Slecht

Ik bestel een Haakpakket en een week later heb ik het nog niet wat een service

Overzichtelijke site

Snelle levering. Leuk een extra patroon erbij! Ik bestelde knijpertje hond en kreeg er knijpertje eenhoorn bij!

Snelle levering, goed verpakt

2x Dikke dames deel 2 besteld, goed verpakt aangekomen en snel geleverd.

Vlotte bediening

Alles verliep zoals het hoort te verlopen.

Fijne overzichtelijke site!!

Het is fijn om te winkelen via de site, alles mooi overzichtelijk en alles wat ik nodig heb bij elkaar!! Het enige wat ik niet gevonden heb, is de haaknaald, maar die was niet voorradig….dus met andere woorden “moet “ ik als de haaknaald terug voorradig is, een nieuwe bestelling plaatsen… ik kijk er al naar uit :-)

Snel verzorgd

Leuk een gratis jammer dat het niet het beertje was

Beste Ina We kunnen helaas geen database bijhouden wie er bij welke bestelling welk gratis ontwerp ontvangen heeft. U kunt ten alle tijden op mijn homepage zien welk gratis ontwerp op dat moment toegevoegd gaat worden aan een bestelling. Veel Haakpret gewenst, Anja Toonen

Kein Erfarung

Ich warte schon 4 Tage auf irgendeine Nachricht über mein bestelung, und...ich warte...

Mooi pakket

Alleen heb ik patroon dubbel van de apen Op de beurs patroon gekocht en naderhand pakket

Zeer snelle levering

Ik had in het weekend een bestelling gedaan en op maandag werd het pakket al bezorgd. Zeer snel. En mooi gratis patroontje erbij, ik ben zeer tevreden.

Ik zie boek heel goed plaatjes en ook duidelijk plaatjes

Maar heb ik nog niet gedaan en als ik tijd hebt dan maak ik wel hoor.

snelle levering en keurig verpakt

snelle levring en keurig verpakt

Perfect,zoals het hoort

Snel goede gekregen wat er besteld is.

Niets ontvangen

Nog geen pakket ontvangen

Versand am gleichen Tag???

Ich habe hier bestellt, weil da stand wer vor 21 Uhr bestellt bei dem wird die Ware gleich am nächsten Tag versandt. Jetzt sind es zwei Tage und ich habe noch immer keine Bestätigung erhalten dass die Ware unterwegs ist....nur leere Versprechungen.Schade.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles Bestens

Toller Onlineshop, sehr schnelle Lieferung :-)

Goede communicatie

Dat de levering van het patroon wat langer duurde is goed gecommuniceerd via de mail. Patroon kwam nu in een doosje via een pakketservice, dit had ook in een enveloppe gepast.

Begeistert

Ich habe das erste Mal hier bestellt, es kam super schnell und über die liebe Beilage habe ich mich sehr gefreut.

Bestelling duurde lang voordat ik het ontving

Donderdag bestelt en een week later pas binnen. De adres sticker zat aan de achterkant van de enveloppe . Waarschijnlijk duurde het daarom minstens 2 dagen langer. Was heel blij toen ik de bestelling binnen kreeg.

Creek delivery

Es hat alles super geklappt.

Ich bin sehr zufrieden, da die Lieferung sehr schnell war. Immer wieder gerne.

Sehr gute Kommunikation

Meine erste Bestellung, top

Product als omschreven netjes verpakt en snel geleverd

Keurig pakket netjes verpakt en nog een leuk patroon op de koop toe

Het kwam eerder binnen dan verwacht !!

Juiste kleur en snel binnen

aan te bevelen

supersnelle levering helemaal top en dan het leuke boekje geweldig

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!