Gute Information und schnelle Lieferung.

Die Bücher kamen sehr schnell und in einwandfreien Zustand an. Wurde über alle Schritte per Email informiert absolut empfehlenswert.

Bin mit der Lieferung und dem Artikel sehr zufrieden.

Alles super!

Supersnel!

Site werkt goed, bevestiging is snel en het bestelde was de volgende dag al binnen!

Snelle verzending en duidelijke website

X

Sehr schnelle Bearbeitung

Bestellung wurde sehr schnell bearbeitet und verschickt. Eine nette Geste ist als Dankeschön eine Häkelanleiting. Jederzeit bestell ich hier sehr gern, zumal eine sehr gute Auswahl

top!

bestellen op dag 1 leveren op dag 2! Dat gaat snel

Prima snelle levering

Heel veel leuke boeken ed Anja Toonen maakt zulke leuke patronen

Prima.

Snel en prima

Heel snelle levering en duidelijk patroon. Per patroon is het echt een leuk boekje. Ik ga er zeker meer bestellen.

een bestelling geplaatst ,dag later al bezorgt alleen jammer .wat ik besteld had , kon ook met brief post nu dure verzending in doosje

bestelling nooit ontvangen

Helaas heb ik mijn bestelling tot op heden niet ontvangen

Hele goede service

Hele goede service

Mooi patroon

Mooi patroon en duidelijk en bedankt voor het knijp patroontje

Top service!

Ik zat met een probleem met bestellen. Laat in de avond reactie waarna ik kon bestellen. Tot mijn verbazing zag ik de dag erna dat het pakketje al geleverd zou worden! Echt top. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Leuke patronen

Je kunt combineren met de patronen en vind dit wel leuk. Nu zekers daar ik de baby kledij heb en nu Babs, Bobby en Bram ook kan haken voor die kleertjes.

schnelle Lieferung, schöne Wolle

schnelle Lieferung, schöne Wolle

Zügige Lieferung

Gute Qualität

Goede service en levering.

Zeer snelle levering.

Goed verpakt en snel geleverd.

Duidelijke patronen.

Mooie duidelijke patronen. Goede communicatie, en altijd een verassing.

Slecht

Na 7 dgn. niets ontvangen, geen bericht, niets. Wel betaald!!!!

Versturen boekje kan goedkoper dan boekje kost....

Mijn bestelling is prima geleverd, niets mis mee. Alleen voor een klein dun boekje zo een grote dure enveloppe is een beetje overdreven en eigenlijk te duur....

Makkelijk in gebruik en betalen.

Fijne site en makkelijk in gebruik. Ook fijn dat er zoveel betalingsmogelijkheden zijn.

Over Haakpret

Haakpret, met meer dan 23 uitgegeven haakboeken in maar liefst 5 talen dé nummer 1 voor al je haakpatronen en benodigdheden. Gestart als hobby, nu uitgegroeid tot Haakpret, is Anja Toonen in 2012 begonnen met het ontwerpen, schrijven en uitgeven van haakboeken. Wat begon met het eerste boekje ‘’Letters Haken’’ is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend uitgeverij van unieke haakboeken en patronen. Daarnaast levert Haakpret een uniek totaalconcept. Alle patronen en de juiste benodigdheden zijn direct bij Haakpret online te bestellen. Haakpret - Make it your own!