Verzendkosten belachelijk

Leuk boekje. Alleen vindt ik de verzendkosten overdreven als het gewoon door de brievenbus kan. Dat gaat me toch voor een volgende bestelling ervan tegenhouden. Jammer maar succes

Alles super

Ik had een bestelling gedaan, maar kon niet meteen betalen omdat ik geen internetbankieren heb. Dus een mail gestuurd dat mn vriendin het op dinsdag zou betalen. En tot mijn grote verbazing kwam mijn pakket ook op die dinsdag binnen plus een leuk kadootje erbij. . Dus ze hebben een groot vertrouwen in klanten dat ze de bestelling gewoon opstuurden voordat het geld bij hun binnen was. In 1 woor SUPER Grt Esther

Snelle levering en behulpzaam!

Livraison très rapide

Bonne expérience générale. J'espère que les stocks de laine (lopi) et les tabourets vont suivre.

Zeer vlug geleverd

Zeer vlug geleverd

Prima en snelle levering

Het is een leuk boek duidelijk omschreven. We gaan aan de slag. Alleen jammer dat de pakketten op zijn ,is wel een gemis

Prima, duidelijke website, snelle levering en een cadeautje toe!

Prima, duidelijke website, snelle levering en een cadeautje toe!

Goede service!

Na een opgetreden fout is alles snel en vakkundig opgelost. Complimenten!

Eerste aankoop gedaan bij haakpret, en het is echt haakpret. Wat een prachtig boek. Een 8 gegeven omdat het mijn eerste keer was dat ik besteld heb. Maar ga zeker vaker bestellen.

Snelle levering. Veel keuze.

Mooi materiaal, snelle levering.

Erg fijn om de spullen snel te ontvangen. Voor herhaling vatbaar. Duidelijke website.

stipte levering

correcte afhandeling!

Hele goede service,direct antwoord op míjn mail.

Goede en snelle service, en een leuk patroon extra gekregen

Heb nog geen ervaring maar ben nu al zeer tevreden

Keurige snelle aflevering

Snelle nette service

Snelle levering goed product

Heel vlugge levering

Mijn artikelen waren correct

Bestelling is snel geleverd, kleuren zijn zoals op de website. Alles van 1 verfbad. Ik ben zeer tevreden

Correct in levering en vlug thuis gekregen

Heel tevreden

's avond rond 8u besteld voor 9u besteld volgende dag in huis staat er op de site. Ik ging daar niet vanuit ivm dat het door de brievenbus paste maar volgende dag netjes binnen. Goed verpakt en een leuk patroon erbij.

Geweldige service!

De ene dag besteld, de andere dag al in huis!

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!