

Leuke website en snelle levering

Ik heb een lamp besteld en deze is snel geleverd. Kom zeker nog een keer terug om iets te kopen!

Heel goed.

Conform afspraak. Snelle levering. Keurig personeel.

Lekker zo doorgaan!

Te gekke spullen tussen al die braafheid en trends waar een mens een punthoofd van krijgt. Snelle en persoonlijke mailwisseling als je iets wil weten. En afspraak is afspraak: bestelling wordt binnen no time geleverd. Duimpie omhoog!

Snelle levering en kwaliteit

Snelle levering en van mooie kwaliteit Gewoon GOED !!

Alles super gelaufen!

Die Bestellung war selbst in Corona Zeiten super schnell. Der bestellte Tisch entsprach exakt dem Foto, vor allem die Farbe, was nicht oft der Fall bei anderen Anbietern ist. Qualität top. Der zweite Tisch, der nicht in Ordnung war, ging problemlos und kostenlos zurück. Würde immer wieder bei Bold Monkey bestellen.

Bester Kundenservice, jederzeit wieder!

Tolles Sortiment, schnelle Lieferung. Bold Monkey informiert seine Kunden über jeden Schritt der Bestellung und Zustellung. Leider passten die von mir gewählten Stühle nicht und die Retourenabwicklung war das Umkomplizierteste und Freundlichste, was mit seit langer Zeit begegnet ist.

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.