Quality designs

Very cool out there stuff. I pre-ordered a lamp set. I didn’t even know pre-ordering lamps was a thing. They look awesome.

Parfait !

Très jolie table basse panthère, très originale avec verre fumé . Ça rend très bien dans la déco d une chambre que je veux réaliser dans un style safari, mais peut très bien convenir également dans une déco plus basique pour apporter la petite touche de fun et d originalité ! Livraison rapide et très bien emballée !

Toller Service, schnelle Lieferung, super Produkt!!!

Kann ich Jedem nur empfehlen! Super ausgefallene Sachen! Klasse!

Fijne service, mooie spullen!

Top en adequaat!

Plezierig en to the point

Schneller und unkomplizierter Service

Produkt wie auf der Website beschrieben; professionelle Abwicklung. Preis-Leistung stimmt.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Erg tevrede

Bonne première expérience

produit conforme à la commande et livré en temps et heure

Product van goede kwaliteit, mooi design en prima dienstverlening.

Deliveries haven‘t arrived yet

Your collagieren is supporting very Good! But shipment isn‘t very Good this time!

Fijne webshop en goede klantenservice

Het shoppen op deze site is een kleurrijk feestje!! Toen ik naderhand de klantenservice nodig had, verliep dit ook fijn!

Super blij!

Te gekke en aparte collectie, daar word ik heel blij van! Ruime keuze en goede service! Producten helemaal naar verwachting, echt eye catchers!

Goed verpakt en snelle service. Ben er erg blij mee.

Fijne website, bestelling snel binnen. Goede service!

Still no delivery and invoice already sent

No delivery, no tracking

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

De meubels die ik heb besteld waren precies zoals op de foto, ik vind dat Bold Monkey een erg mooie stijl verkoopt met een luxe uitstraling. Het werd netjes en stootbestendig verpakt en er zat een handleiding bij om ze in elkaar te zetten. Je wordt tussendoor goed op de hoogte gehouden van de order.

love

love the product and the service

Lampenset als sierborden in een woord geweldig

Ik heb er even op moeten wachten maar ben heel blij met deze set.

Au top !

Réticente d'acheter mes luminaires sur un site sans avis français, je me suis laissée tenter car je ne trouvais rien qui me plaisais ailleurs. Le colis est arrivé dans les délais indiqués, très bien emballé et le transporteur a bien communiqué avec nous. Vous pouvez acheter en toute confiance.

Top service en echt geweldige lamp! dus buy now or cry later :)

Prachtige ananas lamp gekocht. Snelle levering, goed ingepakt. Top

Snelle levering in tip top shape

Een aanrader !!!

Hippe macaron super snel geleverd love it

De this nis not a macaron poef is helemaal loco en brengt kleur in mijn interieur, heerlijk. Veel commentaar krijg ik er niet op, geen visite toegelaten, maar mijn kids van 27 en 21 jaar vinden het tof en mijn man fronste slechts even de wenkbrauwen. Ben er heel blij mee en ik hou jullie site in de gaten.

Goede service mooie producten

Zie hierboven

Perfekt

Ausgezeichnete Produkte. Sehen toll aus uns sind super bequem.

Vervelend

Ik heb bijna een jaar moeten wachten op mijn bestelling die niet goedkoop was. Ik begrijp dat dit deels te maken heeft met de COVID pandemie, maar een (kleine) vergoeding op deze bestelling, en niet op een evt volgende , had ik wel fijn gevonden. Voorlopig bestel ik niets meer bij jullie en beveel jullie zeker niet aan.

We begrijpen dat het als een jaar wachten heeft gevoeld. We konden zelf ook nauwelijks wachten, maar zoals we al aangaven hebben we daar in deze situatie helaas weinig grip op. Daarom vonden wij een klein cadeau wel op zijn plaats. We hopen je binnenkort toch weer eens terug te zien! Stay bold, not beige, Bold Monkey

Over Bold Monkey

Introducing Bold Monkey: trendsetting design furniture for the young at heart. Think of us as the interior maximalist. We bring collectibles that can't help being the centre of attention.