Alles is netjes geleverd wat ik besteld had. Ik had 1 artikel ontvangen die verkeerd is geleverd (dus anders dan ik had besteld), maar het contact daarover was prima en het juiste artikel werd mij alsnog toegezonden. Dus prima service!

correct en direct verzorgd

geen opmerking omtrent de afhandeling. alleen jammer dat PTT post inboet op zijn bezorgingen

Gied

Ik heb hier voor het eerst besteld ,eenmaal besteld snel in huis de volgende dag al tot ik mijn pakket openede en 4 bolletjes miste contact zoeken was wat minder maar eenmaal met men. Gesproken te hebben was het gauw opgelost en verstuurd super bedankt voor de snelle service haakpret

Snelle levering en een leuk gratis patroon.

Ik kreeg direct een bevestigingsmail waarin stond dat het over 2 dagen geleverd zou worden. Daarnaast kreeg ik er een super leuk patroon bij. Zeer tevreden en zal deze site zeker aanraden.

Alles bestens!

Bestellung / Zustellung hat wunderbar funktioniert!

Mooi materiaal

Mooi materiaal en op tijd geleverd

Goede service, snelle levering

Gewoon heel goed, alles netjes op tijd en een verrassing erin

Heel fijn

Prachtige boeken , duidelijke patronen een feestje om te maken

Uitstekend.

Vlot geleverd. Prima.

toppie

Snelle levering mooie kwaliteit

Sehr zufrieden

Ich bin so begeistert von meinem Kauf bei Haakpret. Auf eine Mail von mir wurde so schnell wie möglich geantwortet und die Ware wurde sehr schnell geliefert. Von der Wolle bin ich sehr begeistert. Ich werde gerne wieder bei Haakpret bestellen.

Besteld ivm snelle levering maar helaas helemaal niet !

Heb besteld omdat jullie aangeven voor vandaag besteld, volgende dag in huis, dag later prima maar heb het pas een dag of zes later ontvangen, toen al op vakantie. Pakket gaat dus helaas retour.

Goed geholpen

Direct geleverd

Slechte levering

Dinsdag besteld donderdag nog niet binnen ik wacht af

Altijd alles in orde

Snelle levering en alles volgens de verwachtingen. Top service!

Top Service

am Telefon sehr freundlich, sind sehr bemüht um ihre Kunden. Schnelle Lieferung ohne Komplikationen, kann ich wärmstens weiterempfehlen .

Snelle levering, wol zoals beschreven!

Enkel 1 bol wol vond ik wat slechte kwaliteit.

Goede prijs,snelle levering

Bestelling snel geleverd,jammer dat ze geen brievenbuspakje van maken( vaccuum trekken) zodat verzendkosten lager zijn bij kleine bestellung

Geweldige snelle en correcte bezorging.dank u wel.

Great yarns and fast delivery, I'd love to repurchase.

I had some difficulty looking for colors specifically chenille yarns. Haakpret provides mostly everything, although the white chenille 6 is out of stock but it's still can be replaced with chenille 4. Hopefully there will be complete stock next time when I repurchase. The chenille yarn feels much like velvet yarn although I can feel the difference, regardless they are still super soft and good, I love it!

Snelle en goede levering

Duidelijk en snel

Mooie overzichtelijke website. Super snelle bezorging. Ga zeker in de toekomst aankopen doen voor mijn haak hobby.

Het patroon is prima maar de geleverde wol was anders van kleur.

Ik heb dit aangegeven bij haak pret en daar is op gereageerd dat de foto’s anders uitvallen qua kleur. Erg jammer!

Eerste bestelling gedaan. Goed verzorgt met een attentie erbij.

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!