Mooie lamp en snel geleverd

De lamp is mooi, precies zoals op de plaatjes. Compact verpakt en makkelijk in elkaar te zetten.

Goede service en supersnelle levering.

Het was liefde op het eerste gezicht toen ik de tafel zag, ik dacht: "die moet ik hebben". Geweldig de Bold Monkey-collectie!! Het is mijn eerste meubel en zeer waarschijnlijk niet het laatste. Supersnelle levering; 1 dag na mijn bestelling 😃

Prachtig vloerkleed

Het vloerkleed werd op tijd geleverd en voldeed helemaal aan onze verwachting . Staat geweldig.

Prima levering

De bank was goed verpakt. Echter de box filler heeft een afdruk op de bank achter gelaten. Hoop dat dat wegtrekt

Mooi😍

Goede kwaliteit, snelle levering, helemaal goed

Geweldige service én telefonisch bereikbaar!!

Geweldige service én telefonisch bereikbaar!!

prima!

zeer snelle levering!

Mooie producten, snelle verzending

Ik bestelde 2 bijzettafels waarvan er 1 niet op voorraad was. De tafels werden apart van elkaar verzonden, wat prima is. De tafel die op voorraad was, was binnen 2 dagen geleverd. De andere tafel was binnen een week binnen, sneller dan verwacht. Voor het 2e tafeltje kon ik kiezen om dit te laten bezorgen op een PostNL ophaalpunt, voor het eerste tafeltje heb ik die mogelijkheid niet gehad wat vreemd is en deze werd bij de buren afgeleverd zonder dat daar voor getekend hoefde te worden. Het zou voor mij een nog betere service zijn wanneer tijdens het bestelproces al de keuze gemaakt kan worden om de items op te halen bij een ophaalpunt.

Geweldig meubel stuk

Ik vind het meubel echt héél weg gaaf! Wat ik als verbeterpunt mee geef is met betrekking tot dé bezorging. Het zou fijn zijn wanneer er een bezorgafspraak kan worden gemaakt. Mijn tafel is direct opgestuurd en zodoende afgeleverd bij een pakketpost in dé buurt. Ik had liever een gericht tijdstip willen plannen zodat ik deze thuis kon ontvangen. Verder ging alles voorspoedig!

Super!!!

Werd snel geleverd en is heel aangekomen. Ben helemaal weg van mn zwarte panter tafel. 🥰

Top kwaliteit !

Zeer tevreden met mijn vloerkleed Past perfect bij mijn interieur Minpuntje , Levering kan sneller

Zooo blij !

Verschrikkelijk gaaf gouden bijzettafeltje op onwijs gave poten. Liefde!!

Extravagant

Makkelijk besteld en snel geleverd. Het product voldoet aan mijn verwachting.

Snelle levering van een prachtige bank!

Snelle levering van een prachtige bank!

geweldig

snelle levering, goed product

Fantastic assortiment!

Anders dan de reguliere webshops. Ik kijk nu regelmatig wat voor nieuws er is.

Super!!!!

Goede communicatie Klantvriendelijk Zeer tevreden

Mooie artikelen snelle service, heel erg blij met aankoop

Schitterende tafel geleverd gekregen

Vanaf het moment van dat we de Dope As Hell salontafel in een winkel zagen, tot het moment dat ie geleverd werd niets dan complimenten. Heerlijke tafel, goeie levering, en zal niet onze laatste aankoop zijn!! 👍🏻

Goede, snelle service en prachtig product!

Ik heb de Keep it tidy bijzettafel bij Bold Monkey besteld. Super mooie kwaliteit en ben er erg blij mee! Het product werd snel geleverd.

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.