Top geholpen problemen met post.nl gelijk opgelost door een nieuwe tafeltje op te sturen die de volgende dag al in huis had.

Unieke producten en uitstekende levering

Mijn bestelling werd vlot geleverd en nu hangt er een zeer toffe lamp aan de wand. Blij mee!

Nice design piece

The coat hanger we got is a beautiful piece –decorative and functional. Good quality, perfect colour. Loved it!

Hi Sarah, thank you so much for your great review! We are happy to hear you are enjoying your new porte-manteau <3

Het kleed dat ik heb gekocht is supermooi en van zeer goede kwaliteit. Werd heel snel geleverd

Lieferung nicht angekommen

Hallo! Der Lieferdienst hat die Sendung angeblich beim Nachbar abgegeben. Da war jedoch den ganzen Tag keiner zu Hause! Paket ist weg, Geld auch! Ich bin sehr unzufrieden!!!

Awesome stuff

We like to combine modern pieces from bold monkey with antiques to create contrasts. Bold monkey has so far always delivered our orders fast and well packaged to Germany.

Hele mooie producten, zijn het geld zeker waard + snelle bezorging en goed verpakt om schade te voorkomen. Toppie!

Prachtig kleed, kwalitatief, snel bezorgd

Prachtig kleed, kwalitatief, snel bezorgd

Prachtige vaas, snelle service

Als Huwelijkskado een Liberty Matters vaas besteld. Prachtig ontwerp, mooie matte afwerking. Mooi 'armbandje' met Bold Monkey logo, hier heb ik zelf een bandje bijgehangen met de namen van het bruidspaar. Binnen 1 dag bezorgd, goed verpakt.

Weer super

Snel geleverd, goed verpakt en mooie items!

Supersnelle bezorging van geweldige producten!

Ik wilde de Diamond Dear vloerlamp kopen van het geld dat ik kreeg voor mijn 50e verjaardag. Maar hij stond nergens bij een fysieke winkel in de buurt. Bij veel webwinkels moest ik 3 tot 7 werkdagen wachten voordat hij in huis was. Maar bij Bold Monkey zelf bestelde ik hem en een dag later stond hij al te shinen in mijn woonkamer. Helemaal blij! Diamonds en Bold Monkey are a girls best friend <3

Goede kwaliteit en zeer goede service.

Helemaal geweldig!

Unlock me kast gekocht. In het echt nog leuker! Zeer tevreden. Snelle levering.

Mooi meubelstuk.

Precies wat ik me er van voorstelde, kwam in vlot tempo, mijn bestelling. Staat erg leuk in de hal. Afmetingen kloppen precies. Prijs kwaliteitsverhouding is verbluffend.

Het is goed aan gekomen en vrij snel.

Ben heel blij met mijn aan koop. Alleen wat ik wel jammer vindt dat er geen snoer aan zit. En toen ik de lamp zag hing hij aan de muur bij jullie in de showroom en dacht het snoer is weggen werkt voor de mooiigheid. Maar dat was dus niet zo. Dus nu moet ik kijk en hoe ik dat nu moet gaan Fiksen.

Superdeal voor mooie comfortabele stoelen.

We kenden de ‘Kiss The Froggy’ stoel al. We hadden nu de kans om nog 2 aan te schaffen voor een wel heel aantrekkelijke prijs. We zijn er blij mee.

Fantastisch!

Prachtige bank, hoge kwaliteit Ook de bezorging was top, volgens planning en zelfs naar de eerste verdieping getild

Snelle service en een toffe lamp

Met de sale heb ik de diamant tafel lamp besteld. De lamp werd meteen de volgende dag geleverd en was super goed ingepakt. Echt heel blij met de gave lamp!

Zulke leuke spullen!

Wij huren momenteel een huis in Frankrijk en het kleed dat daar lag was zo saai en we struikelde er steeds over. Ik heb ooit een kleed gehad van BM met zebraprint, mijn lievelings kleed, helaas niet meer leverbaar, maar met slangenprint ook mooi en te leveren in Frankrijk! Vandaag aangekomen en ik ben er blij mee, stevig kleed met korte haren, maar wel lekker zacht met een mooie print. Contact met klantenservice en de levering was ook goed!

Tolle Möbel, super Qualität

Schnelle Lieferung, einwandfreier Service

Not beige. great product, fair price especially when discounted

Support is quick to answer additional questions regarding the product. Fast shipping and the product itself is quite beautiful and for sure not beige :). Ordered 3 Sweet Mesh ceiling lamps, they were very easy to install!

Geweldige aparte mooi betaalbare collectie .

Mooie aparte collectie Snelle service en levering .

Heel blij met mijn lamp!

Prima, bestelling online gedaan en netjes twee dagen ontvangen. Even kort mailcontact gehad maar ook dat ging heel makkelijk en soepel. Heel erg blij mee!

Snelle levering & mooie lamp

De lamp past perfect in onze woonkamer en was ontzettend snel in huis!

Schoot 2

1551NB Westzaan

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.