Très bien livraison efficace très rapide et les produits commandés sont très bien

problemlos

gute auswahl, einfach bezahlablaif und sehr schnelle lieferung

Snel en netjes geleverd dank je wel

prima service

snelle verzending, volledig

Supersnel!

Mijn bestelling binnen twee dagen in huis. Er zat ook een kleine verassing in het pakketje. Erg leuk!

hebben heel mooi matriaal en goede service

een goede bediening en hele leuke boeken om van aales te kunnen maken ,ik vind het zeer aangenaam om bij hen te bestelling Dank u daarvoor ,een aanrader

Prima verzonden.

Ik ben heel blij met mijn boek.

Prima. Kende deze winkel nog niet. Maar heel tevreden.

Mooie ontwerpen, steeds correcte opvolging en levering van de bestelling!

Ik ben steeds blij als mijn pakketje geleverd wordt, er is ook altijd een kleine verrassing bijgevoegd, alszijnde een gratis haakpatroontje. Ik blijf klant :)

De snelheid hoe de bestelling verloopt is prima maar niet de manier waarop in een te kleine doos.

Prima hoe vlot alles verliep...ik kreeg hetboekje keurig de volgende dag. Maar als hij gewoon in een te kleine doos aankomt omhoog gevouwen bij de kanten omhoog dan ben ik niet blij.dat is raar. Ik heb het boekje terug gestuurd op dezelfde manier als dat hij is gekomen

Prima volgens afspraak

Online besteld ging makkelijk. Het boekje wordt naar Duitsland gestuurd.

Snelle reactie op mijn vragen via de mail. Snelle verzending en mooie collectie.

Vlotte verzending,

Snelle levering, goede kwaliteit

Sehr zufrieden, schnelle lieferung

Supersnelle levering

En een sympathieke vervoerder!

Veel te late bezorging

Er is mij beloofd dat de bestelling er donderdag zou zijn. Het is nu zaterdag en nog steeds niks gezien, snik.

Zeer snelle levering en goede duidelijke uitleg van de patronen

Verder heb ik nog geen ervaring met het haken

Alleen jammer dat de voorraad soms op is !

super snel!

weer een goede ervaring! hier in Spanje duurt alles meestal wat langer! Maar maar mijn bestelling was hier al binnen een week! Helemaal goed, nu maar weer gauw aan het haken! Dank je wel!

Vlot bezorgd

Boekje zag eruit zoals in de advertentie

geweldig

veilig verpakt. Snel bezorgd.

Snelle levering, redelijke prijzen!

S'avonds besteld volgende dag in huis!

Superleuke boeken, supersnelle levering!

Boek om kabouters haken ziet er super uit. Je krijgt gelijk zin om te beginnen.

Duidelijke website, mooie haakboeken en vrijwel alle benodigdheden om gelijk aan de slag te gaan. Snelle, correcte levering en ook nog een gratis haakpatroontje.

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!