entièrement et positivement satisfaite

hello bold, je suis enchantée par tous vos produits et surtout d'avoir trouvé cette petite table aux pieds de héron elle est fabuleuse originale et elle surprend beaucoup. Quand au colis ,bravo pour l'emballage très bien protégée aucun problème ,merci à vous josette lemoine

Leuke spullen

Duurde lang voor de bestelling binnen was,maar ben er erg blij mee

Toller Teppich, super Service

Ich kann auch aus Deutschland empfehlen Produkte zu bestellen. Bestellung und Lieferung kein Problem. Kundenservice auch super. Gerne bestelle ich weiter so tolle ausgefallene Produkte.

Spice it up met Bold Monkey

Ik word altijd wel ‘n beetje hebberig als ik jullie superleuke spulletjes voor in huis zie!! Het geeft net dat beetje meer pit…!

Topservice

Zeer snelle levering! Heb in de eerste instantie de verkeerde lamp geleverd gekregen maar na een fijn contact met de klantenservice is dit meteen opgelost en heb ik de juiste lamp ontvangen.

Super site met leuke producten

Ik kende de website niet maar kwam hem tegen omdat ik een lampje zocht. Kwam hier een uniek product tegen die ik gewoon wilde hebben. Daarnaast nog zo veel leuke andere dingen gezien. De lamp werd super snel geleverd. Alles prima naar wens. Ik beveel bold Monkey zeker aan.

Don't buy! Bad quality + bad service

Panther-Stuhl: - Schlechter Stoff - Sehr schlechte Verarbeitung: Polsterei (Nähte, Stoffspannung, Sitzfläche etc.), Maßen-Verhältnisse nicht angehalten - Schlechter Preisleistungsverhältnis - Andere Marken im gleichen Segment mit besseren Qualität Service: - Keine Anhaltung des Liefertermins - Keine Rückmeldung auf Emails innerhalb von 3 Tage - Schlechte telefonische Erreichbarkeit - Wenig Professionalität

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Dear V., We thank you for your feedback and review. We've tried to serve you the best we can to solve the issues with your delivery and your product. We've been in touch several times and we are sorry that we couldn't match your expectations. Again our apologies and have a nice day! Stay bold, not beige, The Bold Monkey team

Jullie reageren snel op een mail bericht en de bestelling ging vlot .

Außergewöhliche Möbel für besonderes Ambiente

Ich bin zufällig im Internet auf Ihr Unternehmen gestoßen. Ich mag den besonderen Stil Ihrer Möbel und Accessoires. Die ausgefallenen Bezeichnungen finde ich klasse. Zu gerne würde ich mir den Couchtisch "Dope as hell" mit dem pinken Raubtier und der Glasplatte gönnen, habe im Moment aber zu wenig gespart. Falls Sie mal ein Exemplar als Retoure, Musterartikel oder Ausstellungsstück günstig loswerden möchten, sagen Sie mir Bescheid ;-) LG Cordula Moser

Snelle winkel ervaring

Ik zag iets wat mijn beste vriend prachtig vond, bestelde online, en het was bezorgd! Helaas afgeleverd bij een ander persoon, die vervolgens nooit thuis is en hij nu nog niet zijn cadeau heeft mogen uitpakken ondanks de snelle service!

Prima service, snelle levering

Artikel besteld met een levertijd van 13 weken. Eigenlijk dus veel te laat besteld, want we hadden het graag binnen 5 weken willen hebben omdat het een kado was. Wonderwel werd het artikel binnen 5 weken geleverd, zonder dat we er om gevraagd hadden. Heerlijk! Het beloofde gratis kussen lukte niet bij de bestelling, maar 1 mailtje en het was geregeld. Kortom, alleen maar lof over de service en levering!

Enorm enthousiast over het nieuwe vloerkleed

Wij hebben het vloerkleed 'It's a wild world baby' aangeschaft en hij komt perfect uit bij onze okergele bank. Het creëert precies de sfeer die we voor ogen hadden en zijn daarom enorm enthousiast over dit vloerkleed! Daarbij is het heel snel en zonder moeilijkheden geleverd. Top dus!

Heel erg tevreden over Bold Monkey, mooie bijzettafeltjes.

Goede, snelle service. De bijzettafeltjes waren goed verpakt en snel geleverd. Een klein probleempje met een code wat snel door Bold Monkey werd opgelost.

Qualitativer, Design Sessel

Der Sessel ist wirklich toll. Die Lieferung erfolgte pünktlich nach Absprache. Der Stoff ist schwer entflammbar. Einfach chic und genau das, was ich suchte.

Livraison de la. table achetée il y a 6 semaines prévue le 31 mai toujours pas arrivée le 13 juin

The delivery of the table purchased 6 weeks ago, scheduled on May 31, has still not arrived on June 13. I do not understand.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Alles zoals het beloofd word en je word goed op de hoogte gehouden!!!

Prima service, lange wachttijd

Prima service, we bestelden twee producten en eentje liet erg lang op zich wachten, waardoor de andere ook lang duurde omdat ze tegelijk werden verzonden.

Super fijn bedrijf

Altijd netjes en snel verstuurd. Mooie ontwerpen

tolle Dinge, schlechte Lieferung

Leider Lieferzeit sehr lang und Paket kam nicht an. Es gibt so schöne Dinge, aber der Service nicht wirklich gut. Schade

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Slechte service

Het bestelde product was niet voorraadig en zou na 12 weken pas beschikbaar zijn. Enkele dagen na de lever datum contact gezocht voor een update en er werd zowel een lever datum toegezegd alsmede beloofd dat ik terug gebeld zou worden met een exacte datum en traceer gegevens. Dit gebeurde niet en plots een niet thuis notificatie ontvangen dat het product bij een pick up point zou bezorg worden de volgende dag. Ondanks dat ik blij ben met het product, is de communicatie zo goed als nihil

Pas de colis

On est le 28 mai et je n'ai pas de nouvelles de ma commande faite le 12 du même mois...

• Nous recommanderiez-vous? Non

Hat meine Erwartungen übertroffen!

Alles bestens!

Prachtige wandlapem en super klantvriendelijke service

Mooie wandlampen en een zeer klantvriendelijke service. Bestelling op tijd geleverd. Ik raad het van harte aan Bold Monkey.

Sublime!

Enchantée!

eerste aankoop perfect tweede aankoop minder

mijn tweede aankoop moest ik helaas retourneren...... Mailtje gestuurd daar werd 4 dagen later op gereageerd na 2x telefonisch contact te hebben gehad en een tweede mail te hebben gestuurd. Ik vind dat dat sneller had gekund, het ging enkel om een retourformulier.......

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.