Hele snelle levering en keurig verpakt

Supersnelle en correcte levering beste kwaliteit garens.

Haakpret, levert snel en correct de mooiste materialen.

Ik mis iets

Deze keer was de doos wel goed gesloten, maar ik mis de knoopjes die ik besteld en betaald heb. De levering ging heel snel.

Mijn bestelling werd al een dag erna bezorgd. En was goed verpakt met wat extra’s, top!

Sehr schönes Paket

Alles schnell geliefert bekommen! Einziger Vorschlag wäre, dass man die Häkelanleitung für das Paket dazu kaufen könnte als Zusatz für 3€ oder so.

Goede service en vriendelijk personeel.

Enige minpuntje: spijtig dat zakelijke klanten bij bestelling van grotere hoeveelheden geen korting kunnen bekomen.

goede en snelle levering

hele snelle levering, top hoor

1er experience

Contente du service

Very fast delivery to Sweden

This was the first time I ordered samthing from Haakpret and the delivery was very fast to Sweden.

Excellent

I mailed customer service and got a prompt reply that enabled me to choose what I needed and send my order. Shipment to Italy super fast! Tank you so much.

Goed verzorgd

Positief

Wel een suggestie gemaakt om misverstanden in het vervolg te voorkomen

Prima boekje

Voor een klein boekje kun je beter een kleine envelop gebruiken, dan zijn de verzend kosten lager

Heel snel geleverd en goed verpakt

Goed service

Tot nu toe ,snelle levering

Gewoon wat op de site staat is waar

Duidelijk leuk om binnen te krijgen. Snel geleverd

Mijn ervaring is : Uitstekende Service

De ene dag de bestelling geplaatst, de volgende dag alles geleverd gekregen. Super tevreden

Altijd snel én compleet. Kan ik tenminste weer lekker snel aan iets nieuws beginnen!!

Kan ik tenminste weer lekker snel aan iets nieuws beginnen!!

snelle levering, redelijke prijzen.

Hat von Anfang bis Ende nur Spaß gemacht ...!

Ich habe über das vielseitige und außergewöhnliche Angebot gestaunt. Ganz prima und erwähnenswert ist auch die Qualität der "hauseigenen" Anleitungen, die nicht nur sehr verständlich gestaltet, sondern auch als hochwertiger Druck mitgesandt wurden. - Wirklich toll! Freue mich sehr aufs Nacharbeiten, und komme sehr gerne wieder!

Keurig verzorgd en precies op tijd geleverd

Het pakket was keurig verpakt en alles zat erin. Post NL was ook goed op tijd eigenlijk te vroeg. In een woord Prima

Snel in huis, jammer dat alle pakketten doorelkaar in 1 doos gefrot liggen, was ff een zoektocht wat nou wat was , jammer had leuk geweest als het apart in zakken zat zodat je kon zien welke wol bij welk project hoort

geweldig!

mooie artikelen, goede communicatie en snel reageren en verzenden.

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!