Super schnelle Lieferung! Bin mega positiv überrascht! DANKE !!!

Super schnell und unkompliziert!

Goede en vlugge levering. Een echte aanrader, graag tot een volgende keer.

Gewoon goed

Gewoon alles goed geregeld

Altijd mooi op tijd en altijd netjes verpakt. Super tevreden.

super snelle levering

Zeer snelle keverinf heel prettig

Goed gevoel voor herhaling vatbaar

Heel snelle verzending

Snel geleverd. Een aanrader

Vlot bezorgt.

Alleen de verpakking beetje overdreven. Had A5 patroontje besteld dot doppies en zat in een envelop van 37 cm x 26 cm. Beetje overdreven had ook in een kleinere envelop gekunt. Had het door de brievenbus gekunt. Groetjes Ingrid polak

Prachtig boek, nieuwe uitdagingen!

Boek als verjaardagscadeau ontvangen, na zelf al meerdere boeken gekocht te hebben. Patronen zijn duidelijk (en letterlijk) leesvaar. Ben er heel erg blij mij en kijk nu al uit naar de vakantie met veel haak-plezier uurtjes! Zo kom ik de lockdown zeker door! Dankjewel Anja (en manlief).

Van begin tot eind goede ervaring. Snelle service, heldere duidelijke communicatie en snel geleverd

Snelle levering en netjes verpakt

Mijn bestelling was goed en netjes verpakt. De levering was erg snel. Alleen jammer dat er wat kleuren missen die ik graag zou willen. Voor de rest erg tevreden over de behandeling van m’n pakket en de bezorging!

Heel snelle levering van het materiaal.

Jammer genoeg niet vandaag maar morgen pas geleverd.

Goede snelle. Levering heerlijk

snelle levering top service

Super snelle levering en een leuk haak patroontje erbij als presentje

snelle service, goede kwaliteit en een leuke verrassing in het pakket!

Snelle levering, altijd fijn natuurlijk. En aangenaam verrast door het patroonboekje wat er kosteloos bij zat.

Zoals altijd: mooie patronen, duidelijke patronen, met aandacht gemaakt boek. Snelle levering.

Eind van de middag meerdere bollen garen besteld, de volgende dag al in huis. Prima service.

Geweldige service

De bestelling kwam heel snel binnen. Nadat er iets niet heel bleek in mijn pakket heb ik gemaild. Daar werd erg snel en heel erg netjes op gereageerd. Snel opgelost en heel vriendelijk! Dank jullie wel!

Super snel bezorgd!

Besteld en de volgende dag alles al in huis. Top!

Goede vlotte levering

Makkelijk besteld, snel in huis!

Krijg je buiten je bestelde patroon nog een bonuspatroon kado. Top!!!

Goede communicatie en snelle levering.

Ze hebben me op de hoogte gebracht dat alle artikelen niet beschikbaar waren en daarna een supersnelle levering. Gewoon top!

super

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!