Heel fijn

Makkelijk te bestellen. Snelle levering en leuk een kadootje erbij. Ik hoop dat ik ze allemaal verzamelen kan . Is er nog aan nummer 2 van de knijpertjes te komen ?

top sevice en snelle levering

Super snel

Heel snelle en vlotte service

Bestelling was dag er achter in mijn bezit

Keurig nette verzending

Alles is prima in orde, alleen jammer dat de post er 3 dagen over deed.

Van enthousiast naar beetje teleurgesteld

De website is heel mooi en duidelijk! Heel mooie boeken beschikbaar. Teleurgesteld dat mijn bestelde boeken in een te kleine doos gestoken zijn waardoor deze mooie boeken helemaal vervormd zijn!

Snel en correct

uitgebreid assortiment.

Voor de eerste keer dat ik hier iets besteld heb. Kreeg er een leuk patroontje erbij. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier iets besteld heb.

zeer goed en vlot

Pakket was prima maar levertijd was wat lang.

helemaal naar mijn smaak,makelijk en goede omschrijving.

lekker achterover zitten en dan maar haken,dat is een mooi gebaar naar mijn kleinkinderen.

Een reuze service

Correct en super kwaliteit afgegeven bedankt daarvoor !!!!!!!!

Dierenkruken

Super . Schnelle Lieferung und gute Qualität. Immer gerne wieder.

Prima contact, snelle levering

Een min punt, er zat 1 bol garen in waarvan het label was gescheurd en met plakband gemaakt. Dat vind ik geen probleem,maar op deze bol zat een losse draad zodat ik na ongeveer 10 cm haken de losse draad tegen kwam.

Leuke haak ideeën

Mooie boeken

Netjes

Niet op tijd geleverd,maar wel een verzorgd pakket

Wst moet ik er nog meer van zeggen.

Beautiful products well worth money

Lovely products excellent service well worth the money I love making your products

Snelle levering Toppie

Goede prijs voor product

Top geregeld

Gewoon top hoe het moet zijn. En dan ook nog een super leuk extra patroontje gekregen. Ik ga hier zeker vaker bestellen

De bezorging kwam niet.

Dat het pakket tot 22.30uur bezorgd kan worden vind ik echt veels te laat. Wij doen s'avonds de deur niet meer open, het is al donker en ook gevaarlijk.

Snelle afhandeling bestelling

Standaard besteld voor pop, levering Conform opgave. Vond alleen de verpakking overdreven. Klein doosje waar de standaard in zit in een enorme doos voor verzending.

Een vlotte en correctte service

Zeer creatief en zeer productief. Prachtig.

Doorgaans heel helder omschreven en een plezier om te kiezen en te maken.

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!