Snelle levering en super garen

Snelle levering en super fijn garen

Prima,alleen jammer dat de losse patronen vrij prijzig zijn in verhouding met de boeken. Patronen zijn super gemaakt en heel duidelijk te volgen. Hoop nog veel van je te zien.

beste Louise dank voor het compliment. Helaas hebben wij weinig invloed op de verzendkosten. Alsnog heel veel Haakpret gewenst. Team Haakpret.

Hoeveelheid haakgaren

Het haakgaren is heel nipt berekend. Als je iets wat losser haakt kom je voor verrassingen te staan en kom je net iets te kort. Als je dan moet bijbestellen en daar bovenop de verzendingskosten, wordt het een duur haakwerk. Tip: Beter iets te veel dan iets te weinig haakgaren voorzien in het pakket.

Goed patroon, wel prijzig met verzending

Patroon ziet er goed uit. Mooi boekje. Wel prijzig zeker met de extra kosten voor verzenden.

Donderdag in de late namiddag besteld, en de dag nadien al ontvangen. De kleuren zijn zeker vergelijkbaar met wat je op de foto van de webshop ziet.

mooie website, snelle levering, patronen goed uitgelegd

jammer dat een 'pakket' niet volledig is; de vulling is apart te bestellen en dat wist ik niet, voor de rest alles top!

Snelle en goede service

Wat hier boven staat snelle en goede service

Onwijs leuke patronen,snelle levering

Op de handwerkbeurs in Zwolle in gesprek geraakt met Anja, Haar kraam vol met die vrolijke gehaakte spulletjes en haar enthousiasme werkt aanstekelijk om gelijk aan haar patronen te willen beginnen. Dus gelijk alle benodigdheden voor Pieter Paasmand gekocht en de volgende dag al geleverd en kan gelijk beginnen. Top Anja! Ik hoop nog veel moois van je te mogen maken.

Super snelle service, top.

Gistermiddag besteld, vanochtend in huis. Geweldig, en geen vragen omdat alles meteen goed en duidelijk wordt vermeld.

Bestelling is compleet afgeleverd

Ik heb via de website een pakket samen gesteld.. Dit ging eenvoudig en snel!

Super mooie ontwerpen die mij verlijden om te lopen 😊

Als ik iets bestel dan wordt het gelijk verwerkt, mocht je vragen hebben dan helpen ze je goed

Supper

Had even wat moeite met het juiste nummer van het garen te vindenzal ongetwijfeld aan mijzelf hebben gelegente vreden over de goede en snelle verzending Het patroon is supper met hele goede uitleg er bij.

SUPER

Amai zéér vlugge levering voor België 👍 Doe zo verder....zéér goede service

Vind het te duur.

Ik vind het persoonlijk jammer dat het niet via een pdf en dan per mail gestuurd kan worden. Vind het nu erg duur. Daar komen nog de verzendkosten bij. Nu laat ik hey bij 1 patroon. Via de mail voor bijv. 5 euro zou ik veel meer patronen bestellen. Dit vind ik jammer.

Goede levering. Mooi patroon

Duidelijke uitleg wanneer patroon geleverd wordt. Jammer vd paar foutjes maar meteen hersteld .

Snelle levering goed gedaan

Goed en snel.

Het had voor mij ook in een envelop gekund ipv doosje.

zeer goed

snelle levering en alles was in orde

Snel geleverd na half febr.zoals vermeld.

En t was leuk om Anja op de beurs in Zwolle te ontmoeten.

makkelijk te volgen patronen

Makkelijk te volgen patronen

Heel correct

Heel fijn en mooi boekje met mooie beschrijving en foto's

Het zijn heel mooie patronen. Super leuk om haken. Deze keer vond ik het boekje wel heel pover. De verzendkosten waren ook heel veel, voor mij zoveel als het patroon zelf. Werd geleverd in een doosje wat ik overdreven vond, paste perfect in een enveloppe. Persoonlijk zou ik meer patronen bestellen wanneer ze via mail zouden doorgestuurd worden. Geen verzendkosten!!!

Alles prima in orde.

Prima in orde.

Superblij met mijn boek en wol

Hele snelle levering van mijn Beesie-boek (vanuit België - vrijdagavond besteld & zaterdagmorgen aan de deur), dus was ik supergelukkig. Heel mooi boek, direct aan een varkentje begonnen met de bijpassende wol, heel goed uitgelegd, chapeau aan Anja Toonen. Merci haakpret, de eerste keer, maar niet de laatste keer !!!!

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!