In één woord geweldig!!

Nadat ik de haak boeken had besteld, in combinatie kado bon met bij betaling ( wat trouwens erg duidelijk werd weer gegeven). Kreeg ik al snel bericht over mijn bestelling, zelf daarna nog ma Als met dat het aangeboden was voor verzending. Na een dag werd alles thuis netjes bezorgd

super!

heel erg bedankt voor de snelle service, ik was helemaal verrast!

Vandaag besteld morgen in huis.

Service goed, levering waardeloos.

Als er een nieuw boek uitkomt verwacht ik ook dat de producten voor de patronen op voorraad zijn. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden, maar levering duurde 10 dagen. Dat is echt te lang.

Snelle correcte levering zeer tevreden

snelle en correcte service

DAG 1 besteld, DAG 2 geleverd.

Livraison très rapide

Livraison très rapide

Spullen waren hetzelfde als op de site

Bestellen en de volgende dag het nieuwste boek al in huis.

Prima bedrijf.

Geweldige patronen, bestellingen worden snel geleverd. Klacht of vraag wordt gelijk opgelost of beantwoordt. Vriendelijke benadering. Ik ben fan van Anja' s patronen.

Supersnelle en goede levering!

Wat hebben jullie mijn bestelling snel en netjes geleverd!!! Super hoor!

Geëngageerd

Zelfs na de levering van de materialen steeds bereid om hulp en advies te geven.

Zeer tevreden !

Pakjes worden verzorgd afgeleverd ! Heel tevreden ! Zal zeker nog verder bij jullie bestellen. Heb jullie naam ook reeds doorgegeven aan collega haaksters ! Doe verder zoals jullie bezig zijn ! En misschien treffen we elkaar op de handwerkbeurs in Gent ! Groetjes van een tevreden klant uit Belgie !

Uitmutend

Ik heb alle boeken van Anja Toonen. Telkens ik er 1 heb kijk ik al uit naar de nieuwe, keer op keer weet ze me te verrassen met haar originele leuke magische lieve ontwerpen. Voor ieders wat wil. Babycadeautje nodig - geen probleem, peuter of kleuter iets nodig = geen probleem,heb je een geschenkje nodig voor een goede vriendin, zus of kennis = geen probleem, of wil je jou zelf eens verwennen met een nieuw vriendje = geen probleem. Bij haakpret vindt je telkens voor ieder doelgroep een leuk uniek project,

Super goed.

Ik bestelde een boek in het Duits,men nam gelijk contact met mij op of dit wel goed was. Het was goed omdat het voor iemand in Duitsland was. Er wordt dus goed meegedacht.

Zeer professioneel bedrijf. Snelle levering en super verpakt.

De wol die ik kreeg toegestuurd, was niet voor alles dezelfde als in het boek.

Het is jammer als je niet de kleur krijgt die je verwacht. Bovendien moest ik vrij lang wachten op mijn pakket.

super snelle levering

het enige wat ik mis als beginnende haakster zijn duidelijke filmpjes van bepaalde ontwerpen, in mijn geval uitleg over het haken van de schatjes knuffels, en dan met name de kop deze staat zo moeilijk beschreven in het boe, ik denk dat als er een stap voor stap uitleg filmpje bij zou zijn dat het veel makkelijker zal zijn

Snel

Wat prettig is als je wat besteld als het snel wordt geleverd.

Goeie en snelle service

Staat open voor vragen. Klantvriendelijk.

*****

******

Vandaag besteld morgen in huis. Jammer dat het lastig is om fouten in patronen door te geven.

Vlotte levering

Goeie service vlot in huis

Heel goede service

Haakpakket heel snel en goed verzorgt geleverd

Incroyablement rapide 😁

J'ai commandé 2 livres le mardi vers 9h00 et je les ai reçu le lendemain vers 15h00 (j'habite en Belgique). Les livres fat fabulous ladies on l'air super bien expliqué 👍

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!